Dat idee kreeg ik laatst maar dan langs de westkust van Afrika. Zo van Gibraltar naar Kaapstad.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:59 schreef von_Preussen het volgende:
Alhoewel, het is nog wel eens mijn droom om met een youngtimer een rondreis door de baltische staten, Rusland en Scandinavië te maken. Of een andere route, eerst naar de Krim en dan via de Zwarte Zee en Turkije naar het Midden Oosten. Libanon / Jordanië etc. lijkt me geweldig.

Hebben mijn bovenburen gedaan, de alternatieve Dakar. Ze stopten dus in Gambia (Banjul)quote:Op woensdag 15 december 2010 17:04 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Dat idee kreeg ik laatst maar dan langs de westkust van Afrika. Zo van Gibraltar naar Kaapstad.

Benzquote:Op woensdag 15 december 2010 17:28 schreef von_Preussen het volgende:
In 2006 heeft Mercedes Benz, tijdens de introductie van de facelift van de E-klasse, een rit georganiseerd vanuit Parijs, dwars door Rusland en Kazachstan naar Beijing. Dit om de betrouwbaarheid van de E-klasse te bewijzen, aangezien deze een paar jaar eerder nogal veel storingen kende. De rit werd in verschillende stukken verdeeld, en iedereen (die Mercedes reed) kon inschrijven om daaraan deel te nemen.
Het lijkt me vet om ook ooit aan zoiets deel te nemen:
Edit: foto's van het evenement:
http://www.mb-galerie.de/(...)966&serialnr=9306715

Ik had gewoon even zin om mijn mening te geven. Een fundering daarvan is natuurlijk zinloos, want ik heb altijd gelijkquote:

Aaaaah, iemand die mij nog niet persoonlijk kent.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik had gewoon even zin om mijn mening te geven. Een fundering daarvan is natuurlijk zinloos, want ik heb altijd gelijk

Nu heb ik maar een Peugeot 206 uit 2001 gekocht. Ik ben er tot nu toe blij mee!

Hoooooi! Lang niet gezien idd! Was je twingo toch niet zo'n goede aankoop, of was er iets anders mis?quote:Op woensdag 15 december 2010 17:59 schreef WhiteJoker het volgende:
Na een kleine afwezigheid van mijn kant in dit topic maar eens een update:
Mijn Renault Twingo uit 1993 is overleden

Jammer joh! Heb je een foto van je nieuwe bak?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:25 schreef WhiteJoker het volgende:
Ik was nogal druk, het is nog steeds hectisch, vooral in deze periode... Mijn Twingo had bedacht dat het misschien leuk zou zijn om zijn motor niet meer te koelen, en mij geen melding daarover te sturen. Gevolg: Motor oververhit.

quote:Op woensdag 15 december 2010 17:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik had gewoon even zin om mijn mening te geven. Een fundering daarvan is natuurlijk zinloos, want ik heb altijd gelijk
Begin toch wel zin in de meet te krijgen na zulk soort uitsprakenquote:Op woensdag 15 december 2010 17:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Aaaaah, iemand die mij nog niet persoonlijk kent.

Heb je bepaalde verwachtingen dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:45 schreef L0we het volgende:
[..]
[..]
Begin toch wel zin in de meet te krijgen na zulk soort uitspraken

Filmpje doet het hier helaas nietquote:
 . Maar dat kan komen doordat ik in de trein zit..
. Maar dat kan komen doordat ik in de trein zit..Laten we het maar op "gewoon nieuwsgierig" houdenquote:Op woensdag 15 december 2010 18:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb je bepaalde verwachtingen dan?

Nog een 206-rijder erbij.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:59 schreef WhiteJoker het volgende:
Na een kleine afwezigheid van mijn kant in dit topic maar eens een update:
Mijn Renault Twingo uit 1993 is overleden

Zo, dat ging echt hard ja!quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op woensdag 15 december 2010 18:52 schreef L0we het volgende:
[..]
Zo, dat ging echt hard ja!Het topic zelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ik heb sowieso wel zin in de meet! Het is alleen niet de bedoeling om achterstallige meningsverschillen van hier uit te gaan vechten daarquote:Op woensdag 15 december 2010 18:45 schreef L0we het volgende:
Begin toch wel zin in de meet te krijgen na zulk soort uitspraken
 Dat iedereen hele lijst maakt met 'Ja, maar jij zei dat, en dat..' Ik heb Piles weleens voor Zeeuwse boer uitgemaakt, ik hoop dat hij dat niet meer weer. En anders weet hij dat bij deze weer
 Dat iedereen hele lijst maakt met 'Ja, maar jij zei dat, en dat..' Ik heb Piles weleens voor Zeeuwse boer uitgemaakt, ik hoop dat hij dat niet meer weer. En anders weet hij dat bij deze weer 

Maak je geen zorgen Pur, we dollen alleen een beetje met elkaar, daar gaan we op de meet echt niet om vechten.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:54 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik heb sowieso wel zin in de meet! Het is alleen niet de bedoeling om achterstallige meningsverschillen van hier uit te gaan vechten daar

Omdat je dacht: Geldquote:Op woensdag 15 december 2010 18:54 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik heb sowieso wel zin in de meet! Het is alleen niet de bedoeling om achterstallige meningsverschillen van hier uit te gaan vechten daarDat iedereen hele lijst maakt met 'Ja, maar jij zei dat, en dat..' Ik heb Piles weleens voor Zeeuwse boer uitgemaakt, ik hoop dat hij dat niet meer weer. En anders weet hij dat bij deze weer
Net gebeld door m'n werk, of ik morgen ipv van 12:00-17:00 van 07:00 tot 17:00 wil komen. Er was 'ineens' niemand om de afdeling op te starten. En wat doe ik? Ik zeg ja. A-assertieve trut die ik ben, waarom kan ik geen 'nee' zeggen
 , zoals elke vrouw doet.
, zoals elke vrouw doet.

Je kan het als extra activiteit inplannen... Om de lucht te klarenquote:Op woensdag 15 december 2010 18:54 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik heb sowieso wel zin in de meet! Het is alleen niet de bedoeling om achterstallige meningsverschillen van hier uit te gaan vechten daarDat iedereen hele lijst maakt met 'Ja, maar jij zei dat, en dat..' Ik heb Piles weleens voor Zeeuwse boer uitgemaakt, ik hoop dat hij dat niet meer weer. En anders weet hij dat bij deze weer

ahwquote:Net gebeld door m'n werk, of ik morgen ipv van 12:00-17:00 van 07:00 tot 17:00 wil komen. Er was 'ineens' niemand om de afdeling op te starten. En wat doe ik? Ik zeg ja. A-assertieve trut die ik ben, waarom kan ik geen 'nee' zeggen
 . Ga eens voor de spiegel staan, eerst spreek je geluidsloos, daarna fluister je, dan praat je zachtjes, dan wat harder en tenslotte schreeuw je het uit "NEE".
. Ga eens voor de spiegel staan, eerst spreek je geluidsloos, daarna fluister je, dan praat je zachtjes, dan wat harder en tenslotte schreeuw je het uit "NEE". 

Hoe was de soep?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:03 schreef Sjoegerd het volgende:
Ben je een dag naar stage, alweer een half topic vol
God moest een Transporter T4 verzetten vandaag.. Wat een kloteversnellingsbak zeg

Ah, vandaar dat je dat uitbesteed hebtquote:Op woensdag 15 december 2010 19:03 schreef Sjoegerd het volgende:
God moest een Transporter T4 verzetten vandaag.. Wat een kloteversnellingsbak zeg

Soep?quote:

Kon het maarquote:Op woensdag 15 december 2010 19:04 schreef L0we het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je dat uitbesteed hebt
 .. Toen van een demoauto de stickers pulken
.. Toen van een demoauto de stickers pulken  

'Het is de 15e, dus m'n salaris wordt nog betaald tot de 18e, dus dan staat morgen en overmorgen er nog bij deze maand'. En dat denk ik echt tijdens het 'euhmmmm' zeggen
 'Het is de 15e, dus m'n salaris wordt nog betaald tot de 18e, dus dan staat morgen en overmorgen er nog bij deze maand'. En dat denk ik echt tijdens het 'euhmmmm' zeggen 

Ah zo.. Geen idee hoe de soep was. Daar kwam die niet voorquote:
 . Nieuwe voorbanden.
. Nieuwe voorbanden.

Je hoeft geen reden hebben hoor, om nee te zeggenquote:Op woensdag 15 december 2010 19:06 schreef Purdey het volgende:
@L0we: Ja, ik kan dus wel nee zeggen, en dat doe ik ook vaak. Ze bellen minimaal 2 keer per week of ik kan opstarten/afsluiten/uurtje extra wil werken. En 8 van de 10 keer zeg ik nee, met een kutsmoes. Maar als je zegt 'Nee, om 7 uur kan ik niet' dan slaat dat nergens op. Want waar moet je in Godsnaam heen om 07:00 's morgens?! M'n pa ging ook in protest, en die zei 'Maar denk maar niet dat ik je weg ga brengen!!' Bluh, morgen de metro in om 06:45

Ik vind dat lullig, ik weet niet. Twee weken geleden ben ik wel behoorlijk in de maling genomen. Ik stond ziekgemeld, op een donderdag, omdat ik de hele nacht had overgegeven. Belt mijn leidinggevende donderdagavond: 'Hoe gaat het nu met je?' En ik dacht serieus dat ze uit intresse belde. Of ik nog verhoging had, of ik nog misselijk was geweest, maar gelukkig ging het beter, en dat zei ik ook. Vrijdag's had ik vrij, en het weekend ook. Zegt ze 'Nou, fijn dat het beter gaat, want ik heb een zieke morgen. Is zeker wel goed dat ik je inrooster?' En dan kan je niet zeggen dat dat niet kan, want je hebt net gezegd dat het beter gaat. Daar trap ik dus mooi niet meer inquote:Op woensdag 15 december 2010 19:08 schreef L0we het volgende:
[..]
Je hoeft geen reden hebben hoor, om nee te zeggen

quote:Op woensdag 15 december 2010 18:32 schreef monsterd. het volgende:
Jammer joh! Heb je een foto van je nieuwe bak?

Blijven leuke auto'squote:Op woensdag 15 december 2010 19:14 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze, alleen dan in het donkerblauw.

Vivioquote:Op woensdag 15 december 2010 19:12 schreef Sjoegerd het volgende:
Wel eens een Subaru Vivio tegengekomen die klonk als een Impreza WRC?

quote:Op woensdag 15 december 2010 19:16 schreef Grielen het volgende:
[..]
Vivio
Mijn auto is groter dan een WRX
En ik heb er ook nog eens een STI embleem achterop

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ahhh, die is lief! Ik heb iets met kleine autootjesquote:Op woensdag 15 december 2010 19:17 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo eentje. Was de uitlaat onder vandaan gedonderd

Ik vind ze maar niksquote:Op woensdag 15 december 2010 19:19 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ahhh, die is lief! Ik heb iets met kleine autootjes
 .. Zie wel dat er een AWD versie geleverd is
.. Zie wel dat er een AWD versie geleverd is  

Wat is AWD?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik vind ze maar niks.. Zie wel dat er een AWD versie geleverd is

All Wheel Drivequote:

Zoiets dacht ik net al, na wat gepuzzel. Normaal rijden alleen de voorste twee wielen, en de rest 'volgt' hé?quote:

Zo zou je het kunnen zeggen jaquote:Op woensdag 15 december 2010 19:23 schreef Purdey het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik net al, na wat gepuzzel. Normaal rijden alleen de voorste twee wielen, en de rest 'volgt' hé?
 . Meeste auto's die in Europa worden geleverd zijn voorwielaandrijvers.
. Meeste auto's die in Europa worden geleverd zijn voorwielaandrijvers. 

Er zijn ook best wat auto's achterwielaandrijving (o.a. Lexus, Mercedes, BMW), dat rijdt een stuk beter.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:23 schreef Purdey het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik net al, na wat gepuzzel. Normaal rijden alleen de voorste twee wielen, en de rest 'volgt' hé?

Halen die viviootjes de 120 wel?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:25 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zo zou je het kunnen zeggen ja. Meeste auto's die in Europa worden geleverd zijn voorwielaandrijvers.
Zie dat er in Japan en Singapore ook een Vivio met turbo is geleverd

Wat ik me afvraag.. Waar betaal jij als student zonder bijbaan (wat ik in het topic las) die X5 van?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Er zijn ook best wat auto's achterwielaandrijving (o.a. Lexus, Mercedes, BMW), dat rijdt een stuk beter.

Die Vivio's met turbo hebben meer vermogen dan mijn AX.. Dus die halen vast de 180 welquote:Op woensdag 15 december 2010 19:31 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Halen die viviootjes de 120 wel?

Zie PN.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag.. Waar betaal jij als student zonder bijbaan (wat ik in het topic las) die X5 van?

quote:Op woensdag 15 december 2010 18:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen Pur, we dollen alleen een beetje met elkaar, daar gaan we op de meet echt niet om vechten.
Toch....Bart????

Bedoel je PM?quote:

Die Vivio was een aparte, ik heb gehoord dat daar soms niet eens een boxermotor in zit. 150 zal wel te doen zijn voor die dingen. Mijn kruimeltje haalt de 210quote:Op woensdag 15 december 2010 19:31 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Halen die viviootjes de 120 wel?

4 cylinder in lijn jaquote:Op woensdag 15 december 2010 19:41 schreef Grielen het volgende:
[..]
Die Vivio was een aparte, ik heb gehoord dat daar soms niet eens een boxermotor in zit. 150 zal wel te doen zijn voor die dingen. Mijn kruimeltje haalt de 210

Alle collega's zaten om die rit te vissen, en ik kreeg 'm
 Alle collega's zaten om die rit te vissen, en ik kreeg 'm  

Heb ik ook altijd last van.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:45 schreef Bartholomeus het volgende:
Trouwens Purdey: ik ben er ook zoeen die ze overal voor nodig hebben, het liefst op de grootst mogelijke kutmomenten. En ik kan ook geen nee zeggen
Nouja, ik krijg er ook matsklusjes voor terug, 2 jaar geleden bijvoorbeeld 'ff' op en neer naar GuadalajaraAlle collega's zaten om die rit te vissen, en ik kreeg 'm

Dat ligt toch in Mexico?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:45 schreef Bartholomeus het volgende:
Nouja, ik krijg er ook matsklusjes voor terug, 2 jaar geleden bijvoorbeeld 'ff' op en neer naar GuadalajaraAlle collega's zaten om die rit te vissen, en ik kreeg 'm

Ook. Maar het ligt ook een uurtje ten oosten van Madridquote:Op woensdag 15 december 2010 19:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat ligt toch in Mexico?
Hoe ben je daarheen gekomen?
 En hoe ik daar gekomen ben? Nou, wat dacht je van gas geven
 En hoe ik daar gekomen ben? Nou, wat dacht je van gas geven  

Het is voor mij stuk duidelijker nuquote:Op woensdag 15 december 2010 19:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die ja, het verhaal is iets langer geworden dan gedacht...

En voor de rest: nee, het is niets wat het daglicht niet zo kunnen verdragen, voordat die indruk zich opwekt.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:52 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Het is voor mij stuk duidelijker nu

Klote is dat he? Ik vind het zo rot om nee te zeggen. Vooral omdat de vorige keer dat ik nee zei, m'n leidinggevende best snibbig deed de dagen erna. Zij wil zelf gewoon niet opstarten, en daarom belt ze mij.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:45 schreef Bartholomeus het volgende:
Trouwens Purdey: ik ben er ook zoeen die ze overal voor nodig hebben, het liefst op de grootst mogelijke kutmomenten. En ik kan ook geen nee zeggen
 Daar gaat m'n voorbereidingstijd voor m'n kerstdiner
 Daar gaat m'n voorbereidingstijd voor m'n kerstdiner  En ik kook zoooo graag
 En ik kook zoooo graag  

Je zou het bijna gaan denkenquote:Op woensdag 15 december 2010 19:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En voor de rest: nee, het is niets wat het daglicht niet zo kunnen verdragen, voordat die indruk zich opwekt.
 .
.*klik* Sla je slag!quote:Op woensdag 15 december 2010 19:58 schreef Sjoegerd het volgende:
Vriend van me wilt een Volvo Amazon kopen.. Straks heeft hij dus twee Volvo's voor ik er één heb

Ik wil eigenlijk een lekker grote oldtimer stationquote:Op woensdag 15 december 2010 20:42 schreef L0we het volgende:
[..]
Je zou het bijna gaan denken.
[..]
*klik* Sla je slag!

*gaat op z'n knietjes*quote:Op woensdag 15 december 2010 20:11 schreef Purdey het volgende:
[..]
Klote is dat he? Ik vind het zo rot om nee te zeggen. Vooral omdat de vorige keer dat ik nee zei, m'n leidinggevende best snibbig deed de dagen erna. Zij wil zelf gewoon niet opstarten, en daarom belt ze mij.
Normaal heb ik wel relaxte dagen, maar nu hebben ze me de 2 dagen voor kerst ook ingezetDaar gaat m'n voorbereidingstijd voor m'n kerstdiner
En ik kook zoooo graag

quote:Op woensdag 15 december 2010 20:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk een lekker grote oldtimer station
 . Das nog ff doorsparen
. Das nog ff doorsparen  .
.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WTF?

Je zou hem bijna kopen 'omdat ie maar 600 kost'.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:42 schreef L0we het volgende:
[..]
Je zou het bijna gaan denken.
[..]
*klik* Sla je slag!

You just spoiled the momentquote:

Zo beter?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:02 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
You just spoiled the moment

Word ik nu gewoon ten huwelijk gevraagd? Hoe lief is dat! Alleen daarvoor zeg ik al JA! Maar wat sprak je nou zo aan in mijn post dat je besloot tot een huwelijksaanzoek? Zijn het de kookkunsten?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:01 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
*gaat op z'n knietjes*
Schat, wil je met me trouwen?

Gefeliciteerd Bart & Purquote:Op woensdag 15 december 2010 21:04 schreef Purdey het volgende:
[..]
Word ik nu gewoon ten huwelijk gevraagd? Hoe lief is dat! Alleen daarvoor zeg ik al JA! Maar wat sprak je nou zo aan in mijn post dat je besloot tot een huwelijksaanzoek? Zijn het de kookkunsten?

Nou, dankjewel! Dat wordt nog moeilijk om getuigen te kiezenquote:

Had nou nee gezegd, dan had ik heel bijdehant 'oh, nou, eerst neuken dan?' kunnen vragenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:04 schreef Purdey het volgende:
[..]
Word ik nu gewoon ten huwelijk gevraagd? Hoe lief is dat! Alleen daarvoor zeg ik al JA! Maar wat sprak je nou zo aan in mijn post dat je besloot tot een huwelijksaanzoek? Zijn het de kookkunsten?
 Koken is leuk, en lekker eten ook, en op zo'n manier door je baas gebruikt worden is stom. Zeker als daar dan ook nog eens niks tegenover staat
 Koken is leuk, en lekker eten ook, en op zo'n manier door je baas gebruikt worden is stom. Zeker als daar dan ook nog eens niks tegenover staat 

Had je dat serieus zo grof gezegd? Ik begin nu al te twijfelen aan ons huwelijkquote:Op woensdag 15 december 2010 21:07 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Had nou nee gezegd, dan had ik heel bijdehant 'oh, nou, eerst neuken dan?' kunnen vragenKoken is leuk, en lekker eten ook, en op zo'n manier door je baas gebruikt worden is stom. Zeker als daar dan ook nog eens niks tegenover staat
 Dat kan je niet zeggen tegen een meisje hoor
 Dat kan je niet zeggen tegen een meisje hoor  Ik vind koken wel heel leuk, vooral voor anderen, dus wat dat betreft zit je goed
 Ik vind koken wel heel leuk, vooral voor anderen, dus wat dat betreft zit je goed  

quote:Op woensdag 15 december 2010 21:02 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Je zou hem bijna kopen 'omdat ie maar 600 kost'.
 .
.

Mwah, grote bek, klein hartjequote:Op woensdag 15 december 2010 21:13 schreef Purdey het volgende:
[..]
Had je dat serieus zo grof gezegd? Ik begin nu al te twijfelen aan ons huwelijkDat kan je niet zeggen tegen een meisje hoor
Ik vind koken wel heel leuk, vooral voor anderen, dus wat dat betreft zit je goed
 Maar wel een achterhoeker, en die staan berucht om hun eerlijkheid en directheid. Dus als je een nieuwe broek hebt, je vraagt of je kont er dik in lijkt, en dat ís zo, verwacht dan niet dat ik 'nee' zal zeggen
 Maar wel een achterhoeker, en die staan berucht om hun eerlijkheid en directheid. Dus als je een nieuwe broek hebt, je vraagt of je kont er dik in lijkt, en dat ís zo, verwacht dan niet dat ik 'nee' zal zeggen  

quote:Op woensdag 15 december 2010 21:17 schreef Bartholomeus het volgende:
Dus als je een nieuwe broek hebt, je vraagt of je kont er dik in lijkt, en dat ís zo, verwacht dan niet dat ik 'nee' zal zeggen

Ik zal ook niet meteen JA, ENORRRRRRRRRM roepen hoorquote:

Oh, das dan weer een domper.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:19 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik zal ook niet meteen JA, ENORRRRRRRRRM roepen hoor

Hoef je niet persé voor uit de achterhoek te komen hoor.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:17 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mwah, grote bek, klein hartjeMaar wel een achterhoeker, en die staan berucht om hun eerlijkheid en directheid. Dus als je een nieuwe broek hebt, je vraagt of je kont er dik in lijkt, en dat ís zo, verwacht dan niet dat ik 'nee' zal zeggen

Maar herkenbaar is het wel, zeker?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Oh, das dan weer een domper.

Dikbil.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:26 schreef Purdey het volgende:
Zal ik jou ook even voorbereiden: Ik vraag nooit of mijn kont dik is in een bepaalde broek, want daar kan ik mezelf al direct antwoord op geven

Zeer herkenbaar, zulke vragen zijn ook niet aan mij besteed, dat wekt mijn gruwelijke sarcasme in de hand.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Maar herkenbaar is het wel, zeker?

Zo leuk af en toe he?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zeer herkenbaar, zulke vragen zijn ook niet aan mij besteed, dat wekt mijn gruwelijke sarcasme in de hand.

Ik ben heel geëmancipeerd wat dat aan gaat, zoals mannen met elkaar omgaan ga ik ook met vrouwen op. Dat was toch de hele gedachte achter de emancipatie?quote:
Hoezo zijn de billen van andere vrouwen belangrijk voor je? Je was toch al onder de pannen?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:29 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, ik ben een billenman, dus voor mij wel belangrijk.

Mwah, zal wel meevallenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:26 schreef Purdey het volgende:
Zal ik jou ook even voorbereiden: Ik vraag nooit of mijn kont dik is in een bepaalde broek, want daar kan ik mezelf al direct antwoord op geven

quote:

* Noteert voor een eventuele meeting: Grielen en Purdey kunnen beiden goed koken *quote:Op woensdag 15 december 2010 21:30 schreef Grielen het volgende:
Mijn lasagna is door mijn huisgenoten, de visite van mijn huisgenote en de bovenburen goedgekeurd. Hoe bedoel je, baas
* Grielen heeft een oom met een restaurant waar hij vaak meehielp in de keuken

Nou, weet je, we hebben elkaar nog nooit gezien, en dat is toch wat moeilijk zwanger worden danquote:Op woensdag 15 december 2010 21:30 schreef monsterd. het volgende:
Dus de kans bestaat wel degelijk dat er binnenkort er een fokbaby komt?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |