Word ik nu gewoon ten huwelijk gevraagd? Hoe lief is dat! Alleen daarvoor zeg ik al JA! Maar wat sprak je nou zo aan in mijn post dat je besloot tot een huwelijksaanzoek? Zijn het de kookkunsten?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:01 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
*gaat op z'n knietjes*
Schat, wil je met me trouwen?
Gefeliciteerd Bart & Purquote:Op woensdag 15 december 2010 21:04 schreef Purdey het volgende:
[..]
Word ik nu gewoon ten huwelijk gevraagd? Hoe lief is dat! Alleen daarvoor zeg ik al JA! Maar wat sprak je nou zo aan in mijn post dat je besloot tot een huwelijksaanzoek? Zijn het de kookkunsten?
Nou, dankjewel! Dat wordt nog moeilijk om getuigen te kiezenquote:
Had nou nee gezegd, dan had ik heel bijdehant 'oh, nou, eerst neuken dan?' kunnen vragenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:04 schreef Purdey het volgende:
[..]
Word ik nu gewoon ten huwelijk gevraagd? Hoe lief is dat! Alleen daarvoor zeg ik al JA! Maar wat sprak je nou zo aan in mijn post dat je besloot tot een huwelijksaanzoek? Zijn het de kookkunsten?
Had je dat serieus zo grof gezegd? Ik begin nu al te twijfelen aan ons huwelijkquote:Op woensdag 15 december 2010 21:07 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Had nou nee gezegd, dan had ik heel bijdehant 'oh, nou, eerst neuken dan?' kunnen vragenKoken is leuk, en lekker eten ook, en op zo'n manier door je baas gebruikt worden is stom. Zeker als daar dan ook nog eens niks tegenover staat
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:02 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Je zou hem bijna kopen 'omdat ie maar 600 kost'.
Mwah, grote bek, klein hartjequote:Op woensdag 15 december 2010 21:13 schreef Purdey het volgende:
[..]
Had je dat serieus zo grof gezegd? Ik begin nu al te twijfelen aan ons huwelijkDat kan je niet zeggen tegen een meisje hoor
Ik vind koken wel heel leuk, vooral voor anderen, dus wat dat betreft zit je goed
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:17 schreef Bartholomeus het volgende:
Dus als je een nieuwe broek hebt, je vraagt of je kont er dik in lijkt, en dat ís zo, verwacht dan niet dat ik 'nee' zal zeggen
Ik zal ook niet meteen JA, ENORRRRRRRRRM roepen hoorquote:
Oh, das dan weer een domper.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:19 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik zal ook niet meteen JA, ENORRRRRRRRRM roepen hoor
Hoef je niet persé voor uit de achterhoek te komen hoor.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:17 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mwah, grote bek, klein hartjeMaar wel een achterhoeker, en die staan berucht om hun eerlijkheid en directheid. Dus als je een nieuwe broek hebt, je vraagt of je kont er dik in lijkt, en dat ís zo, verwacht dan niet dat ik 'nee' zal zeggen
Maar herkenbaar is het wel, zeker?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Oh, das dan weer een domper.![]()
Dikbil.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:26 schreef Purdey het volgende:
Zal ik jou ook even voorbereiden: Ik vraag nooit of mijn kont dik is in een bepaalde broek, want daar kan ik mezelf al direct antwoord op geven
Zeer herkenbaar, zulke vragen zijn ook niet aan mij besteed, dat wekt mijn gruwelijke sarcasme in de hand.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Maar herkenbaar is het wel, zeker?
Zo leuk af en toe he?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zeer herkenbaar, zulke vragen zijn ook niet aan mij besteed, dat wekt mijn gruwelijke sarcasme in de hand.
Ik ben heel geëmancipeerd wat dat aan gaat, zoals mannen met elkaar omgaan ga ik ook met vrouwen op. Dat was toch de hele gedachte achter de emancipatie?quote:
Hoezo zijn de billen van andere vrouwen belangrijk voor je? Je was toch al onder de pannen?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:29 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, ik ben een billenman, dus voor mij wel belangrijk.
Mwah, zal wel meevallenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:26 schreef Purdey het volgende:
Zal ik jou ook even voorbereiden: Ik vraag nooit of mijn kont dik is in een bepaalde broek, want daar kan ik mezelf al direct antwoord op geven
quote:
* Noteert voor een eventuele meeting: Grielen en Purdey kunnen beiden goed koken *quote:Op woensdag 15 december 2010 21:30 schreef Grielen het volgende:
Mijn lasagna is door mijn huisgenoten, de visite van mijn huisgenote en de bovenburen goedgekeurd. Hoe bedoel je, baas![]()
* Grielen heeft een oom met een restaurant waar hij vaak meehielp in de keuken
Nou, weet je, we hebben elkaar nog nooit gezien, en dat is toch wat moeilijk zwanger worden danquote:Op woensdag 15 december 2010 21:30 schreef monsterd. het volgende:
Dus de kans bestaat wel degelijk dat er binnenkort er een fokbaby komt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |