Wat Teeven doet = mensen moreel ondersteunen en complimenteren van betrokkenen terwijl er nog een justitioneel onderzoek gaande is kan ik niet echt geloofwaardig noemen . In deze fase hoor je als politicus op de achtergrond te houden . Trias politica weet je wel .quote:Op woensdag 15 december 2010 21:25 schreef Woffel het volgende:
Lui die deze topic aangrijpen om hun haat jegens VVD te botvieren![]()
Ook paar keer van een trap gestuiterd zeker...
Ik vond het heel sympathiek van Teeven dat hij even gebeld heeft met de overvallen supermarktchef. Dat is anders dan de aanpak van Cohen, die was een kopje thee gaan drinken bij de ouders van de overvallers om daar de boel te sussen en toch vooral de boel bij elkaar te houden.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat Teeven doet = mensen moreel ondersteunen en complimenteren van betrokkenen terwijl er nog een justitioneel onderzoek gaande is kan ik niet echt geloofwaardig noemen . In deze fase hoor je als politicus op de achtergrond te houden . Trias politica weet je wel .
Dat.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vond het heel sympathiek van Teeven dat hij even gebeld heeft met de overvallen supermarktchef. Dat is anders dan de aanpak van Cohen, die was een kopje thee gaan drinken bij de ouders van de overvallers om daar de boel te sussen en toch vooral de boel bij elkaar te houden.
Een stap in de goede richting: medeleven met de slachtoffers ipv begrip voor de daders.
Idd.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:36 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vond het heel sympathiek van Teeven dat hij even gebeld heeft met de overvallen supermarktchef. Dat is anders dan de aanpak van Cohen, die was een kopje thee gaan drinken bij de ouders van de overvallers om daar de boel te sussen en toch vooral de boel bij elkaar te houden.
Een stap in de goede richting: medeleven met de slachtoffers ipv begrip voor de daders.
Niks mis met een morele ondersteuning. En complimenteren, heb je daar een bron van?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat Teeven doet = mensen moreel ondersteunen en complimenteren van betrokkenen terwijl er nog een justitioneel onderzoek gaande is kan ik niet echt geloofwaardig noemen .
Het gaat niet om die overvaller maar om hoequote:Op woensdag 15 december 2010 21:23 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Had jij die winkeleigenaar gearresteerd willen zien?
Er loopt nog een politie-onderzoek naar de exacte rol van die meneer . Dan hoort een Staatssecretaris van Veiligheid en Justitie zich op de achtergrond te houden . Ga je eens verdiepen in de Trias politica voor je op het niveau "Hart van Nederland " allerlei sentimentele uitspraken doet .quote:Op woensdag 15 december 2010 21:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
WAAROM moeten jullie altijd zo zwart/wit denken? Kunnen jullie nou nooit eens wat verder denken? Er is niemand hier die dat zegt. Blijkbaar is enige nuance al te moeilijk voor je.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Idd! We moeten overvallers die al schietend binnenkomen gewoon trakteren op een bakje thee met een mariakaakje, dan is alles opgelost!
WAAROM MOET JIJ ALTIJD ZO GENERALISEREN???!!!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:42 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
WAAROM moeten jullie altijd zo zwart/wit denken?
Ik ben het nog wel eens met je oneens, maar over dit onderwerp ben je wel een van de enige verstandige mensen op FOK!.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Er loopt nog een politie-onderzoek naar de exacte rol van die meneer . Dan hoort een Staatssecretaris van Veiligheid en Justitie zich op de achtergrond te houden . Ga je eens verdiepen in de Trias politica voor je op het niveau "Hart van Nederland " allerlei sentimentele uitspraken doet .
Ik generaliseer niet, maar in dit topic zitten genoeg mensen die niet snappen dat er meer is dan "overvallers moeten dood" en "overvallers moeten doodgeknuffeld worden".quote:Op woensdag 15 december 2010 21:43 schreef Morendo het volgende:
[..]
WAAROM MOET JIJ ALTIJD ZO GENERALISEREN???!!!
Als jij heel zwart/wit dit topic leest niet nee..quote:Op woensdag 15 december 2010 21:42 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
WAAROM moeten jullie altijd zo zwart/wit denken? Kunnen jullie nou nooit eens wat verder denken? Er is niemand hier die dat zegt. Blijkbaar is enige nuance al te moeilijk voor je.
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:08 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Tasje erbij?
Toch zou ik dat zo doen! Daar zijn verzekeringen voor.
Over die mensen die jij nu aanhaalt heb ik het toch ook nietquote:Op woensdag 15 december 2010 21:45 schreef Woffel het volgende:
[..]
Als jij heel zwart/wit dit topic leest niet nee..
[..]
Ach, de enige nuance die de overvaller had was een pistool, lijkt me reden genoeg om een genuanceerd feestje te houden bij zijn dood.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:42 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
WAAROM moeten jullie altijd zo zwart/wit denken? Kunnen jullie nou nooit eens wat verder denken? Er is niemand hier die dat zegt. Blijkbaar is enige nuance al te moeilijk voor je.
Nogmaals, heb je een bron waaruit blijkt dat Teeven deze meneer complimenteerd?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Er loopt nog een politie-onderzoek naar de exacte rol van die meneer . Dan hoort een Staatssecretaris van Veiligheid en Justitie zich op de achtergrond te houden . Ga je eens verdiepen in de Trias politica voor je op het niveau "Hart van Nederland " allerlei sentimentele uitspraken doet .
Ach, de Minister van Justitie kan het OM aansturen, dus indien de zaak niet voor de rechter is zie ik hier het probleem niet van in.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Moeten we het dan maar normaal vinden?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:45 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik generaliseer niet, maar in dit topic zitten genoeg mensen die niet snappen dat er meer is dan "overvallers moeten dood" en "overvallers moeten doodgeknuffeld worden".
Het is natuurlijk triest dat er een mens is gedood en dat deze crimineel geen andere weg in zijn leven heeft gekozen. De nabestaanden van deze jongen mogen van mij ook alle hulp gekrijgen om de dood van deze jongen te verwerken.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het gaat niet om die overvaller maar om hoe
Mensen hierop reageren.
Oh, definieer 'hier' dan vervolgens als je de betekenis ervan niet kentquote:Op woensdag 15 december 2010 21:46 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Over die mensen die jij nu aanhaalt heb ik het toch ook niet?
Precies. Laat je maar overvallen, de verzekering dekt het wel.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:08 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Tasje erbij?
Toch zou ik dat zo doen! Daar zijn verzekeringen voor.
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ach, de enige nuance die de overvaller had was een pistool, lijkt me reden genoeg om een genuanceerd feestje te houden bij zijn dood.
Dit bedoelde ik, Woffel.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Moeten we het dan maar normaal vinden?
"Niemand hier die dat zegt", daarmee bedoelde ik dat niemand hier zegt dat je overvallers dood moet knuffelen.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:49 schreef Woffel het volgende:
[..]
Oh, definieer 'hier' dan vervolgens als je de betekenis ervan niet kent
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:48 schreef Woffel het volgende:
[..]
Nogmaals, heb je een bron waaruit blijkt dat Teeven deze meneer complimenteerd?
Het bericht, wat bovenstaande iig strekking niet had maar wel over het contact is van de telegraafsite afgehaald.
Fred moet zijn MUIL houden en zich zeker in deze fase van het onderzoek neutraal/afzijdig houden .quote:Fred Teeven belde mij. Hij vroeg het telefoonnummer van Dick. Hij zei dat hij hem wilde bellen en dat hij er alles aan zou doen om ons te helpen, meldt de moeder van eigenaar Dick Pak in De Telegraaf. Volgens de moeder van de ondernemer is Pak op dit moment zeer geschokt. Na alles wat er is gebeurd, is mijn zoon te aangedaan om de winkel te openen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |