Ik denk dat je veel posts met een hele dikke knipoog moet lezenquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:51 schreef Teslynd het volgende:
Vandaag heb ik eindelijk de brievenaflevering gezien. Het lijkt wel een andere serie dan hier besproken is. Een seriemoordenaar zag ik niet en ik ben ook niet blij dat anderen dat wel meenden te zien en daar over doorzaagden. Annemarie zag ik niet emotieloos en onbewogen zijn.
Iedereen hier weet heus wel dat het niet serieus is bedoeld.quote:Op vrijdag 17 december 2010 03:09 schreef Teslynd het volgende:
Natuurlijk moet je e.e.a. met een korrel zout nemen, maar vergeet niet dat het hier gaat om echte mensen, die in een kwetsbare periode zitten. Iemand tot seriemoordenaar bestempelen gaat te ver, hoeveel lachebekjes je er ook tegenaan smijt. Er zit namelijk wel iets achter deze bewering, namelijk dat hij niet sympathiek overkomt en dan mogen er blijkbaar omlaagtrappende scheppen bovenop gedaan worden. Mij trof bij hem vooral een uitstraling van onzekerheid. Zijn uitspraken zijn minder negatief dan per vooroordeel weergegeven werd. De kritiek op Annemarie gaat ook te ver. Ze was duidelijk niet emotieloos, alleen maakte ze er geen goedkope show van. Dat krijg je als je de camera richt op intelligente, hoogopgeleide, hardwerkende, nuchtere volwassen vrouwen. Het is geen tienerserie à la O o Cherso.
Bovendien is het Fok!, nota bene. Als je gevoelige, genuanceerde verhalen wil ben je hier gewoon aan het verkeerde adres.quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Iedereen hier weet heus wel dat het niet serieus is bedoeld.
Jaquote:
Precies, hallo zeg.quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:24 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Bovendien is het Fok!, nota bene. Als je gevoelige, genuanceerde verhalen wil ben je hier gewoon aan het verkeerde adres.
quote:Op zondag 19 december 2010 10:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies, hallo zeg.
Gaan we nu na elke grap een disclaimer erbij zetten?
*Uiteraard ben ik volledig op de hoogte van het feit dat dit een serie is waar enkele fragmenten geen recht kunnen doen aan de werkelijkheid. We hebben veel respect voor het feit dat elke boer en boerin op televisie zijn/haar verhaal komt doen. Eventuele ongepaste opmerkingen bedoelen wij dan ook niet serieus, en we hopen dat dit programma ons veel plezier verschaft. Nogmaals, respect voor iedereen, hulde, ik bedoel het niet vervelend.*
Serieus, dan is het programma bijna afgelopen als ik ook nog eens genuanceerd moet gaan lopen doen. Helemaal geen zin in! Dus Richard = eng, Maurits = gay, Annemarie = Toos Emotieloos.
En vanavond de speeddates, yeey! Dat wordt gegarandeerd gênant!
jong van geest misschienquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:58 schreef Teslynd het volgende:
Vooral Richard is zo'n "oudere jongere".
Eigenlijk had je boer Pieter erbij moeten hebben: die kan binnen vijf minuten zijn complete levensverhaal en toekomstdromen vertellen, en dan houdt 'ie nog ruim drie minuten over ook. Oké, terwijl hij zijn verhaal aan het vertellen is zullen er zo nu en dan pijnlijke stiltes vallen, maar alleen een kniesoor die daar op let.quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 12:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik realiseer me nu: ik heb vannacht over je gedroomd Haaibaaike.
Had je een speeddate met Haaibaaike?quote:Op zondag 19 december 2010 12:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik realiseer me nu: ik heb vannacht over je gedroomd Haaibaaike.
Nee, in mijn droom kafferde me uit in dit topic.quote:Op zondag 19 december 2010 13:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Had je een speeddate met Haaibaaike?.
Godsamme, nou komt m'n droom nog uit ook.quote:Op zondag 19 december 2010 13:49 schreef Haaibaaike het volgende:
Cee,Viking, Morendo en snellejelle. Zeker Viking en Cee kijken mij hier weg ! Jullie krijgen je zin..Al kijk ik zeker naar BzV en domme Morendo ik ben niet op zoek dommo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |