mja mijn sig zegt et al voor me i dont give a fuckquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat vind ik ook het enige juiste uitgangspunt hoor. Ik bedoel dan ook dat jij dat zelf vind
Ik ben wel de laatste die zich druk maakt om wat een ander van mij denkt of vindc
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je maakt er zelf een 'rap' iets van. Het is een forum, dus discussie kan altijd. Tussen de onzin is prima te lezen. Maar goed, je haalt er al dingen bij als een R&P-forum, dat ik niet eens genoemd heb, dus het zal allemaal wel
Oyasuminasai
Soms is het wel handigfer om je gezicht niet vol te laten kalken ofzo bvquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja mijn sig zegt et al voor me i dont give a fuck
maar goed in januari maar eens een afspraak maken
Leukquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja mijn sig zegt et al voor me i dont give a fuck
maar goed in januari maar eens een afspraak maken
Mij wel. Iedere film weerquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:11 schreef Symphonic het volgende:
Ik werd gegrepen door een film...
en dat gebeurt me niet snel.....
Hoi Peterquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:11 schreef Symphonic het volgende:
Welke film?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:11 schreef Symphonic het volgende:
Welke?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:11 schreef Symphonic het volgende:
gezicht doe ik niet onderarmen ook niet ik moet het wel kunnen verbergenquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Soms is het wel handigfer om je gezicht niet vol te laten kalken ofzo bv
Maar geeft niet, hun, je bent nu met LL EN Marijke getrouwdquote:
Ja, ik bedoelde meer dat je in die dingen soms wel rekening moet houden met wat anderen vinden.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
gezicht doe ik niet onderarmen ook niet ik moet het wel kunnen verbergen
Waar gaat ie over als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:13 schreef Symphonic het volgende:
Good Will Hunting......
Damn, hij ontroerde me echt...
Dat is ook een goede filmquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:13 schreef Symphonic het volgende:
Good Will Hunting......
Matt Damon, goeie film inderdaadquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:13 schreef Symphonic het volgende:
Good Will Hunting......
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:13 schreef Symphonic het volgende:
Good Will Hunting......
trouwen is als een kauwgombal. Één keer te hard blazen en alles is weg,quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar geeft niet, hun, je bent nu met LL EN Marijke getrouwd
Een jongen die schoonmaker is bij een school en een heel goed wiskundige blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waar gaat ie over als ik vragen mag?
Sorry.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zei alleen maar dat ik het een goede methode vind
Niets over je evt discussie met Pheno.
Ik was toen vrij ver weg en dat werkte echt niet meer voor mij, dus toen bedacht ik dat ik 'gewoon' aan andere dingen moest denken. Ik deed niets met doelen enzo, maar ik zorgde dat ik mijn gedachten kon verzetten door in gedachten een tuin aan te leggen. (Later werden dat hokken vor de cavia's en kleren voor de kindjes) Ik doe dat nu nog als ik teveel pieker.
Meestal werkt het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |