Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, met een slok op kan van alles gebeuren
Lekker slapen meisquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:17 schreef suikertaartje het volgende:
Brood smeren, douchen, slapen, werken![]()
![]()
Hihihi...doe je het weer...hihihihiquote:
Is geen klotevogelquote:
Dat kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Lekker slapen meisEn heb de mevrouw van de gamecube gepmt of ik em zelf mag hebben ondanks de geen kinderen
![]()
En symph, ik zou die ene e weghalen![]()
Dat zeg ikquote:
die moet ik een keer hebben wel met ondertitels uiteraardquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is geen klotevogel![]()
Maar hij mag er wel uit, was voor de laatste TT dat ik em er in had gezet
En ik weet de filmtitel weer, schoot me ineens te binnen:
http://www.imdb.com/title/tt0118799/
Dat is zeker een punt. Over het algemeen is het ook hoe gedetailleerder je het voor jezelf maakt, hoe meer het voor jezelf gaat leven. Daarom is plannen maken ook leuk en heel nuttig, omdat je echt je doelen gaat uitstippelen en plannen. En daar kan je al heel veel voorpret aan beleven.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het is ws ook gemakkelijker om je eraan te houden als je het ook echt moet doen.
Ik vond het nl heel moelijk om me te concentreren op andere dingen in het begin. Moet wel zeggen dat het steeds beter ging, maar in het begin begon ik dus al na tien seconden weer te piekeren, moest mezelf eht de hele tijd eraan herinneren dat ik aan die tuin moest denken
Als je er echt mee ezig bent en ook iets uit moet voeren, is het wellicht gemakkelijker om ermee bezig te blijven.
Ik kijk alleen naar wat ikzelf postquote:
Mooi, ik doe dat morgen of donderdag. Gelukkig verstuur ik er hooguit 15 ofzoquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb kerstkaarten geschreven vanavond
Ik ook. Heb er een paar naar NL gestuurd maar de rest hier moet nogquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooi, ik doe dat morgen of donderdag. Gelukkig verstuur ik er hooguit 15 ofzo
Truste Suikerbeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeebquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:17 schreef suikertaartje het volgende:
Brood smeren, douchen, slapen, werken![]()
![]()
Hoi Bosquote:
Van jouw toetsenbord?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:23 schreef Symphonic het volgende:
Waar komt die stomme e nou weer vandaan
Lekker ding is datquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:25 schreef Stuart het volgende:
Mijn favoriete acteur is Edward Norton
Scheelt weer dat je sinds vandaag een stuk minder vrienden hebtquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:24 schreef Stuart het volgende:
Ik ook. Heb er een paar naar NL gestuurd maar de rest hier moet nog
Truman show? Met Jim Carrey?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:25 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb een keer een film gezien over een man wiens hele leven een toneelstuk was zonder dat hij het zelf wist... Die was ook indrukwekkend
Ja, ik stuur er een paar naar wat Fokkers die ik redelijk goed ken of wel leuk mee kan posten. ALlemaal zowat aan de andere kant van het land. Van Noord-Holland tot aan provincie Groningen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook. Heb er een paar naar NL gestuurd maar de rest hier moet nog
Die met Jim Carrey?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:25 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb een keer een film gezien over een man wiens hele leven een toneelstuk was zonder dat hij het zelf wist... Die was ook indrukwekkend
Dat klinkt als de Truman show met Jim Carreyquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:25 schreef Symphonic het volgende:
Ja die, tnxquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Truman show? Met Jim Carrey?
Jij ook, als je er ooit nog aan toe komtquote:
Dat deed ik dan weer wel, ik maakte echt de meest geweldige tuinenquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat is zeker een punt. Over het algemeen is het ook hoe gedetailleerder je het voor jezelf maakt, hoe meer het voor jezelf gaat leven. Daarom is plannen maken ook leuk en heel nuttig, omdat je echt je doelen gaat uitstippelen en plannen. En daar kan je al heel veel voorpret aan beleven.Het enige waar je wel rekening mee moet houden is dat je niet altijd je doelen zult behalen en daardoor weer helemaal in een dip moet schieten.
Daarom moeten wij ook grote doelen (bijv. kakapo's bezoeken in Nieuw-Zeeland) uitkiezen, zodat je er een paar kan behalen, altijd nog doelen hebt om ervoor te gaan en weet dat je de lijst nooit compleet zult behalen en niet teleurgesteld raakt.
En verder is het ook zodat je er een beetje vaardig en bekend mee raakt, zodat als je deze methodiek met iemand gaat uitvoeren, ook weet je hoe je het zelf ervaren hebt en ertegenover staat.
Al met al erg leuk.
Leukquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik stuur er een paar naar wat Fokkers die ik redelijk goed ken of wel leuk mee kan posten. ALlemaal zowat aan de andere kant van het land. Van Noord-Holland tot aan provincie Groningen.
american history xquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:25 schreef Stuart het volgende:
Ik zat net te luisteren naar de top 1000 op radio Veronica. Kwam gewoon Can I Play WIth Madness voorbijquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi Bos![]()
[..]
Van jouw toetsenbord?![]()
quote:
Italian Jobquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:25 schreef Stuart het volgende:
Coolquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zat net te luisteren naar de top 1000 op radio Veronica. Kwam gewoon Can I Play WIth Madness voorbij
Ja, wat een fantastisch film. Maar ook Primal Fear is zooooooo goedquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
american history x
mijnes is tom hanks
Ik moet telkens huilen als ie die ene meneer zijn gebit kapot trapt op de stoeprandquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, wat een fantastisch film. Maar ook Primal Fear is zooooooo goed
ik heb hem pas 1 keer gezien en echt heel erg ontroerendquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die vond ik de eerste keer ook erg ontroeren
Daarna alleen nog maar komisch
Het is net ook waar je focus op ligt als hulpverlener en wat inderdaad de problematiek is. Ik denk dat mannen sowieso wat minder over het probleem praten en meer neigen naar plannen. Wat dat betreft ligt dit wel in mijn straatje.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat deed ik dan weer wel, ik maakte echt de meest geweldige tuinen
Maar klinkt goed en ik denk dat dat beter werkt dan de meeste reguliere therapieën, bij teveel piekeren (bv bij depressie?) iig.
trusten JBquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
En nu zal ik toch maar eens naar bed gaan...
Heb je een videorecorder?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb hem pas 1 keer gezien en echt heel erg ontroerend
Zo boos kan ik ook wordenquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik moet telkens huilen als ie die ene meneer zijn gebit kapot trapt op de stoeprand![]()
Ja, want jij bent een alcoholistische moordenaarquote:
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
En nu zal ik toch maar eens naar bed gaan...
Nee allang niet meerquote:
Ja, zo ongeveer jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, want jij bent een alcoholistische moordenaar
Heel veel bloemen en kleur en vijvertjes en bomen en grasvelden.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het is net ook waar je focus op ligt als hulpverlener en wat inderdaad de problematiek is. Ik denk dat mannen sowieso wat minder over het probleem praten en meer neigen naar plannen. Wat dat betreft ligt dit wel in mijn straatje.
Maar uiteindelijk is het grotendeels balans en fingerspitzengefuhl.
Vertel eens, wat voor tuinen ontwerpte jij? Engelse, Franse, Oosterste stijl?
Anders mocht je de video hebbenquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee allang niet meer
Toen de laatste stuk ging heb ik geen nieuwe meer gekocht
Moet ik aan een liedje denkenquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:31 schreef Symphonic het volgende:
en ik wil de originele Breakfast at Tiffany's nog een keer zien...
Sweet dreamsquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heel veel bloemen en kleur en vijvertjes en bomen en grasvelden.
En soms zette ik tuinkabouters neer
En nu echt naar bed
Ja dat is een gaaf nummer, maar voor mij hangt Moonriver er aan vast.quote:
Klinkt vrolijk.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heel veel bloemen en kleur en vijvertjes en bomen en grasvelden.
En soms zette ik tuinkabouters neer
En nu echt naar bed
Ik ga slapen, morgen eerst een paar uur werken en dan naar mijn psychiaterquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zal ik gaan slapen of nog even blijven zitten
quote:Oh it doesn't? You don't think I see what you're trying to do here? You think I'm gonna sit here and smile while some fucking kike tries to fuck my mother? It's never gonna happen Murray, fucking forget it, not on my watch, not while I'm still in this family. I will fucking cut your Shylock nose off and stick it up your ass before I let that happen. Coming here and poison my family's dinner with your Jewish, Nigger-loving, hippie bullshit. Fuck you! Fuck you! Yeah, walk out, asshole, fucking Cabala reading motherfucker. Get the fuck out of my house.[flashes swastica tattoo] see this, this means not welcome.
Succes en slaap lekkerquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga slapen, morgen eerst een paar uur werken en dan naar mijn psychiater
Welterusten en succes morgen Bosquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga slapen, morgen eerst een paar uur werken en dan naar mijn psychiater
Jij bent al wegquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij ook, als je er ooit nog aan toe komt![]()
Slaap lekker Liebchenquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Succes en slaap lekker
Ik ga maar met je mee, maar dan naar mijn eigen bed. Trusten lieve mensen
Ik wilde dit ooit als monoloog voordragen maar heb toch maar gekozen dat niet te doenquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:38 schreef Stuart het volgende:
Ik wilde dit ooit als monoloog voordragen maar heb toch maar gekozen dat niet te doen
[..]
quote:You just better start sniffin' your own ranks' subjugation Jack, cuz t's just you against your tattered libido, the bank, and the mortician forever man. And it wouldn't be luck if you could get out of life alive
Sinds wanneer acteer jijquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wilde dit ooit als monoloog voordragen maar heb toch maar gekozen dat niet te doen
[..]
Ahaquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NIetIk moest er gewoon aan denken
In wat voor setting zou je dit eventueel gedaan hebben?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Monologue slamquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
In wat voor setting zou je dit eventueel gedaan hebben?
Die personeelsleden hebben nu wel een vies probleem.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)verleden-wonden.html
Stomme vraag misschien, moet ik het zien als mensen die een stukje theater doet in plaats van stand-up comedy of gedichten voordragen, wat je vaak ziet?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Monologue slam
http://www.monologueslam.com/uk/
Maar ze hebben liever theather stukken en niet iets uit films
kan ik geheel begrijpenquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:22 schreef Stuart het volgende:
Ik krijg soms kippe(n)vel van dit liedje
Het is het voordragen en uitbeelden van een bestaand theather stuk. Geen stand-up comedyquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Stomme vraag misschien, moet ik het zien als mensen die een stukje theater doet in plaats van stand-up comedy of gedichten voordragen, wat je vaak ziet?
Wel heel tof als ik het zo zie.
In plaats daarvan he?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is het voordragen en uitbeelden van een bestaand theather stuk. Geen stand-up comedy
Daar hoef je je niet voor te verontschuldigen hoorquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
kan ik geheel begrijpen
excuus dat ik niet op ieder reageerde, lukte beetje moeilijk op de telefoon![]()
Ja, meegedaan maar niet gewonnenquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
In plaats daarvan he?Ik zie dat het zowel voordragen en uitbeelden van bestaand werk is als improvisatie.
Heb je er al een keer aan meegedaan (en dus niet met dat stuk van net)?
Zing je in een koorquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:49 schreef cablegunmaster het volgende:
Morgen zingen in zwolle ergens tussen 16:00 en 18:00 locatie onbekendgeen idee! we werden opgeroepen om te komen zingen en de rest heb ik geen idee
.
Uberhaupt, respect dat je het doet.quote:
Ik heb al vrij lang acteerlessen hier (link staat in mijn profiel)quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Uberhaupt, respect dat je het doet.Heel veel mensen dromen ervan, maar doen er niks mee.
Mensen, ik ga ook slapen. Morgen werk aan de winkel.
Wat leukquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Al tijdenzover ik me kan herinneren
dat is best sneu in Groningen zie ik ze ook soms een euro , om ze op weg te helpen maar dan vervloek ik het geld . op een manier dat ze toch iets nuttigs mee moeten doen. "ik weet als je er iets slechts van koopt' Zodat ze alsnog iets goeds doen met het gegeven geld.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar hoef je je niet voor te verontschuldigen hoor
Hier in Londen loop ik best vaak langs daklozen en soms geef ik ze kleingeld maar ik moet altijd aan dit liedje denken als ik er langsloop
Ik had vroeger geen medelijden met ze maar nu wel. Er zitten echt trieste gevallen tussen helaasquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dat is best sneu in Groningen zie ik ze ook soms een euro , om ze op weg te helpen maar dan vervloek ik het geld . op een manier dat ze toch iets nuttigs mee moeten doen. "ik weet als je er iets slechts van koopt' Zodat ze alsnog iets goeds doen met het gegeven geld.
Het helpt meestal wel
we hebben een opdringerige in Groningen tussen zitten die proactief geld hosseltquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had vroeger geen medelijden met ze maar nu wel. Er zitten echt trieste gevallen tussen helaas
Nee, je merkt op een gegeven moment vanzelf wel wie je wel en niet moet gevenquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
we hebben een opdringerige in Groningen tussen zitten die proactief geld hosselt. Nou die krijgt dus niks van mij
jupquote:
waarvanquote:
ga gewoon heerlijk slapenquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jup![]()
en dat heb ik normaal toch niet zo vroeg
Dan moet je het ze niet geven. Aan de andere kant, je koopt er elf OOK iets slechts van. Dan moet je ook niet zeikenquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dat is best sneu in Groningen zie ik ze ook soms een euro , om ze op weg te helpen maar dan vervloek ik het geld . op een manier dat ze toch iets nuttigs mee moeten doen. "ik weet als je er iets slechts van koopt' Zodat ze alsnog iets goeds doen met het gegeven geld.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ga gewoon heerlijk slapenkomt wel goed ^^
als ik slaap dan slaap ik ook goedquote:
Dan denk je YAY! 4uur.. en val je weer in slaapquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan ben ik om 4 uur al wakker
Hmmmz, ik hoest nogal vaak en dat schiet niet op zeg maarquote:Op woensdag 15 december 2010 00:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als ik slaap dan slaap ik ook goed
dan denk ya 4 uur geslapen opstaanquote:Op woensdag 15 december 2010 00:02 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dan denk je YAY! 4uur.. en val je weer in slaap
astma ?quote:Op woensdag 15 december 2010 00:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmz, ik hoest nogal vaak en dat schiet niet op zeg maar
Ik hoop altijd dat het nog vroeg is als ik kijk hoe laat het isquote:Op woensdag 15 december 2010 00:02 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dan denk je YAY! 4uur.. en val je weer in slaap
Jaquote:
ik dus nietquote:Op woensdag 15 december 2010 00:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoop altijd dat het nog vroeg is als ik kijk hoe laat het is
even geen zin in filosofie Flash! morgen misschienquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan moet je het ze niet geven. Aan de andere kant, je koopt er elf OOK iets slechts van. Dan moet je ook niet zeiken
Kijk hier maar eens heel goed naar:
Bwooh je begint er zelf meequote:Op woensdag 15 december 2010 00:05 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
even geen zin in filosofie Flash! morgen misschien.
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 14-12-2010 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 284 Marijkezwolle
02. 151 suikertaartje
03. 136 Stuart
04. 128 Pheno
05. 126 Trevland
06. 111 pgrferrari
07. 110 TheFamousMan
08. 109 goldfinger1963
09. 098 MPG
10. 068 Woeste_Woerd
11. 056 Pien85
12. 044 Dr_Flash
13. 041 Symphonic
14. 036 Panda72
15. 036 Giertje
16. 028 Enfermera
17. 027 Bos81
18. 027 LovelyLady
19. 025 Muck
20. 023 JaniesBrownie
Reeks-statistieken!
Trusten Stuart... bel je baas wel dat je Stiekem foktquote:Op woensdag 15 december 2010 00:12 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten GF en CGM en iedereen die nog meeleest![]()
Ben er morgenavond rond een uur of 9 NL tijd pas weer
trusten flesquote:
jij ook trusten stuartquote:Op woensdag 15 december 2010 00:12 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten GF en CGM en iedereen die nog meeleest![]()
Ben er morgenavond rond een uur of 9 NL tijd pas weer
trusten kabelquote:
alleen als ik s'morgens pas naar bed gaquote:Op woensdag 15 december 2010 00:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Trusten GF omdat niemand jou trusten zegt
quote:Top 100 van dinsdag 14 december 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
04. 321 Marijkezwolle
07. 260 Stuart
09. 240 goldfinger1963
17. 187 suikertaartje
18. 167 pgrferrari
21. 163 Pheno
24. 150 Trevland
37. 126 TheFamousMan
44. 113 MPG
56. 097 MaleDuck
78. 079 Symphonic
slaap ze MPGquote:
pienquote:Op woensdag 15 december 2010 00:44 schreef Pien85 het volgende:
Zo, laptopje geinstalleerd... Fijn ding
trusten pienquote:
In de winter gewoon het raam dichtdoen, dat helpt!quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:22 schreef Stuart het volgende:
Ik krijg soms kippe(n)vel van dit liedje
Done.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
wiki is gedaan![]()
als iemand nou de OP er wil veranderen zijn we weer uptodate
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LL.. ik kom definitief naar de kerstlunch!![]()
moet toch werken.. dussss..
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
wokkeltjequote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 08:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wokkeltje![]()
![]()
![]()
![]()
je bent er weer![]()
(hoewel dat voor jou betekent dat je weer aan het werk bent)
koffie...lekker![]()
o ja, dat was de truukquote:Op woensdag 15 december 2010 08:47 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
Nu op werk even verder slapen
ik heb wel een houtkachel?quote:Op woensdag 15 december 2010 08:45 schreef wel.o.k het volgende:
I'am back. smarter and inproved
![]()
maar de sauna, openhaard en zonnebank ben ik kwijt ja.
quote:Op woensdag 15 december 2010 09:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb wel een houtkachel?
en mijn ouders hebben een zonnebank en sauna
Zo te lezen heeft hij er veel zin inquote:Op woensdag 15 december 2010 09:51 schreef suikertaartje het volgende:
Bel ik de stagiair, zeg ik: ik heb iets heel spannends voor je.
Zegt ie: oh, dan hang ik weer op!
Zeg ik: hou je niet van spannend dan, dat had ik niet gedacht..![]()
moggequote:
mpgquote:
wereld reizigerquote:Op woensdag 15 december 2010 09:48 schreef DaMart het volgende:
Goede verbinding tussen Den Haag en Woerden... omdat de directe trein vertrekt op het moment dat je aankomt, is de snelste route met een overstap op Gouda... een overstap van zo'n 25 minuten welteverstaan... nou ja, heb maar een kop thee met een croissant gehaald toen.
pienquote:
eerst gaan er tig topics per kwartier doorheen en nu ik terug ben staat het stilquote:
Ssssssttttt. Ik probeer nog wat te slapenquote:
mic mac is ook tres bienquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mijn all time favorite feel good movie is Amelie
alles nog heel?quote:Op woensdag 15 december 2010 10:42 schreef Panda72 het volgende:
Zucht waarom ben ik af en toe zo'n sukkel. 1 van mijn collega's had een afspraak met een klant. Hij had aan mij gevraagd of ik de klant vast naar de spreekkamer wilde brengen. Ik ga de klant voor naar de spreekkamer, doe de deur van de spreekkamer open en struikel zo over de drempel.
ja het enig wat beschadigd is, is mijn egoquote:
gierquote:
pezuquote:
leuke met de deur in spreek kamer val vrouwquote:Op woensdag 15 december 2010 10:42 schreef Panda72 het volgende:
Zucht waarom ben ik af en toe zo'n sukkel. 1 van mijn collega's had een afspraak met een klant. Hij had aan mij gevraagd of ik de klant vast naar de spreekkamer wilde brengen. Ik ga de klant voor naar de spreekkamer, doe de deur van de spreekkamer open en struikel zo over de drempel.
aan de andere kant heb je iemands dag wel weer goed gemaaktquote:Op woensdag 15 december 2010 10:43 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ja het enig wat beschadigd is, is mijn ego
haiquote:Op woensdag 15 december 2010 10:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gier
[..]
pezu
[..]
leuke met de deur in spreek kamer val vrouw
Ja dat is dan weer positiefquote:Op woensdag 15 december 2010 10:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
aan de andere kant heb je iemands dag wel weer goed gemaakt
dieren met kleren aanquote:Op woensdag 15 december 2010 10:50 schreef Panda72 het volgende:
http://www.zie.nl/video/o(...)uitdoen/m1fzt85fj5d2
Inderdaadquote:
die moet je ff rap gaan zetten en hier heen brengenquote:
Nee, kan nietquote:Op woensdag 15 december 2010 11:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
die moet je ff rap gaan zetten en hier heen brengen![]()
pretty please
we zijn natuurlijk allemaal rondedansjes aan het doen van blijdschapquote:Op woensdag 15 december 2010 10:34 schreef wel.o.k het volgende:
eerst gaan er tig topics per kwartier doorheen en nu ik terug ben staat het stil
dat was wel even wennen, die walgelijke automatendrapquote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 11:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
we zijn natuurlijk allemaal rondedansjes aan het doen van blijdschap
Nee, niet die koffiequote:Op woensdag 15 december 2010 11:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat was wel even wennen, die walgelijke automatendrap
wrom nietquote:
Wat heb ik gemist(zoals zo vaak) waarom drink jij automatendrap?quote:Op woensdag 15 december 2010 11:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat was wel even wennen, die walgelijke automatendrap
Moet zo werkenquote:
goede redenquote:Op woensdag 15 december 2010 11:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Moet zo werkenEn daarna kerstpakket ophalen
dat wist ik nog wel hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 11:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, niet die koffieMet-mij-koffie
Ja, wanneer? Hoe laat? Waar? Waarom? Hoe? enzquote:
je hebt niks gemist qua automatendrap, misschien heb je gemist dat ik zo dicht bij pien werk dat we een mini meet kunnen doenquote:Op woensdag 15 december 2010 11:08 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist(zoals zo vaak) waarom drink jij automatendrap?
ooit, koffietijd (en bij mij is dat de hele dag door) in amstelveen, omdat het kan, zwart suiker, enz.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, wanneer? Hoe laat? Waar? Waarom? Hoe? enz
Ja, hier dan doen? Das makkelijkquote:Op woensdag 15 december 2010 11:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ooit, koffietijd (en bij mij is dat de hele dag door) in amstelveen, omdat het kan, zwart suiker, enz.
is goedquote:Op woensdag 15 december 2010 11:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, hier dan doen? Das makkelijk
Wat mij betreft prima, vandaag kan ik ook niet, morgen wordt ook lastig en vrijdag ben ik vrijquote:Op woensdag 15 december 2010 11:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
is goed![]()
maar vandaag en morgen kan ik niet, misschien vrijdag?
Gewoon even aanbellen als ie thuis is, uitleggen dat je er vanuit was gegaan dat ie voor jou was aangezien ie in jouw brievenbus lag en je 'm dus open hebt gemaakt, excuses aanbieden en weg gaanquote:Op woensdag 15 december 2010 11:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Was moeilijk kiezen vandaag, blijven liggen of opstaanToch maar opgestaan, maar eigenlijk wil ik wel weer slapen
He, wat zouden jullie doen? Postbode heeft blijkbaar post van een buurman bij mij bezorgd. Was van de belastingdienst, niet naar het adres gekeken (want dacht, dat is voor mij), lees ik het zie ik allemaal dingen waarvan ik denk dat klopt nietZie ik dus dat het voor een buurman is
Ik wil em sowieso alsnog bezorgen, maar zal ik er nog even opzetten dat ik em per ongeluk had opengemaakt?
watquote:
gewoon door de brievenbus mikkerenquote:Op woensdag 15 december 2010 11:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Was moeilijk kiezen vandaag, blijven liggen of opstaanToch maar opgestaan, maar eigenlijk wil ik wel weer slapen
He, wat zouden jullie doen? Postbode heeft blijkbaar post van een buurman bij mij bezorgd. Was van de belastingdienst, niet naar het adres gekeken (want dacht, dat is voor mij), lees ik het zie ik allemaal dingen waarvan ik denk dat klopt nietZie ik dus dat het voor een buurman is
Ik wil em sowieso alsnog bezorgen, maar zal ik er nog even opzetten dat ik em per ongeluk had opengemaakt?
ja dat dusquote:
quote:
deed ik ook een keer, buurvrouw helemaal schreeuwen en janken omdat het een dwangbevel was, ik had hem echt met mijn slaperige kop zonder te kijken opengemaaktquote:Op woensdag 15 december 2010 11:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Gewoon even aanbellen als ie thuis is, uitleggen dat je er vanuit was gegaan dat ie voor jou was aangezien ie in jouw brievenbus lag en je 'm dus open hebt gemaakt, excuses aanbieden en weg gaan
Nee, aanbellen wil ik niet want daarvoor schaam ik me te diep, straks denkt ie dat ik em expres opengemaakt heb ofzoquote:Op woensdag 15 december 2010 11:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Gewoon even aanbellen als ie thuis is, uitleggen dat je er vanuit was gegaan dat ie voor jou was aangezien ie in jouw brievenbus lag en je 'm dus open hebt gemaakt, excuses aanbieden en weg gaan
quote:Op woensdag 15 december 2010 11:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat
[..]
gewoon door de brievenbus mikkeren
quote:
Dat zou ik echt nooit doen als ik 'm per ongeluk open had gemaaktquote:Op woensdag 15 december 2010 11:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat
[..]
gewoon door de brievenbus mikkeren
Kans dat ie dat denkt is vrij klein als je aanbelt en 't uitlegt. Ik zou eerder denken dat iemand 'm expres open gemaakt heeft als ie gewoon open in de brievenbus ligt.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, aanbellen wil ik niet want daarvoor schaam ik me te diep, straks denkt ie dat ik em expres opengemaakt heb ofzo
[..]
[..]Okee, dan zet ik er niets op, geeft ie hopelijk de postbode de schuld
![]()
quote:Op woensdag 15 december 2010 11:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat zou ik echt nooit doen als ik 'm per ongeluk open had gemaaktBel dan even aan... Ik zou ook niet blij worden van een brief van de belastingdienst die al open gemaakt is... Zeker als ik niet weet wie 'm open heeft gemaakt.
ik kijk wel uitquote:Op woensdag 15 december 2010 11:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
deed ik ook een keer, buurvrouw helemaal schreeuwen en janken omdat het een dwangbevel was, ik had hem echt met mijn slaperige kop zonder te kijken opengemaakt![]()
Ach, het is niet alsof ik nu alles van em weet ofzoquote:Op woensdag 15 december 2010 11:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat zou ik echt nooit doen als ik 'm per ongeluk open had gemaaktBel dan even aan... Ik zou ook niet blij worden van een brief van de belastingdienst die al open gemaakt is... Zeker als ik niet weet wie 'm open heeft gemaakt.
Ja en als je het nou doet als hij niet thuis is dan weet hij niet wie de enveloppe heeft opengemaakt.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Okee, dan zet ik er niets op, geeft ie hopelijk de postbode de schuld
![]()
Ja, ik doe het zo als ik boodschapjes gaan doen. We hebben postbussen, dus hij ziet me sowieso nietquote:Op woensdag 15 december 2010 11:43 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja en als je het nou doet als hij niet thuis is dan weet hij niet wie de enveloppe heeft opengemaakt.
Ik bel al bij de buren aan als ik per ongeluk een kerstkaart voor hen ontvangen hebquote:Op woensdag 15 december 2010 11:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, het is niet alsof ik nu alles van em weet ofzoEn ik heb ook wel eens opengemaakte post ontvangen zonder excuus of iets, dus ik ga wel voor de gemakkelijke optie
Ooohof je belt bij Buur aan en zegt tegen Buur ik vond deze enveloppe op de stoep en ik zag(dan noem je dan naam van de buren aan wie je een hekel hebt) heel hard wegrennen.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, het is niet alsof ik nu alles van em weet ofzoEn ik heb ook wel eens opengemaakte post ontvangen zonder excuus of iets, dus ik ga wel voor de gemakkelijke optie
Dat is me nog nooit gebeurd... En het is ook niet mijn directe buurman waar het over gaat, maar van een berg huizen verderop...quote:Op woensdag 15 december 2010 11:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik bel al bij de buren aan als ik per ongeluk een kerstkaart voor hen ontvangen heb
Mooi zoquote:Op woensdag 15 december 2010 11:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik doe het zo als ik boodschapjes gaan doen. We hebben postbussen, dus hij ziet me sowieso nietEn dan moet ik ook maar stoppen met me schuldig voelen
haha ja ook een goedequote:Op woensdag 15 december 2010 11:45 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ooohof je belt bij Buur aan en zegt tegen Buur ik vond deze enveloppe op de stoep en ik zag(dan noem je dan naam van de buren aan wie je een hekel hebt) heel hard wegrennen.
quote:Op woensdag 15 december 2010 11:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
misschien bij een volgende opdracht zit ik dichter bij jou in de buurt
quote:Op woensdag 15 december 2010 11:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kom ik beneden, hangt er een briefje bestemd voor mijn buurvrouw aan mijn deurquote:Op woensdag 15 december 2010 12:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Marijkje
linuxbabe
![]()
ik heb zoiets gehad met post van de huisarts, gewoon aangebeld en uitgelegd.
maar je bent er al uit las ik
en dan nog durven te stakenquote:Op woensdag 15 december 2010 12:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom ik beneden, hangt er een briefje bestemd voor mijn buurvrouw aan mijn deurHuisnummer stond omcirkelt met een vraagteken
En dan nog niet lezen he
Toevallig stond ze buiten met de andere buurman te praten en toen hoorde ik dus van haar dat zij ook al post voor mij hadden gehad, gaat lekker hier
protest actie van TNTquote:Op woensdag 15 december 2010 12:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom ik beneden, hangt er een briefje bestemd voor mijn buurvrouw aan mijn deurHuisnummer stond omcirkelt met een vraagteken
En dan nog niet lezen he
Toevallig stond ze buiten met de andere buurman te praten en toen hoorde ik dus van haar dat zij ook al post voor mij hadden gehad, gaat lekker hier
Bij ons was het een tijdje lang ook al raak maar de laatste tijd niet meerquote:Op woensdag 15 december 2010 12:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En dan nog niet lezen he
Ja, dat dacht ik dus ookquote:
Doe dan ongefrankeerde post accepteren, ik denk dat de baas daar veel meer last van heeft dan dat ze later alsnog hun opgespaarde post door de staking moeten bezorgenquote:Op woensdag 15 december 2010 12:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
protest actie van TNT![]()
we staken niet, we doen het anders
proestquote:Op woensdag 15 december 2010 12:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
protest actie van TNT![]()
we staken niet, we doen het anders
Ik dacht dat jij zou gaan schaften.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij ons was het een tijdje lang ook al raak maar de laatste tijd niet meer
ik kan gemiddeld 1x per week bellen met een klacht als ik dat zou willenquote:Op woensdag 15 december 2010 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook
[..]
Doe dan ongefrankeerde post accepteren, ik denk dat de baas daar veel meer last van heeft dan dat ze later alsnog hun opgespaarde post door de staking moeten bezorgen
Ben ik ook aan het doenquote:Op woensdag 15 december 2010 12:30 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zou gaan schaften.
Wie is er zo lief?quote:Op woensdag 15 december 2010 12:33 schreef suikertaartje het volgende:
Ik kreeg net peperkaas en caramel-oploskoffie en een chocoladecroissant
Doe maar luxequote:Op woensdag 15 december 2010 12:33 schreef suikertaartje het volgende:
dreugquote:
Een collega die niet alles uit het kerstpakket wilde hebben, een collega die van een huurder een kerstpakketje kreegquote:
ruilen?quote:Op woensdag 15 december 2010 12:33 schreef suikertaartje het volgende:
Wat lief allemaal!quote:Op woensdag 15 december 2010 12:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een collega die niet alles uit het kerstpakket wilde hebben, een collega die van een huurder een kerstpakketje kreegen meneer taart en Thijs kwamen het croissantje brengen
![]()
![]()
Wil jij de koffie hebben?
voor wat?quote:
Thijsquote:Op woensdag 15 december 2010 12:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een collega die niet alles uit het kerstpakket wilde hebben, een collega die van een huurder een kerstpakketje kreegen meneer taart en Thijs kwamen het croissantje brengen
![]()
![]()
Wil jij de koffie hebben?
Wil je een pistoletje met kip kerrie salade?quote:
Ik mocht wat uitzoeken en ik koos deze..voor jouquote:Op woensdag 15 december 2010 12:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat lief allemaal!
Alleen als jij de koffie niet wiltWant misschien mag ik nog meer koffie testen en als je het lekker vindt dan moet je hem gewoon zelf houden
![]()
Ja maar ja maarquote:Op woensdag 15 december 2010 12:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik mocht wat uitzoeken en ik koos deze..voor jou![]()
Lekkerquote:Op woensdag 15 december 2010 12:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wil je een pistoletje met kip kerrie salade?Was in de aanbieding en ik vind dat zo lekker
doe ik het voorquote:Op woensdag 15 december 2010 12:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
voor wat?![]()
het is nu een half chocoladecroissantje hoor
En waarom krijg jij die dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 12:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
doe ik het voor![]()
ik kreeg net een Kwalitatief Uitermate Teleurstellend project toe geschoven![]()
zo een die al 3 projectleiders heeft gehad en meer dan een jaar over de deadline is
Ja, maar caramelkoffie en jijquote:
ik vind het geniaalquote:
Heb je ook gegild?quote:Op woensdag 15 december 2010 12:46 schreef Symphonic het volgende:
Zo, de ochtend is weer voorbij...
Het leek wel een rollercoaster
Oh, die wil ik wel hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 12:44 schreef wel.o.k het volgende:
doe ik het voor![]()
ik kreeg net een Kwalitatief Uitermate Teleurstellend project toe geschoven![]()
zo een die al 3 projectleiders heeft gehad en meer dan een jaar over de deadline is
quote:Op woensdag 15 december 2010 12:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar caramelkoffie en jij![]()
Whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op woensdag 15 december 2010 12:46 schreef Symphonic het volgende:
Zo, de ochtend is weer voorbij...
Het leek wel een rollercoaster
weheheeh has anyone seen my rabbitbrain, it looks like a cherry and i dropped it in jelloquote:Op woensdag 15 december 2010 12:46 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik vind het geniaalXKCD ! FTW
![]()
Zat me 10 min te vermaken met alle kamers hiervan te bekijken(klik op alles en zie een maf plaatje bij elk vierkantje
)
http://www.xkcd.com/826/
die toiletten zijn epischquote:Op woensdag 15 december 2010 12:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
weheheeh has anyone seen my rabbitbrain, it looks like a cherry and i dropped it in jello
het scheelde niet veelquote:
magneten doen het alleen als ze jong en verliefd zijnquote:Op woensdag 15 december 2010 12:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
die toiletten zijn epischKorgmen and spangs Wat dat ook moge wezen
Altijd lekkerquote:Op woensdag 15 december 2010 12:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het scheelde niet veel
Ik heb wel even lekker mijn mond open getrokken bij mijn functioneringsgesprek
quote:Op woensdag 15 december 2010 12:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
iets zegt me dat je dat moet omdraaienquote:Op woensdag 15 december 2010 12:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja zoiets, en ook nog met met stomme kop een heel rooster gemaakt in een verkeerd bestand en een heel rooster weggegoois in het goede bestand, en dat was beiden fout
quote:Op woensdag 15 december 2010 12:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja zoiets, en ook nog met met stomme kop een heel rooster gemaakt in een verkeerd bestand en een heel rooster weggegoois in het goede bestand, en dat was beiden fout
Oh, dan was het dus een rollerroosterquote:Op woensdag 15 december 2010 12:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 december 2010 12:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dan was het dus een rollerrooster
nee koud koud en nog een skopudquote:Op woensdag 15 december 2010 12:56 schreef suikertaartje het volgende:
Pfoe, het is warm in de zon (achter glas)
kom je lekker hier zitten dan?quote:
of sta je aan de verkeerde kant van het glas?quote:
ja ik heb het zo koudquote:Op woensdag 15 december 2010 12:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kom je lekker hier zitten dan?
ik zit binnenquote:Op woensdag 15 december 2010 12:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
of sta je aan de verkeerde kant van het glas?
quote:Op woensdag 15 december 2010 12:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En waarom krijg jij die dan?Is dat een stil complimentje, dat ze denken dat jij het wel kunt?
quote:
Ja zoietsquote:Op woensdag 15 december 2010 12:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dan was het dus een rollerrooster
al dat lichtquote:Op woensdag 15 december 2010 12:56 schreef suikertaartje het volgende:
Pfoe, het is warm in de zon (achter glas)
quote:Op woensdag 15 december 2010 13:07 schreef RealZeus het volgende:
Weer thuis want niet lekker. En ik heb weinig zin om 1500 km van huis ziek te worden dus uit voorzorg maar naar huis.
dat is minderquote:Op woensdag 15 december 2010 13:07 schreef RealZeus het volgende:
Weer thuis want niet lekker. En ik heb weinig zin om 1500 km van huis ziek te worden dus uit voorzorg maar naar huis.
Ja, best wel.quote:
was je op bootcamp?quote:Op woensdag 15 december 2010 13:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, best wel.En dat we gister overdag moesten slapen helpt ook niet mee, ik heb slecht geslapen, en ik ben al sinds vannacht 0.30 op.
Wat was je aan het doen dan 1500 km verderop?quote:Op woensdag 15 december 2010 13:07 schreef RealZeus het volgende:
misschien voel je je daarna beterquote:Op woensdag 15 december 2010 13:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik straks ook maar even doen.
Bootcamp? Ik heb geen idee wat dat is.quote:
Ik bracht planten en bloemen naar Frankrijk.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat was je aan het doen dan 1500 km verderop?
En beterschap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ik voel me niet heel erg ziek of zo, maar het is wel zo'n raar weeig gevoel, ik kan het niet uitleggen.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
misschien voel je je daarna beter
Wiet?quote:Op woensdag 15 december 2010 13:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik bracht planten en bloemen naar Frankrijk.
hmmz niet gewend aan een ander ritme?quote:Op woensdag 15 december 2010 13:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik voel me niet heel erg ziek of zo, maar het is wel zo'n raar weeig gevoel, ik kan het niet uitleggen.Het voelde al raar toen ik opstond, spierpijn, droge mond en toen ik aan het rijden was voelde ik me ook niet al te fijn.
en dan stiekem zelf wat oprokenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |