Je kan het als extra activiteit inplannen... Om de lucht te klarenquote:Op woensdag 15 december 2010 18:54 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik heb sowieso wel zin in de meet! Het is alleen niet de bedoeling om achterstallige meningsverschillen van hier uit te gaan vechten daarDat iedereen hele lijst maakt met 'Ja, maar jij zei dat, en dat..' Ik heb Piles weleens voor Zeeuwse boer uitgemaakt, ik hoop dat hij dat niet meer weer. En anders weet hij dat bij deze weer
ahwquote:Net gebeld door m'n werk, of ik morgen ipv van 12:00-17:00 van 07:00 tot 17:00 wil komen. Er was 'ineens' niemand om de afdeling op te starten. En wat doe ik? Ik zeg ja. A-assertieve trut die ik ben, waarom kan ik geen 'nee' zeggen
Hoe was de soep?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:03 schreef Sjoegerd het volgende:
Ben je een dag naar stage, alweer een half topic vol
God moest een Transporter T4 verzetten vandaag.. Wat een kloteversnellingsbak zeg
Ah, vandaar dat je dat uitbesteed hebtquote:Op woensdag 15 december 2010 19:03 schreef Sjoegerd het volgende:
God moest een Transporter T4 verzetten vandaag.. Wat een kloteversnellingsbak zeg
Soep?quote:
Kon het maarquote:Op woensdag 15 december 2010 19:04 schreef L0we het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je dat uitbesteed hebt
Ah zo.. Geen idee hoe de soep was. Daar kwam die niet voorquote:
Je hoeft geen reden hebben hoor, om nee te zeggenquote:Op woensdag 15 december 2010 19:06 schreef Purdey het volgende:
@L0we: Ja, ik kan dus wel nee zeggen, en dat doe ik ook vaak. Ze bellen minimaal 2 keer per week of ik kan opstarten/afsluiten/uurtje extra wil werken. En 8 van de 10 keer zeg ik nee, met een kutsmoes. Maar als je zegt 'Nee, om 7 uur kan ik niet' dan slaat dat nergens op. Want waar moet je in Godsnaam heen om 07:00 's morgens?! M'n pa ging ook in protest, en die zei 'Maar denk maar niet dat ik je weg ga brengen!!' Bluh, morgen de metro in om 06:45
Ik vind dat lullig, ik weet niet. Twee weken geleden ben ik wel behoorlijk in de maling genomen. Ik stond ziekgemeld, op een donderdag, omdat ik de hele nacht had overgegeven. Belt mijn leidinggevende donderdagavond: 'Hoe gaat het nu met je?' En ik dacht serieus dat ze uit intresse belde. Of ik nog verhoging had, of ik nog misselijk was geweest, maar gelukkig ging het beter, en dat zei ik ook. Vrijdag's had ik vrij, en het weekend ook. Zegt ze 'Nou, fijn dat het beter gaat, want ik heb een zieke morgen. Is zeker wel goed dat ik je inrooster?' En dan kan je niet zeggen dat dat niet kan, want je hebt net gezegd dat het beter gaat. Daar trap ik dus mooi niet meer inquote:Op woensdag 15 december 2010 19:08 schreef L0we het volgende:
[..]
Je hoeft geen reden hebben hoor, om nee te zeggen
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:32 schreef monsterd. het volgende:
Jammer joh! Heb je een foto van je nieuwe bak?
Blijven leuke auto'squote:Op woensdag 15 december 2010 19:14 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze, alleen dan in het donkerblauw.
Vivioquote:Op woensdag 15 december 2010 19:12 schreef Sjoegerd het volgende:
Wel eens een Subaru Vivio tegengekomen die klonk als een Impreza WRC?
quote:Op woensdag 15 december 2010 19:16 schreef Grielen het volgende:
[..]
Vivio
Mijn auto is groter dan een WRX
En ik heb er ook nog eens een STI embleem achterop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahhh, die is lief! Ik heb iets met kleine autootjesquote:Op woensdag 15 december 2010 19:17 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo eentje. Was de uitlaat onder vandaan gedonderd
Ik vind ze maar niksquote:Op woensdag 15 december 2010 19:19 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ahhh, die is lief! Ik heb iets met kleine autootjes
Wat is AWD?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik vind ze maar niks.. Zie wel dat er een AWD versie geleverd is
All Wheel Drivequote:
Zoiets dacht ik net al, na wat gepuzzel. Normaal rijden alleen de voorste twee wielen, en de rest 'volgt' hé?quote:
Zo zou je het kunnen zeggen jaquote:Op woensdag 15 december 2010 19:23 schreef Purdey het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik net al, na wat gepuzzel. Normaal rijden alleen de voorste twee wielen, en de rest 'volgt' hé?
Er zijn ook best wat auto's achterwielaandrijving (o.a. Lexus, Mercedes, BMW), dat rijdt een stuk beter.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:23 schreef Purdey het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik net al, na wat gepuzzel. Normaal rijden alleen de voorste twee wielen, en de rest 'volgt' hé?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |