Ik had het meer over jaren '50 en daarvoor. Later is Batman wel weer wat duisterder en volwassener geworden.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:18 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik zit nu de Hush verhaallijn te lezen, maar dat is niet echt voor kinderen vind ik.
Hij heeft een veel beter contact met de politie waardoor hij een moraal heeft gekregen, maar bijvoorbeeld de verhalen van Frank Miller zijn niet echt kindvriendelijk en de voorkant van de laatst uitgekomen comic is ook niet echt voor kids. Denk ik dan....
Mja ok, ook met die televisieserie. Die was voor echte Batman fans echt te triest voor woorden.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:03 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik had het meer over jaren '50 en daarvoor. Later is Batman wel weer wat duisterder en volwassener geworden.
Laat nou de Joker voor wat hij is. Het was een mooi verhaal de vorige keer, maar dat is klaar. Als Heath Ledger nog geleefd had zou ik zeggen misschien, maar nu krijg je een vergelijking die je niet wilt maken. Het kan alleen maar tegen vallen.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Met Johnny Depp als de Joker ?
Voor een fan film is hij best vet gedaanquote:Op zondag 20 juni 2010 18:22 schreef Tim86 het volgende:
Kickje met een hele toffe fan film van 30 minuten
http://www.flabber.nl/linkdump/video/batman-city-of-scars-5395
Aan de Ventriloquist heb ik ook nog zitten denken, maar een pop die de onderwereld regeert vind ik nogal ongeloofwaardig. Aangezien Nolan toch op de redelijk realistische toer is gegaan met Batman.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:58 schreef Young_David het volgende:
Ik wil the ventriloquist:
[ afbeelding ]
En Talia Al Ghul:
[ afbeelding ]
Het liefst gewoon villains die nog niet in vorige films gebruikt zijn, dat werkte met Scarecrow en Ra's Al Ghul ook erg goed
quote:Op maandag 21 juni 2010 10:47 schreef Komakie het volgende:
[..]
Laat nou de Joker voor wat hij is. Het was een mooi verhaal de vorige keer, maar dat is klaar. Als Heath Ledger nog geleefd had zou ik zeggen misschien, maar nu krijg je een vergelijking die je niet wilt maken. Het kan alleen maar tegen vallen.
Ik vond Jack Nickelson helemaal niet zo briljant, maar dat komt misschien omdat ik die versie van de Joker gewoon niet zo vent vindt.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook over Nicholson. Mits slimme casting is het volgens mij perfect mogelijk om iemand te vinden die even goed is als Ledger (hoe fantastisch die ook was). Ik vind ook dat de Joker niet klaar is, net een perfect figuur om telkens te laten terugkeren, daarvoor was The Dark Knight net een goede aanzet.
Niet dat het veel uitmaakt, het gaat toch niet gebeuren.
Wat stem betreft sowiesoquote:Op maandag 21 juni 2010 14:52 schreef Young_David het volgende:
Uiteindelijk is Mark Hamill toch de beste Joker (En Kevin Conroy de beste Batman)
Dat zeg ikquote:Op maandag 21 juni 2010 22:13 schreef Captain_Maximum het volgende:
Maar de Joker hebben we al in de reeks gehad. Lijkt me erg jammer als ze die weer opnieuw met een andere acteur gebruiken.
Ik weet niet meer welke rol(len) dat was, maar de laatste tijd gaat het weer wat beter met hem. Hij had inderdaad echt een tijd van de verschrikkelijke schreeuwrollen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:05 schreef One_conundrum het volgende:
Guy Pearce
En het zou ook wel vet zijn om Al Pacino es in een andere rol te zien dan schreeuwlelijke journalist coach of rechercheur...
Dat klopt wel weer. Ik vond Heath Ledger ook niet de meest voor de hand liggende acteur voor Joker, maar kijk hoe het heeft uitgepakt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat zijn allemaal voor de hand liggende keuzes en Nolan doet niet aan voor de hand liggend.
Ook gok ik dat hij wel betere actrices zou casten dan Rebecca Romijn en Devon Aoki. Al had hij natuurlijk ook al Katie Holmes in Batman Begins.
Guy zou wel een goeie zet zijnquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:05 schreef One_conundrum het volgende:
Guy Pearce
En het zou ook wel vet zijn om Al Pacino es in een andere rol te zien dan schreeuwlelijke journalist coach of rechercheur...
Een van mijn favoriete acteurs. Vooral in Ravenous, LA conf, en Memento.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Guy zou wel een goeie zet zijn
Ik ga nogmaals voor hem lobbyen: Alan Tudyk als Riddlerquote:Op donderdag 29 april 2010 13:52 schreef Tim86 het volgende:
Een tijdje terug zat ik een serie te kijken en dacht ik: Dit zou een goede Riddler (of Joker, maar dat is uiteraard neit gewenst) kunnen zijn. Kon er al dagenlang niet opkomen, maar ik weet het weer: Alan Tudyk!
[ afbeelding ]
Je wilt dat wel erg graag hequote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ga nogmaals voor hem lobbyen: Alan Tudyk als Riddler
[ afbeelding ]
Nee laat die Joker nou voor wat het is. Gewoon bij een prachtige film laten waar we het jaren later nog over hebben.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:15 schreef Beaudelaire het volgende:
Stiekem hoop ik dat Nolan nog wat beelden heeft liggen van Ledgers Joker, maar dat zal wel niet.
Ik vind hem een beetje te oud voor die rol. De Riddler is niet zo'n oud figuur. Daarnaast is hij overal neergezet als een wat iel ventje. Dat is Williams ook niet. Hoewel dat niet een probleem hoeft te zijn.quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:06 schreef Patch het volgende:
Dan ga ik nogmaals voor Robin Williams als The Riddler
Hij staat gepland voor 2012.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:47 schreef Deceit het volgende:
voor wanneer staat de film gepland?
en wanneer wordt er gefilmd?
Ok vetquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:52 schreef Tim86 het volgende:
Kickje voor de fans:
http://www.imdb.com/title/tt1569923/
Is inmiddels als dvdrip te vinden
Paar prima voice-actors ook.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:06 schreef Patch het volgende:
Dan ga ik nogmaals voor Robin Williams als The Riddler
De stem van The Joker is van John DiMaggio, die ook de stem van Bender in Futurama inspreektquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:52 schreef Tim86 het volgende:
Kickje voor de fans:
Danku :-) Zat er al op te wachten. Vanavond of morgen maar eens kijken. De strip ken ik alquote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:52 schreef Tim86 het volgende:
Kickje voor de fans:
Oeh, dat zou echt geniaal zijn! In Dollhouse was ie echt geweldig.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ga nogmaals voor hem lobbyen: Alan Tudyk als Riddler
[ afbeelding ]
Eindelijk een voorstanderquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:15 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Oeh, dat zou echt geniaal zijn! In Dollhouse was ie echt geweldig.
En wie kan zijn glansrol in Dodgeball vergeten.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:15 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Oeh, dat zou echt geniaal zijn! In Dollhouse was ie echt geweldig.
Arrrrrrrquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:52 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
En wie kan zijn glansrol in Dodgeball vergeten.
Ik zag laatst RV met hem in de hoofdrol. Als je die hebt gezien zou je Robin Williams nog maar heel moeilijk voor kunnen stellen in de rol van riddlerquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:03 schreef musicfreakyme het volgende:
Michael Pitt vind ik altijd erg creepy - leuk,maar creepy...
Maar geen Robin Williams - die is leuk in zijn soort films (meestal) maar niet in een Batman film.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |