quote:Op woensdag 15 december 2010 11:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
misschien bij een volgende opdracht zit ik dichter bij jou in de buurt
quote:Op woensdag 15 december 2010 11:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Was moeilijk kiezen vandaag, blijven liggen of opstaanToch maar opgestaan, maar eigenlijk wil ik wel weer slapen
He, wat zouden jullie doen? Postbode heeft blijkbaar post van een buurman bij mij bezorgd. Was van de belastingdienst, niet naar het adres gekeken (want dacht, dat is voor mij), lees ik het zie ik allemaal dingen waarvan ik denk dat klopt nietZie ik dus dat het voor een buurman is
Ik wil em sowieso alsnog bezorgen, maar zal ik er nog even opzetten dat ik em per ongeluk had opengemaakt?
Kom ik beneden, hangt er een briefje bestemd voor mijn buurvrouw aan mijn deurquote:Op woensdag 15 december 2010 12:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Marijkje
linuxbabe
![]()
ik heb zoiets gehad met post van de huisarts, gewoon aangebeld en uitgelegd.
maar je bent er al uit las ik
en dan nog durven te stakenquote:Op woensdag 15 december 2010 12:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom ik beneden, hangt er een briefje bestemd voor mijn buurvrouw aan mijn deurHuisnummer stond omcirkelt met een vraagteken
En dan nog niet lezen he
Toevallig stond ze buiten met de andere buurman te praten en toen hoorde ik dus van haar dat zij ook al post voor mij hadden gehad, gaat lekker hier
protest actie van TNTquote:Op woensdag 15 december 2010 12:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom ik beneden, hangt er een briefje bestemd voor mijn buurvrouw aan mijn deurHuisnummer stond omcirkelt met een vraagteken
En dan nog niet lezen he
Toevallig stond ze buiten met de andere buurman te praten en toen hoorde ik dus van haar dat zij ook al post voor mij hadden gehad, gaat lekker hier
Bij ons was het een tijdje lang ook al raak maar de laatste tijd niet meerquote:Op woensdag 15 december 2010 12:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En dan nog niet lezen he
Ja, dat dacht ik dus ookquote:
Doe dan ongefrankeerde post accepteren, ik denk dat de baas daar veel meer last van heeft dan dat ze later alsnog hun opgespaarde post door de staking moeten bezorgenquote:Op woensdag 15 december 2010 12:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
protest actie van TNT![]()
we staken niet, we doen het anders
proestquote:Op woensdag 15 december 2010 12:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
protest actie van TNT![]()
we staken niet, we doen het anders
Ik dacht dat jij zou gaan schaften.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij ons was het een tijdje lang ook al raak maar de laatste tijd niet meer
ik kan gemiddeld 1x per week bellen met een klacht als ik dat zou willenquote:Op woensdag 15 december 2010 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook
[..]
Doe dan ongefrankeerde post accepteren, ik denk dat de baas daar veel meer last van heeft dan dat ze later alsnog hun opgespaarde post door de staking moeten bezorgen
Ben ik ook aan het doenquote:Op woensdag 15 december 2010 12:30 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zou gaan schaften.
Wie is er zo lief?quote:Op woensdag 15 december 2010 12:33 schreef suikertaartje het volgende:
Ik kreeg net peperkaas en caramel-oploskoffie en een chocoladecroissant
Doe maar luxequote:Op woensdag 15 december 2010 12:33 schreef suikertaartje het volgende:
dreugquote:
Een collega die niet alles uit het kerstpakket wilde hebben, een collega die van een huurder een kerstpakketje kreegquote:
ruilen?quote:Op woensdag 15 december 2010 12:33 schreef suikertaartje het volgende:
Wat lief allemaal!quote:Op woensdag 15 december 2010 12:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een collega die niet alles uit het kerstpakket wilde hebben, een collega die van een huurder een kerstpakketje kreegen meneer taart en Thijs kwamen het croissantje brengen
![]()
![]()
Wil jij de koffie hebben?
voor wat?quote:
Thijsquote:Op woensdag 15 december 2010 12:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een collega die niet alles uit het kerstpakket wilde hebben, een collega die van een huurder een kerstpakketje kreegen meneer taart en Thijs kwamen het croissantje brengen
![]()
![]()
Wil jij de koffie hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |