Net zo vaak als je hoofdletters heb gebruikt?quote:Op woensdag 15 december 2010 23:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat heb ik al gedaan. al jarenlang. maar het dringt niet echt door.
Niks met een hetze te maken .quote:Op woensdag 15 december 2010 23:12 schreef Woffel het volgende:
[..]
?
Je slaat wel erg door met je vvd-hetze..
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:36 schreef ouderejongere het volgende:
Zijn we klaar met feestvieren? Ja? Dan gaan we nu objectief kijken.
Mijn gedachten gaan ook uit naar de ouders van de overleden overvaller. Waarschijnlijk stonden er gisteren twee agenten voor zijn deur: "Kunnen wij even binnen praten? Er is wat gebeurd met Mohammed." Deze ouders zijn hun zoon kwijt en hebben gedacht dat hun zoon gewoon naar zijn werk was gegaan, zoals elke dag, nooit geweten dat hun zoon nooit een baan heeft gehad.
zoals zn moeder?quote:Op woensdag 15 december 2010 23:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Iets minder kleuterig mag hoor, een enkele ouder gun ik de dood van hun kind.
De positie van de slachtoffer is gewijzigd ja, je blijft nog steeds verdachte.. Oftewel eigen rechter wordt nergens aangemoedigd danwel goed gepraat..quote:Op woensdag 15 december 2010 23:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Niks met een hetze te maken .
Teeven , Opstelten .... Allemaal dat soort dubieuze uitspraken gedaan .
Neem aan dat een geen moet zijn ?quote:Op woensdag 15 december 2010 23:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Iets minder kleuterig mag hoor, een enkele ouder gun ik de dood van hun kind.
Nee, het is getypt door een VVD'er en die zijn nu eenmaal spijkerhard.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Neem aan dat een geen moet zijn ?
True, true.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vond het heel sympathiek van Teeven dat hij even gebeld heeft met de overvallen supermarktchef. Dat is anders dan de aanpak van Cohen, die was een kopje thee gaan drinken bij de ouders van de overvallers om daar de boel te sussen en toch vooral de boel bij elkaar te houden.
Een stap in de goede richting: medeleven met de slachtoffers ipv begrip voor de daders.
quote:Op woensdag 15 december 2010 23:18 schreef Woffel het volgende:
[..]
De positie van de slachtoffer is gewijzigd ja, je blijft nog steeds verdachte.. Oftewel eigen rechter wordt nergens aangemoedigd danwel goed gepraat..
http://pauwenwitteman.var(...)b666431355d9685428c9 np
Wat wekt dit soort suggesties volgens jou in de hand ? Dergelijke uitspraken niet afkeuren en er nog een schepje bovenop doen ?quote:Minister Ivo Opstelten van Veiligheid en Justitie vindt dat 'we niet te zenuwachtig moeten gaan doen' over de uitspraken van burgemeester van Zaltbommel Albert van den Bosch. Die reageerde op een actie van een winkelier in zijn gemeente, die overvallers wegjoeg met een karatetrap.
"We blijven het maar nemen. Dat helpt ons niet. Sla ze maar verrot. Ik vind dat mensen het recht hebben van zich af te slaan en te schoppen", zo had Van den Bosch gezegd.
Opstelten noemde dat 'zijn eigen verantwoordelijkheid'. Hij vindt eigen rechter spelen op zich niet goed, maar vindt ook dat iemand zich niet de hele winkel hoeft te laten leegroven. Iemand mag zich wel verdedigen, vindt hij, en 'we moeten ervan af dat slachtoffers niks mogen doen'.
In heel Europa zijn problemen met Marokkanen .quote:Op woensdag 15 december 2010 23:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Als er structureel problemen zijn met Marokkaanse boys mogen ze hier in Nederland eens goed in die doffe spiegel kijken. Met dezelfde leeftijdsgenoten in Marokko, waar ze gemiddeld nog veel hitsiger zijn vanwege de warmte, zijn er geen problemen.²
iddquote:Op woensdag 15 december 2010 23:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Neem aan dat een geen moet zijn ?
Dat waag ik te betwijfelen, hoogstens Frankrijk en België nog.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
In heel Europa zijn problemen met Marokkanen .
Duitsland ook hoor .quote:Op woensdag 15 december 2010 23:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat waag ik te betwijfelen, hoogstens Frankrijk en België nog.²
Waar zeg ik daar iets dat in strijd is met mijn mening hier ?quote:Op woensdag 15 december 2010 23:29 schreef Woffel het volgende:
Zitter er trouwens meer mensen op je account stokstaart?
Gezien je houding / mening in Arrestaties na mishandelen overvaller
in dit topic? is dat al jarenlang open dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 23:10 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Jij zegt al jarenlang wie het in dit topic voor de dader opneemt?
Geweld is maar zelden zinloos.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:11 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ik vind dit geen zinloos geweld...
Ik vraag jou om een bron, jij geeft de papieren versie van de telegraaf die vervolgens het artikel van de website hebben gehaald.. Je gaat daar vervolgens niet op in omdat dat niet in je straatje past..quote:Op woensdag 15 december 2010 23:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waar zeg ik daar iets dat in strijd is met mijn mening hier ?
Volgens mij heb ik in deel een van dit topic zelf gesteld dat een overvaller die een paar tikken krijgt niet moet mekkeren .
Ik vind het alleen bijzonder bezwaarlijk als heren politici die berust zijn met de orde en veiligheid van ons land dezelfde uitspraken gaan doen .
Bovendien is er hier een dode gevallen . Hoeveel mensen hebben er niet wel eens geknokt ? En hoeveel hebben er eentje afgemaakt ? Leer eens nuanceren .
ben ik het pertinent niet mee eens. als je echt zo denkt ben je het slachtoffer van een slechte opvoeding. waar ik meer fok!kers van verdenk.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:40 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Geweld is maar zelden zinloos.
Ach kom nu toch . Gaan we in eens hypocriet doen ? Dergelijk gedrag past prima bij het partijstandpunt van de VVD . Opstelten deed al eerder uitspraken en ook Teeven maakt zich al eerder hard voor meer bescherming van mensen die het slachtoffer zijn van overval/inbraak of ander geweld .quote:Op woensdag 15 december 2010 23:42 schreef Woffel het volgende:
[..]
Ik vraag jou om een bron, jij geeft de papieren versie van de telegraaf die vervolgens het artikel van de website hebben gehaald.. Je gaat daar vervolgens niet op in omdat dat niet in je straatje past..
Een overvaller die valt tijdens een overval moet ook niet mekkeren, hoewel hij 'helaas' is overleden door ongelukkige samenloop van omstandigheden. Afmaken? Speaking of nuanceren..
Oh? Vertelquote:Op woensdag 15 december 2010 23:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ben ik het pertinent niet mee eens. als je echt zo denkt ben je het slachtoffer van een slechte opvoeding. waar ik meer fok!kers van verdenk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |