abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89976412
quote:
10s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:25 schreef Woffel het volgende:
Lui die deze topic aangrijpen om hun haat jegens VVD te botvieren :')
Ook paar keer van een trap gestuiterd zeker...
Wat Teeven doet = mensen moreel ondersteunen en complimenteren van betrokkenen terwijl er nog een justitioneel onderzoek gaande is kan ik niet echt geloofwaardig noemen . In deze fase hoor je als politicus op de achtergrond te houden . Trias politica weet je wel .
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_89976758
quote:
13s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:31 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Wat Teeven doet = mensen moreel ondersteunen en complimenteren van betrokkenen terwijl er nog een justitioneel onderzoek gaande is kan ik niet echt geloofwaardig noemen . In deze fase hoor je als politicus op de achtergrond te houden . Trias politica weet je wel .
Ik vond het heel sympathiek van Teeven dat hij even gebeld heeft met de overvallen supermarktchef. Dat is anders dan de aanpak van Cohen, die was een kopje thee gaan drinken bij de ouders van de overvallers om daar de boel te sussen en toch vooral de boel bij elkaar te houden.
Een stap in de goede richting: medeleven met de slachtoffers ipv begrip voor de daders.
pi_89976809
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik vond het heel sympathiek van Teeven dat hij even gebeld heeft met de overvallen supermarktchef. Dat is anders dan de aanpak van Cohen, die was een kopje thee gaan drinken bij de ouders van de overvallers om daar de boel te sussen en toch vooral de boel bij elkaar te houden.
Een stap in de goede richting: medeleven met de slachtoffers ipv begrip voor de daders.
Dat.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_89976907
quote:
Op woensdag 15 december 2010 21:36 schreef Lavenderr het volgende:

Idd.
pi_89977015
quote:
13s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:31 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Wat Teeven doet = mensen moreel ondersteunen en complimenteren van betrokkenen terwijl er nog een justitioneel onderzoek gaande is kan ik niet echt geloofwaardig noemen .
Niks mis met een morele ondersteuning. En complimenteren, heb je daar een bron van?

Jouw vriend Teeven heeft (alleen) een wijziging aangebracht in de situatie waarbij het slachtoffer zich verweert tegen een belager. Deze wordt niet meteen automatisch opgepakt, maar kan thuis evt gevolgen afwachten. Het slachtoffer blijft officieel verdacht..
pi_89977059
quote:
Op woensdag 15 december 2010 21:23 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat? Had jij die winkeleigenaar gearresteerd willen zien?
Het gaat niet om die overvaller maar om hoe
Mensen hierop reageren.
pi_89977139
quote:

[..]

Er loopt nog een politie-onderzoek naar de exacte rol van die meneer . Dan hoort een Staatssecretaris van Veiligheid en Justitie zich op de achtergrond te houden . Ga je eens verdiepen in de Trias politica voor je op het niveau "Hart van Nederland " allerlei sentimentele uitspraken doet .
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_89977165
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:25 schreef AchJa het volgende:

[..]

Idd! We moeten overvallers die al schietend binnenkomen gewoon trakteren op een bakje thee met een mariakaakje, dan is alles opgelost!
WAAROM moeten jullie altijd zo zwart/wit denken? Kunnen jullie nou nooit eens wat verder denken? Er is niemand hier die dat zegt. Blijkbaar is enige nuance al te moeilijk voor je.
  woensdag 15 december 2010 @ 21:43:47 #209
198365 Morendo
The Real Deal
pi_89977237
quote:
15s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:42 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

WAAROM moeten jullie altijd zo zwart/wit denken?
WAAROM MOET JIJ ALTIJD ZO GENERALISEREN???!!!
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_89977253
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:42 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Er loopt nog een politie-onderzoek naar de exacte rol van die meneer . Dan hoort een Staatssecretaris van Veiligheid en Justitie zich op de achtergrond te houden . Ga je eens verdiepen in de Trias politica voor je op het niveau "Hart van Nederland " allerlei sentimentele uitspraken doet .
Ik ben het nog wel eens met je oneens, maar over dit onderwerp ben je wel een van de enige verstandige mensen op FOK!.
pi_89977329
quote:
10s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:43 schreef Morendo het volgende:

[..]

WAAROM MOET JIJ ALTIJD ZO GENERALISEREN???!!!
Ik generaliseer niet, maar in dit topic zitten genoeg mensen die niet snappen dat er meer is dan "overvallers moeten dood" en "overvallers moeten doodgeknuffeld worden".
pi_89977354
quote:

[..]

WAAROM moeten jullie altijd zo zwart/wit denken? Kunnen jullie nou nooit eens wat verder denken? Er is niemand hier die dat zegt. Blijkbaar is enige nuance al te moeilijk voor je.
Als jij heel zwart/wit dit topic leest niet nee.. :')

quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:08 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Tasje erbij?
Toch zou ik dat zo doen! Daar zijn verzekeringen voor.
pi_89977429
quote:
7s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:45 schreef Woffel het volgende:

[..]

Als jij heel zwart/wit dit topic leest niet nee.. :')

[..]

Over die mensen die jij nu aanhaalt heb ik het toch ook niet :')?
pi_89977548
quote:

[..]

Ach, de enige nuance die de overvaller had was een pistool, lijkt me reden genoeg om een genuanceerd feestje te houden bij zijn dood.
pi_89977599
quote:

[..]

Nogmaals, heb je een bron waaruit blijkt dat Teeven deze meneer complimenteerd?
Het bericht, wat bovenstaande iig strekking niet had maar wel over het contact is van de telegraafsite afgehaald.
  woensdag 15 december 2010 @ 21:49:27 #216
198365 Morendo
The Real Deal
pi_89977630
quote:

[..]

Ach, de Minister van Justitie kan het OM aansturen, dus indien de zaak niet voor de rechter is zie ik hier het probleem niet van in.
pi_89977639
quote:
15s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:45 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Ik generaliseer niet, maar in dit topic zitten genoeg mensen die niet snappen dat er meer is dan "overvallers moeten dood" en "overvallers moeten doodgeknuffeld worden".
Moeten we het dan maar normaal vinden?
pi_89977643
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:41 schreef IHVK het volgende:

[..]

Het gaat niet om die overvaller maar om hoe
Mensen hierop reageren.
Het is natuurlijk triest dat er een mens is gedood en dat deze crimineel geen andere weg in zijn leven heeft gekozen. De nabestaanden van deze jongen mogen van mij ook alle hulp gekrijgen om de dood van deze jongen te verwerken.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_89977660
quote:
13s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:46 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Over die mensen die jij nu aanhaalt heb ik het toch ook niet :')?
Oh, definieer 'hier' dan vervolgens als je de betekenis ervan niet kent
pi_89977809
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:08 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Tasje erbij?
Toch zou ik dat zo doen! Daar zijn verzekeringen voor.
Precies. Laat je maar overvallen, de verzekering dekt het wel.
En laat je als meid maar verkrachten, misschien dekt ( :') ) de verzekering je ook nog eens.

Allemaal leuk en aardig, maar als puntje bij paaltje komt moet je, als crimineel, niet vreemd opkijken als iemand anders denkt. En het is heel zielig voor de familie, maar ik lig er gewoonweg geen seconde wakker van.

Als ik een bepaalde baan kies met een hoog risico en hoog loon, moet ik niet gaan zeuren als het een keer fout gaat.
En als je als crimineel met een pistool binnenkomt, en dit tegen iemands hoofd zet, moet je niet gaan huilen als iemand dus ook met flink geweld jou probeert uit te schakelen.

Als ik overvallen werd, en ik kreeg de kans om iets te doen, zou ik ook niet maar 80% van mijn kracht gebruiken om te zorgen dat diegene geen blijvend letsel heeft. Dan ga je 100%. Dan gebruik je al je kracht. En dat kan niemand je kwalijk nemen.

Je oogst wat je zaait. What comes around goes around. Etc.

Het is achteraf zo makkelijk om aan de zijlijn te staan en te zeggen dat het overdreven geweld is. Hoe zou jij reageren als iemand een pistool op je dochters hoofd houdt.
Mocht dat ooit gebeuren, wees dan niet bang, ik zal je niet veroordelen als je die crimineel per ongeluk dood.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_89977880
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:48 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ach, de enige nuance die de overvaller had was een pistool, lijkt me reden genoeg om een genuanceerd feestje te houden bij zijn dood.
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:49 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dit bedoelde ik, Woffel.
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:49 schreef Woffel het volgende:

[..]

Oh, definieer 'hier' dan vervolgens als je de betekenis ervan niet kent
"Niemand hier die dat zegt", daarmee bedoelde ik dat niemand hier zegt dat je overvallers dood moet knuffelen.
pi_89977941
Er moet iets van balans zijn... Als een gek in je winkel loopt te zwaaien met een geweer en je kan hem van de trap afduwen om hem zo onschadelijk te maken dan vind ik dat best wel redelijk. Als je vervolgens de bewusteloze meneer/mevrouw de overvaller met zijn/haar eigen wapen neerknalt dan is het eigen rechtertje spelen.

Net zoals met inbrekers. Als je diegene hebt uitgeschakeld en hij ligt te bloeden op je vloer met een gebroken arm te smeken om genade en je geeft hem nog even een messteek dan ga je te ver, maar mijn huis is mijn kasteel (raar middeleeuws concept /pvda) en dat mag je best wel verdedigen met geweld wat mij betreft.

Dat een minister zich bemoeid met een zaak is wel vreemd. Dat de burgemeester ofzo even langskomt bij de supermarkt meneer kan ik nog begrijpen maar de baas van justitie moet uit de buurt blijven van rechtszaken. Desalniettemin is het nog altijd beter dan even langsgaan bij de familie van de de daders en een stille tocht organiseren. Iets wat ik nog best zie gebeuren met de nog gekkere Cohen als hij ooit minister van veiligheid wordt.
pi_89977959
De toekomst van Nederland ziet er gitzwart uit met reacties als die in dit topic
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
pi_89977966

[ Bericht 100% gewijzigd door Glazenmaker op 15-12-2010 21:54:52 ]
pi_89978035
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:48 schreef Woffel het volgende:

[..]

Nogmaals, heb je een bron waaruit blijkt dat Teeven deze meneer complimenteerd?
Het bericht, wat bovenstaande iig strekking niet had maar wel over het contact is van de telegraafsite afgehaald.
quote:
Fred Teeven belde mij. Hij vroeg het telefoonnummer van Dick. Hij zei dat hij hem wilde bellen en dat hij er alles aan zou doen om ons te helpen, meldt de moeder van eigenaar Dick Pak in De Telegraaf. Volgens de moeder van de ondernemer is Pak op dit moment zeer geschokt. Na alles wat er is gebeurd, is mijn zoon te aangedaan om de winkel te openen.
Fred moet zijn MUIL houden en zich zeker in deze fase van het onderzoek neutraal/afzijdig houden .
Wat mij betreft mag er de komende weken kamervragen gesteld gaan worden over het gedrag van Dhr Teeven . Met zijn partijprogramma lopen pronken als een pauw terwijl justitie nog in onderzoek is .
Groetjes, Ezio.
pi_89978081
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:10 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Wapenen hoeft niet perse te betekenen een wapen dragen :') . Je kunt ook zorgen voor meer en betere preventie , een actievere samenwerking met de politie , meer controle enz enz
ik zou niet te hard rekenen op de politie :') die hebben geen mankracht want die staan allemaal aan de kant van de weg te flitsen :{
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_89978196
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:49 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ach, de Minister van Justitie kan het OM aansturen, dus indien de zaak niet voor de rechter is zie ik hier het probleem niet van in.
Het OM aansturen is niet echt jezelf bemoeien (belemmeren) met/van de rechtsgang . 8)7 Als je niet inziet dat dit kwalijk is worden rechters straks aangestuurd door de lokale politiek . Een rechter hoort NEUTRAAL en op basis van FEITEN een juridische uitspraak te doen . Daar hoort een politiek persoon AFSTAND van te nemen . :W
Groetjes, Ezio.
  woensdag 15 december 2010 @ 21:59:19 #228
198365 Morendo
The Real Deal
pi_89978291
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:57 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Het OM aansturen is niet echt jezelf bemoeien (belemmeren) met/van de rechtsgang . 8)7 Als je niet inziet dat dit kwalijk is worden rechters straks aangestuurd door de lokale politiek . Een rechter hoort NEUTRAAL en op basis van FEITEN een juridische uitspraak te doen . Daar hoort een politiek persoon AFSTAND van te nemen . :W
Druiloor.

OM <> Rechterlijke macht.
pi_89978395
quote:
10s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:59 schreef Morendo het volgende:

[..]

Druiloor.

OM <> Rechterlijke macht.
Ja like duhhhhh . Openbaar Ministerie . Whaha scherp man _O-
OM moet verantwoording afleggen AAN, niet Fred die zaken van het OM gaat manipuleren . Omgekeerde wereld .
Groetjes, Ezio.
  † In Memoriam † woensdag 15 december 2010 @ 22:01:06 #230
230491 Zith
pls tip
pi_89978423
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:49 schreef AchJa het volgende:

[..]

kanker...
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:51 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Precies. Laat je maar overvallen, de verzekering dekt het wel.
En laat je als meid maar verkrachten, misschien dekt ( :') ) de verzekering je ook nog eens.
domme...

quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:25 schreef AchJa het volgende:

[..]

Idd! We moeten overvallers die al schietend binnenkomen gewoon trakteren op een bakje thee met een mariakaakje, dan is alles opgelost!
drogredeneringen

:r
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  woensdag 15 december 2010 @ 22:01:34 #231
198365 Morendo
The Real Deal
pi_89978457
quote:
2s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:54 schreef Zolcon het volgende:
De toekomst van Nederland ziet er gitzwart uit met reacties als die in dit topic
Waarom? Burgers hebben nu eenmaal een recht om hun eigendom te verdedigen. Daar zul jij het als PvdA'er misschien niet mee eens zijn, maar dat is irrelevant.
  † In Memoriam † woensdag 15 december 2010 @ 22:02:17 #232
230491 Zith
pls tip
pi_89978510
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:01 schreef Morendo het volgende:

[..]

Waarom? Burgers hebben nu eenmaal een recht om hun eigendom te verdedigen. Daar zul jij het als PvdA'er misschien niet mee eens zijn, maar dat is irrelevant.
:') :') Ad homimens :') :') Drogredeneringen :r
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  woensdag 15 december 2010 @ 22:03:20 #233
198365 Morendo
The Real Deal
pi_89978578
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:00 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ja like duhhhhh . Openbaar Ministerie . Whaha scherp man _O-
Newsflash: het OM wordt aangestuurd door de minister. Wat is er dan vreemd aan Teeven zijn telefoontje? Heeft niets met een schending van de Trias Politica te maken.
  woensdag 15 december 2010 @ 22:04:45 #234
198365 Morendo
The Real Deal
pi_89978664
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:02 schreef Zith het volgende:

[..]

:') :') Ad homimens :') :') Drogredeneringen :r
Het is meneertje 'Wilders = Hitler'. Nog iets nieuws van het Godwin-front?
pi_89978675
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:03 schreef Morendo het volgende:

[..]

Newsflash: het OM wordt aangestuurd door de minister. Wat is er dan vreemd aan Teeven zijn telefoontje? Heeft niets met een schending van de Trias Politica te maken.
Scheiding van politiek en rechtstaat , druiloor . Teeven wil goedkoop scoren terwijl nog maar te bezien valt WIE aan het einde van de rit dader/slachtoffer is .
Groetjes, Ezio.
  woensdag 15 december 2010 @ 22:07:32 #236
198365 Morendo
The Real Deal
pi_89978854
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:04 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Scheiding van politiek en rechtstaat , druiloor . Teeven wil goedkoop scoren terwijl nog maar te bezien valt WIE aan het einde van de rit dader/slachtoffer is .
Het is rechtsstaat. Maar wat jij nu schrijft is onzin. Het OM valt onder de verantwoordelijk van de minister van Veiligheid. Niet meer dan logisch dat hij, of zijn onderknuppel Teeven, zich er dan ook mee bemoeit.

Trias:
- Rechtsprekende macht (dus niet het OM)
- Uitvoerende macht (regering)
- Wetgevende macht (Parlement)
pi_89978870
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:54 schreef Glazenmaker het volgende:
Er moet iets van balans zijn... Als een gek in je winkel loopt te zwaaien met een geweer en je kan hem van de trap afduwen om hem zo onschadelijk te maken dan vind ik dat best wel redelijk. Als je vervolgens de bewusteloze meneer/mevrouw de overvaller met zijn/haar eigen wapen neerknalt dan is het eigen rechtertje spelen.

Net zoals met inbrekers. Als je diegene hebt uitgeschakeld en hij ligt te bloeden op je vloer met een gebroken arm te smeken om genade en je geeft hem nog even een messteek dan ga je te ver, maar mijn huis is mijn kasteel (raar middeleeuws concept /pvda) en dat mag je best wel verdedigen met geweld wat mij betreft.

Dat een minister zich bemoeid met een zaak is wel vreemd. Dat de burgemeester ofzo even langskomt bij de supermarkt meneer kan ik nog begrijpen maar de baas van justitie moet uit de buurt blijven van rechtszaken. Desalniettemin is het nog altijd beter dan even langsgaan bij de familie van de de daders en een stille tocht organiseren. Iets wat ik nog best zie gebeuren met de nog gekkere Cohen als hij ooit minister van veiligheid wordt.
Kijk, hier kan ik mij goed in vinden. Als de overvaller inderdaad, zoals het nu lijkt, van de trap geduwd is om hem onschadelijk te maken en daarbij is overleden, dan zou de winkelier ook vrijuit moeten gaan.

Maar dan nóg is het niet goed dat de overvaller is overleden. Het is gewoon triest dat het zover heeft moeten komen. De nabestaanden van de overvaller hebben dit nou ook maar te verwerken.

Er zijn geen winnaars bij dit voorval. Het is gewoon een ongelooflijk stomme actie van die twee overvallers die alleen maar ellende heeft veroorzaakt, bij meerdere partijen.
pi_89978964
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:07 schreef Morendo het volgende:

[..]

Het is rechtsstaat. Maar wat jij nu schrijft is onzin. Het OM valt onder de verantwoordelijk van de minister van Veiligheid. Niet meer dan logisch dat hij, of zijn onderknuppel Teeven, zich er dan ook mee bemoeit.

Trias:
Hij bemoeit zich nu alleen als parlementariër met de zaak, niet als OM'er.
pi_89979021
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:51 schreef Trommeldaris het volgende:
Als ik een bepaalde baan kies met een hoog risico en hoog loon, moet ik niet gaan zeuren als het een keer fout gaat.
Goed punt wat je hier nu aanhaalt! Op het moment dat er nl militairen dood gaan in Afghanistan hebben ze er "voor gekozen" volgens de dode overvaller verdedigers hier.
  woensdag 15 december 2010 @ 22:11:00 #240
198365 Morendo
The Real Deal
pi_89979063
quote:
2s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:07 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Kijk, hier kan ik mij goed in vinden. Als de overvaller inderdaad, zoals het nu lijkt, van de trap geduwd is om hem onschadelijk te maken en daarbij is overleden, dan zou de winkelier ook vrijuit moeten gaan.

Maar dan nóg is het niet goed dat de overvaller is overleden. Het is gewoon triest dat het zover heeft moeten komen. De nabestaanden van de overvaller hebben dit nou ook maar te verwerken.

Er zijn geen winnaars bij dit voorval. Het is gewoon een ongelooflijk stomme actie van die twee overvallers die alleen maar ellende heeft veroorzaakt, bij meerdere partijen.
Kijk, dit kan ik wel onderschrijven. Het lijkt mij juist indien het onderzoek naar de toedracht van het overlijden snel wordt afgerond, het OM er verder geen zaak van maakt en de winkelier weer door kan met zijn leven.
pi_89979074
quote:
2s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:53 schreef CaptainCookie het volgende:

Aight

quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:55 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

[..]

Fred moet zijn MUIL houden en zich zeker in deze fase van het onderzoek neutraal/afzijdig houden .
Wat mij betreft mag er de komende weken kamervragen gesteld gaan worden over het gedrag van Dhr Teeven . Met zijn partijprogramma lopen pronken als een pauw terwijl justitie nog in onderzoek is .
Een papieren versie is niet terug te halen, de website wel. Hetgeen dus gebeurd is..
Plus is hij terughoudend voor de camera..Ik vraag me dus af wat hij daadwerkelijk heeft gedaan / gezegd..
pi_89979078
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:01 schreef Zith het volgende:

[..]

kanker...

[..]

domme...

[..]

drogredeneringen

Deze post is nog eens goed onderbouwd. Over kankerdom gesproken.
pi_89979090
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:03 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ben je zo dom of doe je alsof? Of ben je van SBS6?
pi_89979093
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:07 schreef Morendo het volgende:

[..]

Trias:
Hij had zich moeten laten informeren en het daarbij moeten laten . Geen partijpolitieke propaganda spuien door te sympathiseren met (mogelijke) daders . Dat is NOOIT de taak van staatssecretaris . Bovendien valt het OM zoals je zelf onder de ministeriële verantwoording en is hij ook nog eens geen minister .
Groetjes, Ezio.
  woensdag 15 december 2010 @ 22:12:06 #245
198365 Morendo
The Real Deal
pi_89979129
quote:
15s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:09 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Hij bemoeit zich nu alleen als parlementariër met de zaak, niet als OM'er.
Teeven ís geen parlementariër. Hij behoort tot de uitvoerende macht, het OM is zíjn verantwoordelijkheid.
  woensdag 15 december 2010 @ 22:13:34 #246
198365 Morendo
The Real Deal
pi_89979226
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:11 schreef Nemephis het volgende:

[..]

quote:
13s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:11 schreef Stokstaart het volgende:
Bovendien valt het OM zoals je zelf onder de ministeriële verantwoording en is hij ook nog eens geen minister .
Nou en, eenheid van kabinetsbeleid.
  woensdag 15 december 2010 @ 22:14:36 #247
198365 Morendo
The Real Deal
pi_89979287
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:11 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Werkt je moeder nog steeds als prostituee of heeft ze inmiddels eerzamer werk gevonden?
pi_89979438
quote:
9s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:12 schreef Morendo het volgende:

[..]

Teeven ís geen parlementariër. Hij behoort tot de uitvoerende macht, het OM is zíjn verantwoordelijkheid.
Klopt, maar hij komt nu wel aanzetten met z'n nieuwe wetten. Daarbij zou ook iemand van het OM zich niet op die manier in de zaak moeten mengen. Het komt nogal partijdig over.
pi_89979570
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:11 schreef Morendo het volgende:

[..]

Kijk, dit kan ik wel onderschrijven. Het lijkt mij juist indien het onderzoek naar de toedracht van het overlijden snel wordt afgerond, het OM er verder geen zaak van maakt en de winkelier weer door kan met zijn leven.
Maar mocht de winkelier nou wel over de schreef zijn gegaan, moet hij natuurlijk wel vervolgd worden.
pi_89979725
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:01 schreef Zith het volgende:
kanker...
domme...
drogredeneringen
Waarom? Op het moment dat iemand mijn eigendom betreedt en betrokkene wil na een vriendelijk verzoek niet weggaan dan help ik hem een handje. Als hij dan ook nog een keer een pistool op zak heeft, waar ik uiteraard weinig aan kan doen, dan zal ik me schikken naar de wensen van hem, mocht er dan echter een moment zijn waarop ik mijn kans schoon zie dan snij ik hem in 4 stukken.
  woensdag 15 december 2010 @ 22:22:30 #251
198365 Morendo
The Real Deal
pi_89979742
quote:
2s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:17 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Klopt, maar hij komt nu wel aanzetten met z'n nieuwe wetten. Daarbij zou ook iemand van het OM zich niet op die manier in de zaak moeten mengen. Het komt nogal partijdig over.
Teeven heeft wat mij betreft niets onoirbaars gedaan, alle kritiek op hem is dan ook tendentieus en (juridisch) ongefundeerd. En wat jij al dan niet partijdig over vind komen, soit. Vijf minuten geleden dacht je nog dat Teeven in het Parlement zat.
  woensdag 15 december 2010 @ 22:25:02 #253
198365 Morendo
The Real Deal
pi_89979881
quote:
14s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:19 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Maar mocht de winkelier nou wel over de schreef zijn gegaan, moet hij natuurlijk wel vervolgd worden.
Laten we in godsnaam deze affaire snel achter ons laten. Niemand schiet wat op met een veroordeling van de winkelier in kwestie. Bovendien mág je over de schreef gaan als 'verwerende' partij.
pi_89980113
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:25 schreef Morendo het volgende:

[..]

Laten we in godsnaam deze affaire snel achter ons laten. Niemand schiet wat op met een veroordeling van de winkelier in kwestie. Bovendien mág je over de schreef gaan als 'verwerende' partij.
Jawel, de nabestaanden van de overvaller.

Met 'over de schreef' bedoel ik natuurlijk niet dat hij hem misschien wel iets te hard van de trap geduwd heeft, maar dat de winkelier de overvaller echt bewust gedood heeft terwijl daar geen noodzaak meer toe was.
  † In Memoriam † woensdag 15 december 2010 @ 22:28:59 #255
230491 Zith
pls tip
pi_89980117
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:23 schreef AchJa het volgende:

[..]

Lazer toch op.
:')
  woensdag 15 december 2010 @ 22:30:30 #256
198365 Morendo
The Real Deal
pi_89980201
quote:
2s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:28 schreef CaptainCookie het volgende:
maar dat de winkelier de overvaller echt bewust gedood heeft terwijl daar geen noodzaak meer toe was.
Ja, ja iemand van de trap duwen is natuurlijk ook de 'weapon of choice' om iemand mee om te leggen.
pi_89980687
quote:
10s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:30 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ja, ja iemand van de trap duwen is natuurlijk ook de 'weapon of choice' om iemand mee om te leggen.
Want jij was er bij ? Laat nou gewoon het onderzoek plaatsvinden en doe tot die tijd gewoon geen uitspraken die elke vorm van feitelijke onderbouwing missen . :W
Groetjes, Ezio.
  woensdag 15 december 2010 @ 22:47:34 #258
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_89981104
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:23 schreef AchJa het volgende:

[..]

Lazer toch op.
Ik begrijp je (ijzersterke) argumentatie. Maar als je hier niet ingrijpt is het schaap van de spreekwoordelijk dam. Ik weet niet of je dat wel wilt. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 15 december 2010 @ 22:58:12 #259
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_89981670
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 20:36 schreef ouderejongere het volgende:
Zijn we klaar met feestvieren? Ja? Dan gaan we nu objectief kijken.

Mijn gedachten gaan ook uit naar de ouders van de overleden overvaller. Waarschijnlijk stonden er gisteren twee agenten voor zijn deur: "Kunnen wij even binnen praten? Er is wat gebeurd met Mohammed." Deze ouders zijn hun zoon kwijt en hebben gedacht dat hun zoon gewoon naar zijn werk was gegaan, zoals elke dag, nooit geweten dat hun zoon nooit een baan heeft gehad.

Zowel de winkeleigenaar als de overvaller zijn slachtoffers van haat. Haat die door Rutte & co gezaaid is. Ik kan de winkeleigenaar niks kwalijk nemen, ongeacht wat zich heeft afgespeeld in de winkel. Deze dode en het algehele klimaat van Nederland, alsmede de meeste reacties hiervoor zijn allemaal de schuld van Rutte.

Het is weer het typische VVD-beleid om problemen niet aan te pakken, maar te verplaatsen. Geen extra politie die winkels beveiligd, maar winkelpersoneel zelf dieven laten oppakken. Ik ga straks nog maar een extra slot bij mijn oma plaatsen, want nu overvallers niet meer naar supermarkten kunnen zullen zij hun buit gaan halen bij onze weerloze ouderen.
je weet volgens mij niet dat sommige marokkaanse ouders van hun zogenaamde lieve zonen 'kostgeld' krijgen? ze vragen niet naar de herkomst van al dat geld, terwijl ze weten dat hun zoon zijn school niet heeft afgemaakt of überhaupt werkt.

als je de marokkaanse gemeenschap niet kent, kun je de problemen als buitenstaander nooit oplossen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_89981736
quote:
15s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:47 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik begrijp je (ijzersterke) argumentatie. Maar als je hier niet ingrijpt is het schaap van de spreekwoordelijk dam. Ik weet niet of je dat wel wilt. :{

Ik begrijp jouw ijzersterke argumentatie natuurlijk helemaal!

We moeten wel ingrijpen, anders is de winkelier de klos hier.
  woensdag 15 december 2010 @ 23:00:35 #261
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_89981799
quote:
15s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:47 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

is dat een dreigement?
pi_89981855
Ik moet zo lachen om ouderejongere en zijn uitspraak dat Rutte & Co haat hebben gezaaid en geoogst.
Dat in een half jaar tijd blijkbaar het gehele klimaat is omgeslagen naar haat is helemaal de schuld van rutte. _O-

Ik vraag me af wat er dan de afgelopen 10-20 jaar in nederland gebeurd is :D
  woensdag 15 december 2010 @ 23:03:18 #263
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_89981941
sowieso zie ik teveel spartelbewegingen. mensen die het nog steeds durven opnemen en durven goedpraten voor de absolute misdragingen van hun eigen soort. walgelijk. zum kotzen :r
pi_89981968
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:01 schreef Refragmental het volgende:
Ik moet zo lachen om ouderejongere en zijn uitspraak dat Rutte & Co haat hebben gezaaid en geoogst.
Dat in een half jaar tijd blijkbaar het gehele klimaat is omgeslagen naar haat is helemaal de schuld van rutte. _O-

Ik vraag me af wat er dan de afgelopen 10-20 jaar in nederland gebeurd is :D
Is ook totale onzin . Al zijn het wel voornamelijk VVD-mensen geweest die opgeroepen hebben in de media dat mensen vooral voor eigen rechter moeten gaan spelen .
Groetjes, Ezio.
pi_89982023
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:03 schreef zoalshetis het volgende:
sowieso zie ik teveel spartelbewegingen. mensen die het nog steeds durven opnemen en goedpraten voor de absolute misdragingen van hun eigen soort. walgelijk. zum kotzen :r
Waar heb je het over ? Serieus volgens mij hallucineer je gewoon.

Wie neemt het hier op voor de dader?
  woensdag 15 december 2010 @ 23:05:53 #266
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_89982084
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:04 schreef IHVK het volgende:

[..]

Waar heb je het over ? Serieus volgens mij hallucineer je gewoon.

Wie neemt het hier op voor de dader?
ik hallucineer volgens jou. en daarmee wil je nu een discussie starten? in dit topic? wat denk je zelf?

ben je een inteeltslachtoffer ofzo? of ben je gewoon dom?
pi_89982109
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:03 schreef zoalshetis het volgende:
sowieso zie ik teveel spartelbewegingen. mensen die het nog steeds durven opnemen en durven goedpraten voor de absolute misdragingen van hun eigen soort. walgelijk. zum kotzen :r
Haha wut :')
Groetjes, Ezio.
pi_89982120
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:05 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik hallucineer volgens jou. en daarmee wil je nu een discussie starten? in dit topic? wat denk je zelf?
Geef eens antwoord op zijn vraag dan.
  woensdag 15 december 2010 @ 23:08:01 #269
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_89982189
quote:
2s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:06 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Geef eens antwoord op zijn vraag dan.
dat heb ik al gedaan. al jarenlang. maar het dringt niet echt door.
  woensdag 15 december 2010 @ 23:09:07 #270
13462 BansheeBoy
pi_89982253
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:58 schreef zoalshetis het volgende:
als je de marokkaanse gemeenschap niet kent, kun je de problemen als buitenstaander nooit oplossen.
Ik als Marokkaan kan je vertellen dat het echt moeilijk is. De Marokkaanse gemeenschap is sowieso heel divers. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_89982303
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:08 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Dus je hebt het niet over dit topic?
pi_89982308
quote:

[..]

Jij zegt al jarenlang wie het in dit topic voor de dader opneemt :')?
pi_89982318
quote:
13s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:10 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Dan was je wel bijzonder stil de afgelopen jaren.
pi_89982374
quote:

[..]

Wat een gek ben jij zeg _O-
Groetjes, Ezio.
pi_89982413
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:03 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Is ook totale onzin . Al zijn het wel voornamelijk VVD-mensen geweest die opgeroepen hebben in de media dat mensen vooral voor eigen rechter moeten gaan spelen .
? :')

Je slaat wel erg door met je vvd-hetze..
  woensdag 15 december 2010 @ 23:13:02 #276
13462 BansheeBoy
pi_89982450
quote:

[..]

Net zo vaak als je hoofdletters heb gebruikt? :)

pi_89982494
Noodweer in exces, heerlijk!
pi_89982569
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:12 schreef Woffel het volgende:

[..]

? :')

Je slaat wel erg door met je vvd-hetze..
Niks met een hetze te maken .
Teeven , Opstelten .... Allemaal dat soort dubieuze uitspraken gedaan .
Groetjes, Ezio.
pi_89982639
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 20:36 schreef ouderejongere het volgende:
Zijn we klaar met feestvieren? Ja? Dan gaan we nu objectief kijken.

Mijn gedachten gaan ook uit naar de ouders van de overleden overvaller. Waarschijnlijk stonden er gisteren twee agenten voor zijn deur: "Kunnen wij even binnen praten? Er is wat gebeurd met Mohammed." Deze ouders zijn hun zoon kwijt en hebben gedacht dat hun zoon gewoon naar zijn werk was gegaan, zoals elke dag, nooit geweten dat hun zoon nooit een baan heeft gehad.

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
pi_89982726
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:16 schreef DrsPhil het volgende:

[..]

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Iets minder kleuterig mag hoor, een enkele ouder gun ik de dood van hun kind.
pi_89982764
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:18 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

zoals zn moeder?
pi_89982770
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:15 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Niks met een hetze te maken .
Teeven , Opstelten .... Allemaal dat soort dubieuze uitspraken gedaan .
De positie van de slachtoffer is gewijzigd ja, je blijft nog steeds verdachte.. Oftewel eigen rechter wordt nergens aangemoedigd danwel goed gepraat..

http://pauwenwitteman.var(...)b666431355d9685428c9 np
pi_89982774
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:18 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Neem aan dat een geen moet zijn ?
Groetjes, Ezio.
  woensdag 15 december 2010 @ 23:20:16 #284
198365 Morendo
The Real Deal
pi_89982846
quote:
11s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:19 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Nee, het is getypt door een VVD'er en die zijn nu eenmaal spijkerhard.
pi_89982932
quote:

[..]

True, true.
pi_89982979
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:18 schreef Woffel het volgende:

[..]

De positie van de slachtoffer is gewijzigd ja, je blijft nog steeds verdachte.. Oftewel eigen rechter wordt nergens aangemoedigd danwel goed gepraat..

http://pauwenwitteman.var(...)b666431355d9685428c9 np
quote:
Minister Ivo Opstelten van Veiligheid en Justitie vindt dat 'we niet te zenuwachtig moeten gaan doen' over de uitspraken van burgemeester van Zaltbommel Albert van den Bosch. Die reageerde op een actie van een winkelier in zijn gemeente, die overvallers wegjoeg met een karatetrap.

"We blijven het maar nemen. Dat helpt ons niet. Sla ze maar verrot. Ik vind dat mensen het recht hebben van zich af te slaan en te schoppen", zo had Van den Bosch gezegd.

Opstelten noemde dat 'zijn eigen verantwoordelijkheid'. Hij vindt eigen rechter spelen op zich niet goed, maar vindt ook dat iemand zich niet de hele winkel hoeft te laten leegroven. Iemand mag zich wel verdedigen, vindt hij, en 'we moeten ervan af dat slachtoffers niks mogen doen'.
Wat wekt dit soort suggesties volgens jou in de hand ? Dergelijke uitspraken niet afkeuren en er nog een schepje bovenop doen ?
De rechtspositie van een slachtoffer beschermen prima , de wet aanpassen prima . Tot die tijd dat dat zover is moet je je echter als politici wel conformeren aan de bestaande wetgeving en niet allerlei niet rechtsgeldige suggesties doen die alleen maar voor problemen zorgen
Groetjes, Ezio.
  woensdag 15 december 2010 @ 23:23:25 #287
13462 BansheeBoy
pi_89983013
Als er structureel problemen zijn met Marokkaanse boys mogen ze hier in Nederland eens goed in die doffe spiegel kijken. Met dezelfde leeftijdsgenoten in Marokko, waar ze gemiddeld nog veel hitsiger zijn vanwege de warmte, zijn er geen problemen. :{

pi_89983079
quote:
15s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Als er structureel problemen zijn met Marokkaanse boys mogen ze hier in Nederland eens goed in die doffe spiegel kijken. Met dezelfde leeftijdsgenoten in Marokko, waar ze gemiddeld nog veel hitsiger zijn vanwege de warmte, zijn er geen problemen. :{

In heel Europa zijn problemen met Marokkanen .
Groetjes, Ezio.
pi_89983124
quote:
11s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:19 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

idd :')
  woensdag 15 december 2010 @ 23:25:42 #290
13462 BansheeBoy
pi_89983144
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:24 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

In heel Europa zijn problemen met Marokkanen .
Dat waag ik te betwijfelen, hoogstens Frankrijk en België nog. :{

pi_89983199
quote:
15s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:25 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat waag ik te betwijfelen, hoogstens Frankrijk en België nog. :{

Duitsland ook hoor .
Overigens worden volgens de statistieken van het CBS meer overvallen gepleegd door Antillianen dan door Marokkanen .
Groetjes, Ezio.
pi_89983350
Zitter er trouwens meer mensen op je account stokstaart?
Gezien je houding / mening in Arrestaties na mishandelen overvaller
  woensdag 15 december 2010 @ 23:31:06 #293
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_89983412
Die man had vanuit menselijk oogpunt natuurlijk volkomen gelijk. Als je overvallen wordt moet je je mogen verdedigen, en het was niet de opzet om de overvaller te doden. Toch vraag ik me af of dit nu wel iets is dat zo enthousiast toegejuicht moet worden, en vooral of het aangemoedigd moet worden vanuit de politiek. De overheid ondermijnt hiermee haar eigen positie binnen de rechtstaat. In feite wordt er gezegd dat de staat faalt in het beschermen van de burger, en dat ze daarom maar zelf de taak uitvoerende macht over moeten nemen. Dit lijkt me een wat discutabele houding, en ik heb dan ook mijn twijfels bij de manier waarop er tegen dit onderwerp aan wordt gekeken door de politiek.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_89983521
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:29 schreef Woffel het volgende:
Zitter er trouwens meer mensen op je account stokstaart?
Gezien je houding / mening in Arrestaties na mishandelen overvaller
Waar zeg ik daar iets dat in strijd is met mijn mening hier ?
Volgens mij heb ik in deel een van dit topic zelf gesteld dat een overvaller die een paar tikken krijgt niet moet mekkeren .
Ik vind het alleen bijzonder bezwaarlijk als heren politici die berust zijn met de orde en veiligheid van ons land dezelfde uitspraken gaan doen .

Bovendien is er hier een dode gevallen . Hoeveel mensen hebben er niet wel eens geknokt ? En hoeveel hebben er eentje afgemaakt ? Leer eens nuanceren .
Groetjes, Ezio.
  woensdag 15 december 2010 @ 23:35:28 #295
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_89983626
quote:
13s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:10 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

in dit topic? is dat al jarenlang open dan?
  woensdag 15 december 2010 @ 23:40:54 #296
pi_89983897
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:11 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ik vind dit geen zinloos geweld...
Geweld is maar zelden zinloos.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_89983941
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:33 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Waar zeg ik daar iets dat in strijd is met mijn mening hier ?
Volgens mij heb ik in deel een van dit topic zelf gesteld dat een overvaller die een paar tikken krijgt niet moet mekkeren .
Ik vind het alleen bijzonder bezwaarlijk als heren politici die berust zijn met de orde en veiligheid van ons land dezelfde uitspraken gaan doen .

Bovendien is er hier een dode gevallen . Hoeveel mensen hebben er niet wel eens geknokt ? En hoeveel hebben er eentje afgemaakt ? Leer eens nuanceren .
Ik vraag jou om een bron, jij geeft de papieren versie van de telegraaf die vervolgens het artikel van de website hebben gehaald.. Je gaat daar vervolgens niet op in omdat dat niet in je straatje past..

Een overvaller die valt tijdens een overval moet ook niet mekkeren, hoewel hij 'helaas' is overleden door ongelukkige samenloop van omstandigheden. Afmaken? Speaking of nuanceren..
  woensdag 15 december 2010 @ 23:43:15 #298
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_89983979
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:40 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Geweld is maar zelden zinloos.
ben ik het pertinent niet mee eens. als je echt zo denkt ben je het slachtoffer van een slechte opvoeding. waar ik meer fok!kers van verdenk.
pi_89984105
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:42 schreef Woffel het volgende:

[..]

Ik vraag jou om een bron, jij geeft de papieren versie van de telegraaf die vervolgens het artikel van de website hebben gehaald.. Je gaat daar vervolgens niet op in omdat dat niet in je straatje past..

Een overvaller die valt tijdens een overval moet ook niet mekkeren, hoewel hij 'helaas' is overleden door ongelukkige samenloop van omstandigheden. Afmaken? Speaking of nuanceren..
Ach kom nu toch . Gaan we in eens hypocriet doen ? Dergelijk gedrag past prima bij het partijstandpunt van de VVD . Opstelten deed al eerder uitspraken en ook Teeven maakt zich al eerder hard voor meer bescherming van mensen die het slachtoffer zijn van overval/inbraak of ander geweld .
Ga jij nu beweren dat die mensen liegen en er geen contact geweest is om het artikel verdwenen is van de Telegraaf site ?
Groetjes, Ezio.
  woensdag 15 december 2010 @ 23:48:50 #300
pi_89984201
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:43 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ben ik het pertinent niet mee eens. als je echt zo denkt ben je het slachtoffer van een slechte opvoeding. waar ik meer fok!kers van verdenk.
Oh? Vertel :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')