SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
Mocht je ooit eens ergens wodka Sobieski tegenkomen, geef me dan even een seintje, want ik ben er naar op zoek.quote:Op woensdag 15 december 2010 10:04 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Boxbergerweg geloof ik. En nee volgens mij verkoopt ze er geen acohol (want geen alcoholvergunning)
Heb je het al geprobeerd bij de gall&gall?
Poolse winkel in Deventer? Waar precies zit die? Concreter, weet jij of je daar wodka Sobieski kan krijgen?quote:quote:
Op woensdag 15 december 2010 09:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wij hadden eergister al een redelijk pak met sneeuw (meerdere centimeters), en daar is vannacht schijnbaar weer een laagje poedersuiker overheen gekomen om de groene plekken weer te "witten".
Gisteren nog geprobeerd om fatsoenlijke winterschoenen te vinden, alleen dat is op een fiasco uitgelopen (maar dat ligt meer aan mijn smaak).
[..]
Ik kan het hier op zowat iedere hoek van de straat krijgenquote:Op woensdag 15 december 2010 10:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mocht je ooit eens ergens wodka Sobieski tegenkomen, geef me dan even een seintje, want ik ben er naar op zoek.
En bij de (lokale) Gall & Gall had ik al gekeken, maar daar ben ik toen met een fles cognac naar buiten gelopen omdat ze het er niet hadden. Zal eventueel bij een andere Gall & Gall eens gaan kijken.
Hooiquote:Op woensdag 15 december 2010 10:11 schreef Purdey het volgende:
Goeeeedemorgen! Van 00:00 tot 09:15 in een soort semi-coma gelegen. Heerlijk!
Helemaal wakker nu, lekker ontbeten. Vrije dagEn dan regent het
Misschien ben je gewoon een lekker wijf?quote:Op woensdag 15 december 2010 10:38 schreef Empathologica het volgende:
Zo ik kom ook weer ff kijken. Weet je wat ik me afvraag? Heb nu door de weken heen verschillende mensen op verschillende plaatsen zien zwaaien. Waarom doen ze dat?Zat al te kijken of m'n lampen het niet deden ofzo maar kon niks bedenken. Is er een of ander geheim genootschap dat naar elkaar zwaait waar ik niets van af weet?
Haha, dan gaat die vlieger niet op. Hmm, geen lichten kapot? Of rij je met je verkeerde licht?quote:Op woensdag 15 december 2010 10:42 schreef Empathologica het volgende:
Het zijn ook vrouwen die zwaaien
Waarom niet?quote:Op woensdag 15 december 2010 10:44 schreef Purdey het volgende:
[..]
Haha, dan gaat die vlieger niet op.
Dat kan ik idd navragen, zal eens kijken wat mogelijk is.quote:Op woensdag 15 december 2010 10:11 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik kan het hier op zowat iedere hoek van de straat krijgen![]()
Kun je niet vragen of ze toevallig ook met producten op bestelling werken?
Je bent me net voor, maar wat je zegt!quote:Op woensdag 15 december 2010 10:45 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Waarom niet?
Oh, en guudmeuning!
Hoe denk je dat ik me voel.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:24 schreef Purdey het volgende:
Een half jaar alweer, de tijd gaat hard
Ik weet het. Ik hou me er alleen niet aan. Ik rij echt bizar weinig. Het is nu alweer 3 weken geleden zo'n beetjequote:Op woensdag 15 december 2010 11:47 schreef Bargehassus het volgende:
Meteen veel rijden nadat je je rijbewijs hebt gehaald is de beste manier om te leren autorijden.
Scheelt in principe niet veel qua prijs. Je gaat niet eens authentiek voor me koken?quote:Op woensdag 15 december 2010 09:18 schreef monsterd. het volgende:
Goedemorgen
[..]
Nee, jij overbrugt liever 1100 km, betaalt wat voor een vliegticket.. Dat is al bijna net zo goedkoop als eventjes naar de Poolse winkel in Deventer![]()
& ik heb ook gewoon ingevroren spul thuis
Sinds 1 juni, ongeveer 11000km verder.quote:Op woensdag 15 december 2010 10:56 schreef von_Preussen het volgende:
Ben toch benieuwd naar hoe lang iedereen hier z'n rijbewijs al heeft, dus hoe lang hebben jullie het roze papiertje / pasje al?![]()
Zelf zelf aftrappen, ben inmiddels als ruim 5,5 jaar in het bezit van mijn toegangskaartje tot de ultieme vrijheid.
Kan het aan de auto liggen? Wat rij je?quote:Op woensdag 15 december 2010 10:38 schreef Empathologica het volgende:
Zo ik kom ook weer ff kijken. Weet je wat ik me afvraag? Heb nu door de weken heen verschillende mensen op verschillende plaatsen zien zwaaien. Waarom doen ze dat?Zat al te kijken of m'n lampen het niet deden ofzo maar kon niks bedenken. Is er een of ander geheim genootschap dat naar elkaar zwaait waar ik niets van af weet?
Wil je pierogi met vlees of met fruitvulling? In beiden gevallen moet of de koe nog bevallen van de kalf die ik voor de vulling ga gebruiken of moeten de aardbeien nog geplant wordenquote:Op woensdag 15 december 2010 11:57 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Scheelt in principe niet veel qua prijs. Je gaat niet eens authentiek voor me koken?
Kijk dat noem ik nou authentiek!quote:Op woensdag 15 december 2010 11:59 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Wil je pierogi met vlees of met fruitvulling? In beiden gevallen moet of de koe nog bevallen van de kalf die ik voor de vulling ga gebruiken of moeten de aardbeien nog geplant worden
Ik heb de hele nacht wakker gelegen, had het warm en koud tegelijk, en nou heb ik zo'n koppijn dat ik m'n ogen amper open kan houdenquote:Op woensdag 15 december 2010 10:11 schreef Purdey het volgende:
Goeeeedemorgen! Van 00:00 tot 09:15 in een soort semi-coma gelegen. Heerlijk!
Helemaal wakker nu, lekker ontbeten. Vrije dagEn dan regent het
Je zou voorzichtig naar huis rijden toch?!quote:Op woensdag 15 december 2010 12:15 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik heb me misdragen gister op een parkeerplaats. Ik kon het niet latenWel jammer van de benzine
Dat was nog voordat ik naar huis ging op de parkeerplaats van biosquote:Op woensdag 15 december 2010 12:18 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Je zou voorzichtig naar huis rijden toch?!
Handrembochtjes gemaakt?
Ik kan je de hand schudden. Ben gisteren ook nog even bezig geweest. Klein beetje insturen, gas erop en gaan. Heerlijk. Het kind in de man verdwijnt nooit.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:15 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik heb me misdragen gister op een parkeerplaats. Ik kon het niet latenWel jammer van de benzine
Vooral met mijn zomerbandjes was dat heel erg 'gaaaaan'.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:26 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ik kan je de hand schudden. Ben gisteren ook nog even bezig geweest. Klein beetje insturen, gas erop en gaan. Heerlijk. Het kind in de man verdwijnt nooit.
Precies, kijk maar naar de TT van dit nummertjequote:Op woensdag 15 december 2010 12:51 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Laat je ook vooral niet afschrikken door de enorme SC die de meest on-gerelateerde onderwerpen heeft kleborp
Parttimert en de laatste 4 jaar gestudeerdquote:Op woensdag 15 december 2010 13:01 schreef Bargehassus het volgende:
Dat hoor je volgens mij niet zo vaak, vrachtwagenchauffeurs die prive ook nog zoveel rijden. Woon je ver van je werk?
Ik heb alleen in taxis gezeten want toen ik daar een tijdje zat had ik geen rijbewijs, maar dat is dan ook niet nodig in de hoofdstadquote:Op woensdag 15 december 2010 13:04 schreef kleborp het volgende:
Ik zat gisteren avond al even te loeren in dit topic, maar wilde de gesprekken over zwangerschap en het wel/niet krijgen van kinderen niet onderbreken
Maar goed, zijn er hier nog mensen die in Engeland gereden hebben, en zo ja, wat viel jullie het meeste op?
Wat mij hier meteen opviel is dat op snelwegen er grote verschillen zijn tussen de snelheden, standaard snelweg is hier 70mph (110km/h), maar 80 - 90 (130 - 145km/h) word gewoon gedoogd, dus links rijden vrachtwagens/oudjes 65 - 70, maar rechts rijdt iedereen gewoon tegen de 90. Lastig met inhalen enzo.
Verder zijn weggetjes hier vaak veel smaller, en het is heuvelachtig/bochtig zodat je vrijwel nooit ver vooruit kan kijken, maar iedereen rijdt alsof ze alles kunnen voorspellen (snelheidslimiet is vaak ook gewoon 60mph/100km/h op die weggetjes), dat was wel eng en wennen in het begin.
Zozo, dan heb ik ook wel een diepgaand topic gemist...quote:Op woensdag 15 december 2010 13:04 schreef kleborp het volgende:
Ik zat gisteren avond al even te loeren in dit topic, maar wilde de gesprekken over zwangerschap en het wel/niet krijgen van kinderen niet onderbreken
nog niet, lijkt me wel erg leuk om te rijden!quote:Maar goed, zijn er hier nog mensen die in Engeland gereden hebben, en zo ja, wat viel jullie het meeste op?
Wat mij hier meteen opviel is dat op snelwegen er grote verschillen zijn tussen de snelheden, standaard snelweg is hier 70mph (110km/h), maar 80 - 90 (130 - 145km/h) word gewoon gedoogd, dus links rijden vrachtwagens/oudjes 65 - 70, maar rechts rijdt iedereen gewoon tegen de 90. Lastig met inhalen enzo.
Verder zijn weggetjes hier vaak veel smaller, en het is heuvelachtig/bochtig zodat je vrijwel nooit ver vooruit kan kijken, maar iedereen rijdt alsof ze alles kunnen voorspellen (snelheidslimiet is vaak ook gewoon 60mph/100km/h op die weggetjes), dat was wel eng en wennen in het begin.
Ik lees hier: Prachtige wegen voor auto's met een lage wegligging. Sowiezo dat ik daar ooit nog heen wil met mijn auto.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:04 schreef kleborp het volgende:
Tip: probeer de Eiffel. Is dichterbij en je kunt er eventueel nog een rondje Nordschleiffe aan vastplakken.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:09 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik lees hier: Prachtige wegen voor auto's met een lage wegligging. Sowiezo dat ik daar ooit nog heen wil met mijn auto.
Dat is waar, nu ik er aan gewend ben vind ik het ook wel mooi om te rijden, is weer wat anders dan in Nederland waar alles plat is.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:09 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik lees hier: Prachtige wegen voor auto's met een lage wegligging. Sowiezo dat ik daar ooit nog heen wil met mijn auto.
Dat is waar, maar in eerste instantie is het goed mogelijk dat je toch uit gewoonte het verkeerd doet.. Of constant eerst naar de verkeerde kant kijkt of er iets aan komt. Dat vind ik dus wel het fijne aan de binnenstad van London, waar het gewoon op straat aangeven staat naar welke kant je eerst moet kijkenquote:Op woensdag 15 december 2010 13:23 schreef Bargehassus het volgende:
Je rijdt automatisch met de stroom mee dus dat went heel snel. Hooguit als je alleen op de weg bent is het oppassen, maar dan kan het niet zoveel kwaad als je het verkeerd doet. En hoe vaak ben je nu alleen op de weg?
Bij welke stad is dat in de buurt dan? M'n topografische kennis laat me vaak in de steek wanneer brak. Keulen ofzo?quote:Op woensdag 15 december 2010 13:10 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Tip: probeer de Eiffel. Is dichterbij en je kunt er eventueel nog een rondje Nordschleiffe aan vastplakken.
Ver in zuid-west engeland, vlak bij Plymouth.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:19 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Waar woon je eigenlijk kleborp?
Je gaat gewoon met het verkeer mee, en als je links voor een rotonde gesorteerd staat, is het een hele rare bocht om er tegen de klok in omheen te gaanquote:Op woensdag 15 december 2010 13:20 schreef monsterd. het volgende:
Het lijkt mij zoooo lastig om ineens van rechts, rijden naar linksrijden over te schakelen.. Ik zou al bijna rotondes etc. nog steeds tegen de klok in willen nemen
Dan is Engeland minder ver rijden voor mij. 250-300 km naar de Eiffel, tegenover 30 km naar IJmuiden, op de boot en lekker rondrijden bij Newcastle in de buurtquote:Op woensdag 15 december 2010 13:27 schreef Bargehassus het volgende:
Heel grofweg het gebied tussen Keulen en de Moezel. Dus vanaf Keulen nog een stukje zuid-zuidoostelijk. Echt grote steden kent het gebied niet.
Overtocht is prijzig idd, maar even tussen ons, het scheelt flink als je buurman een van de directeuren van dat bedrijf isquote:Op woensdag 15 december 2010 13:41 schreef Bargehassus het volgende:
Nu weet ik niet wat een overtocht met auto kost (afgezien van de tijd) maar ik denk dat je daarvoor wel 600km v.v. kunt rijden. Minder km zijn het wel, maar of het minder kost...?
Precies, DSC en alles uitzetten, zodat je als je gewoon rechtdoor wilt rijden al bijna niet meer van je plek komt. Dan leer je alle electronische zaken pas echt waarderen.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:34 schreef Bargehassus het volgende:
Rij ook op zomerbanden, 255 breed achter. Dus dat wil ook wel ja.
Idd, dat was met de X5. Daarmee kan je ook lekker driften, maar door de 4-wiel aandrijving heb ik het idee dat je de wagen wel makkelijker kunt corrigeren / in het gareel krijgen.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:58 schreef Grielen het volgende:
Met welke auto was dat dan, die X5?
Ik ben even een beregening-installatie improviseren/maken voor m'n planten
Ik heb een half jaar in Luxemburg gewoond & gewerkt, en ben elke 2 weken naar Nederland gereden (via Luxemburg - Trier - Bitburg - Prüm - Köln - A31 / Enschede - Deventer).quote:Op woensdag 15 december 2010 13:27 schreef Bargehassus het volgende:
Heel grofweg het gebied tussen Keulen en de Moezel. Dus vanaf Keulen nog een stukje zuid-zuidoostelijk. Echt grote steden kent het gebied niet.
Dat lijkt me inderdaad de bedoeling van 4WDquote:Op woensdag 15 december 2010 14:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Idd, dat was met de X5. Daarmee kan je ook lekker driften, maar door de 4-wiel aandrijving heb ik het idee dat je de wagen wel makkelijker kunt corrigeren / in het gareel krijgen.
[..]
Grappig, volgens mij heb ik hem ook zo'n 5,5 jaar.quote:Op woensdag 15 december 2010 10:56 schreef von_Preussen het volgende:
Ben toch benieuwd naar hoe lang iedereen hier z'n rijbewijs al heeft, dus hoe lang hebben jullie het roze papiertje / pasje al?![]()
Zelf zelf aftrappen, ben inmiddels als ruim 5,5 jaar in het bezit van mijn toegangskaartje tot de ultieme vrijheid.
Ben ik het niet helemaal me je eens, de bedoeling van 4wd is natuurlijk niet primair om het gespeel van de bestuurder op te vangen. Ik zie de voordelen eerder bij het overbrengen van het vermogen op het wegdek. Vooral wanneer het glad / vochtig is (regen!) kan je je tractie beter kwijt dan een pure achterwielaandrijving. En je kunt natuurlijk in sommige situaties (uit sneeuw of modder wegrijden) beter uit de voeten.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:18 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad de bedoeling van 4WD
Zo, ben er straks ook even van tussen. Even mijn vriendinnetje ophalen van de Uni. Leuk ritje.
Dat is wel eerlijk dan..quote:Op woensdag 15 december 2010 15:18 schreef von_Preussen het volgende:
Bah, zojuist bericht gekregen dat ze voor een (bij)baantje iemand anders hebben gekozen omdat ik "te goed" zou zijn, en daardoor eventueel weer te snel zou vertrekken.
Eerlijk is het wel, en eerlijkheid is iets wat ik zeer op prijs stel. Maar ik baal echt als een stekker, want ik kon erg goed met die mensen opschieten + de bedrijfsomgeving (industriële onderneming) sprak me zeer aan.quote:
Wat studeer je dan als ik vragen mag?quote:Op woensdag 15 december 2010 15:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eerlijk is het wel, en eerlijkheid is iets wat ik zeer op prijs stel. Maar ik baal echt als een stekker, want ik kon erg goed met die mensen opschieten + de bedrijfsomgeving (industriële onderneming) sprak me zeer aan.
En ik wil mijn vrije tijd opvullen door extra geld te verdienen, wat ik dan aan de kant kan zetten om ¤5000 collegegeld te voldoen (zonder meteen mijn spaartegoeden te moeten aanspreken). Als ik dan echter steeds te horen krijg dat ik "overgekwalificeerd" zou zijn (daarbij ben ik nog niet eens klaar met mijn studie) dan steekt me dat enorm.![]()
Mijn excuses als ik hier te erg off-topic ga, maar mijn frustratie moet er even uit.
Ik studeer bedrijfskunde aan de uni, echter zijn er door persoonlijke omstandigheden (ziekte van mij, ziekte van familieleden) en een wijziging van het vakkenpakket wat "lege plekken" onstaan. Als ik er hard aan trek kan ik mijn bachelor 2011 - 2012 halen, echter is er 1 vak wat ik moet halen voordat ik mijn scriptie mag schrijven, dus zal zich dat over twee erg rustige jaren uitsmeren (hoewel, dan heb ik genoeg tijd om te werken zodat ik over voldoende geld beschik).quote:Op woensdag 15 december 2010 15:43 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Wat studeer je dan als ik vragen mag?
Hmm, ik zie er 'iets' aan. Misschien komt het omdat ik helemaal geen Alfa Romeo fan ben hoor. Vind het afschuwelijke Italiaanse rotzooiquote:Op woensdag 15 december 2010 15:06 schreef Bartholomeus het volgende:
Trouwens, er is eindelijk een redelijk alternatief voor de Polo bluemotion en de Seat/Skoda tegenhangers ervan. Namelijk de Alfa Mito, met 85pk diesel. Vierpitter
Ik vind 'm liev
[ afbeelding ]
Pff, waarom nou pas in 2013quote:Automobilisten zonder BE-rijbewijs mogen vanaf 2013 een caravan trekken die zwaarder is dan het ledig gewicht van hun eigen auto zonder speciaal aanhangerrijbewijs, zolang de totale toegestane maximum massa minder is dan 3500 kg. Dat is een van de gevolgen van de invoering van de Derde Europese Rijbewijsrichtlijn.
Hmm ik zie je bedoeling. Op die manier heb je straks op je c.v. ook een legitieme reden gehad om langer over je studie te hebben gedaan.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik studeer bedrijfskunde aan de uni, echter zijn er door persoonlijke omstandigheden (ziekte van mij, ziekte van familieleden) en een wijziging van het vakkenpakket wat "lege plekken" onstaan. Als ik er hard aan trek kan ik mijn bachelor 2011 - 2012 halen, echter is er 1 vak wat ik moet halen voordat ik mijn scriptie mag schrijven, dus zal zich dat over twee erg rustige jaren uitsmeren (hoewel, dan heb ik genoeg tijd om te werken zodat ik over voldoende geld beschik).
Maar goed, voor nu zoek ik dus werk om mijn huidige vrije tijd (naast andere werkzaamheden) op te vullen en centjes te verdienen, alleen blijkt dat niet zo makkelijk te zijn. Je hebt helemaal gelijk, gewoon door blijven gaan, echter is dat niet helemaal makkelijk voor iemand die nooit "nee" gewend was.
jamaar., jij bent vrouw, en ziet er goed uit(tenminste, in je fobo)quote:Op woensdag 15 december 2010 16:32 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Hmm ik zie je bedoeling. Op die manier heb je straks op je c.v. ook een legitieme reden gehad om langer over je studie te hebben gedaan.![]()
Ik heb eigenlijk ook nooit nee gehoord, en ik vond het al verbazingwekkend hoe makkelijk ik aangenomen was op de ambssade. Er waren bijvoorbeeld nog 2 kandidaten en die waren beiden afgewezen ondanks dat ze een betere en hogere opleiding doen dan ik.
Ik weet niet of de andere kandidaten Pools spraken, danwel een Poolse achtergrond hebben? Dat zou best wel eens kunnen hebben meegespeeld.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:34 schreef Marco001 het volgende:
[..]
jamaar., jij bent vrouw, en ziet er goed uit(tenminste, in je fobo)
Dat is al een groot pluspunt
Die is niet belastingvrij toch?quote:Op woensdag 15 december 2010 15:14 schreef Marco001 het volgende:
Is een nog beter alternatief:
De giulietta(?) 170 pk
http://www.verkeerspro.nl(...)inemotor-met-170-pk/
Als ik een leasebakje uit moet zoeken, op benzine, word het OF deze, of een DS3
Ik zou 'm ook nooit kopen, maar om te zien vind ik 'm wel mooi. Bovendien, als leasegebakje is het een goede kandidaat. De 3-cylinders die je bij VAG krijgt maken echt een takke herriequote:Op woensdag 15 december 2010 16:21 schreef Purdey het volgende:
[..]
Hmm, ik zie er 'iets' aan. Misschien komt het omdat ik helemaal geen Alfa Romeo fan ben hoor. Vind het afschuwelijke Italiaanse rotzooi
Kortom: het aanhangerrijbewijs wordt afgeschaft? Fijn, nóg meer van die achterlijke klapjosties op de weg die denken dat ze weten waar ze blijven met die godsvergeten sleurhuttenquote:
Haha... Nou toen ik solliciteerde hadden ze geen foto van me, en ik zie er gewoon gemiddeld uit, denk ik.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:34 schreef Marco001 het volgende:
[..]
jamaar., jij bent vrouw, en ziet er goed uit(tenminste, in je fobo)
Dat is al een groot pluspunt
De andere stagiair spreekt geen Pools. Dus het hoeft niet persé een belemmering te zijn, al was het wel een pré. Daarnaast doe ik een studie op HBO niveau en de afgewezen kandidaten WO. Ik geloof dat de andere stagiair hier en ik de enigen zijn die ooit op HBO niveau hier hebben gezeten. Soms is dat wel lastig, want ik hoef bijvoorbeeld geen scriptie te schrijven maar een kort stageonderzoek. Het is nu al te lang en ik weet niet ze op school er straks van denkenquote:Op woensdag 15 december 2010 16:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik weet niet of de andere kandidaten Pools spraken, danwel een Poolse achtergrond hebben? Dat zou best wel eens kunnen hebben meegespeeld.
Mensen die met een caravan rondrijden zijn sowieso niet zo'n goed idee, als er een caravan in de buurt is dan stagneert de doorstroming meestal.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:41 schreef monsterd. het volgende:
Ik zou het wel handig vinden om met een inieminie aanhanger rond te mogen rijden.. Maargoed, ik heb geen idee hoe en wat dat allemaal werkt (wat te doen als zo'n ding uitzwenkt)
Dus ik weet niet of mensen zonder extra rijbewijs met een caravan rond laten rijden wel zo'n goed idee is
Volgens mij wel.. valt in de 20% bijtelling groep, dus gellof dat hij belastingvrij isquote:Op woensdag 15 december 2010 16:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Die is niet belastingvrij toch?
[..]
Ik zou 'm ook nooit kopen, maar om te zien vind ik 'm wel mooi. Bovendien, als leasegebakje is het een goede kandidaat. De 3-cylinders die je bij VAG krijgt maken echt een takke herrie
[..]
Kortom: het aanhangerrijbewijs wordt afgeschaft? Fijn, nóg meer van die achterlijke klapjosties op de weg die denken dat ze weten waar ze blijven met die godsvergeten sleurhuttenIk ben voor een verplichte herhalingscursus om de 5 jaar voor mensen die niet voor hun werk met aanhangers hoeven te rijden (lees: die mafkezen die eens per jaar met de sleurhut de weg op gaan en zich dan king of the road voelen
)
snap dat soort mensen sowieso niet, kopen een dure caravan(met 10.000 heb je nog niet veel volgens mij..) gaan er 3 weken per jaar mee weg vaak, en de rest staat ie maar in de stalling...quote:Op woensdag 15 december 2010 16:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mensen die met een caravan rondrijden zijn sowieso niet zo'n goed idee, als er een caravan in de buurt is dan stagneert de doorstroming meestal.
Fout. De trend tegenwoordig is dat men vaker buiten het ouderwetse 'hoogseizoen' met de caravan er op uit gaat. Vrijwel alle schoolvakanties, veelal weekendjes gedurende de hele zomer, worden vertegenwoordigd door je doorsnee kampeerfamilie. Daarom seizoens- en jaar-(met winterstalling)plaatsen voor een prijs van gemiddeld ¤1500,-.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:49 schreef Marco001 het volgende:
[..]
snap dat soort mensen sowieso niet, kopen een dure caravan(met 10.000 heb je nog niet veel volgens mij..) gaan er 3 weken per jaar mee weg vaak, en de rest staat ie maar in de stalling...
Over het algemeen zijn dat soort mensen meer geld kwijt aan vakanties als wij, terwijl wij vaak 2 weken ofzo in een 4* hotel aan de Cote-d-Azur of andere leuke plekken zitten, en ook vaak weekendjes weg gaan..
Er is een hele generatie (waaronder ook mijn ouders) die hun aanhangerrijbewijs gratis gehad hebben. Zo van: alstu! *pats* Zo die stempel op het papiertje. Mijn moeder heeft geen fláuw idee waar ze blijft met zo'n ding. Ooit moest ze eens met pa's aanhanger rijden, en ik moest mee. Want zij kreeg 'm daar niet achteruit het inrit in. Ik was 16quote:Op woensdag 15 december 2010 16:41 schreef monsterd. het volgende:
Ik zou het wel handig vinden om met een inieminie aanhanger rond te mogen rijden.. Maargoed, ik heb geen idee hoe en wat dat allemaal werkt (wat te doen als zo'n ding uitzwenkt)
Dus ik weet niet of mensen zonder extra rijbewijs met een caravan rond laten rijden wel zo'n goed idee is
Dat dus. En dan hooguit 75 gaan rijden op de snelweg, waar ze 90 mogen. En daar zitten alle vrachtwagens dan achter te drukken. En als je er dan toch langs blaast krijg je een bekeuring voor het overtreden van het inhaalverbod. Die caravanpiloot komt er mee weg, dat ze die maar een prent geven voor het hinderen van het overige verkeer in plaatsquote:Op woensdag 15 december 2010 16:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mensen die met een caravan rondrijden zijn sowieso niet zo'n goed idee, als er een caravan in de buurt is dan stagneert de doorstroming meestal.
De 14% groep is belastingvrijquote:Op woensdag 15 december 2010 16:45 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Volgens mij wel.. valt in de 20% bijtelling groep, dus gellof dat hij belastingvrij is
Kan ik me helemaal in vinden, caravan's zijn ook absoluut niet mijn ding. Maar als mensen het fijn vinden om 20 jaar lang met zo'n sleurhut naar dezelfde camping te gaan dan is dat hun ding, iedereen moet doen waar ie gelukkig mee wordt.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:49 schreef Marco001 het volgende:
[..]
snap dat soort mensen sowieso niet, kopen een dure caravan(met 10.000 heb je nog niet veel volgens mij..) gaan er 3 weken per jaar mee weg vaak, en de rest staat ie maar in de stalling...
Over het algemeen zijn dat soort mensen meer geld kwijt aan vakanties als wij, terwijl wij vaak 2 weken ofzo in een 4* hotel aan de Cote-d-Azur of andere leuke plekken zitten, en ook vaak weekendjes weg gaan..
Precies wat ik bedoel, vooral het vrachtverkeer hinderen ze enorm met hun langzame getreuzel, danwel ook de rest omdat ze zonodig met 5km/h snelheidsverschil moeten inhalen.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat dus. En dan hooguit 75 gaan rijden op de snelweg, waar ze 90 mogen. En daar zitten alle vrachtwagens dan achter te drukken. En als je er dan toch langs blaast krijg je een bekeuring voor het overtreden van het inhaalverbod. Die caravanpiloot komt er mee weg, dat ze die maar een prent geven voor het hinderen van het overige verkeer in plaats
Dat idee kreeg ik laatst maar dan langs de westkust van Afrika. Zo van Gibraltar naar Kaapstad.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:59 schreef von_Preussen het volgende:
Alhoewel, het is nog wel eens mijn droom om met een youngtimer een rondreis door de baltische staten, Rusland en Scandinavië te maken. Of een andere route, eerst naar de Krim en dan via de Zwarte Zee en Turkije naar het Midden Oosten. Libanon / Jordanië etc. lijkt me geweldig.
Hebben mijn bovenburen gedaan, de alternatieve Dakar. Ze stopten dus in Gambia (Banjul)quote:Op woensdag 15 december 2010 17:04 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Dat idee kreeg ik laatst maar dan langs de westkust van Afrika. Zo van Gibraltar naar Kaapstad.
Benzquote:Op woensdag 15 december 2010 17:28 schreef von_Preussen het volgende:
In 2006 heeft Mercedes Benz, tijdens de introductie van de facelift van de E-klasse, een rit georganiseerd vanuit Parijs, dwars door Rusland en Kazachstan naar Beijing. Dit om de betrouwbaarheid van de E-klasse te bewijzen, aangezien deze een paar jaar eerder nogal veel storingen kende. De rit werd in verschillende stukken verdeeld, en iedereen (die Mercedes reed) kon inschrijven om daaraan deel te nemen.
Het lijkt me vet om ook ooit aan zoiets deel te nemen:
Edit: foto's van het evenement:
http://www.mb-galerie.de/(...)966&serialnr=9306715
Ik had gewoon even zin om mijn mening te geven. Een fundering daarvan is natuurlijk zinloos, want ik heb altijd gelijkquote:
Aaaaah, iemand die mij nog niet persoonlijk kent.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik had gewoon even zin om mijn mening te geven. Een fundering daarvan is natuurlijk zinloos, want ik heb altijd gelijk
Hoooooi! Lang niet gezien idd! Was je twingo toch niet zo'n goede aankoop, of was er iets anders mis?quote:Op woensdag 15 december 2010 17:59 schreef WhiteJoker het volgende:
Na een kleine afwezigheid van mijn kant in dit topic maar eens een update:
Mijn Renault Twingo uit 1993 is overleden![]()
Nu heb ik maar een Peugeot 206 uit 2001 gekocht. Ik ben er tot nu toe blij mee!
Jammer joh! Heb je een foto van je nieuwe bak?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:25 schreef WhiteJoker het volgende:
Ik was nogal druk, het is nog steeds hectisch, vooral in deze periode... Mijn Twingo had bedacht dat het misschien leuk zou zijn om zijn motor niet meer te koelen, en mij geen melding daarover te sturen. Gevolg: Motor oververhit.
quote:Op woensdag 15 december 2010 17:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik had gewoon even zin om mijn mening te geven. Een fundering daarvan is natuurlijk zinloos, want ik heb altijd gelijk
Begin toch wel zin in de meet te krijgen na zulk soort uitsprakenquote:Op woensdag 15 december 2010 17:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Aaaaah, iemand die mij nog niet persoonlijk kent.
Heb je bepaalde verwachtingen dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:45 schreef L0we het volgende:
[..]
[..]
Begin toch wel zin in de meet te krijgen na zulk soort uitspraken
Filmpje doet het hier helaas nietquote:
Laten we het maar op "gewoon nieuwsgierig" houdenquote:Op woensdag 15 december 2010 18:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb je bepaalde verwachtingen dan?
Nog een 206-rijder erbij.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:59 schreef WhiteJoker het volgende:
Na een kleine afwezigheid van mijn kant in dit topic maar eens een update:
Mijn Renault Twingo uit 1993 is overleden![]()
Nu heb ik maar een Peugeot 206 uit 2001 gekocht. Ik ben er tot nu toe blij mee!
Zo, dat ging echt hard ja!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:52 schreef L0we het volgende:
[..]
Zo, dat ging echt hard ja!Het topic zelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb sowieso wel zin in de meet! Het is alleen niet de bedoeling om achterstallige meningsverschillen van hier uit te gaan vechten daarquote:Op woensdag 15 december 2010 18:45 schreef L0we het volgende:
Begin toch wel zin in de meet te krijgen na zulk soort uitspraken
Maak je geen zorgen Pur, we dollen alleen een beetje met elkaar, daar gaan we op de meet echt niet om vechten.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:54 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik heb sowieso wel zin in de meet! Het is alleen niet de bedoeling om achterstallige meningsverschillen van hier uit te gaan vechten daar![]()
Omdat je dacht: Geldquote:Op woensdag 15 december 2010 18:54 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik heb sowieso wel zin in de meet! Het is alleen niet de bedoeling om achterstallige meningsverschillen van hier uit te gaan vechten daarDat iedereen hele lijst maakt met 'Ja, maar jij zei dat, en dat..' Ik heb Piles weleens voor Zeeuwse boer uitgemaakt, ik hoop dat hij dat niet meer weer. En anders weet hij dat bij deze weer
Net gebeld door m'n werk, of ik morgen ipv van 12:00-17:00 van 07:00 tot 17:00 wil komen. Er was 'ineens' niemand om de afdeling op te starten. En wat doe ik? Ik zeg ja. A-assertieve trut die ik ben, waarom kan ik geen 'nee' zeggen
Je kan het als extra activiteit inplannen... Om de lucht te klarenquote:Op woensdag 15 december 2010 18:54 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik heb sowieso wel zin in de meet! Het is alleen niet de bedoeling om achterstallige meningsverschillen van hier uit te gaan vechten daarDat iedereen hele lijst maakt met 'Ja, maar jij zei dat, en dat..' Ik heb Piles weleens voor Zeeuwse boer uitgemaakt, ik hoop dat hij dat niet meer weer. En anders weet hij dat bij deze weer
ahwquote:Net gebeld door m'n werk, of ik morgen ipv van 12:00-17:00 van 07:00 tot 17:00 wil komen. Er was 'ineens' niemand om de afdeling op te starten. En wat doe ik? Ik zeg ja. A-assertieve trut die ik ben, waarom kan ik geen 'nee' zeggen
Hoe was de soep?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:03 schreef Sjoegerd het volgende:
Ben je een dag naar stage, alweer een half topic vol
God moest een Transporter T4 verzetten vandaag.. Wat een kloteversnellingsbak zeg
Ah, vandaar dat je dat uitbesteed hebtquote:Op woensdag 15 december 2010 19:03 schreef Sjoegerd het volgende:
God moest een Transporter T4 verzetten vandaag.. Wat een kloteversnellingsbak zeg
Soep?quote:
Kon het maarquote:Op woensdag 15 december 2010 19:04 schreef L0we het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je dat uitbesteed hebt
Ah zo.. Geen idee hoe de soep was. Daar kwam die niet voorquote:
Je hoeft geen reden hebben hoor, om nee te zeggenquote:Op woensdag 15 december 2010 19:06 schreef Purdey het volgende:
@L0we: Ja, ik kan dus wel nee zeggen, en dat doe ik ook vaak. Ze bellen minimaal 2 keer per week of ik kan opstarten/afsluiten/uurtje extra wil werken. En 8 van de 10 keer zeg ik nee, met een kutsmoes. Maar als je zegt 'Nee, om 7 uur kan ik niet' dan slaat dat nergens op. Want waar moet je in Godsnaam heen om 07:00 's morgens?! M'n pa ging ook in protest, en die zei 'Maar denk maar niet dat ik je weg ga brengen!!' Bluh, morgen de metro in om 06:45
Ik vind dat lullig, ik weet niet. Twee weken geleden ben ik wel behoorlijk in de maling genomen. Ik stond ziekgemeld, op een donderdag, omdat ik de hele nacht had overgegeven. Belt mijn leidinggevende donderdagavond: 'Hoe gaat het nu met je?' En ik dacht serieus dat ze uit intresse belde. Of ik nog verhoging had, of ik nog misselijk was geweest, maar gelukkig ging het beter, en dat zei ik ook. Vrijdag's had ik vrij, en het weekend ook. Zegt ze 'Nou, fijn dat het beter gaat, want ik heb een zieke morgen. Is zeker wel goed dat ik je inrooster?' En dan kan je niet zeggen dat dat niet kan, want je hebt net gezegd dat het beter gaat. Daar trap ik dus mooi niet meer inquote:Op woensdag 15 december 2010 19:08 schreef L0we het volgende:
[..]
Je hoeft geen reden hebben hoor, om nee te zeggen
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:32 schreef monsterd. het volgende:
Jammer joh! Heb je een foto van je nieuwe bak?
Blijven leuke auto'squote:Op woensdag 15 december 2010 19:14 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze, alleen dan in het donkerblauw.
Vivioquote:Op woensdag 15 december 2010 19:12 schreef Sjoegerd het volgende:
Wel eens een Subaru Vivio tegengekomen die klonk als een Impreza WRC?
quote:Op woensdag 15 december 2010 19:16 schreef Grielen het volgende:
[..]
Vivio
Mijn auto is groter dan een WRX
En ik heb er ook nog eens een STI embleem achterop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahhh, die is lief! Ik heb iets met kleine autootjesquote:Op woensdag 15 december 2010 19:17 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo eentje. Was de uitlaat onder vandaan gedonderd
Ik vind ze maar niksquote:Op woensdag 15 december 2010 19:19 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ahhh, die is lief! Ik heb iets met kleine autootjes
Wat is AWD?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik vind ze maar niks.. Zie wel dat er een AWD versie geleverd is
All Wheel Drivequote:
Zoiets dacht ik net al, na wat gepuzzel. Normaal rijden alleen de voorste twee wielen, en de rest 'volgt' hé?quote:
Zo zou je het kunnen zeggen jaquote:Op woensdag 15 december 2010 19:23 schreef Purdey het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik net al, na wat gepuzzel. Normaal rijden alleen de voorste twee wielen, en de rest 'volgt' hé?
Er zijn ook best wat auto's achterwielaandrijving (o.a. Lexus, Mercedes, BMW), dat rijdt een stuk beter.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:23 schreef Purdey het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik net al, na wat gepuzzel. Normaal rijden alleen de voorste twee wielen, en de rest 'volgt' hé?
Halen die viviootjes de 120 wel?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:25 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zo zou je het kunnen zeggen ja. Meeste auto's die in Europa worden geleverd zijn voorwielaandrijvers.
Zie dat er in Japan en Singapore ook een Vivio met turbo is geleverd
Wat ik me afvraag.. Waar betaal jij als student zonder bijbaan (wat ik in het topic las) die X5 van?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Er zijn ook best wat auto's achterwielaandrijving (o.a. Lexus, Mercedes, BMW), dat rijdt een stuk beter.
Die Vivio's met turbo hebben meer vermogen dan mijn AX.. Dus die halen vast de 180 welquote:Op woensdag 15 december 2010 19:31 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Halen die viviootjes de 120 wel?![]()
Zie PN.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag.. Waar betaal jij als student zonder bijbaan (wat ik in het topic las) die X5 van?
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen Pur, we dollen alleen een beetje met elkaar, daar gaan we op de meet echt niet om vechten.
Toch....Bart????
Bedoel je PM?quote:
Die Vivio was een aparte, ik heb gehoord dat daar soms niet eens een boxermotor in zit. 150 zal wel te doen zijn voor die dingen. Mijn kruimeltje haalt de 210quote:Op woensdag 15 december 2010 19:31 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Halen die viviootjes de 120 wel?![]()
4 cylinder in lijn jaquote:Op woensdag 15 december 2010 19:41 schreef Grielen het volgende:
[..]
Die Vivio was een aparte, ik heb gehoord dat daar soms niet eens een boxermotor in zit. 150 zal wel te doen zijn voor die dingen. Mijn kruimeltje haalt de 210
Heb ik ook altijd last van.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:45 schreef Bartholomeus het volgende:
Trouwens Purdey: ik ben er ook zoeen die ze overal voor nodig hebben, het liefst op de grootst mogelijke kutmomenten. En ik kan ook geen nee zeggen
Nouja, ik krijg er ook matsklusjes voor terug, 2 jaar geleden bijvoorbeeld 'ff' op en neer naar GuadalajaraAlle collega's zaten om die rit te vissen, en ik kreeg 'm
Dat ligt toch in Mexico?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:45 schreef Bartholomeus het volgende:
Nouja, ik krijg er ook matsklusjes voor terug, 2 jaar geleden bijvoorbeeld 'ff' op en neer naar GuadalajaraAlle collega's zaten om die rit te vissen, en ik kreeg 'm
Ook. Maar het ligt ook een uurtje ten oosten van Madridquote:Op woensdag 15 december 2010 19:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat ligt toch in Mexico?
Hoe ben je daarheen gekomen?
Het is voor mij stuk duidelijker nuquote:Op woensdag 15 december 2010 19:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die ja, het verhaal is iets langer geworden dan gedacht...
En voor de rest: nee, het is niets wat het daglicht niet zo kunnen verdragen, voordat die indruk zich opwekt.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:52 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Het is voor mij stuk duidelijker nu
Klote is dat he? Ik vind het zo rot om nee te zeggen. Vooral omdat de vorige keer dat ik nee zei, m'n leidinggevende best snibbig deed de dagen erna. Zij wil zelf gewoon niet opstarten, en daarom belt ze mij.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:45 schreef Bartholomeus het volgende:
Trouwens Purdey: ik ben er ook zoeen die ze overal voor nodig hebben, het liefst op de grootst mogelijke kutmomenten. En ik kan ook geen nee zeggen
Je zou het bijna gaan denkenquote:Op woensdag 15 december 2010 19:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En voor de rest: nee, het is niets wat het daglicht niet zo kunnen verdragen, voordat die indruk zich opwekt.
*klik* Sla je slag!quote:Op woensdag 15 december 2010 19:58 schreef Sjoegerd het volgende:
Vriend van me wilt een Volvo Amazon kopen.. Straks heeft hij dus twee Volvo's voor ik er één heb
Ik wil eigenlijk een lekker grote oldtimer stationquote:Op woensdag 15 december 2010 20:42 schreef L0we het volgende:
[..]
Je zou het bijna gaan denken.
[..]
*klik* Sla je slag!
*gaat op z'n knietjes*quote:Op woensdag 15 december 2010 20:11 schreef Purdey het volgende:
[..]
Klote is dat he? Ik vind het zo rot om nee te zeggen. Vooral omdat de vorige keer dat ik nee zei, m'n leidinggevende best snibbig deed de dagen erna. Zij wil zelf gewoon niet opstarten, en daarom belt ze mij.
Normaal heb ik wel relaxte dagen, maar nu hebben ze me de 2 dagen voor kerst ook ingezetDaar gaat m'n voorbereidingstijd voor m'n kerstdiner
En ik kook zoooo graag
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk een lekker grote oldtimer station
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WTF?
Je zou hem bijna kopen 'omdat ie maar 600 kost'.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:42 schreef L0we het volgende:
[..]
Je zou het bijna gaan denken.
[..]
*klik* Sla je slag!
You just spoiled the momentquote:
Zo beter?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:02 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
You just spoiled the moment
Word ik nu gewoon ten huwelijk gevraagd? Hoe lief is dat! Alleen daarvoor zeg ik al JA! Maar wat sprak je nou zo aan in mijn post dat je besloot tot een huwelijksaanzoek? Zijn het de kookkunsten?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:01 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
*gaat op z'n knietjes*
Schat, wil je met me trouwen?
Gefeliciteerd Bart & Purquote:Op woensdag 15 december 2010 21:04 schreef Purdey het volgende:
[..]
Word ik nu gewoon ten huwelijk gevraagd? Hoe lief is dat! Alleen daarvoor zeg ik al JA! Maar wat sprak je nou zo aan in mijn post dat je besloot tot een huwelijksaanzoek? Zijn het de kookkunsten?
Nou, dankjewel! Dat wordt nog moeilijk om getuigen te kiezenquote:
Had nou nee gezegd, dan had ik heel bijdehant 'oh, nou, eerst neuken dan?' kunnen vragenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:04 schreef Purdey het volgende:
[..]
Word ik nu gewoon ten huwelijk gevraagd? Hoe lief is dat! Alleen daarvoor zeg ik al JA! Maar wat sprak je nou zo aan in mijn post dat je besloot tot een huwelijksaanzoek? Zijn het de kookkunsten?
Had je dat serieus zo grof gezegd? Ik begin nu al te twijfelen aan ons huwelijkquote:Op woensdag 15 december 2010 21:07 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Had nou nee gezegd, dan had ik heel bijdehant 'oh, nou, eerst neuken dan?' kunnen vragenKoken is leuk, en lekker eten ook, en op zo'n manier door je baas gebruikt worden is stom. Zeker als daar dan ook nog eens niks tegenover staat
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:02 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Je zou hem bijna kopen 'omdat ie maar 600 kost'.
Mwah, grote bek, klein hartjequote:Op woensdag 15 december 2010 21:13 schreef Purdey het volgende:
[..]
Had je dat serieus zo grof gezegd? Ik begin nu al te twijfelen aan ons huwelijkDat kan je niet zeggen tegen een meisje hoor
Ik vind koken wel heel leuk, vooral voor anderen, dus wat dat betreft zit je goed
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:17 schreef Bartholomeus het volgende:
Dus als je een nieuwe broek hebt, je vraagt of je kont er dik in lijkt, en dat ís zo, verwacht dan niet dat ik 'nee' zal zeggen
Ik zal ook niet meteen JA, ENORRRRRRRRRM roepen hoorquote:
Oh, das dan weer een domper.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:19 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik zal ook niet meteen JA, ENORRRRRRRRRM roepen hoor
Hoef je niet persé voor uit de achterhoek te komen hoor.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:17 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mwah, grote bek, klein hartjeMaar wel een achterhoeker, en die staan berucht om hun eerlijkheid en directheid. Dus als je een nieuwe broek hebt, je vraagt of je kont er dik in lijkt, en dat ís zo, verwacht dan niet dat ik 'nee' zal zeggen
Maar herkenbaar is het wel, zeker?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Oh, das dan weer een domper.![]()
Dikbil.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:26 schreef Purdey het volgende:
Zal ik jou ook even voorbereiden: Ik vraag nooit of mijn kont dik is in een bepaalde broek, want daar kan ik mezelf al direct antwoord op geven
Zeer herkenbaar, zulke vragen zijn ook niet aan mij besteed, dat wekt mijn gruwelijke sarcasme in de hand.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Maar herkenbaar is het wel, zeker?
Zo leuk af en toe he?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zeer herkenbaar, zulke vragen zijn ook niet aan mij besteed, dat wekt mijn gruwelijke sarcasme in de hand.
Ik ben heel geëmancipeerd wat dat aan gaat, zoals mannen met elkaar omgaan ga ik ook met vrouwen op. Dat was toch de hele gedachte achter de emancipatie?quote:
Hoezo zijn de billen van andere vrouwen belangrijk voor je? Je was toch al onder de pannen?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:29 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, ik ben een billenman, dus voor mij wel belangrijk.
Mwah, zal wel meevallenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:26 schreef Purdey het volgende:
Zal ik jou ook even voorbereiden: Ik vraag nooit of mijn kont dik is in een bepaalde broek, want daar kan ik mezelf al direct antwoord op geven
quote:
* Noteert voor een eventuele meeting: Grielen en Purdey kunnen beiden goed koken *quote:Op woensdag 15 december 2010 21:30 schreef Grielen het volgende:
Mijn lasagna is door mijn huisgenoten, de visite van mijn huisgenote en de bovenburen goedgekeurd. Hoe bedoel je, baas![]()
* Grielen heeft een oom met een restaurant waar hij vaak meehielp in de keuken
Nou, weet je, we hebben elkaar nog nooit gezien, en dat is toch wat moeilijk zwanger worden danquote:Op woensdag 15 december 2010 21:30 schreef monsterd. het volgende:
Dus de kans bestaat wel degelijk dat er binnenkort er een fokbaby komt?
Zo'n buisje kan toch gewoon met de post?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:32 schreef Purdey het volgende:
[..]
Nou, weet je, we hebben elkaar nog nooit gezien, en dat is toch wat moeilijk zwanger worden dan
Mwah, is daar geen app voor dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:32 schreef Purdey het volgende:
[..]
Nou, weet je, we hebben elkaar nog nooit gezien, en dat is toch wat moeilijk zwanger worden dan
Wat ben jij van plan met haar blackberryquote:Op woensdag 15 december 2010 21:33 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mwah, is daar geen app voor dan?
Dan staan er nog gekke dingen te gebeuren op de meetquote:Op woensdag 15 december 2010 21:32 schreef Purdey het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:34 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Wat ben jij van plan met haar blackberry
Mwah, kweeniehoor, ik ben niet zo van 't publiekquote:Op woensdag 15 december 2010 21:34 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Dan staan er nog gekke dingen te gebeuren op de meetNa 9 maanden komen we met zjin allen wel bij jullie langs
Ik denk dat er dadelijk een bepaalde substantie uit een in-put van mijn BB komt lopenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:34 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Wat ben jij van plan met haar blackberry
Ik krijg hier nu echt hele nare gedachtes bijquote:Op woensdag 15 december 2010 21:36 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik denk dat er dadelijk een bepaalde substantie uit een in-put van mijn BB komt lopen
A dirty mind is a joy forever!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:37 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik krijg hier nu echt hele nare gedachtes bij
Ja, als je het zó uitlegt hoeft die emancipatie opeens niet zo meerquote:Op woensdag 15 december 2010 21:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik ben heel geëmancipeerd wat dat aan gaat, zoals mannen met elkaar omgaan ga ik ook met vrouwen op. Dat was toch de hele gedachte achter de emancipatie?
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:30 schreef monsterd. het volgende:
Dus de kans bestaat wel degelijk dat er binnenkort er een fokbaby komt?
Je zei wel jaquote:Op woensdag 15 december 2010 21:32 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik heb een vrachtwagenrijbewijs, en projecten plannen is een van de dingen waar ik voor gestudeerd heb. Don't worry, be happyquote:Op woensdag 15 december 2010 21:39 schreef Purdey het volgende:
Ja, genoeg nu indd. Uiteindelijk heb ik nu en een meet, en een bruiloft te plannen. Terwijl ik tussendoor nog naar de Ikea moet voor babymeubulair.
QTFquote:Op woensdag 15 december 2010 21:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
A dirty mind is a joy forever!
Ik heb achterin ruimte zatquote:Op woensdag 15 december 2010 21:36 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mwah, kweeniehoor, ik ben niet zo van 't publiek
Je moet je micra verruilen voor een gezinswagenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:39 schreef Purdey het volgende:
Ja, genoeg nu indd. Uiteindelijk heb ik nu en een meet, en een bruiloft te plannen. Terwijl ik tussendoor nog naar de Ikea moet voor babymeubulair.
Nope, ik beweeg nog hooguit 20 meter, richting toilet, daarna richting bedquote:Op woensdag 15 december 2010 21:39 schreef Grielen het volgende:
Gaat er nog iemand op stap vanavond?
Het is hier spekglad buiten, dat zal een feest worden met teruglopen vannacht!
Neuh, het is woensdag en ik moet vroeg op morgen. Ik ben niet zo'n uitgaanstype ookquote:Op woensdag 15 december 2010 21:39 schreef Grielen het volgende:
Gaat er nog iemand op stap vanavond?
Het is hier spekglad buiten, dat zal een feest worden met teruglopen vannacht!
Vind je dat niet zonde van je auto?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:40 schreef L0we het volgende:
[..]
Ik heb achterin ruimte zat
Eerst trouwen, met ons allemaal als getuigen, dan kopje koffie met gebak, daarna mag je achterin mn auto wel de huwelijksnacht vieren.
Hebben we gelijk plannen voor de meet
Ben je gek, de Micra blijftquote:Op woensdag 15 december 2010 21:41 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Je moet je micra verruilen voor een gezinswagen
De vering moet toch al vervangen wordenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:42 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Vind je dat niet zonde van je auto?![]()
Nee joh, ik heb een 5 deurs, en daar kan gewoon een maxi cosi in. Ruimte zat!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:41 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Je moet je micra verruilen voor een gezinswagen
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:41 schreef Purdey het volgende:
[..]
Neuh, het is woensdag en ik moet vroeg op morgen. Ik ben niet zo'n uitgaanstype ook
Ik heb een mooie station:quote:Op woensdag 15 december 2010 21:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ben je gek, de Micra blijftMijn golfje 3-deurs gaat gewoon plaatsmaken voor een station
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:43 schreef L0we het volgende:
[..]
De vering moet toch al vervangen worden
Hoezo komen die gooische dames naar de boeren toe?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:44 schreef Grielen het volgende:
[..]
![]()
Ik heb morgen een kerstgala
Altijd een mooi gezicht, 200 boeren in pak en 200 Gooische dames in baljurk.
Motel langs de weg zul je bedoelenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:45 schreef Purdey het volgende:
L0we, dimmen jij. Een huwelijksnacht in een auto? Tss, ik dacht dat jullie toch wel geld in gingen zamelen voor een hotel
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:45 schreef Purdey het volgende:
L0we, dimmen jij. Een huwelijksnacht in een auto? Tss, ik dacht dat jullie toch wel geld in gingen zamelen voor een hotel
Dat blijft beroepsgeheimquote:Op woensdag 15 december 2010 21:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoezo komen die gooische dames naar de boeren toe?
Normaalgesproken liggen die alleen maar aankomende investmentbankers te ballen.
Ik wil een dieselquote:Op woensdag 15 december 2010 21:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik heb een mooie station:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met één van die jongens kan je zelfs Ferrari's e.d. bijhouden.
Geld inzamelen? Hotel?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:45 schreef Purdey het volgende:
Godnondetering, heb jij het goed voor elkaar!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:47 schreef Grielen het volgende:
[..]
Dat blijft beroepsgeheim![]()
Agrarische opleidingen en Hippische bedrijfskunde in 1 instelling brengt veel voordelen, geneugten en plezier voor plattelandsjongeren zoals ik
Vat me niet verkeerd op hoor. Ik ga best weleens een biertje drinken en poolen hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 21:44 schreef Grielen het volgende:
[..]
![]()
Ik heb morgen een kerstgala
Altijd een mooi gezicht, 200 boeren in pak en 200 Gooische dames in baljurk.
Gottaloveitquote:Op woensdag 15 december 2010 21:48 schreef Purdey het volgende:
[..]
Vat me niet verkeerd op hoor. Ik ga best weleens een biertje drinken en poolen hoorMaar elke week hoeft voor mij niet zo
Niet per se uit het gooi he, meer type van gooische meisjes. Rijke pa, paardje enzo. Zien er erg leuk uit en als ze eenmaal uit de sociale thuisklem komen, zijn het ook nog eens hele leuke meiden ookquote:Op woensdag 15 december 2010 21:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Godnondetering, heb jij het goed voor elkaar!
Gooische meisjes.
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Diesels zijn voor vrachtwagens.
Volgens mij vind je alles leuk aan mequote:
Ja, maar ome Bart, laat me nou eventjes trollen......quote:Op woensdag 15 december 2010 21:50 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jij als BMW liefhebbert zou toch moeten weten dat je qua prestaties beter een 535d dan een 535i kunt hebben?
De locatie waar ze wonen maakt me niet zoveel uit, of de pa geld heeft of niet kan me ook niet zoveel schelen (geld kan ik immers zelf verdienen), maar het type gooische meisje daar smelt ik gewoon voor.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:50 schreef Grielen het volgende:
[..]
Niet per se uit het gooi he, meer type van gooische meisjes. Rijke pa, paardje enzo. Zien er erg leuk uit en als ze eenmaal uit de sociale thuisklem komen, zijn het ook nog eens hele leuke meiden ook
Diesel of niet... BMW's blijven pauperbakken. Heb liever een audiquote:Op woensdag 15 december 2010 21:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, maar ome Bart, laat me nou eventjes trollen......![]()
Maar je hebt wel gelijk hoor, ik ben voor dat soort dagelijkse auto's een grote liefhebber van diesels, die geven actieradius en koppel, en daar put je dagelijks de voordelen van.
Ik ben ook eigenwijs, dus ik heb een beetje tegengas nodig. En ach, niemand is perfect toch?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:51 schreef Purdey het volgende:
[..]
Volgens mij vind je alles leuk aan meIk ben ook heel ongeduldig, en eigenwijs, en ik slis een beetje
Ik ben ook wel Audi liefhebber maar met een dikke 5 is niks mis hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 21:52 schreef L0we het volgende:
[..]
Diesel of niet... BMW's blijven pauperbakken. Heb liever een audi
Je kwam ook op de meet zei je?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:52 schreef L0we het volgende:
[..]
Diesel of niet... BMW's blijven pauperbakken. Heb liever een audi
Een engelsman zei ooit eens: what's up with BMW drivers? Do they get a free how to become an ingnorant prick in traffic course or is it really just the type of people that would buy such a carquote:Op woensdag 15 december 2010 21:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je kwam ook op de meet zei je?![]()
Audi's zijn juist Yuppenbakken (die technisch gezien ook al niet aan BMW kunnen toppen), BMW-rijders zijn juist de avantgardisten en vrijbuiters in onze maatschappij.
Maar preusje, laat me nou even lekker trollen!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je kwam ook op de meet zei je?![]()
Audi's zijn juist Yuppenbakken (die technisch gezien ook al niet aan BMW kunnen toppen), BMW-rijders zijn juist de avantgardisten en vrijbuiters in onze maatschappij.
Right back at ya pruuusquote:Op woensdag 15 december 2010 21:58 schreef L0we het volgende:
[..]
Maar preusje, laat me nou even lekker trollen!
Beeeeeeeeeeeeeetje wel jaquote:
Laten we eerlijk zijn, BMW rijders zijn eigenlijk net wat belangrijker / specialer dan de rest, en dat blauw-witte ding op de motorkap is eigenlijk een verkapt voorrangsteken.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Een engelsman zei ooit eens: what's up with BMW drivers? Do they get a free how to become an ingnorant prick in traffic course or is it really just the type of people that would buy such a car
Ach ja. Ik rijd een golfje. Gewoon maar een hint hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 22:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, BMW rijders zijn eigenlijk net wat belangrijker / specialer dan de rest, en dat blauw-witte ding op de motorkap is eigenlijk een verkapt voorrangsteken.
Heb je trouwens het nieuwe sportpakket voor de BMW 316i al gezien?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:01 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ach ja. Ik rijd een golfje. Gewoon maar een hint hoor
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb je trouwens het nieuwe sportpakket voor de BMW 316i al gezien?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:00 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Buig voor mijn Japanse glorie.
Ik ook. Beetje flauw welquote:Op woensdag 15 december 2010 22:03 schreef von_Preussen het volgende:
Ik heb wel de indruk dat de vrouwen zich achter het gordijn verstoppen als de mannen met elkaar lopen te dollen...
Juist, en ik bedoel het alleen maar geëmancipeerd.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:04 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ook. Beetje flauw wel
Come out come out wherever you are!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:06 schreef Grielen het volgende:
We gaan wel hard door de topics heen hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mjuh. Grappig trouwens, die emancipatie. Ze willen wel onze baantjes, onze salarissen en ons aanzien, maar de vuilnis buiten zetten? Of het huis schilderen? Fietsband plakken misschien?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Juist, en ik bedoel het alleen maar geëmancipeerd.
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zolang er niet staat "Autorijtopic #36 - Waar BMW rijders buigen voor Japanse glorie" vind ik het best.
Of erger nog, bij een vechtpartij meevechten, ho maar!quote:Op woensdag 15 december 2010 22:07 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mjuh. Grappig trouwens, die emancipatie. Ze willen wel onze baantjes, onze salarissen en ons aanzien, maar de vuilnis buiten zetten? Of het huis schilderen? Fietsband plakken misschien?
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:06 schreef Grielen het volgende:
We gaan wel hard door de topics heen hier.Nou hup nog pak em beet 35 posts en je mag de nieuwe openenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
Geen band kunnen plakkenquote:Op woensdag 15 december 2010 22:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Of erger nog, bij een vechtpartij meevechten, ho maar!
Vuilnis buiten zetten lukt me nog wel, maar een huis schilderen of fietsband plakken (er staan er thuis 3, allemaal met lekke banden) is toch te hoog voor mij gegrepen.![]()
Een Ikea-kast in elkaar hooveren lukt dan nog net wel.
Ik heb dus echt niets met mannen die niets zelf kunnen. Het is juist toch fijn als hij het voor je kan doenquote:Op woensdag 15 december 2010 22:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Of erger nog, bij een vechtpartij meevechten, ho maar!
Vuilnis buiten zetten lukt me nog wel, maar een huis schilderen of fietsband plakken (er staan er thuis 3, allemaal met lekke banden) is toch te hoog voor mij gegrepen.![]()
Een Ikea-kast in elkaar hooveren lukt dan nog net wel.
Kan ik ook nietquote:
Tijd om het te leren.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:11 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Kan ik ook nietanderen deden dat altijd voor me.
Dat is ook geen rocket science.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:12 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Tijd om het te leren.
Ik kan zelfs mijn autobanden eraf halen en verwisselen
Ik heb toch runflatbanden jongeeeee.....quote:
voor mij wel. Ik ben harstikke a-technischquote:Op woensdag 15 december 2010 22:13 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat is ook geen rocket science.
Ik hou er van als vrouwen a-technisch zijn.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:14 schreef monsterd. het volgende:
[..]
voor mij wel. Ik ben harstikke a-technisch
Het maakt niet uit wie de grootste heeft, het gaat erom wie als eerste schiet.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik heb toch runflatbanden jongeeeee.....![]()
Maar goed, als we dan toch onze handigheid gaan vergelijken, ik kan zelf omgaan met en onderhoud plegen aan de Glock 17, Diemaco C7 en Steyr SSG....
Wie heeft er hier nou de grootste?
Nou dan zijn we er toch uit.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:15 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wie de grootste heeft, het gaat erom wie als eerste schiet.
Ik kan niet wachten tot Bart hier een opmerking over maakt.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:15 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wie de grootste heeft, het gaat erom wie als eerste schiet.
Moet ik je stompe of wa?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nou dan zijn we er toch uit.
Ik houd al jaren het wagenpark van m'n baas op de weg met tywraps, isolatietape, een baco en bandenwisselset. Zelfs drooggelopen koelmachines krijg ik aan de praat nog voor die prutsers van de thermoking er zijn. En nee, dat was niet deel van de chauffeursopleidingquote:Op woensdag 15 december 2010 22:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar goed, als we dan toch onze handigheid gaan vergelijken, ik kan zelf omgaan met en onderhoud plegen aan de Glock 17, Diemaco C7 en Steyr SSG....
Ik geeft het gelijk toe, JIJ!quote:Op woensdag 15 december 2010 22:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Precies, ik was het niet, ik houd het wel ff volquote:Op woensdag 15 december 2010 22:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nou dan zijn we er toch uit.
Ik heb ook ooit eens een lekke band gehad....nouja, een maat van mij dan.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:17 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik houd al jaren het wagenpark van m'n baas op de weg met tywraps, isolatietape, een baco en bandenwisselset. Zelfs drooggelopen koelmachines krijg ik aan de praat nog voor die prutsers van de thermoking er zijn. En nee, dat was niet deel van de chauffeursopleidingIk win
Dat vind ik zulk vreselijk iets om te doen.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:18 schreef Purdey het volgende:
Ik ben er nog steeds hoor. Niet verstopt achter de gordijnen, maar verhuisd van bank naar bedEr gaat tijd zitten in mijn avondritueel
![]()
En over emancipatie gesproken: Ik was m'n eigen auto, ik maak de vuilniszak dicht en die breng ik zelf naar de ondergrondse container, vorig jaar heb ik m'n eigen slaapkamer opgeknapt en ik verdien m'n eigen centjes. So!
Oha, ben jij die rooie uit Gestel?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:17 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik ga toch geen mongol stompe of wa..
Nee, donkerbruine uit Utrecht.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Oha, ben jij die rooie uit Gestel?
Je bedoelt die die de cameraploeg van Prem heeft bedreigd?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:19 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nee, donkerbruine uit Utrecht.
Als je de LAPO hebtquote:Op woensdag 15 december 2010 22:19 schreef monsterd. het volgende:
Bijna vol, mag ik een nieuwe openen zometeen?
Nog een paar te gaan dusquote:
Nee, ik ben blank.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je bedoelt die die de cameraploeg van Prem heeft bedreigd?
Van mij wel!quote:Op woensdag 15 december 2010 22:19 schreef monsterd. het volgende:
Bijna vol, mag ik een nieuwe openen zometeen?
En zo hoort dat, godnondeju!quote:Op woensdag 15 december 2010 22:18 schreef Purdey het volgende:
Ik ben er nog steeds hoor. Niet verstopt achter de gordijnen, maar verhuisd van bank naar bedEr gaat tijd zitten in mijn avondritueel
![]()
En over emancipatie gesproken: Ik was m'n eigen auto, ik maak de vuilniszak dicht en die breng ik zelf naar de ondergrondse container, vorig jaar heb ik m'n eigen slaapkamer opgeknapt en ik verdien m'n eigen centjes. So!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |