abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 december 2010 @ 23:13:02 #276
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_89982450
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:08 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dat heb ik al gedaan. al jarenlang. maar het dringt niet echt door.
Net zo vaak als je hoofdletters heb gebruikt? :)

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_89982494
Noodweer in exces, heerlijk!
pi_89982569
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:12 schreef Woffel het volgende:

[..]

? :')

Je slaat wel erg door met je vvd-hetze..
Niks met een hetze te maken .
Teeven , Opstelten .... Allemaal dat soort dubieuze uitspraken gedaan .
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_89982639
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 20:36 schreef ouderejongere het volgende:
Zijn we klaar met feestvieren? Ja? Dan gaan we nu objectief kijken.

Mijn gedachten gaan ook uit naar de ouders van de overleden overvaller. Waarschijnlijk stonden er gisteren twee agenten voor zijn deur: "Kunnen wij even binnen praten? Er is wat gebeurd met Mohammed." Deze ouders zijn hun zoon kwijt en hebben gedacht dat hun zoon gewoon naar zijn werk was gegaan, zoals elke dag, nooit geweten dat hun zoon nooit een baan heeft gehad.

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
pi_89982726
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:16 schreef DrsPhil het volgende:

[..]

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Iets minder kleuterig mag hoor, een enkele ouder gun ik de dood van hun kind.
pi_89982764
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:18 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

zoals zn moeder?
pi_89982770
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:15 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Niks met een hetze te maken .
Teeven , Opstelten .... Allemaal dat soort dubieuze uitspraken gedaan .
De positie van de slachtoffer is gewijzigd ja, je blijft nog steeds verdachte.. Oftewel eigen rechter wordt nergens aangemoedigd danwel goed gepraat..

http://pauwenwitteman.var(...)b666431355d9685428c9 np
pi_89982774
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:18 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Neem aan dat een geen moet zijn ?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  woensdag 15 december 2010 @ 23:20:16 #284
198365 Morendo
The Real Deal
pi_89982846
quote:
11s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:19 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Nee, het is getypt door een VVD'er en die zijn nu eenmaal spijkerhard.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_89982932
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik vond het heel sympathiek van Teeven dat hij even gebeld heeft met de overvallen supermarktchef. Dat is anders dan de aanpak van Cohen, die was een kopje thee gaan drinken bij de ouders van de overvallers om daar de boel te sussen en toch vooral de boel bij elkaar te houden.
Een stap in de goede richting: medeleven met de slachtoffers ipv begrip voor de daders.
True, true.
pi_89982979
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:18 schreef Woffel het volgende:

[..]

De positie van de slachtoffer is gewijzigd ja, je blijft nog steeds verdachte.. Oftewel eigen rechter wordt nergens aangemoedigd danwel goed gepraat..

http://pauwenwitteman.var(...)b666431355d9685428c9 np
quote:
Minister Ivo Opstelten van Veiligheid en Justitie vindt dat 'we niet te zenuwachtig moeten gaan doen' over de uitspraken van burgemeester van Zaltbommel Albert van den Bosch. Die reageerde op een actie van een winkelier in zijn gemeente, die overvallers wegjoeg met een karatetrap.

"We blijven het maar nemen. Dat helpt ons niet. Sla ze maar verrot. Ik vind dat mensen het recht hebben van zich af te slaan en te schoppen", zo had Van den Bosch gezegd.

Opstelten noemde dat 'zijn eigen verantwoordelijkheid'. Hij vindt eigen rechter spelen op zich niet goed, maar vindt ook dat iemand zich niet de hele winkel hoeft te laten leegroven. Iemand mag zich wel verdedigen, vindt hij, en 'we moeten ervan af dat slachtoffers niks mogen doen'.
Wat wekt dit soort suggesties volgens jou in de hand ? Dergelijke uitspraken niet afkeuren en er nog een schepje bovenop doen ?
De rechtspositie van een slachtoffer beschermen prima , de wet aanpassen prima . Tot die tijd dat dat zover is moet je je echter als politici wel conformeren aan de bestaande wetgeving en niet allerlei niet rechtsgeldige suggesties doen die alleen maar voor problemen zorgen
Groetjes, Ezio.
  woensdag 15 december 2010 @ 23:23:25 #287
13462 BansheeBoy
pi_89983013
Als er structureel problemen zijn met Marokkaanse boys mogen ze hier in Nederland eens goed in die doffe spiegel kijken. Met dezelfde leeftijdsgenoten in Marokko, waar ze gemiddeld nog veel hitsiger zijn vanwege de warmte, zijn er geen problemen. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_89983079
quote:
15s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Als er structureel problemen zijn met Marokkaanse boys mogen ze hier in Nederland eens goed in die doffe spiegel kijken. Met dezelfde leeftijdsgenoten in Marokko, waar ze gemiddeld nog veel hitsiger zijn vanwege de warmte, zijn er geen problemen. :{

In heel Europa zijn problemen met Marokkanen .
Groetjes, Ezio.
pi_89983124
quote:
11s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:19 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

idd :')
  woensdag 15 december 2010 @ 23:25:42 #290
13462 BansheeBoy
pi_89983144
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:24 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

In heel Europa zijn problemen met Marokkanen .
Dat waag ik te betwijfelen, hoogstens Frankrijk en België nog. :{

pi_89983199
quote:
15s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:25 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat waag ik te betwijfelen, hoogstens Frankrijk en België nog. :{

Duitsland ook hoor .
Overigens worden volgens de statistieken van het CBS meer overvallen gepleegd door Antillianen dan door Marokkanen .
Groetjes, Ezio.
pi_89983350
Zitter er trouwens meer mensen op je account stokstaart?
Gezien je houding / mening in Arrestaties na mishandelen overvaller
  woensdag 15 december 2010 @ 23:31:06 #293
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_89983412
Die man had vanuit menselijk oogpunt natuurlijk volkomen gelijk. Als je overvallen wordt moet je je mogen verdedigen, en het was niet de opzet om de overvaller te doden. Toch vraag ik me af of dit nu wel iets is dat zo enthousiast toegejuicht moet worden, en vooral of het aangemoedigd moet worden vanuit de politiek. De overheid ondermijnt hiermee haar eigen positie binnen de rechtstaat. In feite wordt er gezegd dat de staat faalt in het beschermen van de burger, en dat ze daarom maar zelf de taak uitvoerende macht over moeten nemen. Dit lijkt me een wat discutabele houding, en ik heb dan ook mijn twijfels bij de manier waarop er tegen dit onderwerp aan wordt gekeken door de politiek.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_89983521
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:29 schreef Woffel het volgende:
Zitter er trouwens meer mensen op je account stokstaart?
Gezien je houding / mening in Arrestaties na mishandelen overvaller
Waar zeg ik daar iets dat in strijd is met mijn mening hier ?
Volgens mij heb ik in deel een van dit topic zelf gesteld dat een overvaller die een paar tikken krijgt niet moet mekkeren .
Ik vind het alleen bijzonder bezwaarlijk als heren politici die berust zijn met de orde en veiligheid van ons land dezelfde uitspraken gaan doen .

Bovendien is er hier een dode gevallen . Hoeveel mensen hebben er niet wel eens geknokt ? En hoeveel hebben er eentje afgemaakt ? Leer eens nuanceren .
Groetjes, Ezio.
  woensdag 15 december 2010 @ 23:35:28 #295
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_89983626
quote:
13s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:10 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Jij zegt al jarenlang wie het in dit topic voor de dader opneemt :')?
in dit topic? is dat al jarenlang open dan?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 15 december 2010 @ 23:40:54 #296
pi_89983897
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:11 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ik vind dit geen zinloos geweld...
Geweld is maar zelden zinloos.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_89983941
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:33 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Waar zeg ik daar iets dat in strijd is met mijn mening hier ?
Volgens mij heb ik in deel een van dit topic zelf gesteld dat een overvaller die een paar tikken krijgt niet moet mekkeren .
Ik vind het alleen bijzonder bezwaarlijk als heren politici die berust zijn met de orde en veiligheid van ons land dezelfde uitspraken gaan doen .

Bovendien is er hier een dode gevallen . Hoeveel mensen hebben er niet wel eens geknokt ? En hoeveel hebben er eentje afgemaakt ? Leer eens nuanceren .
Ik vraag jou om een bron, jij geeft de papieren versie van de telegraaf die vervolgens het artikel van de website hebben gehaald.. Je gaat daar vervolgens niet op in omdat dat niet in je straatje past..

Een overvaller die valt tijdens een overval moet ook niet mekkeren, hoewel hij 'helaas' is overleden door ongelukkige samenloop van omstandigheden. Afmaken? Speaking of nuanceren..
  woensdag 15 december 2010 @ 23:43:15 #298
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_89983979
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:40 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Geweld is maar zelden zinloos.
ben ik het pertinent niet mee eens. als je echt zo denkt ben je het slachtoffer van een slechte opvoeding. waar ik meer fok!kers van verdenk.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_89984105
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:42 schreef Woffel het volgende:

[..]

Ik vraag jou om een bron, jij geeft de papieren versie van de telegraaf die vervolgens het artikel van de website hebben gehaald.. Je gaat daar vervolgens niet op in omdat dat niet in je straatje past..

Een overvaller die valt tijdens een overval moet ook niet mekkeren, hoewel hij 'helaas' is overleden door ongelukkige samenloop van omstandigheden. Afmaken? Speaking of nuanceren..
Ach kom nu toch . Gaan we in eens hypocriet doen ? Dergelijk gedrag past prima bij het partijstandpunt van de VVD . Opstelten deed al eerder uitspraken en ook Teeven maakt zich al eerder hard voor meer bescherming van mensen die het slachtoffer zijn van overval/inbraak of ander geweld .
Ga jij nu beweren dat die mensen liegen en er geen contact geweest is om het artikel verdwenen is van de Telegraaf site ?
Groetjes, Ezio.
  woensdag 15 december 2010 @ 23:48:50 #300
pi_89984201
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:43 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ben ik het pertinent niet mee eens. als je echt zo denkt ben je het slachtoffer van een slechte opvoeding. waar ik meer fok!kers van verdenk.
Oh? Vertel :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')