Ik trouw ook met jouquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar geeft niet, hun, je bent nu met LL EN Marijke getrouwd
Uhhh?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
trouwen is als een kauwgombal. Één keer te hard blazen en alles is weg,
mja in dat opzicht heb je wel gelijkquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde meer dat je in die dingen soms wel rekening moet houden met wat anderen vinden.
Over een ontspoorde hoogbegaafde jongen die door een psych (Robin Williams weer in de goede richting wordt gezetquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waar gaat ie over als ik vragen mag?
Dank u hartelijk voor deze wijsheidquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:15 schreef Stuart het volgende:
Nah, niemand wil met mij trouwen. Ik maak wel een erfenis en laat alles achter aan een of ander fonds voor honden
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
klinkt wel interessant, eens downloadenquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Een jongen die schoonmaker is bij een school en een heel goed wiskundige blijkt te zijn.
Das héél in t kort.
Je weet maar nooit toch?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:15 schreef Stuart het volgende:
Nah, niemand wil met mij trouwen. Ik maak wel een erfenis en laat alles achter aan een of ander fonds voor honden
wel!quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:15 schreef Stuart het volgende:
Het is ws ook gemakkelijker om je eraan te houden als je het ook echt moet doen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Sorry.Ik had het verkeerd gelezen en als een tip richting mij, wat ik niet helemaal kon plaatsen. Mijn fout.
Dat is inderdaad een manier van hoe je het kan zien. Bij deze methode ga je nog een stapje verder, want het is de bedoeling (bij onze opdracht) dat je het ook in uitvoering brengt.Maar het is wel zen en leuk om erover na te denken, zo ervaar ik het.
Of voor mij?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:15 schreef Stuart het volgende:
Nee, met een slok op kan van alles gebeurenquote:
big brother?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:16 schreef Symphonic het volgende:
Nu op 2 een docu over BB
Die is ook al 76 en haar rimpels hebben de botox ingehaald
Wat is de toegevoegde waarde van trouwen? Wat kan je "getrouwd" wel, wat je ongetrouwd niet kan? In de tijd van het boterbriefje boeide het wat ja. Tegenwoordig is het wat mij betreft meer een symbolisch iets.quote:
das een fijn liedjequote:Op dinsdag 14 december 2010 23:16 schreef Stuart het volgende:
Ik kan maar weinig NL muziek waarderen dus het is vrij uniek dat ik nu een NL nummer met jullie deel
Downloaden dusquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Over een ontspoorde hoogbegaafde jongen die door een psych (Robin Williams weer in de goede richting wordt gezet
http://nl.wikipedia.org/wiki/Good_Will_Hunting
Sweet dreams lovequote:Op dinsdag 14 december 2010 23:17 schreef suikertaartje het volgende:
Brood smeren, douchen, slapen, werken![]()
![]()
Das wel een betere omschrijvingquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Over een ontspoorde hoogbegaafde jongen die door een psych (Robin Williams weer in de goede richting wordt gezet
http://nl.wikipedia.org/wiki/Good_Will_Hunting
oew oew ik weet welke je bedoeldquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Downloaden dus
Er was nog een andere film met Franse titel over een concentratiekamp waarin de vader een toneelstuk achtig iets doet om zijn zoon te beschermen van de werkelijkheidDie wil ik ook nog zien, maar ben de titel vergeten
Enig idee?
Kan ALLEMAAL zonder getrouwd te zijnquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:17 schreef suikertaartje het volgende:
Brood smeren, douchen, slapen, werken![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |