Zo'n buisje kan toch gewoon met de post?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:32 schreef Purdey het volgende:
[..]
Nou, weet je, we hebben elkaar nog nooit gezien, en dat is toch wat moeilijk zwanger worden dan

Mwah, is daar geen app voor dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:32 schreef Purdey het volgende:
[..]
Nou, weet je, we hebben elkaar nog nooit gezien, en dat is toch wat moeilijk zwanger worden dan

Wat ben jij van plan met haar blackberryquote:Op woensdag 15 december 2010 21:33 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mwah, is daar geen app voor dan?

Dan staan er nog gekke dingen te gebeuren op de meetquote:Op woensdag 15 december 2010 21:32 schreef Purdey het volgende:
[..]
 Na 9 maanden komen we met zjin allen wel bij jullie langs
  Na 9 maanden komen we met zjin allen wel bij jullie langs   

quote:Op woensdag 15 december 2010 21:34 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Wat ben jij van plan met haar blackberry

Mwah, kweeniehoor, ik ben niet zo van 't publiekquote:Op woensdag 15 december 2010 21:34 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Dan staan er nog gekke dingen te gebeuren op de meetNa 9 maanden komen we met zjin allen wel bij jullie langs

Ik denk dat er dadelijk een bepaalde substantie uit een in-put van mijn BB komt lopenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:34 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Wat ben jij van plan met haar blackberry

Ik krijg hier nu echt hele nare gedachtes bijquote:Op woensdag 15 december 2010 21:36 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik denk dat er dadelijk een bepaalde substantie uit een in-put van mijn BB komt lopen

A dirty mind is a joy forever!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:37 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik krijg hier nu echt hele nare gedachtes bij

Ja, als je het zó uitlegt hoeft die emancipatie opeens niet zo meerquote:Op woensdag 15 december 2010 21:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik ben heel geëmancipeerd wat dat aan gaat, zoals mannen met elkaar omgaan ga ik ook met vrouwen op. Dat was toch de hele gedachte achter de emancipatie?

quote:Op woensdag 15 december 2010 21:30 schreef monsterd. het volgende:
Dus de kans bestaat wel degelijk dat er binnenkort er een fokbaby komt?
Je zei wel jaquote:Op woensdag 15 december 2010 21:32 schreef Purdey het volgende:
[..]
 . Álles is mogelijk nu
. Álles is mogelijk nu  

Ik heb een vrachtwagenrijbewijs, en projecten plannen is een van de dingen waar ik voor gestudeerd heb. Don't worry, be happyquote:Op woensdag 15 december 2010 21:39 schreef Purdey het volgende:
Ja, genoeg nu indd. Uiteindelijk heb ik nu en een meet, en een bruiloft te plannen. Terwijl ik tussendoor nog naar de Ikea moet voor babymeubulair.

QTFquote:Op woensdag 15 december 2010 21:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
A dirty mind is a joy forever!

Ik heb achterin ruimte zatquote:Op woensdag 15 december 2010 21:36 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mwah, kweeniehoor, ik ben niet zo van 't publiek

Je moet je micra verruilen voor een gezinswagenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:39 schreef Purdey het volgende:
Ja, genoeg nu indd. Uiteindelijk heb ik nu en een meet, en een bruiloft te plannen. Terwijl ik tussendoor nog naar de Ikea moet voor babymeubulair.

Nope, ik beweeg nog hooguit 20 meter, richting toilet, daarna richting bedquote:Op woensdag 15 december 2010 21:39 schreef Grielen het volgende:
Gaat er nog iemand op stap vanavond?
Het is hier spekglad buiten, dat zal een feest worden met teruglopen vannacht!

Neuh, het is woensdag en ik moet vroeg op morgen. Ik ben niet zo'n uitgaanstype ookquote:Op woensdag 15 december 2010 21:39 schreef Grielen het volgende:
Gaat er nog iemand op stap vanavond?
Het is hier spekglad buiten, dat zal een feest worden met teruglopen vannacht!

Vind je dat niet zonde van je auto?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:40 schreef L0we het volgende:
[..]
Ik heb achterin ruimte zat
Eerst trouwen, met ons allemaal als getuigen, dan kopje koffie met gebak, daarna mag je achterin mn auto wel de huwelijksnacht vieren.
Hebben we gelijk plannen voor de meet

Ben je gek, de Micra blijftquote:Op woensdag 15 december 2010 21:41 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Je moet je micra verruilen voor een gezinswagen
 Mijn golfje 3-deurs gaat gewoon plaatsmaken voor een station
 Mijn golfje 3-deurs gaat gewoon plaatsmaken voor een station  

De vering moet toch al vervangen wordenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:42 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Vind je dat niet zonde van je auto?

Nee joh, ik heb een 5 deurs, en daar kan gewoon een maxi cosi in. Ruimte zat!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:41 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Je moet je micra verruilen voor een gezinswagen

quote:Op woensdag 15 december 2010 21:41 schreef Purdey het volgende:
[..]
Neuh, het is woensdag en ik moet vroeg op morgen. Ik ben niet zo'n uitgaanstype ook

Ik heb een mooie station:quote:Op woensdag 15 december 2010 21:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ben je gek, de Micra blijftMijn golfje 3-deurs gaat gewoon plaatsmaken voor een station

quote:Op woensdag 15 december 2010 21:43 schreef L0we het volgende:
[..]
De vering moet toch al vervangen worden

Hoezo komen die gooische dames naar de boeren toe?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:44 schreef Grielen het volgende:
[..]

Ik heb morgen een kerstgala
Altijd een mooi gezicht, 200 boeren in pak en 200 Gooische dames in baljurk.

Motel langs de weg zul je bedoelenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:45 schreef Purdey het volgende:
L0we, dimmen jij. Een huwelijksnacht in een auto? Tss, ik dacht dat jullie toch wel geld in gingen zamelen voor een hotel

quote:Op woensdag 15 december 2010 21:45 schreef Purdey het volgende:
L0we, dimmen jij. Een huwelijksnacht in een auto? Tss, ik dacht dat jullie toch wel geld in gingen zamelen voor een hotel
 Het blijft een autorijtopic he?
 Het blijft een autorijtopic he?  .
. 

Dat blijft beroepsgeheimquote:Op woensdag 15 december 2010 21:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoezo komen die gooische dames naar de boeren toe?
Normaalgesproken liggen die alleen maar aankomende investmentbankers te ballen.

Ik wil een dieselquote:Op woensdag 15 december 2010 21:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik heb een mooie station:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met één van die jongens kan je zelfs Ferrari's e.d. bijhouden.

Geld inzamelen? Hotel?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:45 schreef Purdey het volgende:

Godnondetering, heb jij het goed voor elkaar!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:47 schreef Grielen het volgende:
[..]
Dat blijft beroepsgeheim
Agrarische opleidingen en Hippische bedrijfskunde in 1 instelling brengt veel voordelen, geneugten en plezier voor plattelandsjongeren zoals ik

Vat me niet verkeerd op hoor. Ik ga best weleens een biertje drinken en poolen hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 21:44 schreef Grielen het volgende:
[..]

Ik heb morgen een kerstgala
Altijd een mooi gezicht, 200 boeren in pak en 200 Gooische dames in baljurk.
 Maar elke week hoeft voor mij niet zo
 Maar elke week hoeft voor mij niet zo  

Gottaloveitquote:Op woensdag 15 december 2010 21:48 schreef Purdey het volgende:
[..]
Vat me niet verkeerd op hoor. Ik ga best weleens een biertje drinken en poolen hoorMaar elke week hoeft voor mij niet zo

Niet per se uit het gooi he, meer type van gooische meisjes. Rijke pa, paardje enzo. Zien er erg leuk uit en als ze eenmaal uit de sociale thuisklem komen, zijn het ook nog eens hele leuke meiden ookquote:Op woensdag 15 december 2010 21:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Godnondetering, heb jij het goed voor elkaar!
Gooische meisjes.

quote:Op woensdag 15 december 2010 21:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Diesels zijn voor vrachtwagens.

Volgens mij vind je alles leuk aan mequote:
 Ik ben ook heel ongeduldig, en eigenwijs, en ik slis een beetje
 Ik ben ook heel ongeduldig, en eigenwijs, en ik slis een beetje  

Ja, maar ome Bart, laat me nou eventjes trollen......quote:Op woensdag 15 december 2010 21:50 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jij als BMW liefhebbert zou toch moeten weten dat je qua prestaties beter een 535d dan een 535i kunt hebben?

De locatie waar ze wonen maakt me niet zoveel uit, of de pa geld heeft of niet kan me ook niet zoveel schelen (geld kan ik immers zelf verdienen), maar het type gooische meisje daar smelt ik gewoon voor.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:50 schreef Grielen het volgende:
[..]
Niet per se uit het gooi he, meer type van gooische meisjes. Rijke pa, paardje enzo. Zien er erg leuk uit en als ze eenmaal uit de sociale thuisklem komen, zijn het ook nog eens hele leuke meiden ook

Diesel of niet... BMW's blijven pauperbakken. Heb liever een audiquote:Op woensdag 15 december 2010 21:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, maar ome Bart, laat me nou eventjes trollen......
Maar je hebt wel gelijk hoor, ik ben voor dat soort dagelijkse auto's een grote liefhebber van diesels, die geven actieradius en koppel, en daar put je dagelijks de voordelen van.

Ik ben ook eigenwijs, dus ik heb een beetje tegengas nodig. En ach, niemand is perfect toch?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:51 schreef Purdey het volgende:
[..]
Volgens mij vind je alles leuk aan meIk ben ook heel ongeduldig, en eigenwijs, en ik slis een beetje

Ik ben ook wel Audi liefhebber maar met een dikke 5 is niks mis hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 21:52 schreef L0we het volgende:
[..]
Diesel of niet... BMW's blijven pauperbakken. Heb liever een audi

Je kwam ook op de meet zei je?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:52 schreef L0we het volgende:
[..]
Diesel of niet... BMW's blijven pauperbakken. Heb liever een audi

Een engelsman zei ooit eens: what's up with BMW drivers? Do they get a free how to become an ingnorant prick in traffic course or is it really just the type of people that would buy such a carquote:Op woensdag 15 december 2010 21:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je kwam ook op de meet zei je?
Audi's zijn juist Yuppenbakken (die technisch gezien ook al niet aan BMW kunnen toppen), BMW-rijders zijn juist de avantgardisten en vrijbuiters in onze maatschappij.

Maar preusje, laat me nou even lekker trollen!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je kwam ook op de meet zei je?
Audi's zijn juist Yuppenbakken (die technisch gezien ook al niet aan BMW kunnen toppen), BMW-rijders zijn juist de avantgardisten en vrijbuiters in onze maatschappij.

Right back at ya pruuusquote:Op woensdag 15 december 2010 21:58 schreef L0we het volgende:
[..]
Maar preusje, laat me nou even lekker trollen!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |