Scheelt in principe niet veel qua prijs. Je gaat niet eens authentiek voor me koken?quote:Op woensdag 15 december 2010 09:18 schreef monsterd. het volgende:
Goedemorgen
[..]
Nee, jij overbrugt liever 1100 km, betaalt wat voor een vliegticket.. Dat is al bijna net zo goedkoop als eventjes naar de Poolse winkel in Deventer![]()
& ik heb ook gewoon ingevroren spul thuis
Sinds 1 juni, ongeveer 11000km verder.quote:Op woensdag 15 december 2010 10:56 schreef von_Preussen het volgende:
Ben toch benieuwd naar hoe lang iedereen hier z'n rijbewijs al heeft, dus hoe lang hebben jullie het roze papiertje / pasje al?![]()
Zelf zelf aftrappen, ben inmiddels als ruim 5,5 jaar in het bezit van mijn toegangskaartje tot de ultieme vrijheid.
Kan het aan de auto liggen? Wat rij je?quote:Op woensdag 15 december 2010 10:38 schreef Empathologica het volgende:
Zo ik kom ook weer ff kijken. Weet je wat ik me afvraag? Heb nu door de weken heen verschillende mensen op verschillende plaatsen zien zwaaien. Waarom doen ze dat?Zat al te kijken of m'n lampen het niet deden ofzo maar kon niks bedenken. Is er een of ander geheim genootschap dat naar elkaar zwaait waar ik niets van af weet?
Wil je pierogi met vlees of met fruitvulling? In beiden gevallen moet of de koe nog bevallen van de kalf die ik voor de vulling ga gebruiken of moeten de aardbeien nog geplant wordenquote:Op woensdag 15 december 2010 11:57 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Scheelt in principe niet veel qua prijs. Je gaat niet eens authentiek voor me koken?
Kijk dat noem ik nou authentiek!quote:Op woensdag 15 december 2010 11:59 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Wil je pierogi met vlees of met fruitvulling? In beiden gevallen moet of de koe nog bevallen van de kalf die ik voor de vulling ga gebruiken of moeten de aardbeien nog geplant worden
Ik heb de hele nacht wakker gelegen, had het warm en koud tegelijk, en nou heb ik zo'n koppijn dat ik m'n ogen amper open kan houdenquote:Op woensdag 15 december 2010 10:11 schreef Purdey het volgende:
Goeeeedemorgen! Van 00:00 tot 09:15 in een soort semi-coma gelegen. Heerlijk!
Helemaal wakker nu, lekker ontbeten. Vrije dagEn dan regent het
Je zou voorzichtig naar huis rijden toch?!quote:Op woensdag 15 december 2010 12:15 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik heb me misdragen gister op een parkeerplaats. Ik kon het niet latenWel jammer van de benzine
Dat was nog voordat ik naar huis ging op de parkeerplaats van biosquote:Op woensdag 15 december 2010 12:18 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Je zou voorzichtig naar huis rijden toch?!
Handrembochtjes gemaakt?
Ik kan je de hand schudden. Ben gisteren ook nog even bezig geweest. Klein beetje insturen, gas erop en gaan. Heerlijk. Het kind in de man verdwijnt nooit.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:15 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik heb me misdragen gister op een parkeerplaats. Ik kon het niet latenWel jammer van de benzine
Vooral met mijn zomerbandjes was dat heel erg 'gaaaaan'.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:26 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ik kan je de hand schudden. Ben gisteren ook nog even bezig geweest. Klein beetje insturen, gas erop en gaan. Heerlijk. Het kind in de man verdwijnt nooit.
Precies, kijk maar naar de TT van dit nummertjequote:Op woensdag 15 december 2010 12:51 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Laat je ook vooral niet afschrikken door de enorme SC die de meest on-gerelateerde onderwerpen heeft kleborp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |