Zo'n buisje kan toch gewoon met de post?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:32 schreef Purdey het volgende:
[..]
Nou, weet je, we hebben elkaar nog nooit gezien, en dat is toch wat moeilijk zwanger worden dan
Mwah, is daar geen app voor dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:32 schreef Purdey het volgende:
[..]
Nou, weet je, we hebben elkaar nog nooit gezien, en dat is toch wat moeilijk zwanger worden dan
Wat ben jij van plan met haar blackberryquote:Op woensdag 15 december 2010 21:33 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mwah, is daar geen app voor dan?
Dan staan er nog gekke dingen te gebeuren op de meetquote:Op woensdag 15 december 2010 21:32 schreef Purdey het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:34 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Wat ben jij van plan met haar blackberry
Mwah, kweeniehoor, ik ben niet zo van 't publiekquote:Op woensdag 15 december 2010 21:34 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Dan staan er nog gekke dingen te gebeuren op de meetNa 9 maanden komen we met zjin allen wel bij jullie langs
Ik denk dat er dadelijk een bepaalde substantie uit een in-put van mijn BB komt lopenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:34 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Wat ben jij van plan met haar blackberry
Ik krijg hier nu echt hele nare gedachtes bijquote:Op woensdag 15 december 2010 21:36 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik denk dat er dadelijk een bepaalde substantie uit een in-put van mijn BB komt lopen
A dirty mind is a joy forever!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:37 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik krijg hier nu echt hele nare gedachtes bij
Ja, als je het zó uitlegt hoeft die emancipatie opeens niet zo meerquote:Op woensdag 15 december 2010 21:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik ben heel geëmancipeerd wat dat aan gaat, zoals mannen met elkaar omgaan ga ik ook met vrouwen op. Dat was toch de hele gedachte achter de emancipatie?
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:30 schreef monsterd. het volgende:
Dus de kans bestaat wel degelijk dat er binnenkort er een fokbaby komt?
Je zei wel jaquote:Op woensdag 15 december 2010 21:32 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik heb een vrachtwagenrijbewijs, en projecten plannen is een van de dingen waar ik voor gestudeerd heb. Don't worry, be happyquote:Op woensdag 15 december 2010 21:39 schreef Purdey het volgende:
Ja, genoeg nu indd. Uiteindelijk heb ik nu en een meet, en een bruiloft te plannen. Terwijl ik tussendoor nog naar de Ikea moet voor babymeubulair.
QTFquote:Op woensdag 15 december 2010 21:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
A dirty mind is a joy forever!
Ik heb achterin ruimte zatquote:Op woensdag 15 december 2010 21:36 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mwah, kweeniehoor, ik ben niet zo van 't publiek
Je moet je micra verruilen voor een gezinswagenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:39 schreef Purdey het volgende:
Ja, genoeg nu indd. Uiteindelijk heb ik nu en een meet, en een bruiloft te plannen. Terwijl ik tussendoor nog naar de Ikea moet voor babymeubulair.
Nope, ik beweeg nog hooguit 20 meter, richting toilet, daarna richting bedquote:Op woensdag 15 december 2010 21:39 schreef Grielen het volgende:
Gaat er nog iemand op stap vanavond?
Het is hier spekglad buiten, dat zal een feest worden met teruglopen vannacht!
Neuh, het is woensdag en ik moet vroeg op morgen. Ik ben niet zo'n uitgaanstype ookquote:Op woensdag 15 december 2010 21:39 schreef Grielen het volgende:
Gaat er nog iemand op stap vanavond?
Het is hier spekglad buiten, dat zal een feest worden met teruglopen vannacht!
Vind je dat niet zonde van je auto?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:40 schreef L0we het volgende:
[..]
Ik heb achterin ruimte zat
Eerst trouwen, met ons allemaal als getuigen, dan kopje koffie met gebak, daarna mag je achterin mn auto wel de huwelijksnacht vieren.
Hebben we gelijk plannen voor de meet
Ben je gek, de Micra blijftquote:Op woensdag 15 december 2010 21:41 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Je moet je micra verruilen voor een gezinswagen
De vering moet toch al vervangen wordenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:42 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Vind je dat niet zonde van je auto?![]()
Nee joh, ik heb een 5 deurs, en daar kan gewoon een maxi cosi in. Ruimte zat!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:41 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Je moet je micra verruilen voor een gezinswagen
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:41 schreef Purdey het volgende:
[..]
Neuh, het is woensdag en ik moet vroeg op morgen. Ik ben niet zo'n uitgaanstype ook
Ik heb een mooie station:quote:Op woensdag 15 december 2010 21:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ben je gek, de Micra blijftMijn golfje 3-deurs gaat gewoon plaatsmaken voor een station
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:43 schreef L0we het volgende:
[..]
De vering moet toch al vervangen worden
Hoezo komen die gooische dames naar de boeren toe?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:44 schreef Grielen het volgende:
[..]
![]()
Ik heb morgen een kerstgala
Altijd een mooi gezicht, 200 boeren in pak en 200 Gooische dames in baljurk.
Motel langs de weg zul je bedoelenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:45 schreef Purdey het volgende:
L0we, dimmen jij. Een huwelijksnacht in een auto? Tss, ik dacht dat jullie toch wel geld in gingen zamelen voor een hotel
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:45 schreef Purdey het volgende:
L0we, dimmen jij. Een huwelijksnacht in een auto? Tss, ik dacht dat jullie toch wel geld in gingen zamelen voor een hotel
Dat blijft beroepsgeheimquote:Op woensdag 15 december 2010 21:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoezo komen die gooische dames naar de boeren toe?
Normaalgesproken liggen die alleen maar aankomende investmentbankers te ballen.
Ik wil een dieselquote:Op woensdag 15 december 2010 21:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik heb een mooie station:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met één van die jongens kan je zelfs Ferrari's e.d. bijhouden.
Geld inzamelen? Hotel?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:45 schreef Purdey het volgende:
Godnondetering, heb jij het goed voor elkaar!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:47 schreef Grielen het volgende:
[..]
Dat blijft beroepsgeheim![]()
Agrarische opleidingen en Hippische bedrijfskunde in 1 instelling brengt veel voordelen, geneugten en plezier voor plattelandsjongeren zoals ik
Vat me niet verkeerd op hoor. Ik ga best weleens een biertje drinken en poolen hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 21:44 schreef Grielen het volgende:
[..]
![]()
Ik heb morgen een kerstgala
Altijd een mooi gezicht, 200 boeren in pak en 200 Gooische dames in baljurk.
Gottaloveitquote:Op woensdag 15 december 2010 21:48 schreef Purdey het volgende:
[..]
Vat me niet verkeerd op hoor. Ik ga best weleens een biertje drinken en poolen hoorMaar elke week hoeft voor mij niet zo
Niet per se uit het gooi he, meer type van gooische meisjes. Rijke pa, paardje enzo. Zien er erg leuk uit en als ze eenmaal uit de sociale thuisklem komen, zijn het ook nog eens hele leuke meiden ookquote:Op woensdag 15 december 2010 21:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Godnondetering, heb jij het goed voor elkaar!
Gooische meisjes.
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Diesels zijn voor vrachtwagens.
Volgens mij vind je alles leuk aan mequote:
Ja, maar ome Bart, laat me nou eventjes trollen......quote:Op woensdag 15 december 2010 21:50 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jij als BMW liefhebbert zou toch moeten weten dat je qua prestaties beter een 535d dan een 535i kunt hebben?
De locatie waar ze wonen maakt me niet zoveel uit, of de pa geld heeft of niet kan me ook niet zoveel schelen (geld kan ik immers zelf verdienen), maar het type gooische meisje daar smelt ik gewoon voor.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:50 schreef Grielen het volgende:
[..]
Niet per se uit het gooi he, meer type van gooische meisjes. Rijke pa, paardje enzo. Zien er erg leuk uit en als ze eenmaal uit de sociale thuisklem komen, zijn het ook nog eens hele leuke meiden ook
Diesel of niet... BMW's blijven pauperbakken. Heb liever een audiquote:Op woensdag 15 december 2010 21:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, maar ome Bart, laat me nou eventjes trollen......![]()
Maar je hebt wel gelijk hoor, ik ben voor dat soort dagelijkse auto's een grote liefhebber van diesels, die geven actieradius en koppel, en daar put je dagelijks de voordelen van.
Ik ben ook eigenwijs, dus ik heb een beetje tegengas nodig. En ach, niemand is perfect toch?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:51 schreef Purdey het volgende:
[..]
Volgens mij vind je alles leuk aan meIk ben ook heel ongeduldig, en eigenwijs, en ik slis een beetje
Ik ben ook wel Audi liefhebber maar met een dikke 5 is niks mis hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 21:52 schreef L0we het volgende:
[..]
Diesel of niet... BMW's blijven pauperbakken. Heb liever een audi
Je kwam ook op de meet zei je?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:52 schreef L0we het volgende:
[..]
Diesel of niet... BMW's blijven pauperbakken. Heb liever een audi
Een engelsman zei ooit eens: what's up with BMW drivers? Do they get a free how to become an ingnorant prick in traffic course or is it really just the type of people that would buy such a carquote:Op woensdag 15 december 2010 21:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je kwam ook op de meet zei je?![]()
Audi's zijn juist Yuppenbakken (die technisch gezien ook al niet aan BMW kunnen toppen), BMW-rijders zijn juist de avantgardisten en vrijbuiters in onze maatschappij.
Maar preusje, laat me nou even lekker trollen!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je kwam ook op de meet zei je?![]()
Audi's zijn juist Yuppenbakken (die technisch gezien ook al niet aan BMW kunnen toppen), BMW-rijders zijn juist de avantgardisten en vrijbuiters in onze maatschappij.
Right back at ya pruuusquote:Op woensdag 15 december 2010 21:58 schreef L0we het volgende:
[..]
Maar preusje, laat me nou even lekker trollen!
Beeeeeeeeeeeeeetje wel jaquote:
Laten we eerlijk zijn, BMW rijders zijn eigenlijk net wat belangrijker / specialer dan de rest, en dat blauw-witte ding op de motorkap is eigenlijk een verkapt voorrangsteken.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Een engelsman zei ooit eens: what's up with BMW drivers? Do they get a free how to become an ingnorant prick in traffic course or is it really just the type of people that would buy such a car
Ach ja. Ik rijd een golfje. Gewoon maar een hint hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 22:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, BMW rijders zijn eigenlijk net wat belangrijker / specialer dan de rest, en dat blauw-witte ding op de motorkap is eigenlijk een verkapt voorrangsteken.
Heb je trouwens het nieuwe sportpakket voor de BMW 316i al gezien?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:01 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ach ja. Ik rijd een golfje. Gewoon maar een hint hoor
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb je trouwens het nieuwe sportpakket voor de BMW 316i al gezien?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:00 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Buig voor mijn Japanse glorie.
Ik ook. Beetje flauw welquote:Op woensdag 15 december 2010 22:03 schreef von_Preussen het volgende:
Ik heb wel de indruk dat de vrouwen zich achter het gordijn verstoppen als de mannen met elkaar lopen te dollen...
Juist, en ik bedoel het alleen maar geëmancipeerd.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:04 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ook. Beetje flauw wel
Come out come out wherever you are!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:06 schreef Grielen het volgende:
We gaan wel hard door de topics heen hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mjuh. Grappig trouwens, die emancipatie. Ze willen wel onze baantjes, onze salarissen en ons aanzien, maar de vuilnis buiten zetten? Of het huis schilderen? Fietsband plakken misschien?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Juist, en ik bedoel het alleen maar geëmancipeerd.
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zolang er niet staat "Autorijtopic #36 - Waar BMW rijders buigen voor Japanse glorie" vind ik het best.
Of erger nog, bij een vechtpartij meevechten, ho maar!quote:Op woensdag 15 december 2010 22:07 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mjuh. Grappig trouwens, die emancipatie. Ze willen wel onze baantjes, onze salarissen en ons aanzien, maar de vuilnis buiten zetten? Of het huis schilderen? Fietsband plakken misschien?
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:06 schreef Grielen het volgende:
We gaan wel hard door de topics heen hier.Nou hup nog pak em beet 35 posts en je mag de nieuwe openenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
Geen band kunnen plakkenquote:Op woensdag 15 december 2010 22:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Of erger nog, bij een vechtpartij meevechten, ho maar!
Vuilnis buiten zetten lukt me nog wel, maar een huis schilderen of fietsband plakken (er staan er thuis 3, allemaal met lekke banden) is toch te hoog voor mij gegrepen.![]()
Een Ikea-kast in elkaar hooveren lukt dan nog net wel.
Ik heb dus echt niets met mannen die niets zelf kunnen. Het is juist toch fijn als hij het voor je kan doenquote:Op woensdag 15 december 2010 22:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Of erger nog, bij een vechtpartij meevechten, ho maar!
Vuilnis buiten zetten lukt me nog wel, maar een huis schilderen of fietsband plakken (er staan er thuis 3, allemaal met lekke banden) is toch te hoog voor mij gegrepen.![]()
Een Ikea-kast in elkaar hooveren lukt dan nog net wel.
Kan ik ook nietquote:
Tijd om het te leren.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:11 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Kan ik ook nietanderen deden dat altijd voor me.
Dat is ook geen rocket science.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:12 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Tijd om het te leren.
Ik kan zelfs mijn autobanden eraf halen en verwisselen
Ik heb toch runflatbanden jongeeeee.....quote:
voor mij wel. Ik ben harstikke a-technischquote:Op woensdag 15 december 2010 22:13 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat is ook geen rocket science.
Ik hou er van als vrouwen a-technisch zijn.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:14 schreef monsterd. het volgende:
[..]
voor mij wel. Ik ben harstikke a-technisch
Het maakt niet uit wie de grootste heeft, het gaat erom wie als eerste schiet.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik heb toch runflatbanden jongeeeee.....![]()
Maar goed, als we dan toch onze handigheid gaan vergelijken, ik kan zelf omgaan met en onderhoud plegen aan de Glock 17, Diemaco C7 en Steyr SSG....
Wie heeft er hier nou de grootste?
Nou dan zijn we er toch uit.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:15 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wie de grootste heeft, het gaat erom wie als eerste schiet.
Ik kan niet wachten tot Bart hier een opmerking over maakt.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:15 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wie de grootste heeft, het gaat erom wie als eerste schiet.
Moet ik je stompe of wa?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nou dan zijn we er toch uit.
Ik houd al jaren het wagenpark van m'n baas op de weg met tywraps, isolatietape, een baco en bandenwisselset. Zelfs drooggelopen koelmachines krijg ik aan de praat nog voor die prutsers van de thermoking er zijn. En nee, dat was niet deel van de chauffeursopleidingquote:Op woensdag 15 december 2010 22:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar goed, als we dan toch onze handigheid gaan vergelijken, ik kan zelf omgaan met en onderhoud plegen aan de Glock 17, Diemaco C7 en Steyr SSG....
Ik geeft het gelijk toe, JIJ!quote:Op woensdag 15 december 2010 22:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies, ik was het niet, ik houd het wel ff volquote:Op woensdag 15 december 2010 22:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nou dan zijn we er toch uit.
Ik heb ook ooit eens een lekke band gehad....nouja, een maat van mij dan.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:17 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik houd al jaren het wagenpark van m'n baas op de weg met tywraps, isolatietape, een baco en bandenwisselset. Zelfs drooggelopen koelmachines krijg ik aan de praat nog voor die prutsers van de thermoking er zijn. En nee, dat was niet deel van de chauffeursopleidingIk win
Dat vind ik zulk vreselijk iets om te doen.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:18 schreef Purdey het volgende:
Ik ben er nog steeds hoor. Niet verstopt achter de gordijnen, maar verhuisd van bank naar bedEr gaat tijd zitten in mijn avondritueel
![]()
En over emancipatie gesproken: Ik was m'n eigen auto, ik maak de vuilniszak dicht en die breng ik zelf naar de ondergrondse container, vorig jaar heb ik m'n eigen slaapkamer opgeknapt en ik verdien m'n eigen centjes. So!
Oha, ben jij die rooie uit Gestel?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:17 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik ga toch geen mongol stompe of wa..
Nee, donkerbruine uit Utrecht.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Oha, ben jij die rooie uit Gestel?
Je bedoelt die die de cameraploeg van Prem heeft bedreigd?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:19 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nee, donkerbruine uit Utrecht.
Als je de LAPO hebtquote:Op woensdag 15 december 2010 22:19 schreef monsterd. het volgende:
Bijna vol, mag ik een nieuwe openen zometeen?
Nog een paar te gaan dusquote:
Nee, ik ben blank.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je bedoelt die die de cameraploeg van Prem heeft bedreigd?
Van mij wel!quote:Op woensdag 15 december 2010 22:19 schreef monsterd. het volgende:
Bijna vol, mag ik een nieuwe openen zometeen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |