quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:32 schreef luffyd het volgende:
Fans have been hungry for reliable info on Batman 3, but while presumed director Christopher Nolan finished his latest movie, Inception, he was reluctant to talk about the third film in his Batman series. Now that Inception is out and making money, it’s time for Batman 3 to kick into gear. Accordingly, we’ve got some new info: Nolan’s cinematographer Wally Pfister talks about ambitious desires for the use of IMAX in the third film.
And, probably more important to most of you, is a report, a bit more reliable than most, that says at least one of the villains in the film will be the Riddler, with Joseph Gordon-Levitt a prime candidate to play him.
There have been rumors of a JGL Riddler in the Batman sequel for some time. Today, FirstShowing got info from a source with a studio casting grid for Batman 3, so their report about the Riddler and Joseph Gordon-Levitt is more than pure speculation. In short, the casting gird is a data array with the roles in the film, possible actors, and scheduling needs. It shows talent availability and which roles have actually been offered out. It can also be crucial in noting what actors can cover roles other then the ones they’re primarily wanted for.
So this info lists the Riddler, and has JGL as a primary candidate marked as ‘interested’. As FirstShowing says, don’t take this as any report that Levitt is in the film, but it may be a good sign that the Riddler will be.
Easy to see how Levitt could be right for the part, and after his work in Inception it is also easy to see how Nolan would want to work with him again. Without knowing how the role is written I can project an idea of what a JGL Riddler would be like, and I dig it. (The fact that he’s a lead candidate does suggest vague possibilities about how the role is being written.)
Meanwhile, cinematographer Wally Pfister is talking once more about whether the third Batman film might feature native IMAX footage to match the IMAX sequences from The Dark Knight.
Before even getting to Batman 3, IMAX was discussed for Inception. Those who’ve seen the film will immediately understand why the bulky cameras were unsuitable — it’s a more mobile and hand-held film than The Dark Knight. “That’s just not physically possible with the IMAX camera. We ruled out shooting in IMAX,” Pfister told MTV.
But Batman 3 might use the format. In fact, it might use a lot of it. “I can’t say until I read the script, but it would certainly be my preferred, amazing goal to shoot the whole movie in IMAX,” says Pfister.
What’s the chance of that? Probably not high, even though there have been rumors since last summer that the film would be all-IMAX. But we could see a big chunk of the film shot in IMAX, at least. Pfister continues,
I must say I’m a huge IMAX fan. I like IMAX more than I like 3-D…Chris’ films are so densely layered and have so much going on visually in every way that IMAX helps enhance that because of the scope and the scale of it — it becomes a much larger canvas to paint on. That’s what we found on ‘Dark Knight’…I’m not a big fan of 3-D…I liken it to my View-Master I had 40 years ago. Are you really getting more out of the story with 3-D? When you separate those different planes and you’re creating artificial depth, it looks phony to me.
So that’s a good statement on the possibility of 3D, too. Although Christopher Nolan has expressed disinterest, but also said that he’ll eventually make a 3D film when he’s pressured to by a studio. He’s said that when he does, it’ll likely be a post-conversion job as shooting in native 3D degrades the image in a way he’s not comfortable with. So will Batman 3 be post-converted? Inception is doing well, and hopefully Nolan has enough clout that he can successfully lobby to keep his three Batman films all of a piece and shoot the final chapter in a traditional format.
You might also like:
Read more: Riddler May Be Prime Villain in Batman 3; Nolan’s Cinematographer Talks IMAX | /Film http://www.slashfilm.com/(...)-imax/#ixzz0uJsSeFgV
Ideeën voor een nieuwe TT?quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:06 schreef Netsplitter het volgende:
Hopelijk kan hij z'n poot stijf houden in z'n 3D battle.
Ik zie liever een 'nieuwkomer' als bad guy.quote:Op donderdag 16 december 2010 02:57 schreef Tanin het volgende:
Ben Kingsley is ook een meesterlijk acteur, en zou de rol ook prima kunnen doen, maar na Shutter Island is dat misschien niet de meest strategische zet. Bovendien past het puntige kinnetje van Robin Williams perfect.
Hardy wordt niet Strange, zegt men nu. Is zo'n onbevestigde bron, dus wat heb je eraan, maar bij deze.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:41 schreef the_legend_killer het volgende:
misschien een wat jongere hugo strange in de vorm van Hardy. Dat hij Batman na gaat doen bv
Geruchten..quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:42 schreef Toad het volgende:
[ afbeelding ]
Anne Hathaway speelt Selina Kyle/Catwoman.
[ afbeelding ]
Tom Hardy speelt Bane.
Ja? Bizar..op IMDB staat het nog niet en die duiken er dan toch aardig rap op..Heb je een bron voor me?quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:57 schreef Toad het volgende:
[..]
Nee, Warner heeft vandaag dit naar buiten gebracht.
Variety.com bijv.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja? Bizar..op IMDB staat het nog niet en die duiken er dan toch aardig rap op..Heb je een bron voor me?
quote:The announcement didnt actually name Hathaways character as Catwoman, which keeps in line with Nolans more grounded approach to the movie series.
Michelle Pfeiffer starred as Kyle/Catwoman in Tim Burtons Batman Returns.
The character, as interpreted by Burton, was a meek secretary who becomes empowered after she is almost killed and left for dead.
Pfeiffer played her with a mix of repression and sensuality, with the character breaking out as a symbol of female empowerment and becoming a pop culture sensation.
In his interpretation, Nolan has been giving his characters a deeper and darker psychological edge.
Nolan an his team of writers (he wrote the screenplay with his brother Jonathan Nolan, from a story by Nolan and David S. Goyer) have taken some inspiration for their take on Batman from the classic Batman: Year One storyline by Frank Miller and David Mazzucchelli, by way of asking, What if the story continued?
The Catwoman in Year One was a prostitute-dominatrix who helps Batman even as he inadvertently inspires her to don a costume and embark on a life of crime.
Warner gave no indication if this was Nolans take on the character.
Veel trainen kan veel goed doen. En ze heeft in eerdere rollen laten zien dat ze ook een bitch kan zijn.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:30 schreef Yi-Long het volgende:
Ik weet niet of ik blij wordt van Hathaway als Catwoman. Ik vind haar iets te 'lief' en 'zacht' en skinny voor die rol, terwijl Catwoman in de comics en tekenfilm echt een (sterke) VROUW is, en niet een 'meisje'.
Ik ken haar eigenlijk alleen van The Devil wears Prada, maar ik weet niet... ze komt gewoon zo 'zacht' over in alles wat ze doet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Veel trainen kan veel goed doen. En ze heeft in eerdere rollen laten zien dat ze ook een bitch kan zijn.
Hathaway heeft zeker potentie, die foto alleen al zou als onderschrift 'purrrrrr' kunnen hebbenquote:
Als je dat zegt moet ik gelijk denken aanquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:22 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Hathaway heeft zeker potentie, die foto alleen al zou als onderschrift 'purrrrrr' kunnen hebben![]()
Ik zeg prima goedmaker voor mispoes Gyllenhaal
Kaley Cuoco heeft inmiddels laten zien dat ze als Wonderwoman goed te doen isquote:Soft kitty, warm kitty, little ball of fur
Happy kitty, sleepy kitty, pur pur pur
Shannon Sossamonquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:49 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ken haar eigenlijk alleen van The Devil wears Prada, maar ik weet niet... ze komt gewoon zo 'zacht' over in alles wat ze doet.
Ik had liever bijvoorbeeld [ afbeelding ]
Shannon Sossamon in de rol gezien ofzo. Die komt qua uitstraling toch al iets dichter in de buurt van Catwoman...
toen bekend werd dat Ledger The Joker zou spelen had ik ook het idee dat het een complete miscast was. Nou dat hebben we gewetenquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:30 schreef Yi-Long het volgende:
Ik weet niet of ik blij wordt van Hathaway als Catwoman. Ik vind haar iets te 'lief' en 'zacht' en skinny voor die rol, terwijl Catwoman in de comics en tekenfilm echt een (sterke) VROUW is, en niet een 'meisje'.
Kaley is altijd goed te doen, hoe ze er ook bij looptquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:16 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Kaley Cuoco heeft inmiddels laten zien dat ze als Wonderwoman goed te doen is
Catwoman is altijd natuurlijk al een halve villian geweest. Ze heeft wat met Batman, maar is ook erg gevoelig voor glimmende dingetjes. Dus dat kan best interessant worden.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:37 schreef RedGuy het volgende:
Ik opperde Bane anderhalf jaar geleden al als villian omdat Batman nog geen tegenstander heeft gehad die daadwerkelijk sterker is qua kracht.
Dat kan wel interessant worden.
Ik zou ook niet weten hoe er nu nog een villian bij zou moeten komen, of Catwoman wordt geen villian.
Volgens mij wil Nolan ook helemaal geen 3D dus dat komt dan wel goedquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:00 schreef Dos37 het volgende:
Dat 3D gedoe hoeft van mij totaal niet. Verder heb ik er zin aan
Het lichaam is er strak genoeg voorquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:03 schreef japzooi het volgende:
Vond Hathaway in Alice in Wonderland wel aangenaamd en verassend creepy als White Queen met donkere kantjes. Ik denk dat ze het bereik wel in zich heeft. En laten we wel wezen: toen bekend was dat Ledger de Joker zou gaan spelen had niemand verwacht dat ie zo zou uitpakken als ie deed. Dus (heeeeeeeel) misschien 'haalt ze een Heath uit' en staan we allemaal weer met onze mond vol tanden.
En komop, wie kijkt er nou niet uit naar Hathaway in strak Catwoman pakje? Rawr....
Ik zie de fan-art a la Kristen Bell alvast graag tegemoetquote:komop, wie kijkt er nou niet uit naar Hathaway in strak Catwoman pakje? Rawr....
Ellen Page en Cotillard zijn ook wel veel betere actrices dan Holmes en (in iets mindere mate) Gyllenhaal... dus zelfs in een matig geschreven rol zullen ze er nog wel iets van kunnen maken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:49 schreef Bellatrix het volgende:
Hetzelfde gebeurde in 2006 inderdaad, fanboys die zeiden: die homocowboy gaat in Batman spelen?En toen ze de film zagen kropen ze weer terug en was er niets dan lof. Misschien dat Hathaway dat ook kan doen met dit, wie weet, ze heeft er zeker het acteervermogen voor.
En Nolan is inderdaad niet echt goed in het schrijven of het casten van vrouwen, wat de Batman serie betreft. In Inception vond ik de vrouwen bijvoorbeeld stukken beter. We zullen zien.
Nou, dan hoeven we ons geen zorgen te maken, want dan weet Nolan inmiddels goede vrouwen te strikken voor zijn films.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ellen Page en Cotillard zijn ook wel veel betere actrices dan Holmes en (in iets mindere mate) Gyllenhaal... dus zelfs in een matig geschreven rol zullen ze er nog wel iets van kunnen maken.
Film zal dan vast wel over venom gaan en misschien weer een rol voor Scarecrowquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
In Batman Arkam Asylum kwam hij anders ook over als domme kracht.
Wordt hier niet te makkelijk aangenomen dat hij de hoofd villian zou zijn ?
Ik vond Ellen Page toch behoorlijk misplaatst, als know-it-all betweter die als enige wist wat er met Leo aan de hand was.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ellen Page en Cotillard zijn ook wel veel betere actrices dan Holmes en (in iets mindere mate) Gyllenhaal... dus zelfs in een matig geschreven rol zullen ze er nog wel iets van kunnen maken.
Page is sowieso eenzijdig met haar grote woordjes altijd, dan vind ik Gyllenhaal een veel betere actrice.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:34 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ik vond Ellen Page toch behoorlijk misplaatst, als know-it-all betweter die als enige wist wat er met Leo aan de hand was.
Als betweter vond ik d'r wel overtuigend eigenlijk. Volgens mij zag ze er alleen een beetje jong uit voor de rol (aan de andere kant ook niet, het moest een student zijn). Ik ben met je eens dat er iets niet klopte, maar volgens mij lag dat niet zozeer aan haar.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:34 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ik vond Ellen Page toch behoorlijk misplaatst, als know-it-all betweter die als enige wist wat er met Leo aan de hand was.
Maar om even on topic te blijven, misschien weet Anne H, wel een ziekelijke glimlach op haar gezicht te toveren. Dat is toch een beetje het beeld dat ik heb overgehouden aan Michelle
Ik vond Page perfect, ze moest een student uitbeelden, maar tegelijkertijd ook wat volwassen en misschien té volwassen for her own good zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:34 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Maar om even on topic te blijven, misschien weet Anne H, wel een ziekelijke glimlach op haar gezicht te toveren. Dat is toch een beetje het beeld dat ik heb overgehouden aan Michelle
Op FOK! weet ik het niet, maar ik had het ook over de IMDB en verschillende comic forums. Ik schrok soms over hoe ze daar praatte over Ledger.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het is trouwens bullshit dat iedereen problemen had met Ledger toen hij werd bekend gemaakt als Joker (althans op FOK!). De consensus was dat het wel een verrassende naam was, maar dat Nolan wel wist wat hij deed en de meesten zagen het ook gewoon met vertrouwen tegemoet.
Ja, dat heeft ze er inderdaad echt wel uit weten te halen, en toch voelde er iets niet helemaal juist. Maar zoals ik zei, volgens mij lag dat niet aan haar.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vond Page perfect, ze moest een student uitbeelden, maar tegelijkertijd ook wat volwassen en misschien té volwassen for her own good zijn.
Ik denk dat het laatste wel mogelijk isquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:36 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ja, dat heeft ze er inderdaad echt wel uit weten te halen, en toch voelde er iets niet helemaal juist. Maar zoals ik zei, volgens mij lag dat niet aan haar.
Nieuw onderwerp!
Hoe groot is de kans dat Bane een mislukt experimentje van Scarecrow blijkt, of dat Scarecrow in een of andere mate te maken heeft met een bepaald goedje (gif, virus, maakt niet uit) dat Bane's "venom" moet voorstellen?
Ik hoop het niet eigenlijk. Ik ben nu wel een beetje klaar met Scarecrow.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:36 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ja, dat heeft ze er inderdaad echt wel uit weten te halen, en toch voelde er iets niet helemaal juist. Maar zoals ik zei, volgens mij lag dat niet aan haar.
Nieuw onderwerp!
Hoe groot is de kans dat Bane een mislukt experimentje van Scarecrow blijkt, of dat Scarecrow in een of andere mate te maken heeft met een bepaald goedje (gif, virus, maakt niet uit) dat Bane's "venom" moet voorstellen?
Het kan natuurlijk dat hij er voor zorgt dat Bane zo sterk wordt en hij verder wat meer op de achtergrond blijft.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:53 schreef Tanin het volgende:
Strange is nog niet ontkracht. Het zou mij nog steeds niet verbazen als die als minor villain nog terug komt...
Ja, al snap ik niet wat het nut is van Strange introduceren als je Scarecrow al hebt (iig voor dit doeleinde).quote:Op maandag 24 januari 2011 15:11 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk dat hij er voor zorgt dat Bane zo sterk wordt en hij verder wat meer op de achtergrond blijft.
Scarecrow en Strange hebben helemaal niets met elkaar te maken. De ene is een wetenschapper/uitvinder en de ander een psycholoog.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:34 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ja, al snap ik niet wat het nut is van Strange introduceren als je Scarecrow al hebt (iig voor dit doeleinde).
Ja, ik weet dat het verschillende karakters zijn, maar als je kijkt naar het plot element dat ze kunnen vormen, lijken ze sterk op elkaar.
Het enige wat Scarecrow aan "gif" heeft is een gas dat voor angsten zorgt. Verder doet hij niets met chemie. Daarom vind ik het niet kloppen.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:03 schreef Tanin het volgende:
Ik weet dat ze niets met elkaar te maken hebben, maar een wetenschapper, of een experimenteel psycholoog die eerder al met een gif heeft lopen kloten, beide zouden Bane kunnen maken tot wat hij is.
Maar ja, Strange zou inderdaad zo maar kunnen, zowel in de task-force, als de persoon die Bane maakt tot wat hij is. Ik denk inderdaad niet dat hij de baas van Bane wordt, misschien dat hij het probeerd en Bane hem afmaakt ofzo, maar anders zou het Bane geen goed doen als karakter denk ik.
Misschien stiekem toch Riddler? Nee denk het niet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dit gaat over nieuwe, recente gesprekken.
Niet dat hij Batman speeltquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:50 schreef japzooi het volgende:
Apropos: Tom Hardy gespot op vliegveld. In een Batman t-shirt...
[ afbeelding ]
"...this means something......."
Alstublieft niet we maken er toch geen comedy van.quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:20 schreef Patch het volgende:
Geruchten waren ook dat Robin Williams Dr. Hugo Strange wellicht zou gaan spelen
The horror.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:18 schreef Tanin het volgende:
Robin Williams als Hugo Strange is een gerucht. Maar als er ooit een gerucht waar blijkt te zijn, denk ik dat dat het is.
Insomnia gezien?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alstublieft niet we maken er toch geen comedy van.
Wat een baas is deze man.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:50 schreef japzooi het volgende:
Apropos: Tom Hardy gespot op vliegveld. In een Batman t-shirt...
[ afbeelding ]
"...this means something......."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |