abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89978081
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:10 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Wapenen hoeft niet perse te betekenen een wapen dragen :') . Je kunt ook zorgen voor meer en betere preventie , een actievere samenwerking met de politie , meer controle enz enz
ik zou niet te hard rekenen op de politie :') die hebben geen mankracht want die staan allemaal aan de kant van de weg te flitsen :{
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_89978196
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:49 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ach, de Minister van Justitie kan het OM aansturen, dus indien de zaak niet voor de rechter is zie ik hier het probleem niet van in.
Het OM aansturen is niet echt jezelf bemoeien (belemmeren) met/van de rechtsgang . 8)7 Als je niet inziet dat dit kwalijk is worden rechters straks aangestuurd door de lokale politiek . Een rechter hoort NEUTRAAL en op basis van FEITEN een juridische uitspraak te doen . Daar hoort een politiek persoon AFSTAND van te nemen . :W
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  woensdag 15 december 2010 @ 21:59:19 #228
198365 Morendo
The Real Deal
pi_89978291
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:57 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Het OM aansturen is niet echt jezelf bemoeien (belemmeren) met/van de rechtsgang . 8)7 Als je niet inziet dat dit kwalijk is worden rechters straks aangestuurd door de lokale politiek . Een rechter hoort NEUTRAAL en op basis van FEITEN een juridische uitspraak te doen . Daar hoort een politiek persoon AFSTAND van te nemen . :W
Druiloor.

OM <> Rechterlijke macht.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_89978395
quote:
10s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:59 schreef Morendo het volgende:

[..]

Druiloor.

OM <> Rechterlijke macht.
Ja like duhhhhh . Openbaar Ministerie . Whaha scherp man _O-
OM moet verantwoording afleggen AAN, niet Fred die zaken van het OM gaat manipuleren . Omgekeerde wereld .
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  † In Memoriam † woensdag 15 december 2010 @ 22:01:06 #230
230491 Zith
pls tip
pi_89978423
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:49 schreef AchJa het volgende:

[..]

Moeten we het dan maar normaal vinden?
kanker...
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:51 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Precies. Laat je maar overvallen, de verzekering dekt het wel.
En laat je als meid maar verkrachten, misschien dekt ( :') ) de verzekering je ook nog eens.
domme...

quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:25 schreef AchJa het volgende:

[..]

Idd! We moeten overvallers die al schietend binnenkomen gewoon trakteren op een bakje thee met een mariakaakje, dan is alles opgelost!
drogredeneringen

:r
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  woensdag 15 december 2010 @ 22:01:34 #231
198365 Morendo
The Real Deal
pi_89978457
quote:
2s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:54 schreef Zolcon het volgende:
De toekomst van Nederland ziet er gitzwart uit met reacties als die in dit topic
Waarom? Burgers hebben nu eenmaal een recht om hun eigendom te verdedigen. Daar zul jij het als PvdA'er misschien niet mee eens zijn, maar dat is irrelevant.
  † In Memoriam † woensdag 15 december 2010 @ 22:02:17 #232
230491 Zith
pls tip
pi_89978510
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:01 schreef Morendo het volgende:

[..]

Waarom? Burgers hebben nu eenmaal een recht om hun eigendom te verdedigen. Daar zul jij het als PvdA'er misschien niet mee eens zijn, maar dat is irrelevant.
:') :') Ad homimens :') :') Drogredeneringen :r
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  woensdag 15 december 2010 @ 22:03:20 #233
198365 Morendo
The Real Deal
pi_89978578
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:00 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ja like duhhhhh . Openbaar Ministerie . Whaha scherp man _O-
Newsflash: het OM wordt aangestuurd door de minister. Wat is er dan vreemd aan Teeven zijn telefoontje? Heeft niets met een schending van de Trias Politica te maken.
  woensdag 15 december 2010 @ 22:04:45 #234
198365 Morendo
The Real Deal
pi_89978664
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:02 schreef Zith het volgende:

[..]

:') :') Ad homimens :') :') Drogredeneringen :r
Het is meneertje 'Wilders = Hitler'. Nog iets nieuws van het Godwin-front?
pi_89978675
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:03 schreef Morendo het volgende:

[..]

Newsflash: het OM wordt aangestuurd door de minister. Wat is er dan vreemd aan Teeven zijn telefoontje? Heeft niets met een schending van de Trias Politica te maken.
Scheiding van politiek en rechtstaat , druiloor . Teeven wil goedkoop scoren terwijl nog maar te bezien valt WIE aan het einde van de rit dader/slachtoffer is .
Groetjes, Ezio.
  woensdag 15 december 2010 @ 22:07:32 #236
198365 Morendo
The Real Deal
pi_89978854
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:04 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Scheiding van politiek en rechtstaat , druiloor . Teeven wil goedkoop scoren terwijl nog maar te bezien valt WIE aan het einde van de rit dader/slachtoffer is .
Het is rechtsstaat. Maar wat jij nu schrijft is onzin. Het OM valt onder de verantwoordelijk van de minister van Veiligheid. Niet meer dan logisch dat hij, of zijn onderknuppel Teeven, zich er dan ook mee bemoeit.

Trias:
- Rechtsprekende macht (dus niet het OM)
- Uitvoerende macht (regering)
- Wetgevende macht (Parlement)
pi_89978870
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:54 schreef Glazenmaker het volgende:
Er moet iets van balans zijn... Als een gek in je winkel loopt te zwaaien met een geweer en je kan hem van de trap afduwen om hem zo onschadelijk te maken dan vind ik dat best wel redelijk. Als je vervolgens de bewusteloze meneer/mevrouw de overvaller met zijn/haar eigen wapen neerknalt dan is het eigen rechtertje spelen.

Net zoals met inbrekers. Als je diegene hebt uitgeschakeld en hij ligt te bloeden op je vloer met een gebroken arm te smeken om genade en je geeft hem nog even een messteek dan ga je te ver, maar mijn huis is mijn kasteel (raar middeleeuws concept /pvda) en dat mag je best wel verdedigen met geweld wat mij betreft.

Dat een minister zich bemoeid met een zaak is wel vreemd. Dat de burgemeester ofzo even langskomt bij de supermarkt meneer kan ik nog begrijpen maar de baas van justitie moet uit de buurt blijven van rechtszaken. Desalniettemin is het nog altijd beter dan even langsgaan bij de familie van de de daders en een stille tocht organiseren. Iets wat ik nog best zie gebeuren met de nog gekkere Cohen als hij ooit minister van veiligheid wordt.
Kijk, hier kan ik mij goed in vinden. Als de overvaller inderdaad, zoals het nu lijkt, van de trap geduwd is om hem onschadelijk te maken en daarbij is overleden, dan zou de winkelier ook vrijuit moeten gaan.

Maar dan nóg is het niet goed dat de overvaller is overleden. Het is gewoon triest dat het zover heeft moeten komen. De nabestaanden van de overvaller hebben dit nou ook maar te verwerken.

Er zijn geen winnaars bij dit voorval. Het is gewoon een ongelooflijk stomme actie van die twee overvallers die alleen maar ellende heeft veroorzaakt, bij meerdere partijen.
pi_89978964
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:07 schreef Morendo het volgende:

[..]

Het is rechtsstaat. Maar wat jij nu schrijft is onzin. Het OM valt onder de verantwoordelijk van de minister van Veiligheid. Niet meer dan logisch dat hij, of zijn onderknuppel Teeven, zich er dan ook mee bemoeit.

Trias:
Hij bemoeit zich nu alleen als parlementariër met de zaak, niet als OM'er.
pi_89979021
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:51 schreef Trommeldaris het volgende:
Als ik een bepaalde baan kies met een hoog risico en hoog loon, moet ik niet gaan zeuren als het een keer fout gaat.
Goed punt wat je hier nu aanhaalt! Op het moment dat er nl militairen dood gaan in Afghanistan hebben ze er "voor gekozen" volgens de dode overvaller verdedigers hier.
  woensdag 15 december 2010 @ 22:11:00 #240
198365 Morendo
The Real Deal
pi_89979063
quote:
2s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:07 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Kijk, hier kan ik mij goed in vinden. Als de overvaller inderdaad, zoals het nu lijkt, van de trap geduwd is om hem onschadelijk te maken en daarbij is overleden, dan zou de winkelier ook vrijuit moeten gaan.

Maar dan nóg is het niet goed dat de overvaller is overleden. Het is gewoon triest dat het zover heeft moeten komen. De nabestaanden van de overvaller hebben dit nou ook maar te verwerken.

Er zijn geen winnaars bij dit voorval. Het is gewoon een ongelooflijk stomme actie van die twee overvallers die alleen maar ellende heeft veroorzaakt, bij meerdere partijen.
Kijk, dit kan ik wel onderschrijven. Het lijkt mij juist indien het onderzoek naar de toedracht van het overlijden snel wordt afgerond, het OM er verder geen zaak van maakt en de winkelier weer door kan met zijn leven.
pi_89979074
quote:
2s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:53 schreef CaptainCookie het volgende:

Aight

quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:55 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

[..]

Fred moet zijn MUIL houden en zich zeker in deze fase van het onderzoek neutraal/afzijdig houden .
Wat mij betreft mag er de komende weken kamervragen gesteld gaan worden over het gedrag van Dhr Teeven . Met zijn partijprogramma lopen pronken als een pauw terwijl justitie nog in onderzoek is .
Een papieren versie is niet terug te halen, de website wel. Hetgeen dus gebeurd is..
Plus is hij terughoudend voor de camera..Ik vraag me dus af wat hij daadwerkelijk heeft gedaan / gezegd..
pi_89979078
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:01 schreef Zith het volgende:

[..]

kanker...

[..]

domme...

[..]

drogredeneringen

Deze post is nog eens goed onderbouwd. Over kankerdom gesproken.
pi_89979090
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:03 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ben je zo dom of doe je alsof? Of ben je van SBS6?
pi_89979093
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:07 schreef Morendo het volgende:

[..]

Trias:
Hij had zich moeten laten informeren en het daarbij moeten laten . Geen partijpolitieke propaganda spuien door te sympathiseren met (mogelijke) daders . Dat is NOOIT de taak van staatssecretaris . Bovendien valt het OM zoals je zelf onder de ministeriële verantwoording en is hij ook nog eens geen minister .
Groetjes, Ezio.
  woensdag 15 december 2010 @ 22:12:06 #245
198365 Morendo
The Real Deal
pi_89979129
quote:
15s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:09 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Hij bemoeit zich nu alleen als parlementariër met de zaak, niet als OM'er.
Teeven ís geen parlementariër. Hij behoort tot de uitvoerende macht, het OM is zíjn verantwoordelijkheid.
  woensdag 15 december 2010 @ 22:13:34 #246
198365 Morendo
The Real Deal
pi_89979226
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:11 schreef Nemephis het volgende:

[..]

quote:
13s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:11 schreef Stokstaart het volgende:
Bovendien valt het OM zoals je zelf onder de ministeriële verantwoording en is hij ook nog eens geen minister .
Nou en, eenheid van kabinetsbeleid.
  woensdag 15 december 2010 @ 22:14:36 #247
198365 Morendo
The Real Deal
pi_89979287
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:11 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Werkt je moeder nog steeds als prostituee of heeft ze inmiddels eerzamer werk gevonden?
pi_89979438
quote:
9s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:12 schreef Morendo het volgende:

[..]

Teeven ís geen parlementariër. Hij behoort tot de uitvoerende macht, het OM is zíjn verantwoordelijkheid.
Klopt, maar hij komt nu wel aanzetten met z'n nieuwe wetten. Daarbij zou ook iemand van het OM zich niet op die manier in de zaak moeten mengen. Het komt nogal partijdig over.
pi_89979570
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:11 schreef Morendo het volgende:

[..]

Kijk, dit kan ik wel onderschrijven. Het lijkt mij juist indien het onderzoek naar de toedracht van het overlijden snel wordt afgerond, het OM er verder geen zaak van maakt en de winkelier weer door kan met zijn leven.
Maar mocht de winkelier nou wel over de schreef zijn gegaan, moet hij natuurlijk wel vervolgd worden.
pi_89979725
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:01 schreef Zith het volgende:
kanker...
domme...
drogredeneringen
Waarom? Op het moment dat iemand mijn eigendom betreedt en betrokkene wil na een vriendelijk verzoek niet weggaan dan help ik hem een handje. Als hij dan ook nog een keer een pistool op zak heeft, waar ik uiteraard weinig aan kan doen, dan zal ik me schikken naar de wensen van hem, mocht er dan echter een moment zijn waarop ik mijn kans schoon zie dan snij ik hem in 4 stukken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')