is goedquote:Op woensdag 15 december 2010 11:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, hier dan doen? Das makkelijk
Wat mij betreft prima, vandaag kan ik ook niet, morgen wordt ook lastig en vrijdag ben ik vrijquote:Op woensdag 15 december 2010 11:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
is goed![]()
maar vandaag en morgen kan ik niet, misschien vrijdag?
Gewoon even aanbellen als ie thuis is, uitleggen dat je er vanuit was gegaan dat ie voor jou was aangezien ie in jouw brievenbus lag en je 'm dus open hebt gemaakt, excuses aanbieden en weg gaanquote:Op woensdag 15 december 2010 11:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Was moeilijk kiezen vandaag, blijven liggen of opstaanToch maar opgestaan, maar eigenlijk wil ik wel weer slapen
He, wat zouden jullie doen? Postbode heeft blijkbaar post van een buurman bij mij bezorgd. Was van de belastingdienst, niet naar het adres gekeken (want dacht, dat is voor mij), lees ik het zie ik allemaal dingen waarvan ik denk dat klopt nietZie ik dus dat het voor een buurman is
Ik wil em sowieso alsnog bezorgen, maar zal ik er nog even opzetten dat ik em per ongeluk had opengemaakt?
watquote:
gewoon door de brievenbus mikkerenquote:Op woensdag 15 december 2010 11:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Was moeilijk kiezen vandaag, blijven liggen of opstaanToch maar opgestaan, maar eigenlijk wil ik wel weer slapen
He, wat zouden jullie doen? Postbode heeft blijkbaar post van een buurman bij mij bezorgd. Was van de belastingdienst, niet naar het adres gekeken (want dacht, dat is voor mij), lees ik het zie ik allemaal dingen waarvan ik denk dat klopt nietZie ik dus dat het voor een buurman is
Ik wil em sowieso alsnog bezorgen, maar zal ik er nog even opzetten dat ik em per ongeluk had opengemaakt?
ja dat dusquote:
quote:
deed ik ook een keer, buurvrouw helemaal schreeuwen en janken omdat het een dwangbevel was, ik had hem echt met mijn slaperige kop zonder te kijken opengemaaktquote:Op woensdag 15 december 2010 11:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Gewoon even aanbellen als ie thuis is, uitleggen dat je er vanuit was gegaan dat ie voor jou was aangezien ie in jouw brievenbus lag en je 'm dus open hebt gemaakt, excuses aanbieden en weg gaan
Nee, aanbellen wil ik niet want daarvoor schaam ik me te diep, straks denkt ie dat ik em expres opengemaakt heb ofzoquote:Op woensdag 15 december 2010 11:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Gewoon even aanbellen als ie thuis is, uitleggen dat je er vanuit was gegaan dat ie voor jou was aangezien ie in jouw brievenbus lag en je 'm dus open hebt gemaakt, excuses aanbieden en weg gaan
quote:Op woensdag 15 december 2010 11:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat
[..]
gewoon door de brievenbus mikkeren
quote:
Dat zou ik echt nooit doen als ik 'm per ongeluk open had gemaaktquote:Op woensdag 15 december 2010 11:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat
[..]
gewoon door de brievenbus mikkeren
Kans dat ie dat denkt is vrij klein als je aanbelt en 't uitlegt. Ik zou eerder denken dat iemand 'm expres open gemaakt heeft als ie gewoon open in de brievenbus ligt.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, aanbellen wil ik niet want daarvoor schaam ik me te diep, straks denkt ie dat ik em expres opengemaakt heb ofzo
[..]
[..]Okee, dan zet ik er niets op, geeft ie hopelijk de postbode de schuld
![]()
quote:Op woensdag 15 december 2010 11:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat zou ik echt nooit doen als ik 'm per ongeluk open had gemaaktBel dan even aan... Ik zou ook niet blij worden van een brief van de belastingdienst die al open gemaakt is... Zeker als ik niet weet wie 'm open heeft gemaakt.
ik kijk wel uitquote:Op woensdag 15 december 2010 11:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
deed ik ook een keer, buurvrouw helemaal schreeuwen en janken omdat het een dwangbevel was, ik had hem echt met mijn slaperige kop zonder te kijken opengemaakt![]()
Ach, het is niet alsof ik nu alles van em weet ofzoquote:Op woensdag 15 december 2010 11:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat zou ik echt nooit doen als ik 'm per ongeluk open had gemaaktBel dan even aan... Ik zou ook niet blij worden van een brief van de belastingdienst die al open gemaakt is... Zeker als ik niet weet wie 'm open heeft gemaakt.
Ja en als je het nou doet als hij niet thuis is dan weet hij niet wie de enveloppe heeft opengemaakt.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Okee, dan zet ik er niets op, geeft ie hopelijk de postbode de schuld
![]()
Ja, ik doe het zo als ik boodschapjes gaan doen. We hebben postbussen, dus hij ziet me sowieso nietquote:Op woensdag 15 december 2010 11:43 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja en als je het nou doet als hij niet thuis is dan weet hij niet wie de enveloppe heeft opengemaakt.
Ik bel al bij de buren aan als ik per ongeluk een kerstkaart voor hen ontvangen hebquote:Op woensdag 15 december 2010 11:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, het is niet alsof ik nu alles van em weet ofzoEn ik heb ook wel eens opengemaakte post ontvangen zonder excuus of iets, dus ik ga wel voor de gemakkelijke optie
Ooohof je belt bij Buur aan en zegt tegen Buur ik vond deze enveloppe op de stoep en ik zag(dan noem je dan naam van de buren aan wie je een hekel hebt) heel hard wegrennen.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, het is niet alsof ik nu alles van em weet ofzoEn ik heb ook wel eens opengemaakte post ontvangen zonder excuus of iets, dus ik ga wel voor de gemakkelijke optie
Dat is me nog nooit gebeurd... En het is ook niet mijn directe buurman waar het over gaat, maar van een berg huizen verderop...quote:Op woensdag 15 december 2010 11:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik bel al bij de buren aan als ik per ongeluk een kerstkaart voor hen ontvangen heb
Mooi zoquote:Op woensdag 15 december 2010 11:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik doe het zo als ik boodschapjes gaan doen. We hebben postbussen, dus hij ziet me sowieso nietEn dan moet ik ook maar stoppen met me schuldig voelen
haha ja ook een goedequote:Op woensdag 15 december 2010 11:45 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ooohof je belt bij Buur aan en zegt tegen Buur ik vond deze enveloppe op de stoep en ik zag(dan noem je dan naam van de buren aan wie je een hekel hebt) heel hard wegrennen.
quote:Op woensdag 15 december 2010 11:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
misschien bij een volgende opdracht zit ik dichter bij jou in de buurt
quote:Op woensdag 15 december 2010 11:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kom ik beneden, hangt er een briefje bestemd voor mijn buurvrouw aan mijn deurquote:Op woensdag 15 december 2010 12:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Marijkje
linuxbabe
![]()
ik heb zoiets gehad met post van de huisarts, gewoon aangebeld en uitgelegd.
maar je bent er al uit las ik
en dan nog durven te stakenquote:Op woensdag 15 december 2010 12:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom ik beneden, hangt er een briefje bestemd voor mijn buurvrouw aan mijn deurHuisnummer stond omcirkelt met een vraagteken
En dan nog niet lezen he
Toevallig stond ze buiten met de andere buurman te praten en toen hoorde ik dus van haar dat zij ook al post voor mij hadden gehad, gaat lekker hier
protest actie van TNTquote:Op woensdag 15 december 2010 12:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom ik beneden, hangt er een briefje bestemd voor mijn buurvrouw aan mijn deurHuisnummer stond omcirkelt met een vraagteken
En dan nog niet lezen he
Toevallig stond ze buiten met de andere buurman te praten en toen hoorde ik dus van haar dat zij ook al post voor mij hadden gehad, gaat lekker hier
Bij ons was het een tijdje lang ook al raak maar de laatste tijd niet meerquote:Op woensdag 15 december 2010 12:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En dan nog niet lezen he
Ja, dat dacht ik dus ookquote:
Doe dan ongefrankeerde post accepteren, ik denk dat de baas daar veel meer last van heeft dan dat ze later alsnog hun opgespaarde post door de staking moeten bezorgenquote:Op woensdag 15 december 2010 12:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
protest actie van TNT![]()
we staken niet, we doen het anders
proestquote:Op woensdag 15 december 2010 12:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
protest actie van TNT![]()
we staken niet, we doen het anders
Ik dacht dat jij zou gaan schaften.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij ons was het een tijdje lang ook al raak maar de laatste tijd niet meer
ik kan gemiddeld 1x per week bellen met een klacht als ik dat zou willenquote:Op woensdag 15 december 2010 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook
[..]
Doe dan ongefrankeerde post accepteren, ik denk dat de baas daar veel meer last van heeft dan dat ze later alsnog hun opgespaarde post door de staking moeten bezorgen
Ben ik ook aan het doenquote:Op woensdag 15 december 2010 12:30 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zou gaan schaften.
Wie is er zo lief?quote:Op woensdag 15 december 2010 12:33 schreef suikertaartje het volgende:
Ik kreeg net peperkaas en caramel-oploskoffie en een chocoladecroissant
Doe maar luxequote:Op woensdag 15 december 2010 12:33 schreef suikertaartje het volgende:
dreugquote:
Een collega die niet alles uit het kerstpakket wilde hebben, een collega die van een huurder een kerstpakketje kreegquote:
ruilen?quote:Op woensdag 15 december 2010 12:33 schreef suikertaartje het volgende:
Wat lief allemaal!quote:Op woensdag 15 december 2010 12:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een collega die niet alles uit het kerstpakket wilde hebben, een collega die van een huurder een kerstpakketje kreegen meneer taart en Thijs kwamen het croissantje brengen
![]()
![]()
Wil jij de koffie hebben?
voor wat?quote:
Thijsquote:Op woensdag 15 december 2010 12:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een collega die niet alles uit het kerstpakket wilde hebben, een collega die van een huurder een kerstpakketje kreegen meneer taart en Thijs kwamen het croissantje brengen
![]()
![]()
Wil jij de koffie hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |