Omdat ik dat zelf zou willenquote:
Nee, maar als ik zeg dat ik het een andere keer wil uitleggen kan je dat ook gewoon aannemen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo moeilijk blijkbara niet, ik ad al genoeg aan je tweede alinea. Maar interesse tonen is inderdaad niet open
Nee..quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb je zelda dan al voor de wii?
Jij nog nooitquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
LL en ik hebben je ook al 100 keer gevraagd, gekkie![]()
Maar go for it
klopt ben ook nog lang niet klaarquote:
Fix de PI es ff Janies. dit gaat vet niet opschieten zo.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb dat met mezelf gedaan toen ik 18 was, eigenlijk komt het erop neer dat je jezelf dwingt aan andere dingen te denken en met andere dingen bezig te zijn, werkte voor mij heel goed.
Iedereen wil toch weleens iets voor zichzelf, je eigent je niets toe, het wordt je aangeboden, niets egoïstisch aanquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat ik dat zelf zou willenEn geen kinderen heb
Nou, als je dat nu alweer vergeten bentquote:
Kun je beter enigzins uitgerust doen denk ikquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb geen zin om te slapen.
Maar heb wel de structuur voor het nieuwe systeem af en ben wel benieuwd wat baas ervan vindt.
Zal wel wat aan moeten passen, maar grote lijnen kloppen wel en dat is leuk
Hehehe, leuk als het je staatquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
klopt ben ook nog lang niet klaar
Dan heb ik iig mn punt duidelijk gemaaktquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fix de PI es ff Janies. dit gaat vet niet opschieten zo.
Het probleem is niet dat hij er anders over denkt. Met alle liefde, ik vind veel onderwerpen die ik behandeld krijg ook niet kloppen (het is mensenwerk en hoe je kijkt naar mensen heeft daar veel invloed op) en ga dan met alle liefde in discussie. Het probleem is dat ik meerdere malen aangeef dat ik gewoon niet prettig vind om stof wat dieper gaat in een rap tempo te moeten typen en uitleggen. Dit topic gaat mij daarvoor te snel.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb dat met mezelf gedaan toen ik 18 was, eigenlijk komt het erop neer dat je jezelf dwingt aan andere dingen te denken en met andere dingen bezig te zijn, werkte voor mij heel goed.
Nooit trouwen want dan had ik dat wel gedaanquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, als je dat nu alweer vergeten bent![]()
boeit me niet wat anderen ervan vinden als ik het maar mooi vindquote:
Nou, het is dat ik geen puf heb om al die 100.000 topics terug te lezen, maar ik heb het je echt gevraagd hoorquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nooit trouwen want dan had ik dat wel gedaan![]()
![]()
Ja, maar dat was al duidelijkquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan heb ik iig mn punt duidelijk gemaakt
Ja, datquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar dat was al duidelijkMij toch minstens
Dat laatste kunnen we wat aan doenquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat ik dat zelf zou willenEn geen kinderen heb
Je maakt er zelf een 'rap' iets van. Het is een forum, dus discussie kan altijd. Tussen de onzin is prima te lezen. Maar goed, je haalt er al dingen bij als een R&P-forum, dat ik niet eens genoemd heb, dus het zal allemaal welquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het probleem is niet dat hij er anders over denkt. Met alle liefde, ik vind veel onderwerpen die ik behandeld krijg ook niet juist en ga dan met alle liefde in discussie. Het probleem is dat ik meerdere malen aangeef dat ik gewoon niet prettig vind om stof wat dieper gaat in een rap tempo te moeten typen en uitleggen. Dit topic gaat mij daarvoor te snel.
Ik zei alleen maar dat ik het een goede methode vindquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het probleem is niet dat hij er anders over denkt. Met alle liefde, ik vind veel onderwerpen die ik behandeld krijg ook niet juist en ga dan met alle liefde in discussie. Het probleem is dat ik meerdere malen aangeef dat ik gewoon niet prettig vind om stof wat dieper gaat in een rap tempo te moeten typen en uitleggen. Dit topic gaat mij daarvoor te snel.
Dat vind ik ook het enige juiste uitgangspunt hoor. Ik bedoel dan ook dat jij dat zelf vindquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
boeit me niet wat anderen ervan vinden als ik het maar mooi vind
Oh dearquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, het is dat ik geen puf heb om al die 100.000 topics terug te lezen, maar ik heb het je echt gevraagd hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |