Ik denk het welquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:11 schreef Beach het volgende:
Heeft iemand al op de KRO site gekeken voor de filmpjes van de afgevallen boeren?
quote:Op maandag 13 december 2010 20:19 schreef Silenus het volgende:
Hahahaha die lucky tv van dwdd over bzv.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:07 schreef Viking84 het volgende:
Plaatje van de cover van Veronica?.
Wat doe je hier dan nog?quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:40 schreef Haaibaaike het volgende:
Als je fan wordt van BzV kun je elke woendag filmpjes volgen op de site. ik ben geen fan van BzV..
Jij vindt Gijs gay achtig uitziet..Wat klets je danquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:46 schreef Viking84 het volgende:
Wat doe je hier dan nog?.
Ik ben wel fan. Van Gijsje!
Hahaha, ik vind Gijs er op die foto gay-achtig uitzien, niet op tvquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:05 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jij vindt Gijs gay achtig uitziet..Wat klets je danGijs fan. En kijk op de site van BzV dan snap je beter.
Nee, ik vind het een beetje doelloos/nutteloos.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:47 schreef Silenus het volgende:
Dat kettinkje wat Gijsbert om heeft, vinden vrouwen dat leuk?
Ik kijk altijd graag naar BzV.. ik bedoel dat ik geen fan hoeft te zijn van de kro site..Maar wel fan ben van dat programmaquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:54 schreef Viking84 het volgende:
Hahaha, ik vind Gijs er op die foto gay-achtig uitzien, niet op tv.
En we zijn allemaal fans van BzV, daarvoor hoeven we ons niet in te schrijven op de site.
Dat snap je toch wel?.
hihi thanks voor plaatsen, is inderdaad erg grappigquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:33 schreef Bluezz het volgende:
Ook nog even hier omdat het zo vreselijk grappig is
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2010/12/even-voorstellen/
Heuj bende gij nie Harry uut Boxtel?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:08 schreef bloodymary het volgende:
Ik ben vorig jaar ook eens naar een schuurfeest geweest, terwijl ik niet het type ben dat je daar zou verwachten. Maar het was geniaal.Ik kan me ook helemaal voorstellen hoe het eerste contact tussen Annemarie en Harry daar is gegaan.
Ik vaak zat. Maar opzich er komen altijd wel veel boeren op af jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:08 schreef bloodymary het volgende:
Ik ben vorig jaar ook eens naar een schuurfeest geweest, terwijl ik niet het type ben dat je daar zou verwachten. Maar het was geniaal.Ik kan me ook helemaal voorstellen hoe het eerste contact tussen Annemarie en Harry daar is gegaan.
Nee nog even laten staan pleasequote:Op dinsdag 14 december 2010 06:36 schreef Cee het volgende:
Hmm, bedenk me nu dat de niet-uitgekozen boeren misschien uit de OP moeten.
Alleen de laatste niet, waarbij Yvon bij alle boeren langsgaat om te kijken of ze na een paar maanden nog steeds samen zijn met de vrouw die ze uitgekozen hebben.quote:Op woensdag 15 december 2010 10:04 schreef Viking84 het volgende:
Even een vraagje: zijn alle afleveringen van BZV al opgenomen?
Dat spreekt voor zichquote:Op woensdag 15 december 2010 10:10 schreef freako het volgende:
[..]
Alleen de laatste niet, waarbij Yvon bij alle boeren langsgaat om te kijken of ze na een paar maanden nog steeds samen zijn met de vrouw die ze uitgekozen hebben.
Nou, grappig vind ik gezien de recente ontwikkelingen een beetje ongepast..quote:Op woensdag 15 december 2010 12:14 schreef Morendo het volgende:
Wisten jullie dat Richard als boer in Duitsland was begonnen omdat hij weggestuurd werd bij zijn werk op een kinderdagverblijf in Noord-Holland? Grappig weetje.
quote:Op woensdag 15 december 2010 13:20 schreef Devz het volgende:
Wat een verschrikkelijk slechte photoshop
quote:Op woensdag 15 december 2010 12:23 schreef WesCAddle het volgende:
Zou je denken dat 't gephotoshopped is?
Boer Gijsbert (Utrecht)
[ afbeelding]afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 december 2010 12:14 schreef Morendo het volgende:
Wisten jullie dat Richard als boer in Duitsland was begonnen omdat hij weggestuurd werd bij zijn werk op een kinderdagverblijf in Noord-Holland? Grappig weetje.
Ook na het zien van dat filmpje kan ik nog steeds zeggen dat dat lucky tv echt nog nooit ook maar een glimlach op mijn gezicht getoverd heeft.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:33 schreef Bluezz het volgende:
Ook nog even hier omdat het zo vreselijk grappig is
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2010/12/even-voorstellen/
Ik heb er nooit iets eerder van gezien, maar ik vind dit iig niks.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:14 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Ook na het zien van dat filmpje kan ik nog steeds zeggen dat dat lucky tv echt nog nooit ook maar een glimlach op mijn gezicht getoverd heeft.
Niet grappigquote:Op woensdag 15 december 2010 12:14 schreef Morendo het volgende:
Ik denk dat je veel posts met een hele dikke knipoog moet lezenquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:51 schreef Teslynd het volgende:
Vandaag heb ik eindelijk de brievenaflevering gezien. Het lijkt wel een andere serie dan hier besproken is. Een seriemoordenaar zag ik niet en ik ben ook niet blij dat anderen dat wel meenden te zien en daar over doorzaagden. Annemarie zag ik niet emotieloos en onbewogen zijn.
Iedereen hier weet heus wel dat het niet serieus is bedoeld.quote:Op vrijdag 17 december 2010 03:09 schreef Teslynd het volgende:
Natuurlijk moet je e.e.a. met een korrel zout nemen, maar vergeet niet dat het hier gaat om echte mensen, die in een kwetsbare periode zitten. Iemand tot seriemoordenaar bestempelen gaat te ver, hoeveel lachebekjes je er ook tegenaan smijt. Er zit namelijk wel iets achter deze bewering, namelijk dat hij niet sympathiek overkomt en dan mogen er blijkbaar omlaagtrappende scheppen bovenop gedaan worden. Mij trof bij hem vooral een uitstraling van onzekerheid. Zijn uitspraken zijn minder negatief dan per vooroordeel weergegeven werd. De kritiek op Annemarie gaat ook te ver. Ze was duidelijk niet emotieloos, alleen maakte ze er geen goedkope show van. Dat krijg je als je de camera richt op intelligente, hoogopgeleide, hardwerkende, nuchtere volwassen vrouwen. Het is geen tienerserie à la O o Cherso.
Bovendien is het Fok!, nota bene. Als je gevoelige, genuanceerde verhalen wil ben je hier gewoon aan het verkeerde adres.quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Iedereen hier weet heus wel dat het niet serieus is bedoeld.
Jaquote:
Precies, hallo zeg.quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:24 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Bovendien is het Fok!, nota bene. Als je gevoelige, genuanceerde verhalen wil ben je hier gewoon aan het verkeerde adres.
quote:Op zondag 19 december 2010 10:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies, hallo zeg.
Gaan we nu na elke grap een disclaimer erbij zetten?
*Uiteraard ben ik volledig op de hoogte van het feit dat dit een serie is waar enkele fragmenten geen recht kunnen doen aan de werkelijkheid. We hebben veel respect voor het feit dat elke boer en boerin op televisie zijn/haar verhaal komt doen. Eventuele ongepaste opmerkingen bedoelen wij dan ook niet serieus, en we hopen dat dit programma ons veel plezier verschaft. Nogmaals, respect voor iedereen, hulde, ik bedoel het niet vervelend.*
Serieus, dan is het programma bijna afgelopen als ik ook nog eens genuanceerd moet gaan lopen doen. Helemaal geen zin in! Dus Richard = eng, Maurits = gay, Annemarie = Toos Emotieloos.
En vanavond de speeddates, yeey! Dat wordt gegarandeerd gênant!
jong van geest misschienquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:58 schreef Teslynd het volgende:
Vooral Richard is zo'n "oudere jongere".
Eigenlijk had je boer Pieter erbij moeten hebben: die kan binnen vijf minuten zijn complete levensverhaal en toekomstdromen vertellen, en dan houdt 'ie nog ruim drie minuten over ook. Oké, terwijl hij zijn verhaal aan het vertellen is zullen er zo nu en dan pijnlijke stiltes vallen, maar alleen een kniesoor die daar op let.quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 12:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik realiseer me nu: ik heb vannacht over je gedroomd Haaibaaike.
Had je een speeddate met Haaibaaike?quote:Op zondag 19 december 2010 12:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik realiseer me nu: ik heb vannacht over je gedroomd Haaibaaike.
Nee, in mijn droom kafferde me uit in dit topic.quote:Op zondag 19 december 2010 13:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Had je een speeddate met Haaibaaike?.
Godsamme, nou komt m'n droom nog uit ook.quote:Op zondag 19 december 2010 13:49 schreef Haaibaaike het volgende:
Cee,Viking, Morendo en snellejelle. Zeker Viking en Cee kijken mij hier weg ! Jullie krijgen je zin..Al kijk ik zeker naar BzV en domme Morendo ik ben niet op zoek dommo.
Ik had hem al weer weg ja.quote:Op zondag 19 december 2010 15:30 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Oh je had gelezen wat er eerst stond?!Vreemd he.. Beter dat ik t ff verwijderd heb..
Hij had ook meer dan 40 brieven toch? Daar móet wel een leuke vrouw bij zittenquote:Op zondag 19 december 2010 15:35 schreef NouMooiNiet het volgende:
Me too!
Ik heb net de poll ingevuld op de BzV site, waar je kon stemmen op welke boer je t liefst ook had willen volgen.
Adriaan staat bovenaanhad ik ook op gestemd.. hij is zoo lief haha
meid toch....quote:Op zondag 19 december 2010 13:49 schreef Haaibaaike het volgende:
Cee,Viking, Morendo en snellejelle. Zeker Viking en Cee kijken mij hier weg ! Jullie krijgen je zin..Al kijk ik zeker naar BzV en domme Morendo ik ben niet op zoek dommo.
Jij komt niet van de boerderie denk ik he.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:30 schreef Markeerstift het volgende:
Hoe slecht
Dat blote lichaam heeft niet eens nut want zit achter een schaap en de tekst staat eroverheen. Zijn fotografen tegenwoordig zo duur?
quote:Op zondag 19 december 2010 20:18 schreef Cee het volgende:
Ik ben er ook, heb me even met pijn en moeite weg kunnen trekken van Serious Request.
Disclaimer: alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden, niets is waar, de wereld is overdreven en mensen zijn mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Ceequote:Op zondag 19 december 2010 20:18 schreef Cee het volgende:
Ik ben er ook, heb me even met pijn en moeite weg kunnen trekken van Serious Request.
Disclaimer: alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden, niets is waar, de wereld is overdreven en mensen zijn mensen.
Zoek de verborgen boodschap.quote:Op zondag 19 december 2010 20:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Komt-ie
komtiedanhe.![]()
Oeh lijkt net Wie is de Mol zo.
Ronde tegels, het format was toe aan vernieuwing.quote:Op zondag 19 december 2010 20:24 schreef Pisces29 het volgende:
Hey geen vierkante tegels in de opening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |