abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 februari 2011 @ 17:25:05 #101
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_92232708
Het is een batman film, iets waar RW al meer dan 20 jaar aan probeert mee te doen. Zelfs al is het een kleinere rol (wat ik wel verwacht eigenlijk), doet ie dat.
En gezien Insomnia wordt het brilliant!
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  woensdag 2 februari 2011 @ 17:42:12 #102
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_92233569
quote:
Op woensdag 2 februari 2011 14:47 schreef planethugo het volgende:
je zou zeggen dat de belangrijkste rollen nu toch wel gecast zijn :?
Ik denk dat JGL dan ook maar een bijrol of een veredelde cameo zal spelen, beetje zoals Eric Robertson in TDK.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  woensdag 2 februari 2011 @ 17:47:17 #103
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_92233809
Ik denk eerder de nieuwe D.A., of een politie agent ofzo, en ja, ik denk wel degelijk een wat kleinere rol...
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  donderdag 3 februari 2011 @ 00:27:19 #104
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_92256947
quote:
2s.gif Op woensdag 2 februari 2011 17:42 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ik denk dat JGL dan ook maar een bijrol of een veredelde cameo zal spelen, beetje zoals Eric Robertson in TDK.
Really? Eric Robertson?
The Most Incredible, Baby
  donderdag 3 februari 2011 @ 12:06:53 #105
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_92267363
Tof dat Gordon-Levitt erin zit.
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
  donderdag 3 februari 2011 @ 15:51:44 #106
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_92277280
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 17:25 schreef Tanin het volgende:
Het is een batman film, iets waar RW al meer dan 20 jaar aan probeert mee te doen. Zelfs al is het een kleinere rol (wat ik wel verwacht eigenlijk), doet ie dat.
En gezien Insomnia wordt het brilliant!
Ik wil ook al 20 jaar in een Batman film mee maar ben ook nog steeds niet gebeld .
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 3 februari 2011 @ 18:27:36 #107
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_92285230
quote:
2s.gif Op donderdag 3 februari 2011 15:51 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ik wil ook al 20 jaar in een Batman film mee maar ben ook nog steeds niet gebeld .
Ik zei dat ook niet in reactie op "wordt ie gebeld?" maar op "als ie gebeld wordt voor een kleine rol, accepteerd ie die dan?"
  vrijdag 4 februari 2011 @ 21:01:07 #108
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_92343218
Ik las net op het IMDB board (waarom lees ik dat? :') ) de suggestie dat JGL misschien Alberto Falcone speelt? Nou ken ik het verhaal verder niet, maar het schijnt de zoon te zijn van de maffiabaas uit BB, en hij schijnt van moorden te houden.

-De mafia heeft een nieuwe leider nodig (voorheen werd Black Mask gesuggereerd, maar met 3 gemaskerde karakters is het niet vreemd dat de mafia door een "gewoon" karakter geleid wordt), Alberto Falcone als zoon van zou daar goed op aan sluiten
-Ze hebben iemand nodig om de moorden van Dent op te schuiven. De zoon van de mafia baas die opgesloten is (hij weliswaar niet door Dent als ik me niet vergis, maar zijn rechterhand wel), zou een logische keus zijn.
-Batman zou nooit de moorden op een onschuldig persoon schuiven, maar aangezien Alberto waarschijnlijk moord zou dit probleem verholpen zijn, dan krijgt hij enkel wat extra streepjes achter zijn naam.

Ik zie er wel wat in...
pi_92355945
klinkt idd plausibel
pi_92358284
quote:
14s.gif Op donderdag 3 februari 2011 12:06 schreef Mr_DG het volgende:
Tof dat Gordon-Levitt erin zit.
Vind je? Ik vond hem niet noemenswaardig in Inception en ronduit vervelend in 3rd rock from the sun en 500 days before summer. Smaken verschillen I guess :P
  zaterdag 5 februari 2011 @ 10:56:39 #111
67174 Dos37
Come on Twente
pi_92363313
Ik moet zeggen dat toen ik nog 3rd Rock from the Sun keek ik nooit had gedacht dat die kerel het zo ver zou schoppen.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zaterdag 5 februari 2011 @ 11:03:45 #112
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_92363497
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 01:38 schreef Aukje83 het volgende:

[..]

Vind je? Ik vond hem niet noemenswaardig in Inception en ronduit vervelend in 3rd rock from the sun en 500 days before summer. Smaken verschillen I guess :P
In 500 days of summer vond ik m erg sterk. Kwestie van smaak waarschijnlijk ja ;)
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
pi_92365518
The Lookout http://www.imdb.com/title/tt0427470/ is ook een goede film met JGL
pi_92365825
Bij Robin Williams is het altijd een hit or miss. Beetje het Cage-syndroom.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 12:42:25 #115
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_92366044
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 12:35 schreef Deckard het volgende:
Bij Robin Williams is het altijd een hit or miss. Beetje het Cage-syndroom.
Cage's misses zijn vaak ook te wijden aan het feit dat hij aan de verkeerde films mee doet. Hij zegt gewoon overal ja op, en dat zou ie niet moeten doen.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 13:09:53 #116
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_92366886
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 12:42 schreef Tanin het volgende:

[..]

Cage's misses zijn vaak ook te wijden aan het feit dat hij aan de verkeerde films mee doet. Hij zegt gewoon overal ja op, en dat zou ie niet moeten doen.
Hij zit overal in, inclusief gigantische blockbusters, en alsnog hartstikke blut. Dan heb je toch iets verkeerd gedaan... :N
  zaterdag 5 februari 2011 @ 13:37:31 #117
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_92367925
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 13:09 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Hij zit overal in, inclusief gigantische blockbusters, en alsnog hartstikke blut. Dan heb je toch iets verkeerd gedaan... :N
Dat heeft meer te maken met dat ie gewoon een ramp is met geld beheren. _O-
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_92369378
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 13:09 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ja goed, maar als hij daarmee kan leven dan is er weinig mis toch?
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:27:03 #119
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_92511906
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 21:01 schreef Tanin het volgende:
Ik las net op het IMDB board (waarom lees ik dat? :') ) de suggestie dat JGL misschien Alberto Falcone speelt? Nou ken ik het verhaal verder niet, maar het schijnt de zoon te zijn van de maffiabaas uit BB, en hij schijnt van moorden te houden.

-De mafia heeft een nieuwe leider nodig (voorheen werd Black Mask gesuggereerd, maar met 3 gemaskerde karakters is het niet vreemd dat de mafia door een "gewoon" karakter geleid wordt), Alberto Falcone als zoon van zou daar goed op aan sluiten
-Ze hebben iemand nodig om de moorden van Dent op te schuiven. De zoon van de mafia baas die opgesloten is (hij weliswaar niet door Dent als ik me niet vergis, maar zijn rechterhand wel), zou een logische keus zijn.
-Batman zou nooit de moorden op een onschuldig persoon schuiven, maar aangezien Alberto waarschijnlijk moord zou dit probleem verholpen zijn, dan krijgt hij enkel wat extra streepjes achter zijn naam.

Ik zie er wel wat in...
Ik geloof niet dat Batman de moorden ook op een schuldig persoon zou afschuiven. Laat de politite dat maar doen. Daar is Batman sowieso niet voor.

Alberto Falcone is wel iemand die in de wereld van Nolan past. Hij zit in een verhaal van Jeph Loeb in een wereld die net na Year One (van Frank Miller, waar deze Batman op gebaseerd is) is gecreeërd, maar hij is in dat verhaal een dusdanig groot karakter dat ik mij afvraag of Nolan daar wel aan wil.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 8 februari 2011 @ 23:45:11 #120
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_92528667
Ik bedoelde ook niet dat Batman actief de schuld in zijn schoenen zou schuiven, maar meer dat hij Gordon niet zou zeggen dat hij dat niet kan doen (waar hij dat bij een onschuldige wel zou doen)

Verder weet ik het ook niet, het was een suggestie die ik tegenkwam, en ik vind het het meest realistische idee tot nu toe.
  woensdag 9 februari 2011 @ 10:44:14 #121
122987 japzooi
Whining Pirate of Tortuga
pi_92537166
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 21:01 schreef Tanin het volgende:

Ik zie er wel wat in...
het hele idee van het moorden op anderen schuiven, schuldig of niet, zie ik niet echt passen in wat er in TDK als idee waar Batman voor moet staan werd geopperd. In TDK zegt Alfred bijvoorbeeld:

quote:
"...They'll hate you for it, but that's the point of Batman...he can be the outcast..."
En belangrijker nog, later na de dood van Dent zegt Batman zelf tegen Gordon:

quote:
"You can either die a hero or live long enough to see yourself become the villain. I can do those thing because I'm not a hero, like Dent.I killed those people. That's what I can be."
Dus Batman kan de dingen doen die goed voor Gotham zijn maar waar diens mensen hem voor haten. Hij hoeft dus niet zijn naam te zuiveren of anderen de schuld te geven van zijn 'misdaden'.

Denk ik....
"God is a kid with an antfarm..."
"King Kong ain't got shit on me!!"
  Admin woensdag 9 februari 2011 @ 10:51:39 #122
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_92537422
Maar tegelijk is het wel The Dark Knight Rises, wat suggereert dat-ie weer uit de slachtofferrol kruipt en misschien toegroeit naar een heldenpositie...
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 9 februari 2011 @ 10:53:23 #123
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_92537473
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 10:51 schreef Breuls het volgende:
Maar tegelijk is het wel The Dark Knight Rises, wat suggereert dat-ie weer uit de slachtofferrol kruipt en misschien toegroeit naar een heldenpositie...
In Gotham darkest hour one man will rise to conquer evil.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  woensdag 9 februari 2011 @ 11:20:53 #124
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_92538517
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 10:51 schreef Breuls het volgende:
Ja idd, daarom klonk het ook zo reeel die suggestie.
pi_92538531
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 10:44 schreef japzooi het volgende:

[..]

het hele idee van het moorden op anderen schuiven, schuldig of niet, zie ik niet echt passen in wat er in TDK als idee waar Batman voor moet staan werd geopperd. In TDK zegt Alfred bijvoorbeeld:

[..]

En belangrijker nog, later na de dood van Dent zegt Batman zelf tegen Gordon:

[..]

Dus Batman kan de dingen doen die goed voor Gotham zijn maar waar diens mensen hem voor haten. Hij hoeft dus niet zijn naam te zuiveren of anderen de schuld te geven van zijn 'misdaden'.

Denk ik....
desperate times call for desperate measures
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')