nee koud koud en nog een skopudquote:Op woensdag 15 december 2010 12:56 schreef suikertaartje het volgende:
Pfoe, het is warm in de zon (achter glas)
kom je lekker hier zitten dan?quote:
of sta je aan de verkeerde kant van het glas?quote:
ja ik heb het zo koudquote:Op woensdag 15 december 2010 12:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kom je lekker hier zitten dan?
ik zit binnenquote:Op woensdag 15 december 2010 12:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
of sta je aan de verkeerde kant van het glas?
quote:Op woensdag 15 december 2010 12:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En waarom krijg jij die dan?Is dat een stil complimentje, dat ze denken dat jij het wel kunt?
quote:
Ja zoietsquote:Op woensdag 15 december 2010 12:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dan was het dus een rollerrooster
al dat lichtquote:Op woensdag 15 december 2010 12:56 schreef suikertaartje het volgende:
Pfoe, het is warm in de zon (achter glas)
quote:Op woensdag 15 december 2010 13:07 schreef RealZeus het volgende:
Weer thuis want niet lekker. En ik heb weinig zin om 1500 km van huis ziek te worden dus uit voorzorg maar naar huis.
dat is minderquote:Op woensdag 15 december 2010 13:07 schreef RealZeus het volgende:
Weer thuis want niet lekker. En ik heb weinig zin om 1500 km van huis ziek te worden dus uit voorzorg maar naar huis.
Ja, best wel.quote:
was je op bootcamp?quote:Op woensdag 15 december 2010 13:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, best wel.En dat we gister overdag moesten slapen helpt ook niet mee, ik heb slecht geslapen, en ik ben al sinds vannacht 0.30 op.
Wat was je aan het doen dan 1500 km verderop?quote:Op woensdag 15 december 2010 13:07 schreef RealZeus het volgende:
misschien voel je je daarna beterquote:Op woensdag 15 december 2010 13:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik straks ook maar even doen.
Bootcamp? Ik heb geen idee wat dat is.quote:
Ik bracht planten en bloemen naar Frankrijk.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat was je aan het doen dan 1500 km verderop?
En beterschap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ik voel me niet heel erg ziek of zo, maar het is wel zo'n raar weeig gevoel, ik kan het niet uitleggen.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
misschien voel je je daarna beter
Wiet?quote:Op woensdag 15 december 2010 13:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik bracht planten en bloemen naar Frankrijk.
hmmz niet gewend aan een ander ritme?quote:Op woensdag 15 december 2010 13:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik voel me niet heel erg ziek of zo, maar het is wel zo'n raar weeig gevoel, ik kan het niet uitleggen.Het voelde al raar toen ik opstond, spierpijn, droge mond en toen ik aan het rijden was voelde ik me ook niet al te fijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |