Heuj bende gij nie Harry uut Boxtel?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:08 schreef bloodymary het volgende:
Ik ben vorig jaar ook eens naar een schuurfeest geweest, terwijl ik niet het type ben dat je daar zou verwachten. Maar het was geniaal.Ik kan me ook helemaal voorstellen hoe het eerste contact tussen Annemarie en Harry daar is gegaan.
Ik vaak zat. Maar opzich er komen altijd wel veel boeren op af jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:08 schreef bloodymary het volgende:
Ik ben vorig jaar ook eens naar een schuurfeest geweest, terwijl ik niet het type ben dat je daar zou verwachten. Maar het was geniaal.Ik kan me ook helemaal voorstellen hoe het eerste contact tussen Annemarie en Harry daar is gegaan.
Nee nog even laten staan pleasequote:Op dinsdag 14 december 2010 06:36 schreef Cee het volgende:
Hmm, bedenk me nu dat de niet-uitgekozen boeren misschien uit de OP moeten.
Alleen de laatste niet, waarbij Yvon bij alle boeren langsgaat om te kijken of ze na een paar maanden nog steeds samen zijn met de vrouw die ze uitgekozen hebben.quote:Op woensdag 15 december 2010 10:04 schreef Viking84 het volgende:
Even een vraagje: zijn alle afleveringen van BZV al opgenomen?
Dat spreekt voor zichquote:Op woensdag 15 december 2010 10:10 schreef freako het volgende:
[..]
Alleen de laatste niet, waarbij Yvon bij alle boeren langsgaat om te kijken of ze na een paar maanden nog steeds samen zijn met de vrouw die ze uitgekozen hebben.
Nou, grappig vind ik gezien de recente ontwikkelingen een beetje ongepast..quote:Op woensdag 15 december 2010 12:14 schreef Morendo het volgende:
Wisten jullie dat Richard als boer in Duitsland was begonnen omdat hij weggestuurd werd bij zijn werk op een kinderdagverblijf in Noord-Holland? Grappig weetje.
quote:Op woensdag 15 december 2010 13:20 schreef Devz het volgende:
Wat een verschrikkelijk slechte photoshop
quote:Op woensdag 15 december 2010 12:23 schreef WesCAddle het volgende:
Zou je denken dat 't gephotoshopped is?
Boer Gijsbert (Utrecht)
[ afbeelding]afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 december 2010 12:14 schreef Morendo het volgende:
Wisten jullie dat Richard als boer in Duitsland was begonnen omdat hij weggestuurd werd bij zijn werk op een kinderdagverblijf in Noord-Holland? Grappig weetje.
Ook na het zien van dat filmpje kan ik nog steeds zeggen dat dat lucky tv echt nog nooit ook maar een glimlach op mijn gezicht getoverd heeft.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:33 schreef Bluezz het volgende:
Ook nog even hier omdat het zo vreselijk grappig is
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2010/12/even-voorstellen/
Ik heb er nooit iets eerder van gezien, maar ik vind dit iig niks.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:14 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Ook na het zien van dat filmpje kan ik nog steeds zeggen dat dat lucky tv echt nog nooit ook maar een glimlach op mijn gezicht getoverd heeft.
Niet grappigquote:Op woensdag 15 december 2010 12:14 schreef Morendo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |