Dat vind ik ook een beetje bijzonder inderdaad.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:11 schreef Djaser het volgende:
De Holiday Killer zonder Two-Face gaat toch nauwelijks?
Ja, maar bij een "opperschurk" (sowieso een kutwoord), denk ik toch meer aan een mastermind..niet een dommekracht.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Onderschat Bane niet! The man who broke the bat
Bane is helemaal geen domme kracht, dat beeld heeft iedereen door Batman & Robin.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar bij een "opperschurk" (sowieso een kutwoord), denk ik toch meer aan een mastermind..niet een dommekracht.
Ik ben geen comic-lezer, dus mijn beeld is inderdaad gebaseerd op die film en op de animatieserie uit de jaren 90, maar dat klopt dus niet?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:52 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Bane is helemaal geen domme kracht, dat beeld heeft iedereen door Batman & Robin.
Bane is geen domme krachtquote:Op maandag 28 maart 2011 20:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar bij een "opperschurk" (sowieso een kutwoord), denk ik toch meer aan een mastermind..niet een dommekracht.
Ik Arkham Asylum en de tekenfilms kwam hij anders ook altijd zo over.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:52 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Bane is helemaal geen domme kracht, dat beeld heeft iedereen door Batman & Robin.
Dat stond in dat persbericht jaquote:
Echt? Dat had ik nog niet gehoord.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:39 schreef RedGuy het volgende:
Maar het 'gerucht' dat JGL gecast is als Falcone is toch enigszins ontkracht?
quote:Batman begint weer van voor af aan
Batman krijgt na The Dark Knight Rises weer een nieuwe filmreeks. Regisseur Christopher Nolan gaf al tijden geleden aan dat The Dark Knight Rises de laatste Batman-film is die hij wil regisseren en zal bij deze reboot alleen optreden als adviseur.
Dat zegt Warner Bros topman Jeff Rubinov tegen de Amerikaanse krant Los Angeles Times.
"We krijgen binnenkort de derde Batman-film, maar daarna moeten we hem weer opnieuw uitvinden", vertelt Rubinov. "Chris Nolan en (zijn vrouw) Emma Thomas gaan hem weer produceren, dus we gaan met hen overleggen waar het verhaal over moet gaan."
Warner wil een van zijn grootste en meest lucratieve filmhelden niet zomaar opgeven. En aangezien alleen de drie Batman-films van Nolan echte kaskrakers waren voor Warner, is het logisch dat de studio hem aanhoudt als adviseur.
Daarnaast circuleren nog altijd plannen voor een film over Justice League, een film waarin alle superhelden van DC Comics, waaronder Batman, tegelijk te zien zijn. Het zou daarom zinvol zijn de Batman-franchise warm te houden.
Grote concurrent Marvel Comics heeft haar versie al in de maak. The Avengers komt volgend jaar op 3 mei naar de Nederlandse bioscopen.
The Dark Knight Rises wordt volgend jaar een van de grote zomerfilms, met een premièredatum van 19 juli. Wanneer een volgende Batman-film in productie gaat, is nog niet bekend.
Wat een slecht stukje..."En aangezien alleen de drie Batman-films van Nolan echte kaskrakers waren voor Warner". Dat gaat dus echt nergens over. De eerste Burton Batman film kostte 35 miljoen dollar en leverde uiteindelijk 411 miljoen dollar wereldwijd op. De drie delen die volgden, leverden ook nog 840 miljoen op, dus dat lijken me nog behoorlijke kaskrakers.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:58 schreef Sequencial het volgende:
En hop, er is alvast afgetrapt met speculatie over de hieropvolgende Batman-reeks
[..]
Wat is het vierde batman deel van Burton dan?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:45 schreef Mike het volgende:
[..]
Wat een slecht stukje..."En aangezien alleen de drie Batman-films van Nolan echte kaskrakers waren voor Warner". Dat gaat dus echt nergens over. De eerste Burton Batman film kostte 35 miljoen dollar en leverde uiteindelijk 411 miljoen dollar wereldwijd op. De drie delen die volgden, leverden ook nog 840 miljoen op, dus dat lijken me nog behoorlijke kaskrakers.
dus 200 miljoen was in 89 niet zoveel? daarom zijn er daarna ook zoveel vervolgen gekomen zeker!quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:28 schreef Kneivster het volgende:
[..]
Wat is het vierde batman deel van Burton dan?
Bovendien is 200 miljoen leuk voor Warner, maar voor zo'n grote maatschappij is dat geen succes... Echt succes begint een stukje daarboven
Oh, en het derde deel was niet van Burton, maar van Schumacher...net zoals het vierde deel.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:28 schreef Kneivster het volgende:
Burton:
Batman (1989) Imdb: 7.6 Metascore: 66 RT: 71% Gross: $251,185,407 (USA) (10 December 1989)
Batman Returns (1992) Imdb: 6.9 RT: 79% Gross: $162,744,850 (USA) (18 October 1992)
Batman Forever (1995) Imdb: 5.4 Metascore: 51 RT: 44% Gross: $183,997,904 (USA) (5 November 1995)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |