wokkeltjequote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 08:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wokkeltje![]()
![]()
![]()
![]()
je bent er weer![]()
(hoewel dat voor jou betekent dat je weer aan het werk bent)
koffie...lekker![]()
o ja, dat was de truukquote:Op woensdag 15 december 2010 08:47 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
Nu op werk even verder slapen
ik heb wel een houtkachel?quote:Op woensdag 15 december 2010 08:45 schreef wel.o.k het volgende:
I'am back. smarter and inproved
![]()
maar de sauna, openhaard en zonnebank ben ik kwijt ja.
quote:Op woensdag 15 december 2010 09:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb wel een houtkachel?
en mijn ouders hebben een zonnebank en sauna
Zo te lezen heeft hij er veel zin inquote:Op woensdag 15 december 2010 09:51 schreef suikertaartje het volgende:
Bel ik de stagiair, zeg ik: ik heb iets heel spannends voor je.
Zegt ie: oh, dan hang ik weer op!
Zeg ik: hou je niet van spannend dan, dat had ik niet gedacht..![]()
moggequote:
mpgquote:
wereld reizigerquote:Op woensdag 15 december 2010 09:48 schreef DaMart het volgende:
Goede verbinding tussen Den Haag en Woerden... omdat de directe trein vertrekt op het moment dat je aankomt, is de snelste route met een overstap op Gouda... een overstap van zo'n 25 minuten welteverstaan... nou ja, heb maar een kop thee met een croissant gehaald toen.
pienquote:
eerst gaan er tig topics per kwartier doorheen en nu ik terug ben staat het stilquote:
Ssssssttttt. Ik probeer nog wat te slapenquote:
mic mac is ook tres bienquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mijn all time favorite feel good movie is Amelie
alles nog heel?quote:Op woensdag 15 december 2010 10:42 schreef Panda72 het volgende:
Zucht waarom ben ik af en toe zo'n sukkel. 1 van mijn collega's had een afspraak met een klant. Hij had aan mij gevraagd of ik de klant vast naar de spreekkamer wilde brengen. Ik ga de klant voor naar de spreekkamer, doe de deur van de spreekkamer open en struikel zo over de drempel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |