abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89974164
Mark Rutte de schuld geven van een overvaller die zn nek breekt :') _O-
Wat die Teeven doet is dan wel weer waanzin :r
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_89974491
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 20:35 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ja, toevallig wel .
Meer geweld tegen overvallers zal vanzelf leiden tot meer geweld tijdens overvallen . Zoals bij de gemiddelde overval in Amerika waarbij de overvaller WEET dat de winkelier ergens een wapen heeft, hij er zelf ook een meebrengt . Als je te dom bent om dat te bevatten moet je misschien zelf wat meer research doen ?
De verruwing van de samenleving heeft natuurlijk ook een voedingsbodem. Zou heel goed zijn om daar eens naar te kijken.
Voorlopig houden politici zich bezig met het afleiden van de aandacht zodat ze de bevolking nog verder kunnen uitpersen en van hun privé-leven beroven, dus heel veel moet je daar niet van verwachten.
Sterker nog: dit is feitelijk ook mensen uitspelen.
Dus voorlopig zullen we het moeten doen met persoonlijke weerbaarheid.
pi_89974772
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 20:36 schreef ouderejongere het volgende:
Zijn we klaar met feestvieren? Ja? Dan gaan we nu objectief kijken.
Lijkt me leuk! Objectief kijken!

quote:
Mijn gedachten gaan ook uit naar de ouders van de overleden overvaller. Waarschijnlijk stonden er gisteren twee agenten voor zijn deur: "Kunnen wij even binnen praten? Er is wat gebeurd met Mohammed." Deze ouders zijn hun zoon kwijt en hebben gedacht dat hun zoon gewoon naar zijn werk was gegaan, zoals elke dag, nooit geweten dat hun zoon nooit een baan heeft gehad.
Ja we gaan er op los speculeren. Mijn verhaal: De ouders waren medeplichting en hebben de wapens nog eens goed schoongemaakt voordat Mohammed aan het werk ging. Even de wapens doorladen, en pa heeft de vluchtauto nog eens goed gechecked. Netjes toch?

quote:
Zowel de winkeleigenaar als de overvaller zijn slachtoffers van haat. Haat die door Rutte & co gezaaid is. Ik kan de winkeleigenaar niks kwalijk nemen, ongeacht wat zich heeft afgespeeld in de winkel. Deze dode en het algehele klimaat van Nederland, alsmede de meeste reacties hiervoor zijn allemaal de schuld van Rutte.
Wat een onzin, dit speelt al langer, zeker langer dan het kabinet Rutte. En de enige schuldige zijn degene die besloten een wapen op te pakken.

quote:
Het is weer het typische VVD-beleid om problemen niet aan te pakken, maar te verplaatsen. Geen extra politie die winkels beveiligd, maar winkelpersoneel zelf dieven laten oppakken. Ik ga straks nog maar een extra slot bij mijn oma plaatsen, want nu overvallers niet meer naar supermarkten kunnen zullen zij hun buit gaan halen bij onze weerloze ouderen.
Probeer jij eens 112 te bellen als er een pistool op het hoofd van je broodmeisje staat? Of ben je ook als eerste aan het gillen dat die eigenaar gewoon mee had moeten werken als dat broodmeisje een kogel in der kop heeft omdat de eigenaar zo nodig 112 moest bellen.

En die laatste stap is ook al langer aan de gang? Daarom is het mooi als er minder criminelen zijn. Zelfs als je als winkel een andere, niet geweldadige, manier hebt om overvallers te stoppen, dan nog zullen ze voor ouderen gaan.

Criminelen gaan voor makkelijk geld, en dan zijn ouderen ALTIJD een makkelijk doelwit. Voor Rutte&Co, tijdens Rutte&Co, en ook daarna.

quote:
Dan gaan we nu objectief kijken.
Jij bent er alleen niet mee bezig. Je bent alleen bezig Rutte de schuld te geven, in plaats van te kijken naar de criminelen. Zij pakken het wapen op, zij duwen dat tegen het hoofd van het broodmeisje, en zij zullen het tegen je oma gebruiken.

Niet Rutte, niet Wilders, niet jij en niet ik. Zij. Zij kiezen daarvoor en dan is het jammer maar helaas als dat mis gaat.

Hij heeft genoeg tijd gehad om zich te bedenken. Voordat het idee kwam, voordat hij het wapen kocht, het wapen doorlaadde, De winkel binnenstapte en het geweer trok.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_89974780
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 19:58 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

En dit gaan we dus de komende tijd veel meer zien . Overvallers die meer en zwaarder geweld gaan toepassen omdat winkeliers de held willen uithangen .
ahh en de oplossing is handjes omhoog neem alles maar mee en tot de volgende keer :{
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_89974871
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 20:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

De verruwing van de samenleving heeft natuurlijk ook een voedingsbodem. Zou heel goed zijn om daar eens naar te kijken.
Voorlopig houden politici zich bezig met het afleiden van de aandacht zodat ze de bevolking nog verder kunnen uitpersen en van hun privé-leven beroven, dus heel veel moet je daar niet van verwachten.
Sterker nog: dit is feitelijk ook mensen uitspelen.
Dus voorlopig zullen we het moeten doen met persoonlijke weerbaarheid.
Verruwing van de samenleving ?? Winkeliers moeten zich gewoon beter kunnen wapenen tegen overvallers . Er moet veel meer politieaandacht uitgaan naar dit soort zaken . Nederland wordt al jaren GETEISTERD door overvallen . En wat doet de politie ? NIETS . Logisch dat mensen voor eigen rechter gaan spelen ! Maar dan nog blijft het een situatie die onwaardig en onpraktisch is binnen de grenzen van een RECHTSTAAT !
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  woensdag 15 december 2010 @ 21:06:55 #181
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_89974982
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:03 schreef Trommeldaris het volgende:

Dus hoe moet volgens jou er een halt worden toegeroepen aan overvallen? Moeten ondernemers dat zelf doen?
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_89975048
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:03 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ahh en de oplossing is handjes omhoog neem alles maar mee en tot de volgende keer :{
Een land waar mensen voor eigen rechtertje gaan spelen is dus de oplossing ? Geloof me zo'n land wil jij ook niet in wonen ....
Groetjes, Ezio.
  woensdag 15 december 2010 @ 21:08:07 #183
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_89975064
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:03 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

Tasje erbij?
Toch zou ik dat zo doen! Daar zijn verzekeringen voor.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_89975103
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:07 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Een land waar mensen voor eigen rechtertje gaan spelen is dus de oplossing ? Geloof me zo'n land wil jij ook niet in wonen ....
Jammer genoeg gaan we daar steeds meer heen.
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
pi_89975114
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:04 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Verruwing van de samenleving ?? Winkeliers moeten zich gewoon beter kunnen wapenen tegen overvallers . Er moet veel meer politieaandacht uitgaan naar dit soort zaken . Nederland wordt al jaren GETEISTERD door overvallen . En wat doet de politie ? NIETS . Logisch dat mensen voor eigen rechter gaan spelen ! Maar dan nog blijft het een situatie die onwaardig en onpraktisch is binnen de grenzen van een RECHTSTAAT !
Beter wapenen, hoe had je dit in gedachten? Volgens mij heeft dit volgens jou alleen tot gevolg dat overvallen drastischege maatregelen zullen nemen.
pi_89975128
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:08 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Tasje erbij?
En normaliter de rechtstaat die zorgt dat de criminelen gestraft worden . Alleen die komen er keer op keer mee weg .
Groetjes, Ezio.
  woensdag 15 december 2010 @ 21:09:41 #187
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_89975157
Dick Pak moet dit juist als een zege zien. Hij is ondernemer, als hij verstandig is gaat hij in een andere branche aan de slag. Hij heeft de knowhow en de expertise om op een andere manier aan cash te komen. :{

:{˛
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_89975224
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:09 schreef algebra010 het volgende:

[..]

Beter wapenen, hoe had je dit in gedachten? Volgens mij heeft dit volgens jou alleen tot gevolg dat overvallen drastischege maatregelen zullen nemen.
Wapenen hoeft niet perse te betekenen een wapen dragen :') . Je kunt ook zorgen voor meer en betere preventie , een actievere samenwerking met de politie , meer controle enz enz
Groetjes, Ezio.
pi_89975470
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:04 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Daarmee geef je een deel van het probleem aan: er zijn heel veel zaken die de aandacht van de politie vereisen. Ze kunnen nu zelfs al niet eens meer de orde overal handhaven. Justitie kampt met achterstanden, zodat zelfs belangrijke zaken soms te lang op de plank blijven liggen.
Weet je wat? We gaan erop bezuinigen!
pi_89975629
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Daarmee geef je een deel van het probleem aan: er zijn heel veel zaken die de aandacht van de politie vereisen. Ze kunnen nu zelfs al niet eens meer de orde overal handhaven. Justitie kampt met achterstanden, zodat zelfs belangrijke zaken soms te lang op de plank blijven liggen.
Weet je wat? We gaan erop bezuinigen!
Jij hebt hem door .
Weet je wat .... Laten we de burger motiveren zelf op te treden tegen criminelen . Dan hoeven wij minder geld aan veiligheid uit te geven *O* Maar dat laatste zegt Fred er natuurlijk niet bij :')
Groetjes, Ezio.
pi_89975814
quote:

Mijn gedachten gaan ook uit naar de ouders van de overleden overvaller. Waarschijnlijk stonden er gisteren twee agenten voor zijn deur: "Kunnen wij even binnen praten? Er is wat gebeurd met Mohammed." Deze ouders zijn hun zoon kwijt en hebben gedacht dat hun zoon gewoon naar zijn werk was gegaan, zoals elke dag, nooit geweten dat hun zoon nooit een baan heeft gehad.
:')

quote:
Zowel de winkeleigenaar als de overvaller zijn slachtoffers van haat. Haat die door Rutte & co gezaaid is. Ik kan de winkeleigenaar niks kwalijk nemen, ongeacht wat zich heeft afgespeeld in de winkel. Deze dode en het algehele klimaat van Nederland, alsmede de meeste reacties hiervoor zijn allemaal de schuld van Rutte.
:') :')

quote:
Het is weer het typische VVD-beleid om problemen niet aan te pakken, maar te verplaatsen. Geen extra politie die winkels beveiligd, maar winkelpersoneel zelf dieven laten oppakken. Ik ga straks nog maar een extra slot bij mijn oma plaatsen, want nu overvallers niet meer naar supermarkten kunnen zullen zij hun buit gaan halen bij onze weerloze ouderen.
:') :') :')
pi_89975884
Deze ondernemer is een held. Er zouden veel meer mensen moeten zijn die hun lijf en goed actief verdedigen tegen tuig. De crimineel heeft zijn dood enkel en alleen aan zichzelf te wijten. Ik ben blij dat deze winkeleigenaar niet gearresteerd is en ik hoop dat de wetgeving ook dusdanig wordt aangepast dat vervolging in de toekomst voor dat soort zaken wordt uitgesloten.

Het blijft natuurlijk erg triest dat deze crimineel is overleden, iedereen zal liever hebben gezien dat het deze jongen geen crimineel was geweest en een fatsoenlijk leven zou leiden. Ook bijzonder triest voor de nabestaanden van deze crimineel, maar nogmaals deze crimineel heeft zijn dood enkel aan zichzelf te wijten.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_89975890
Wat hang er toch een zuur en naar sfeertje in het grauwe Nederland de laatste tijd.
pi_89975897
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 20:41 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Ik plaats geen cheerleaders bij een overlijden. Ik leef ook heel erg mee met de supermarktfamilie. Hun werk wordt door Rutte kapotgemaakt.
Oh, het is Rutte zijn schuld...
pi_89975932
quote:

Iemand die het snapt.
pi_89975958
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:22 schreef IHVK het volgende:
Wat hang er toch een zuur en naar sfeertje in het grauwe Nederland de laatste tijd.
Hoe bedoel je dat? Had jij die winkeleigenaar gearresteerd willen zien?
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_89975979
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:06 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Dus hoe moet volgens jou er een halt worden toegeroepen aan overvallen? Moeten ondernemers dat zelf doen?
Anders ga je er even op in ipv zo simpel te antwoorden.

En ik denk meerdere manieren, maar in ieder geval niet gaan treuren als een geweldadige overval slecht eindigt voor de dader.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_89976066
Lui die deze topic aangrijpen om hun haat jegens VVD te botvieren :')
Ook paar keer van een trap gestuiterd zeker...
pi_89976071
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:22 schreef IHVK het volgende:
Idd! We moeten overvallers die al schietend binnenkomen gewoon trakteren op een bakje thee met een mariakaakje, dan is alles opgelost!
pi_89976184
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:08 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Tasje erbij?
Tot je op een punt komt waarop de verzekering niet meer te betalen is, of ben jij niet echt van de lange termijn planning?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')