Halen die viviootjes de 120 wel?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:25 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zo zou je het kunnen zeggen ja. Meeste auto's die in Europa worden geleverd zijn voorwielaandrijvers.
Zie dat er in Japan en Singapore ook een Vivio met turbo is geleverd
Wat ik me afvraag.. Waar betaal jij als student zonder bijbaan (wat ik in het topic las) die X5 van?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Er zijn ook best wat auto's achterwielaandrijving (o.a. Lexus, Mercedes, BMW), dat rijdt een stuk beter.
Die Vivio's met turbo hebben meer vermogen dan mijn AX.. Dus die halen vast de 180 welquote:Op woensdag 15 december 2010 19:31 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Halen die viviootjes de 120 wel?![]()
Zie PN.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag.. Waar betaal jij als student zonder bijbaan (wat ik in het topic las) die X5 van?
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen Pur, we dollen alleen een beetje met elkaar, daar gaan we op de meet echt niet om vechten.
Toch....Bart????
Bedoel je PM?quote:
Die Vivio was een aparte, ik heb gehoord dat daar soms niet eens een boxermotor in zit. 150 zal wel te doen zijn voor die dingen. Mijn kruimeltje haalt de 210quote:Op woensdag 15 december 2010 19:31 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Halen die viviootjes de 120 wel?![]()
4 cylinder in lijn jaquote:Op woensdag 15 december 2010 19:41 schreef Grielen het volgende:
[..]
Die Vivio was een aparte, ik heb gehoord dat daar soms niet eens een boxermotor in zit. 150 zal wel te doen zijn voor die dingen. Mijn kruimeltje haalt de 210
Heb ik ook altijd last van.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:45 schreef Bartholomeus het volgende:
Trouwens Purdey: ik ben er ook zoeen die ze overal voor nodig hebben, het liefst op de grootst mogelijke kutmomenten. En ik kan ook geen nee zeggen
Nouja, ik krijg er ook matsklusjes voor terug, 2 jaar geleden bijvoorbeeld 'ff' op en neer naar GuadalajaraAlle collega's zaten om die rit te vissen, en ik kreeg 'm
Dat ligt toch in Mexico?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:45 schreef Bartholomeus het volgende:
Nouja, ik krijg er ook matsklusjes voor terug, 2 jaar geleden bijvoorbeeld 'ff' op en neer naar GuadalajaraAlle collega's zaten om die rit te vissen, en ik kreeg 'm
Ook. Maar het ligt ook een uurtje ten oosten van Madridquote:Op woensdag 15 december 2010 19:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat ligt toch in Mexico?
Hoe ben je daarheen gekomen?
Het is voor mij stuk duidelijker nuquote:Op woensdag 15 december 2010 19:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die ja, het verhaal is iets langer geworden dan gedacht...
En voor de rest: nee, het is niets wat het daglicht niet zo kunnen verdragen, voordat die indruk zich opwekt.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:52 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Het is voor mij stuk duidelijker nu
Klote is dat he? Ik vind het zo rot om nee te zeggen. Vooral omdat de vorige keer dat ik nee zei, m'n leidinggevende best snibbig deed de dagen erna. Zij wil zelf gewoon niet opstarten, en daarom belt ze mij.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:45 schreef Bartholomeus het volgende:
Trouwens Purdey: ik ben er ook zoeen die ze overal voor nodig hebben, het liefst op de grootst mogelijke kutmomenten. En ik kan ook geen nee zeggen
Je zou het bijna gaan denkenquote:Op woensdag 15 december 2010 19:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En voor de rest: nee, het is niets wat het daglicht niet zo kunnen verdragen, voordat die indruk zich opwekt.
*klik* Sla je slag!quote:Op woensdag 15 december 2010 19:58 schreef Sjoegerd het volgende:
Vriend van me wilt een Volvo Amazon kopen.. Straks heeft hij dus twee Volvo's voor ik er één heb
Ik wil eigenlijk een lekker grote oldtimer stationquote:Op woensdag 15 december 2010 20:42 schreef L0we het volgende:
[..]
Je zou het bijna gaan denken.
[..]
*klik* Sla je slag!
*gaat op z'n knietjes*quote:Op woensdag 15 december 2010 20:11 schreef Purdey het volgende:
[..]
Klote is dat he? Ik vind het zo rot om nee te zeggen. Vooral omdat de vorige keer dat ik nee zei, m'n leidinggevende best snibbig deed de dagen erna. Zij wil zelf gewoon niet opstarten, en daarom belt ze mij.
Normaal heb ik wel relaxte dagen, maar nu hebben ze me de 2 dagen voor kerst ook ingezetDaar gaat m'n voorbereidingstijd voor m'n kerstdiner
En ik kook zoooo graag
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk een lekker grote oldtimer station
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WTF?
Je zou hem bijna kopen 'omdat ie maar 600 kost'.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:42 schreef L0we het volgende:
[..]
Je zou het bijna gaan denken.
[..]
*klik* Sla je slag!
You just spoiled the momentquote:
Zo beter?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:02 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
You just spoiled the moment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |