Dat idee kreeg ik laatst maar dan langs de westkust van Afrika. Zo van Gibraltar naar Kaapstad.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:59 schreef von_Preussen het volgende:
Alhoewel, het is nog wel eens mijn droom om met een youngtimer een rondreis door de baltische staten, Rusland en Scandinavië te maken. Of een andere route, eerst naar de Krim en dan via de Zwarte Zee en Turkije naar het Midden Oosten. Libanon / Jordanië etc. lijkt me geweldig.
Hebben mijn bovenburen gedaan, de alternatieve Dakar. Ze stopten dus in Gambia (Banjul)quote:Op woensdag 15 december 2010 17:04 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Dat idee kreeg ik laatst maar dan langs de westkust van Afrika. Zo van Gibraltar naar Kaapstad.
Benzquote:Op woensdag 15 december 2010 17:28 schreef von_Preussen het volgende:
In 2006 heeft Mercedes Benz, tijdens de introductie van de facelift van de E-klasse, een rit georganiseerd vanuit Parijs, dwars door Rusland en Kazachstan naar Beijing. Dit om de betrouwbaarheid van de E-klasse te bewijzen, aangezien deze een paar jaar eerder nogal veel storingen kende. De rit werd in verschillende stukken verdeeld, en iedereen (die Mercedes reed) kon inschrijven om daaraan deel te nemen.
Het lijkt me vet om ook ooit aan zoiets deel te nemen:
Edit: foto's van het evenement:
http://www.mb-galerie.de/(...)966&serialnr=9306715
Ik had gewoon even zin om mijn mening te geven. Een fundering daarvan is natuurlijk zinloos, want ik heb altijd gelijkquote:
Aaaaah, iemand die mij nog niet persoonlijk kent.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik had gewoon even zin om mijn mening te geven. Een fundering daarvan is natuurlijk zinloos, want ik heb altijd gelijk
Hoooooi! Lang niet gezien idd! Was je twingo toch niet zo'n goede aankoop, of was er iets anders mis?quote:Op woensdag 15 december 2010 17:59 schreef WhiteJoker het volgende:
Na een kleine afwezigheid van mijn kant in dit topic maar eens een update:
Mijn Renault Twingo uit 1993 is overleden![]()
Nu heb ik maar een Peugeot 206 uit 2001 gekocht. Ik ben er tot nu toe blij mee!
Jammer joh! Heb je een foto van je nieuwe bak?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:25 schreef WhiteJoker het volgende:
Ik was nogal druk, het is nog steeds hectisch, vooral in deze periode... Mijn Twingo had bedacht dat het misschien leuk zou zijn om zijn motor niet meer te koelen, en mij geen melding daarover te sturen. Gevolg: Motor oververhit.
quote:Op woensdag 15 december 2010 17:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik had gewoon even zin om mijn mening te geven. Een fundering daarvan is natuurlijk zinloos, want ik heb altijd gelijk
Begin toch wel zin in de meet te krijgen na zulk soort uitsprakenquote:Op woensdag 15 december 2010 17:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Aaaaah, iemand die mij nog niet persoonlijk kent.
Heb je bepaalde verwachtingen dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:45 schreef L0we het volgende:
[..]
[..]
Begin toch wel zin in de meet te krijgen na zulk soort uitspraken
Filmpje doet het hier helaas nietquote:
Laten we het maar op "gewoon nieuwsgierig" houdenquote:Op woensdag 15 december 2010 18:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb je bepaalde verwachtingen dan?
Nog een 206-rijder erbij.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:59 schreef WhiteJoker het volgende:
Na een kleine afwezigheid van mijn kant in dit topic maar eens een update:
Mijn Renault Twingo uit 1993 is overleden![]()
Nu heb ik maar een Peugeot 206 uit 2001 gekocht. Ik ben er tot nu toe blij mee!
Zo, dat ging echt hard ja!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:52 schreef L0we het volgende:
[..]
Zo, dat ging echt hard ja!Het topic zelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb sowieso wel zin in de meet! Het is alleen niet de bedoeling om achterstallige meningsverschillen van hier uit te gaan vechten daarquote:Op woensdag 15 december 2010 18:45 schreef L0we het volgende:
Begin toch wel zin in de meet te krijgen na zulk soort uitspraken
Maak je geen zorgen Pur, we dollen alleen een beetje met elkaar, daar gaan we op de meet echt niet om vechten.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:54 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik heb sowieso wel zin in de meet! Het is alleen niet de bedoeling om achterstallige meningsverschillen van hier uit te gaan vechten daar![]()
Omdat je dacht: Geldquote:Op woensdag 15 december 2010 18:54 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik heb sowieso wel zin in de meet! Het is alleen niet de bedoeling om achterstallige meningsverschillen van hier uit te gaan vechten daarDat iedereen hele lijst maakt met 'Ja, maar jij zei dat, en dat..' Ik heb Piles weleens voor Zeeuwse boer uitgemaakt, ik hoop dat hij dat niet meer weer. En anders weet hij dat bij deze weer
Net gebeld door m'n werk, of ik morgen ipv van 12:00-17:00 van 07:00 tot 17:00 wil komen. Er was 'ineens' niemand om de afdeling op te starten. En wat doe ik? Ik zeg ja. A-assertieve trut die ik ben, waarom kan ik geen 'nee' zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |