dan kan ie er ook precies datgene van maken dat ie zélf wilquote:Op maandag 21 maart 2011 12:36 schreef Komakie het volgende:
Wel enigzins gewaagd dat hij een schurk erbij neemt die maar in 2 verhalen voor komt en dat zijn dan ook nog vervolgen op elkaar. Dat maakt het wel opvallend. Het is een klein karakter zonder rijke geschiedenis (en dus minder diepgaand) en daarnaast ook nog Bane die ook enigzins oppervlakkig is.
Dat deed hij met Joker, Two-face en Ra's Al Ghul ookquote:Op maandag 21 maart 2011 13:27 schreef planethugo het volgende:
[..]
dan kan ie er ook precies datgene van maken dat ie zélf wil
Terwijl dat in Batman Begins nog wel meeviel.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:21 schreef Jovatov het volgende:
Wel te hopen dat Batman wat normaler gaat praten, imo het enige minpunt aan The Dark Knight
The Dark Knight is met name in Chicago gefilmd.. verder is dat nog wel het minste waar je je aan kunt storen bij een dergelijke film wat mij betreft.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:36 schreef Document1 het volgende:
Ik hoop dat gotham er nu eindelijk eens uitziet zoals gotham en niet als new York, verpest het echt voor mij.
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
The Dark Knight is met name in Chicago gefilmd.. verder is dat nog wel het minste waar je je aan kunt storen bij een dergelijke film wat mij betreft.
Als de evolutie zo verder gaat, dan zal hij in TDKR klinken als een frontman van een death metal band.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:29 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Terwijl dat in Batman Begins nog wel meeviel.
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Als de evolutie zo verder gaat, dan zal hij in TDKR klinken als een frontman van een death metal band.
Ik stoorde me daar wel aan eigenlijk. Chicago is te schoon en zonnig, terwijl Batman en Gotham toch altijd een beetje gothic horen te zijn (en dan bedoel ik meer gotisch de architectuur dan de zelfmutilerende persoon met oogschaduw). Het hoeft niet Tim Burtonesque te zijn, maar dingen als The Narrows en Arkham Asylum zijn wel onafscheidelijk onderdeel van Batman-lore. Ik vond dat in Batman Begins uitstekend gedaan.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
The Dark Knight is met name in Chicago gefilmd.. verder is dat nog wel het minste waar je je aan kunt storen bij een dergelijke film wat mij betreft.
Misschien ben je in de war met San Francisco? Of wellicht is Chago de laatste jaren opvallend opgeknapt terwijl New York grotendeels een bende is gebleven? Ik heb geen idee want ik kom er nooit.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:18 schreef speknek het volgende:
Oh ik ben er nooit geweest, maar hoor altijd van iedereen dat het een veel schonere stad is dan New York.
(maar het is in ieder geval stukken schoner dan Gotham, de vervallen megalopool)
Hij is wat overdreven, maar het is een onderdeel van Batman. Hij praat zo vervormd omdat zijn identiteit dan nog moeilijker te achterhalen is. In de The Animated Series doet hij dat bijvoorbeeld ook. Alleen heeft hij daar niet zo'n rokersstem, maar gewoon een hele zware stem. Daarnaast doet hij het om criminelen angst aan te jagen. Hoewel het bij de kijkers dus blijkbaar niet echt aanslaat. Zo slecht vind ik het nog niet gedaan.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:43 schreef Patch het volgende:
Als Batman inderdaad maar niet weer met die schorre rookstem praat, dat was too much.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:07 schreef Netsplitter het volgende:
Bedenk wel dat Batman aardig huis gehouden heeft onder de criminelen in TDK.
Dat was niet zo in Returns.
Dat zou het "schone" verklaren denk ik...
Andere visie he.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:30 schreef Document1 het volgende:
In bijna al mijn comics houd hij flink huis maar gotham word er niet schoner op![]()
[..]
http://www.nu.nl/film/247(...)tman-film-beste.htmlquote:AMSTERDAM - Gary Oldman vindt het script van The Dark Knight Rises beter dan de vorige Batmanfilm, uit 2008.
"Deze film overtreft The Dark Knight", zegt de acteur tegen het Britse radiostation Absolute Radio.
De opnames voor de derde Batman-film beginnen in mei van dit jaar, liet Oldman weten op de rode loper van de Empire Awards, waar hij zondag een oeuvreprijs in ontvangst nam.
Hij speelt in The Dark Knight Rises wederom de rol van politiecommissaris Jim Gordon die met Batman, een rol van Christian Bale, op de criminelen van Gotham City jaagt.
Opperschurk
De 53-jarige Oldman verklapt aan het radiostation dat hij een flink aantal scènes heeft met de 33-jarige Tom Hardy, die de rol van opperschurk Bane op zich neemt.
De twee Engelse acteurs werken ook samen aan de actiefilm Tinker, Tailor, Soldier, Spy. Het nieuwe scenario maakt van het drieluik van regisseur Christopher Nolan een op zichzelf staand geheel, vindt Oldman.
Plot
Nolan houdt de plot van The Dark Knight Rises zeer geheim. "Als je een ontmoeting hebt met iemand van het productiebedrijf, moet je al door een aantal deuren, die vervolgens op slot gaan," zegt Oldman.
"Dan krijg je het script te lezen in een kantoor, maar het einde krijg je alleen mondeling van Nolan te horen. Zo staat niets opgeschreven, zodat het niet via internet gelekt kan worden." De film moet volgend jaar in de bioscopen draaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |