wokkeltjequote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 08:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wokkeltje![]()
![]()
![]()
![]()
je bent er weer![]()
(hoewel dat voor jou betekent dat je weer aan het werk bent)
koffie...lekker![]()
o ja, dat was de truukquote:Op woensdag 15 december 2010 08:47 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
Nu op werk even verder slapen
ik heb wel een houtkachel?quote:Op woensdag 15 december 2010 08:45 schreef wel.o.k het volgende:
I'am back. smarter and inproved
![]()
maar de sauna, openhaard en zonnebank ben ik kwijt ja.
quote:Op woensdag 15 december 2010 09:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb wel een houtkachel?
en mijn ouders hebben een zonnebank en sauna
Zo te lezen heeft hij er veel zin inquote:Op woensdag 15 december 2010 09:51 schreef suikertaartje het volgende:
Bel ik de stagiair, zeg ik: ik heb iets heel spannends voor je.
Zegt ie: oh, dan hang ik weer op!
Zeg ik: hou je niet van spannend dan, dat had ik niet gedacht..![]()
moggequote:
mpgquote:
wereld reizigerquote:Op woensdag 15 december 2010 09:48 schreef DaMart het volgende:
Goede verbinding tussen Den Haag en Woerden... omdat de directe trein vertrekt op het moment dat je aankomt, is de snelste route met een overstap op Gouda... een overstap van zo'n 25 minuten welteverstaan... nou ja, heb maar een kop thee met een croissant gehaald toen.
pienquote:
eerst gaan er tig topics per kwartier doorheen en nu ik terug ben staat het stilquote:
Ssssssttttt. Ik probeer nog wat te slapenquote:
mic mac is ook tres bienquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mijn all time favorite feel good movie is Amelie
alles nog heel?quote:Op woensdag 15 december 2010 10:42 schreef Panda72 het volgende:
Zucht waarom ben ik af en toe zo'n sukkel. 1 van mijn collega's had een afspraak met een klant. Hij had aan mij gevraagd of ik de klant vast naar de spreekkamer wilde brengen. Ik ga de klant voor naar de spreekkamer, doe de deur van de spreekkamer open en struikel zo over de drempel.
ja het enig wat beschadigd is, is mijn egoquote:
gierquote:
pezuquote:
leuke met de deur in spreek kamer val vrouwquote:Op woensdag 15 december 2010 10:42 schreef Panda72 het volgende:
Zucht waarom ben ik af en toe zo'n sukkel. 1 van mijn collega's had een afspraak met een klant. Hij had aan mij gevraagd of ik de klant vast naar de spreekkamer wilde brengen. Ik ga de klant voor naar de spreekkamer, doe de deur van de spreekkamer open en struikel zo over de drempel.
aan de andere kant heb je iemands dag wel weer goed gemaaktquote:Op woensdag 15 december 2010 10:43 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ja het enig wat beschadigd is, is mijn ego
haiquote:Op woensdag 15 december 2010 10:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gier
[..]
pezu
[..]
leuke met de deur in spreek kamer val vrouw
Ja dat is dan weer positiefquote:Op woensdag 15 december 2010 10:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
aan de andere kant heb je iemands dag wel weer goed gemaakt
dieren met kleren aanquote:Op woensdag 15 december 2010 10:50 schreef Panda72 het volgende:
http://www.zie.nl/video/o(...)uitdoen/m1fzt85fj5d2
Inderdaadquote:
die moet je ff rap gaan zetten en hier heen brengenquote:
Nee, kan nietquote:Op woensdag 15 december 2010 11:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
die moet je ff rap gaan zetten en hier heen brengen![]()
pretty please
we zijn natuurlijk allemaal rondedansjes aan het doen van blijdschapquote:Op woensdag 15 december 2010 10:34 schreef wel.o.k het volgende:
eerst gaan er tig topics per kwartier doorheen en nu ik terug ben staat het stil
dat was wel even wennen, die walgelijke automatendrapquote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 11:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
we zijn natuurlijk allemaal rondedansjes aan het doen van blijdschap
Nee, niet die koffiequote:Op woensdag 15 december 2010 11:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat was wel even wennen, die walgelijke automatendrap
wrom nietquote:
Wat heb ik gemist(zoals zo vaak) waarom drink jij automatendrap?quote:Op woensdag 15 december 2010 11:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat was wel even wennen, die walgelijke automatendrap
Moet zo werkenquote:
goede redenquote:Op woensdag 15 december 2010 11:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Moet zo werkenEn daarna kerstpakket ophalen
dat wist ik nog wel hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 11:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, niet die koffieMet-mij-koffie
Ja, wanneer? Hoe laat? Waar? Waarom? Hoe? enzquote:
je hebt niks gemist qua automatendrap, misschien heb je gemist dat ik zo dicht bij pien werk dat we een mini meet kunnen doenquote:Op woensdag 15 december 2010 11:08 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist(zoals zo vaak) waarom drink jij automatendrap?
ooit, koffietijd (en bij mij is dat de hele dag door) in amstelveen, omdat het kan, zwart suiker, enz.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, wanneer? Hoe laat? Waar? Waarom? Hoe? enz
Ja, hier dan doen? Das makkelijkquote:Op woensdag 15 december 2010 11:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ooit, koffietijd (en bij mij is dat de hele dag door) in amstelveen, omdat het kan, zwart suiker, enz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |