Wil je een pistoletje met kip kerrie salade?quote:
Ik mocht wat uitzoeken en ik koos deze..voor jouquote:Op woensdag 15 december 2010 12:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat lief allemaal!
Alleen als jij de koffie niet wiltWant misschien mag ik nog meer koffie testen en als je het lekker vindt dan moet je hem gewoon zelf houden
![]()
Ja maar ja maarquote:Op woensdag 15 december 2010 12:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik mocht wat uitzoeken en ik koos deze..voor jou![]()
Lekkerquote:Op woensdag 15 december 2010 12:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wil je een pistoletje met kip kerrie salade?Was in de aanbieding en ik vind dat zo lekker
doe ik het voorquote:Op woensdag 15 december 2010 12:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
voor wat?![]()
het is nu een half chocoladecroissantje hoor
En waarom krijg jij die dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 12:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
doe ik het voor![]()
ik kreeg net een Kwalitatief Uitermate Teleurstellend project toe geschoven![]()
zo een die al 3 projectleiders heeft gehad en meer dan een jaar over de deadline is
Ja, maar caramelkoffie en jijquote:
ik vind het geniaalquote:
Heb je ook gegild?quote:Op woensdag 15 december 2010 12:46 schreef Symphonic het volgende:
Zo, de ochtend is weer voorbij...
Het leek wel een rollercoaster
Oh, die wil ik wel hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 12:44 schreef wel.o.k het volgende:
doe ik het voor![]()
ik kreeg net een Kwalitatief Uitermate Teleurstellend project toe geschoven![]()
zo een die al 3 projectleiders heeft gehad en meer dan een jaar over de deadline is
quote:Op woensdag 15 december 2010 12:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar caramelkoffie en jij![]()
Whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op woensdag 15 december 2010 12:46 schreef Symphonic het volgende:
Zo, de ochtend is weer voorbij...
Het leek wel een rollercoaster
weheheeh has anyone seen my rabbitbrain, it looks like a cherry and i dropped it in jelloquote:Op woensdag 15 december 2010 12:46 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik vind het geniaalXKCD ! FTW
![]()
Zat me 10 min te vermaken met alle kamers hiervan te bekijken(klik op alles en zie een maf plaatje bij elk vierkantje
)
http://www.xkcd.com/826/
die toiletten zijn epischquote:Op woensdag 15 december 2010 12:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
weheheeh has anyone seen my rabbitbrain, it looks like a cherry and i dropped it in jello
het scheelde niet veelquote:
magneten doen het alleen als ze jong en verliefd zijnquote:Op woensdag 15 december 2010 12:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
die toiletten zijn epischKorgmen and spangs Wat dat ook moge wezen
Altijd lekkerquote:Op woensdag 15 december 2010 12:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het scheelde niet veel
Ik heb wel even lekker mijn mond open getrokken bij mijn functioneringsgesprek
quote:Op woensdag 15 december 2010 12:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
iets zegt me dat je dat moet omdraaienquote:Op woensdag 15 december 2010 12:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja zoiets, en ook nog met met stomme kop een heel rooster gemaakt in een verkeerd bestand en een heel rooster weggegoois in het goede bestand, en dat was beiden fout
quote:Op woensdag 15 december 2010 12:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja zoiets, en ook nog met met stomme kop een heel rooster gemaakt in een verkeerd bestand en een heel rooster weggegoois in het goede bestand, en dat was beiden fout
Oh, dan was het dus een rollerroosterquote:Op woensdag 15 december 2010 12:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 december 2010 12:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dan was het dus een rollerrooster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |