Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:Fok-ID = PSN
Chaos-Zero = MoodChange
Repeating = Sjorskee
Sosuacafe = NL-SosuA-
Mr-green = aaaido
TDM = JJmky20
trance_fan = nalyu
Rike = RiKe456
BoyGenius = RDR-Fanatic
DeeBee = Tehdas
gamefreek = geemfriek
Toempf = Toempf
Auti = nurspekkie
JJH = JJH1985
Mystikvm = Mystikvm
Skipper26 = soofvic
delano.888 = Dx11
woessie = woessie12
DDDDDaaf = Daaf_de_Raaf
J. Clarkson = evil_tuinhekje
IrishBastard = Boemeltje
Bedaarten = wookielover1
DutchErrorist = jojojoost
Black-Hole = jileen
Nils7 = vanillaNL
Rainesz = Rainesz
R_B = Ro_Bu
Sideshowbobbie = Sideshowbobbie
Qunix = PMKnl
kreuk050 = KREUKNEUS
Edwin1984 = Edwin1984
Icefire1971 = icefire-nl
Meike26 = YukinoSuzuka
dekkered = kogelvoer
janrad = Crashtestnl
Maver24 = dutch-devil
neggix = neggix
SanAnt = ghpeet
Don-Leon = LPopkema
Saekerhett = Saekerhett
PoederSuikerPoeder = vecht
NeonPanda = SorayaNL
beetotheizzo = ben071
Mindstate= MindstateNL
SonicVolcano = SonicVolcano
Ricard0j = Vash_NL
Rio = MisterRio
LightLuke = LightLuke92
Scharrel-hagelslag = Melluk
Unknowd = Pietskie-B
Made77 = made_77
cheqy = Cheqy
fake-flamingo = Fake-Flamingo
67Impala = Munn1k
mgeelen = Mr_Mister_38
Enig idee WAAR dat in te stellen is?quote:Op maandag 13 december 2010 18:33 schreef HeertjeB het volgende:
Schade is er vorige week al in gekomen in een patch, je kan zelf instellen wat je wil, medium middel of heavy!
Heb t nog niet echt getest zelf
KUT, dat is de verkeerde..quote:Op maandag 13 december 2010 17:13 schreef mrdjey het volgende:
[..]
Nissan Skyline 2000GT-R (KPGC110) '73 53.175 1973 FR
Ik heb de verkeerde gequotequote:Op maandag 13 december 2010 17:28 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Dat gaat om de AMG challenges in de challenges..
Waarbij je eerst de sectoren leert, dan als laatste een full lap moet rijden
Hij is lastig jaquote:Op maandag 13 december 2010 19:25 schreef no1uknow het volgende:
Tering die eerste Grand Tour challengeIk haal niet eens zilver.
erg hequote:Op maandag 13 december 2010 19:25 schreef no1uknow het volgende:
Tering die eerste Grand Tour challengeIk haal niet eens zilver.
Die challenge krijg je op level 30quote:Op maandag 13 december 2010 20:40 schreef wolferl het volgende:
Ik vraag me toch af, wanneer krijg je nou ooit die Red Bull X1.
Het is idd vooral de verschrikkelijke kutbak waarin je moet rijden!quote:Op maandag 13 december 2010 19:52 schreef no1uknow het volgende:
Het is nog niet eens de track die moeilijk is maar wat een baggerauto zeg
Iemand een idee jongens? hellupquote:Op maandag 13 december 2010 18:18 schreef HeertjeB het volgende:
Jongens wil de special voor rally rijden gaan doen, heb een focus st gekocht! 225 pk.. Als ik oil change doe blijf ik dan nog onder de 250pk?
Is niet te voorspellen, olie geeft bij iedere auto een andere hoeveelheid extra pk's.quote:
Welke precies?quote:Op maandag 13 december 2010 21:12 schreef HeertjeB het volgende:
Voor die rally special jongens, ik bak er niks van :s
Welke instellingen hebben jullie?
Hij heeft nog gelijk ook.quote:If you're prepared to dig through said crap then there's a diamond underneath. Whereas IMO Forza 3 is a big semi precious stone with a little turd in the middle.
gewoon de aller eerste rally special.. dan moet je 3 dingetjes doenquote:
Alles uit zetten, ABS op 1, zo heb ik hem makkelijk gehaaldquote:Op maandag 13 december 2010 21:14 schreef HeertjeB het volgende:
[..]
gewoon de aller eerste rally special.. dan moet je 3 dingetjes doen
Eerst part kan ik nog wel eerste worden maar bij die 2de en 3de heb ik nogal moeite met de bochten
Zo kwam ik ook nog eens Hugo Chavez tegenquote:Op maandag 13 december 2010 21:04 schreef RiKe het volgende:
Is het iemand opgevallen dat Harry Potter in Gran Turismo zit?
Mij wel!
Reed in een Jensen Interceptor Mk3 '74
Hoe dan?quote:Op maandag 13 december 2010 21:19 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik bekijk de shows van SRT uit principe niet meer. Ooit waren ze objectief, tegenwoordig een stel mislukte crybabies.
Daarnaast hoe ze met de leden van virtualr.net zijn omgegaan is gewoon te belachelijk voor woorden.
Net weer Lisa Simpsonquote:Op maandag 13 december 2010 21:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zo kwam ik ook nog eens Hugo Chavez tegen
Virtualr is een enorme simraceblogsite. Dus ook hun video's kwamen er altijd op, totdat SRT een contract met SRW hadden die enorm gehaat worden in de rFactor community (die weer diep in Virtualr zitten), omdat ze de rechten op de mods van modders dachten te hebben en te kunnen verkopen. Terwijl ze gewoonlijk gratis werden weggegeven.quote:
Mensen op virtualr.net zijn alleen maar simracers, anderen komen er eigenlijk niet.quote:Are you guys even sim racers ? Lets race and then see if either of you have any credibility. This is about sim RACING.. right ?
Moet je vanaf daar de kritiek lezenquote:The reason I havent come back to this so called community is.. Who are you people ?? Do I know any of you personally ? Are any of you trash talkers adult enough to step out from behind your masks and expose who you really are and use your real names?
Ja doe ik zo! Ik had gehoopt nog even level 17 te worden zodat ik de gallardo challenge ook kon doenquote:Op maandag 13 december 2010 21:26 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
stuur jij mijn Lambo zo terug? Jouw Ferrari heb ik weer naar je terug gestuurd net
oh als je 'm een paar dagen langer wilt gebruiken dan vind ik het ook best hoorquote:Op maandag 13 december 2010 21:31 schreef HeertjeB het volgende:
[..]
Ja doe ik zo! Ik had gehoopt nog even level 17 te worden zodat ik de gallardo challenge ook kon doen
Maar helaas ga ik dat niet redden vandaag vrees ik.
Stuur hem wel terug in de hoop hem nog een keertje te mogen lenen in de toekomst
Ja dat scheelt echt een hoop. Met stuur is het nog makkelijker!quote:Op maandag 13 december 2010 22:18 schreef Glijdt_licht het volgende:
Aha, dus ABS moet uitstaan bij die NASCAR. Wat een vreemd iets..
zodra ik online ben stuur ik 'm wel weer, weet niet of ik morgen of overmorgen nog online ben namelijkquote:Op maandag 13 december 2010 21:33 schreef HeertjeB het volgende:
Oh lekker nu stuur ik hem net terug
Wil je hem anders morgen nog een keer sturen?
Met ABS uit is die challenge idd een eitje met een g25quote:Op maandag 13 december 2010 22:27 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Ja dat scheelt echt een hoop. Met stuur is het nog makkelijker!
Ja man, ik had gelijk me B-Spec driver er mee laten rijden, uiteraard iets opgevoerd zodat die 1ste wordt. Ben op dit moment film aan het kijken maar stuur hem z.s.m. terug.quote:Op maandag 13 december 2010 22:36 schreef Tinos85 het volgende:
Capable was het met die oude Skyline nog gelukt?
Mooi dat het gelukt wasquote:Op maandag 13 december 2010 22:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja man, ik had gelijk me B-Spec driver er mee laten rijden, uiteraard iets opgevoerd zodat die 1ste wordt. Ben op dit moment film aan het kijken maar stuur hem z.s.m. terug.
In ieder geval bedankt.
Ik kwam hier gister achter, terwijl ik NASCAR toch al gehaald had met veel moeite. ASM greep in de bochten de hele tijd in en je kan het niet uitzetten.quote:Op maandag 13 december 2010 22:18 schreef Glijdt_licht het volgende:
Aha, dus ABS moet uitstaan bij die NASCAR. Wat een vreemd iets..
Heb je m'n friends request al geaccepteerd? Je Toyota staat stof te happen in m'n garage...quote:
Ben er zelf nu ook mee bezig; wat is die Gallardo toch een vreselijk nerveuze bak zeg! Schiet bij een klein beetje bijremmen al meteen de vangrail in... Ik kan 'm bijna niet houden met m'n FF stuurtje... :-Squote:Op maandag 13 december 2010 23:09 schreef TheNeptune het volgende:
Iemand die mij z'n Lambo kan lenen voor de Italiaanse auto races en de Lambo races?
I'll hear it!
Haha ik zal zo even kijken.quote:Op maandag 13 december 2010 23:13 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Heb je m'n friends request al geaccepteerd? Je Toyota staat stof te happen in m'n garage...![]()
Ik heb ook een Panda met zo'n 200 PK inderdaad, Ring-beest!![]()
Mooi! Ik had er al zo'n 15K aan onderdelen ingepropt, dus doe er je voordeel mee.quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:46 schreef Auti het volgende:
De Corvette is weer terecht en de AE86 is ook aangekomen!
Bedankt mannen!
Dat staat er zelfs bijquote:Op maandag 13 december 2010 22:57 schreef rycemasta het volgende:
[..]
Ik kwam hier gister achter, terwijl ik NASCAR toch al gehaald had met veel moeite. ASM greep in de bochten de hele tijd in en je kan het niet uitzetten.
Blijkt dus dat ASM niet werkt als ABS uit staat.
Je krijgt 2 codes. 1 is voor een race suit en de ander is voor je Jaaaaag. De Jaaaag verschijnt dan volgens mij bij Car Delivery.quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:12 schreef leolinedance het volgende:
Sinds gisteren level 10, begint nu eindelijk een beetje op te schieten met vette wagens enzo![]()
Over de facebook Jaguar, ik heb de code ingevoerd enzo maar zie de auto nergens?
Tering wat gaan jullie allemaal snelquote:Op dinsdag 14 december 2010 02:04 schreef wolferl het volgende:
Niveau 25 alweer bereikt.
Nu ga ik beginnen aan de Endurance Event, 60 ronden op Grand Valley Speedway.
Red Bulletjes staan al koud.
Van dat aantikken, volgens mij sta je ook zo achterstevoren als je met +200 km/u aangetikt wordt!quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:13 schreef DDDDDaaf het volgende:
Jammer dat de AI van je tegenstanders nogal te wensen over laat; zeker met een tail happy auto als de Murcièlago sta je binnen de kortste keren achterstevoren wanneer je voor de zoveelste keer aangetikt wordt. Bovendien begin ik nu geregeld te merken dat één of twee AI-tegenstanders van je wegrijden, tot het moment dat je ze voorbij bent; dan rij je iedereen weer het snot voor de ogen.
Hmm die race suit heb ik gedaan. De code voor de Jag nog niet! Toch nog maar eens proberen dan.quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:16 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Je krijgt 2 codes. 1 is voor een race suit en de ander is voor je Jaaaaag. De Jaaaag verschijnt dan volgens mij bij Car Delivery.
Jaaaag
Mijn god... Wat een held ben jij zegquote:Op maandag 13 december 2010 21:33 schreef Chaos-Zero het volgende:
Eindelijk alle Nascar Special Challenges op goud gehaald!
Valt met DTM en DTCC nog redelijk mee heb ik het ideequote:Op dinsdag 14 december 2010 09:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Van dat aantikken, volgens mij sta je ook zo achterstevoren als je met +200 km/u aangetikt wordt!![]()
Dat andere heb ik inderdaad ook wel eens ja.
Vind die Top Gear race met die trucks al vervelendquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Mijn god... Wat een held ben jij zeg. Lees dus net rond jouw post om dat de ABS uit moet staan. Dat moet de goudentip dan wel wezen want die knakkers zijn niet, maar dan ook totaal niet bij te houden bij die laatste races (2 ronden op 3 banen).
Gister wel gewoon die Top Gear race met die idiote Elise gehaald
Trucks? VW-busjesquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Vind die Top Gear race met die trucks al vervelend
Ze hebben wel de wegligging en het acceleratievermogen van een vrachtwagen, dát dan weer wel!quote:
Iemand?quote:Op maandag 13 december 2010 14:49 schreef biertank het volgende:
Vraagje, gister met B-spec begonnen.
Echt brilliant, ik dingen doen af en toe wat wijzigen en die gast scoort auto's voor mij.
Maar toch loopt het niet helemaal zoals het moet.
Bij beginnen heb je een lightweight cup (japanse geloof ik?) heb ik een gaar autotje met 70pktjes.
Had ik netjes de a-spec mee gehaald, maar mijn b-spec rijder lukt het niet.
Heb de auto helemaal tot de max opgefockt (110pk+) maar hij komt niet verder dan 2e.
(Gaat over de eerste race, de tweede wint ie dik)
B-spec driver is ondertussen level 10 dus begrijp het niet zo goed, iemand een idee?
Edit: Ik zag trouwens wel dat ik de banden nog op soft kon zetten, gedaan, daarna niet meer getest, maar dit is echt de laatste optie voor deze auto.
Gedaan was weer de oplossing niet, heb maar een andere auto gekocht.
Daarnaast vroeg ik mij af hoe het zit met dat balkje tijdens de race: blauw puntje rood.
Je driver heeft ook zo'n balkje, met een puntje, bij die van mij staat ie iets onder het puntje wat je in de race ziet.
(hoop dat het duidelijk is weet ff niet hoe ik het anders moet uitleggen).
Wat is het beste? Zorgen dat ie de heletijd op het puntje in het midden staat tijdens de race.
Of op het puntje wat je bij de driver ziet staan, in mijn geval er dus iets onder, heb ff gezocht maar niks over gevonden.
Kan iemand mij wat meer over vertellen?
Ik had die beschrijvingen natuurlijk overgeslagen, wist wel wat het deed maar niet hoe het werkte.quote:
Ja, ik speel het nog steeds voor de ontspanning en merk al dat ik hem tripte gister bij die topgear meuk. Kwam er al snel achter dat die nascars niet echt ontspanning opleveren voor mij, heb wel alles goud behalve die laatste drie.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:03 schreef DeeBee het volgende:
@jackson: ik heb hem weldegelijk gehaald met ABS op 1, maar dat was echt hels.
Gallardo vreselijk??! Je bent niet wijs, topcar.quote:Op maandag 13 december 2010 23:21 schreef HeertjeB het volgende:
Gallardo is idd echt een vreselijke bak, geef mij mn ferarri maar ;D
Zijn grote broer, de Murcie, is veel erger. De Gallardo rijdt goed inderdaad.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:23 schreef Sant. het volgende:
[..]
Gallardo vreselijk??! Je bent niet wijs, topcar.
Laat me raden, je hebt hem volledig getuned en nu vind je het vreemd dat ie nerveus is??
ik heb een standaard Gallardo gekocht voor lambo en gallardo challenge, beide winst met dikke voorsprong.
Dat ding rijdt heerlijk strak!
(overigens wel race softs en een bescheiden spoiler voor extra downforce erop gezet)
Thnx voor de tip! Ik ga me dus ook maar een Gallardo halen; de Lambo-challenge met de chromeline Murcièlago eindigt bij mij momenteel nl. iedere keer in een enorm debacle...quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:32 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Zijn grote broer, de Murcie, is veel erger. De Gallardo rijdt goed inderdaad.
Das een drama ja. En toch heb ik wedstrijden gewonnen met die Murcie, vraag niet hoe. Maar bij die kun je beter de Gallardo kopen. Misschien een beetje tunen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:36 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Thnx voor de tip! Ik ga me dus ook maar een Gallardo halen; de Lambo-challenge met de chromeline Murcièlago eindigt bij mij momenteel nl. iedere keer in een enorm debacle...
Mij is 'ie voorlopig nog altijd net iets té tailhappy, wellicht gaan uren en uren achter het GT5-stuur daar nog verandering in brengen. Momenteel is mijn over de top getunede race-ZR1 mijn favoriet.quote:
Inderdaad niet echt te volgen. Heb er zelf twee keer over gedaan want de eerste keer werd ik genadeloos op de kap genomen door één of andere onverlaat. Best apart om mensen volgas van die baan geramd te zien wordenquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:56 schreef SonicVolcano het volgende:
Smaken verschillen gelukkig
Wat is die Kubelwagen race een vreemd iets en dat is Gevorderd? Ik werd makkelijk 1e na 1 pogingLekker handig ook als 50% van je tegenstanders eruit wordt geknald door een groepje gepensioneerde soldaten
Kijk, daar heb ik wat aan!quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:20 schreef SonicVolcano het volgende:
Voor mensen die de rally beginners nog moeten: koop een S2000 V type, EU of US maakt niet uit. Rijdt heerlijk en ik had op een gegeven moment 14 seconden voorsprong op nummer 4Staat bij occassions en is precies 250 PK
Hij maakt als het goed is zelf een pitstop hoor...quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:40 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
pff ben nu met a-spec level 22 en met b-spec ook. B-spec is wel verder qua ervaring nu haha. Kan nu de races gaan laten tijden met B-spec coureur maar heb dus een race van 20 rondes. Daar moet ik dus een pitstop maken en een coureurwisseling is ook erg handig. Ik heb echter nog maar 1 coureur (kan er nu max 5 hebben). Ik kan de coureur dus niet geheel zelfstandig laten rijden omdat ik m moet laten pitstoppen. Beetje irritant haha. Maar goed heb nu wel 4,1 miljoen. Kan bijna de mazda 787B kopen!!! nog 1,1 miljoen haha!
Nog niet in gereden, is die Lambo uit de Grand Tour een SuperVeloce of een normale murcie? Dat is in elk geval een wild beestje, waar ik nog niet mee in de buurt kwam van de Scuderia die daar op kop rijdt..quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:37 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Das een drama ja. En toch heb ik wedstrijden gewonnen met die Murcie, vraag niet hoe. Maar bij die kun je beter de Gallardo kopen. Misschien een beetje tunen.
Tjonge, wat ben je dan ziek...quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:56 schreef TheNeptune het volgende:
Slecht nieuws maar gelijk ook goed! Hele nacht lopen overgeven dus geen school, en uiteraard gaat GT5 dan lekker aan vandaag!
dat is wel mooi....maar dan nog is hij denk fysiek niet sterk genoeg om 20 rondes te kunnen rijden. Ga het morgen wel uitproberen. Zie wel waar het schip strand. ANders moet ik een 2e coureur gaan trainen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:48 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hij maakt als het goed is zelf een pitstop hoor...
Want omdat je niet naar buiten wil en je kut voelt, moet je jezelf maar gaan vervelen?quote:
Als ik ziek ben, lig ik in bed. Ik heb dan echt geen zin om geconcentreerd te gamen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:12 schreef very het volgende:
[..]
Want omdat je niet naar buiten wil en je kut voelt, moet je jezelf maar gaan vervelen?
Wat een bullshitquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:16 schreef Sant. het volgende:
[..]
Als ik ziek ben, lig ik in bed. Ik heb dan echt geen zin om geconcentreerd te gamen.
als je fit genoeg bent om te gamen, kun je ook werken / school.
Dat je dan een kutdag hebt, dat kan best.. 's avonds gelijk maar weer slapen dan..
Ik ben ook een nacht ziek geweest, en aan de schijt. Dan ga ik echt niet op me werk zitten en andere mensen ook ziek maken. Ik kan dan wel geconcentreerd gamen. Alleen loop je dan om de 10 min naar de wc.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:16 schreef Sant. het volgende:
[..]
Als ik ziek ben, lig ik in bed. Ik heb dan echt geen zin om geconcentreerd te gamen.
Dat je dan een kutdag hebt, dat kan best.. 's avonds gelijk maar weer slapen dan..
Beste reaguurder haha. Ik heb de hele nacht naar de wc moeten rennen om dat ik moest overgeven. En niet echt sterk ben dus niet echt de nocht om op de fiets te stappen als ik niets gegeten heb en er ook nog niets ingaat. Om dan even de PS3 aan te pleuren is toch geen misdaadquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:03 schreef Sant. het volgende:
[..]
Nog niet in gereden, is die Lambo uit de Grand Tour een SuperVeloce of een normale murcie? Dat is in elk geval een wild beestje, waar ik nog niet mee in de buurt kwam van de Scuderia die daar op kop rijdt..
[..]
Tjonge, wat ben je dan ziek...
Thuiswerken zou dan inderdaad geen probleem zijn nee.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:16 schreef Sant. het volgende:
[..]
quote:
Dus dit!quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:30 schreef very het volgende:
[..]
Thuiswerken zou dan inderdaad geen probleem zijn nee.
Maar wanneer ik ziek ben heb ik geen zin om de kou in te gaan, mensen om me heen te hebben, de rest misschien aan te steken en elke keer het toilet voor anderen bezet te houden.
Jij doet net alsof men gelijk zielig moet doen wanneer hij/zij zich ziek voelt.
Nu wel weer.... RAaaaaaaarquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:32 schreef DutchErrorist het volgende:
lol mijn b-spec bob wil niet in zijn eentje 2 rondes doen over de Nordschleife, zonet wel, maar nu niet meer...
hahaha terecht ik zou ook staken...quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:32 schreef DutchErrorist het volgende:
lol mijn b-spec bob wil niet in zijn eentje 2 rondes doen over de Nordschleife, zonet wel, maar nu niet meer...
OK, daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:30 schreef very het volgende:
Thuiswerken zou dan inderdaad geen probleem zijn nee.
Maar wanneer ik ziek ben heb ik geen zin om de kou in te gaan, mensen om me heen te hebben, de rest misschien aan te steken en elke keer het toilet voor anderen bezet te houden.
Jij doet net alsof men gelijk zielig moet doen wanneer hij/zij zich ziek voelt.
ligt eraan welke sector en welke challengequote:Op dinsdag 14 december 2010 12:42 schreef TheNeptune het volgende:
Haha wou net zeggen, laten we on-topic gaan..
Iemand nog tips voor de AMG challenges? Heb er vrij veel moeite mee..
sowieso moet je op een aantal plekjes een stukje afsnijden toch....quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:46 schreef Sant. het volgende:
[..]
ligt eraan welke sector en welke challenge
ik heb de 300SL en SLS op een droge baan op goud staan, behalve sector 2. op de een of andere manier kom ik daar nog zo een 1.5 seconde tekort met de 300SL en nog meer bij de SLS.. maar heb geen idee waar ik dat moet gaan pakken.
Ik kwam er wel achter dat de "ideale lijn" zoals aangegeven in GT niet altijd de snelste is..
Mag je die cup (volledig terecht) niet mee rijden.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:46 schreef Slomy het volgende:
Kan ik van iemand die facebook jag lenen voor de Historic Racing Car Cup?
Heb zelf geen account en krijg het niet voor elkaar een auto te vinden waarmee die cup makkelijk te winnen is zonder huge amount of credits ertegenaan te gooien. Laatste race die ik nog moet winnen in de Expert series.
M'n ps id is: Slomy
Ik vind die ideale lijn wel handig om tijdig te zien of er bochten aankomen en welke kant deze op gaan en hoe scherp deze zijn. Dat is dan ook het enige waarvoor ik 'm gebruikquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:58 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
sowieso moet je op een aantal plekjes een stukje afsnijden toch....
Die ideale lijn past ook absoluut niet bij mijn rijstijl. Al probeer ik nog zo hard, ik kan die lijn echt niet aanhouden. Tenzij ik 50km/u ga rijden ofzo
Meestal kan die lijn volgen niet echt veel kwaad... Is mijn ervaring op de ring. Merk wel dat sommigen mensen andere rempunten pakken in het echt. Met die 300SL is een andere lijn wat beter te doen dan met die SLS.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:58 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Ik vind die ideale lijn wel handig om tijdig te zien of er bochten aankomen en welke kant deze op gaan en hoe scherp deze zijn. Dat is dan ook het enige waarvoor ik 'm gebruik
Top! Ik stuur je nog wel eens een AE86 nurspekkie terugquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:07 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Mooi! Ik had er al zo'n 15K aan onderdelen ingepropt, dus doe er je voordeel mee.
Hoef er niks voor terug, dus enjoy your Hachi Roku.
Wilde ik gisteren de Japanese 80's Pro race doen, denk ik pak mn S. Shigeno AE86..... MOOI NIET! Dat ding komt uit 2000Had ik alleen nog een bog standard AE86 Levin over... Crap zooi.
Iemand tips voor de Level 10 Rally Challenge? Dirt kom ik niet verder dan Brons, sneeuw reed ik met 2 vingers in mn reet op goud en Tarmac word ik 4e...
Ik gebruik een Clio Sport V6. Of moet ik die fokking dure 2e hands Renault 5 kopen en het daarmee doen?
+10 kudo's voor deze tip. Gister zelf op dezelfde manier gedaanquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:43 schreef Auti het volgende:
[..]
Top! Ik stuur je nog wel eens een AE86 nurspekkie terug![]()
Tips voor Rally Challenge.. les 1 Delta S4 (die moet je vast al ergens gewonnen hebben)
En op Tarmac moet je gewoon Stiggy doen en op Dirt net alsof je op asfalt raced, beetje vroeger inremmen, en sowieso alles op throttle control.. vertrouw die wagen maar; zetten en trappen.
En dan moet je die sneeuwrally nog eens doen met dat dingSloephoeken FTW!!
Delta S4 dus, als je hem niet hebt dan mag je hem natuurlijk lenen.
Ik heb ook een 2e B spec driver en als je hem een goede auto geeft en vooral veel tempert in het begin dan levelt hij als een malle! edit; in de hogere raceklassesquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:04 schreef DeeBee het volgende:
Focus ST voor de eerste rallies en daarna even Loeb Challenge spelen en z'n C4 WRC '08 winnen om de andere rallies te doen werkte ook prima.
M'n nieuwste driver doet z'n eerste race met een Zonda R op de High Speed Ring (Turbo Challenge ofzo) en hij gaat hem nog winnen ook...Wel was hij na 4 ronden al al z'n strength kwijt.
Werkt dat? Die knakker meteen een dikke race laten rijden?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:15 schreef DeeBee het volgende:
Die van mij was na 1 raceje level 4, nu rijdt hij Like The Wind op Daytona in de Formula GT en dat is straks 10.000+ XP erbij en ben benieuwd hoeveel classes hij zal stijgen.
Ik heb ondertussen al 4 drivers, class 20, 17, 16 en 4 dus.
Zeg, doet mij eens effe die S4 uitlenen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:22 schreef Auti het volgende:
wow.. jij steekt er wel heel veel moeite in!
Haast alle Group B auto's zitten er inquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:10 schreef Auti het volgende:
Delta S4 is Group B jongens, 1 van de weinige in GT5 (of enige? Er zit nog een Stratos in geloof ik, maar ik heb een neppe.. die S4 is for real.
Group B
Onbegrijpelijk om die knakkers meer te laten racen dan dat je zelf rijdtquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:29 schreef DDDDDaaf het volgende:
Soms maakt de AI van je coureurs nogal domme beslissingen (netjes blijven wachten tot het hele veld voorbij is gescheurd, voordat 'ie na een spin terug de baan opkomt), maar over het algemeen wordt de B-spec op de hogere niveau's best grappig. Mijn B-spec'ers hebben inmiddels een hogere ranking als mij en mogen me met hun racecapriolen van wat dikke bakken voorzien.
Maar ik lees net eigenlijk pas dat je level 10 bedoeld, en dat is die to 250pk rally?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:26 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Zeg, doet mij eens effe die S4 uitlenen.
nvm heb heletijd rustig aan gereden gezegd zodat die rustig bleef en hij heeft gewonnen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe laat ik me B-spec het makkelijst de NR-A Roadster Cup halen voor de Furai, heb een dik getunede MX-5 uit 89 maar hij maak er teveel fouten mee.
Heb een vrijwel standaard MX5 uit 2007 gebruikt. Rustig doen en hij won mquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe laat ik me B-spec het makkelijst de NR-A Roadster Cup halen voor de Furai, heb een dik getunede MX-5 uit 89 maar hij maak er teveel fouten mee.
www.watbenjedan.comquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:07 schreef wolferl het volgende:
Ik kan wel janken.
58e van de 60 ronden, ik word gebeld, zet het spel dus even op pauze.
Omdat de restart knop naast de knop zit om de race te vervolgen, komt u per ongeluk op restart.
Ik druk zonder na te denken op restart dus. GODDDDDDVERDOMMMME bijna 2 uur naar de klote.
Waarom krijg je bij elk onzin dingetje tientallen bevestigingen knopjes die je moet begaan, maar bij zoiets belangrijks niet. Restart, ja sorry de race start opnieuw. Geen vraag of je het wel zeker weet. Nee gelijk opnieuw. GVD ik ben woest.
Nou voel me absoluut geen prutser, eerder een lul.quote:
Ja kut is dat he... Het is zo achterlijk dom dat hij niet vraagt of je het zeker weet... Heb het ook al een paar keer gehad.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:07 schreef wolferl het volgende:
Ik kan wel janken.
58e van de 60 ronden, ik word gebeld, zet het spel dus even op pauze.
Omdat de restart knop naast de knop zit om de race te vervolgen, komt u per ongeluk op restart.
Ik druk zonder na te denken op restart dus. GODDDDDDVERDOMMMME bijna 2 uur naar de klote.
Waarom krijg je bij elk onzin dingetje tientallen bevestigingen knopjes die je moet begaan, maar bij zoiets belangrijks niet. Restart, ja sorry de race start opnieuw. Geen vraag of je het wel zeker weet. Nee gelijk opnieuw. GVD ik ben woest.
Hoezo? Wat is er niet realistisch aan, behalve dat die auto niet bestaat?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:59 schreef Tinos85 het volgende:
Dit is dan toch wel erg jammer voor zo'n realistisch racespel
Het was al eerder voorbij gekomen.... Zeer zuur.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:14 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nou voel me absoluut geen prutser, eerder een lul.
Maar kom op, afgezien van 'mijn' fout. Het is toch bizar dat je voor elk onzin dingetje of transformatie in GT5 wel 20 keer op bevestig moet klikken voordat het daadwerkelijk van kracht is.
Maar dat je voor zo'n belangrijk iets, de race dus, zonder enig extra bevestiging om zeep kan helpen.
Lijkt me wel erg snel. 300 door een onwijs scherpe bocht? Ook banden hebben een limiet.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:21 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Hoezo? Wat is er niet realistisch aan, behalve dat die auto niet bestaat?
Als die wagen daadwerkelijk zo'n enorme grip heeft als de tekeningen van newey dan kan deze tijd wel.
Weet ik, maar ik voel me toch een lul.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Het was al eerder voorbij gekomen.... Zeer zuur.
Toen postte ik dezelfde link vandaar, was niet persoonlijk.
Ja dat is die rally ja.... Ach ja, dan maak ik mn Clio V6 wel wat lichter, gaat ie ook sneller van.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:43 schreef Auti het volgende:
[..]
Maar ik lees net eigenlijk pas dat je level 10 bedoeld, en dat is die to 250pk rally?
Want daar mag een S4 niet aan mee doen.
Wie weet gebruikt deze een heel ander type soort band...weet jij veel.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:23 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Lijkt me wel erg snel. 300 door een onwijs scherpe bocht? Ook banden hebben een limiet.
Ik heb de Droge AMG races ook allemaal goud, en de eerste natte SL ook.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:44 schreef DeeBee het volgende:
Argh, lap 19/20 het verneuken op Suzuka met die Formula GT is niet echt nice, half uur voor niks gereden...
AMG challenges: beetje afsnijden soms ja,maar gras is alleen sneller als je met hoge snelheid en vloeiend weer op asfalt komt ook.
Verder je rempunten leren kennen, sommige punten van die lijn kloppen niet, andere weer zeker wel...
Full lap gewoon iets rustiger aan, die zijn het makkelijkst (behalve de SLS dry full lap, die is aardig pittig). Laatste sector veel gas op een heleboel stukken, en super laat remmen voor de laatste 'chicanes' voor start-finish.
Heb ze allemaal op gold (alle 4 x 5) en moeilijksten waren de dry SLS denk.
Lijkt me toch wel een premium wagen? Bedoel je de oude GTV?quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:35 schreef very het volgende:
[..]
Alfa Romeo GT toch?
Die zit er wel in hoor
Nissan 240RS Rally Car '85quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:27 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ja dat is die rally ja.... Ach ja, dan maak ik mn Clio V6 wel wat lichter, gaat ie ook sneller van.
Ja, al sinds GT1quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:47 schreef Auti het volgende:
Jullie weten trouwens dat je bij tuning ook de onderdelen er weer af kan halen en er bijv een standaard turbo op terug kan zetten e.d.?
Ook die zit erin, maar ik bedoelde de Alfa Romeo GT 3.2 V6 24V '04.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:44 schreef nero7 het volgende:
[..]
Lijkt me toch wel een premium wagen? Bedoel je de oude GTV?
Jij vind een C8 lelijk, en een GT niet?quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:08 schreef nero7 het volgende:
Ik weet waar S en P voor staat.
Beetje BS dat de GT geen premium is, maar dat kutding van een 8C wel. Dat ding is gruwelijk lelijk en niet te besturen.
Alle alfa romeo's zijn lelijk.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:08 schreef nero7 het volgende:
Ik weet waar S en P voor staat.
Beetje BS dat de GT geen premium is, maar dat kutding van een 8C wel. Dat ding is gruwelijk lelijk en niet te besturen.
Op de C8 na danquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:17 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Alle alfa romeo's zijn lelijk.
Sowieso is dat hele menu een dikke faal.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:26 schreef wolferl het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik voel me toch een lul.
Ene kant ligt het aan mijzelf, andere kant vind ik dit soort menu's een blunder van GT5.
Is dat zo? Ik vind Spykers dan juist weer ontzettend lelijk!quote:
8C = Alfaquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:32 schreef very het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik vind Spykers dan juist weer ontzettend lelijk!
Toch staat er een alfa logo op
Ik had mazzel met Schwarzwald, want kon mij AMG Stealth gebruiken. Wat een beest is datquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:35 schreef Driepink het volgende:
ik moet trouwens nog een leuke auto voor:
Rally - Advanced
&
Extreme - Schwarzwald liga B
he jammerquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:37 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik had mazzel met Schwarzwald, want kon mij AMG Stealth gebruiken. Wat een beest is datKan helaas de DLC cars niet uitlenen, want krijg dan zo'n waarschuwing. Anders had je 'm mogen gebruiken
hmm dat ding kost? 250k ?quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:42 schreef SonicVolcano het volgende:
Maar zou toch voor een SLS gaan. Beetje tunen en je haalt het wel
Ja iets met 2000km moet je gereden hebben.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:46 schreef Driepink het volgende:
trouwens, als je 100 aspec wins krijgt, krijg je dan die ticket 1000 ?
want de kms ben ik al gepaseerd inmiddels.. of tenminste.. 1000 mile zowiezo, 2000 mile zit ik kdenk nog 200-100 km vandaan
stock haal je em ook wel.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:42 schreef SonicVolcano het volgende:
Maar zou toch voor een SLS gaan. Beetje tunen en je haalt het wel
ticket 1000..quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:59 schreef nero7 het volgende:
over welke ticket hebben jullie het? afstand?
ik weet nog steeds niet hoe je hem krijgt..?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:05 schreef SonicVolcano het volgende:
Ja maar die 1000 ticket is iets speciaals.
Ik kreeg deze
[ afbeelding ]
Goeie vraag Krea.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:32 schreef Kreator het volgende:
Wat voor auto hebben jullie gekozen bij de 4e race op expert? Dat is Classic Supercars. Dus van voor 1979.
Ik zie daar bv een Toyota 7 rijden, maar die kan ik niet kopen....en met die kneuzenferrari win je nooit... En ik heb echt niet genoeg geld.
Die race moet ik ook nog. Heb ook echt geen idee nog. Naja, eerst maar andere dingen doenquote:
hehe.. ja.. hoelang denk je dat ik nu al op google zoek ?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:16 schreef SonicVolcano het volgende:
100 keer winnen en meer dan 2000 km rijden. Via Google kunnen terugvinden.
Zo kut is dit inderdaad, samen met all-stars zijn dit de enige races die ik nog moet doen van de expert-klasse.quote:
same here!quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:25 schreef Toempf het volgende:
[..]
Zo kut is dit inderdaad, samen met all-stars zijn dit de enige races die ik nog moet doen van de expert-klasse.
DS3 ?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:26 schreef nero7 het volgende:
Zo de 300SL met regen met 6 seconden onder de goudlimiet gehaaldIn 1x
Driving Force GTquote:
Waarom moet ik iedere keer aan een Citroën denken als ik dit zie staanquote:
ditquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:28 schreef Toempf het volgende:
[..]
Waarom moet ik iedere keer aan een Citroën denken als ik dit zie staan
Hierquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:29 schreef nero7 het volgende:
SLS AMG '10 in de aanbieding.. eenmaal, andermaal? Ik heb er al 1 gekocht...
Tsjaa ik ben level 17. Heb niet echt speciale auto's.. Heb wel een Ferrari van 843 PK.. en nog wat klassiekers maar die zul jij vast ook wel hebben,quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:30 schreef nero7 het volgende:
[..]
Wat kan ik er voor terug krijgen? Als ik ook wat moois terugkrijg mag je em houden
310PK maar voor jou wil ik wel een kleine beurt erbij doen met wat tuning.quote:
is er iets wat je zoekt ?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:41 schreef nero7 het volgende:
heb je wat meer keuze? misschien staat daar wat leuks tussen.
Lijstje boven ge-edit..quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:41 schreef nero7 het volgende:
heb je wat meer keuze? misschien staat daar wat leuks tussen.
Dus RUF tegen die SLS? Kan helaas wel pas morgen versturen omdat ik vandaag al een auto opgestuurd heb.. ik weet niet of dit wat complicaties met zich meebrengt.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:53 schreef nero7 het volgende:
ik zoek wat voor de All Stars en andere lichte bakken.
Doe die RUF maar, lijkt me wel gaafVoor die SLS krijg ik toch maar de kwart terug, en jij kan em ook niet voor de kwart krijgen
.
Welke challenge is dat en vanaf welke level?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:41 schreef wolferl het volgende:
Endurancereeks is toch van de zotte.
Je springt van niveau 25-->26-->27-->28--29-->30-->35-->40
60 ronden race op niveau 25 won ik met speels gemak (Team Peugeot Total '10).
Je wint 136.000 credits, en krijgt een bagger auto.
Replay waarde van die race is nul, omdat ik in Extremereeks een race doe, 5 ronden in Rome, binnen 5 minuut 30. En dan win ik elke keer 83.000 credits en 4300 ervaringspunten.
Dus voorlopig ga ik lekker Rome racen met de Peugeot.
300 KM van Grand Valley (Endurancereeks) vanaf niveau 25.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Welke challenge is dat en vanaf welke level?
nero 7?, ga je akkoord? want anders ga ik er geen geld in stoppen namelijk..quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dus RUF tegen die SLS? Kan helaas wel pas morgen versturen omdat ik vandaag al een auto opgestuurd heb.. ik weet niet of dit wat complicaties met zich meebrengt.
Tevens ga ik even onderhoud plegen en wat tunen..
akkoordquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
nero 7?, ga je akkoord? want anders ga ik er geen geld in stoppen namelijk..
Win met je B-spec Like the wind dan krijg je die Toyota 7, daar kan je dan die races mee winnenquote:
Terrorist, ik heb die Pick-up nooit ontvangen, had hier al gelezen dat rond die datum veel dingen niet zijn ontvangen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:35 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Win met je B-spec Like the wind dan krijg je die Toyota 7, daar kan je dan die races mee winnen
Hier altijd cockpitquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:36 schreef Stekelbees het volgende:
En met welke view racen de fokkertjes?
Cockpit, rear, hood, dashboard view?
Ja maar ik heb hem ook niet meerquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Terrorist, ik heb die Pick-up nooit ontvangen, had hier al gelezen dat rond die datum veel dingen niet zijn ontvangen.
Auti had dit ook, ik zal spoedig je een auto cadeau geven.. eventueel een pick-up want staat toevallig eentje in de occaison maar moet ik eerst wat geld hebben want moet ook nog een andere auto tunen omdat die naar Nero gaat.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:41 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja maar ik heb hem ook niet meer
Ah hoeft niet joh. Die pick-up kan me gestolen zijn... Had hem toch alleen maar voor die races... Paas me maar een keer een Fiat Panda als je er 1 tegenkomtquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Auti had dit ook, ik zal spoedig je een auto cadeau geven.. eventueel een pick-up want staat toevallig eentje in de occaison maar moet ik eerst wat geld hebben want moet ook nog een andere auto tunen omdat die naar Nero gaat.
Mijn excuses.
Welke een 500'je? klassieker? Heb er toevallig gister 1 gewonnen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:44 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ah hoeft niet joh. Die pick-up kan me gestolen zijn... Had hem toch alleen maar voor die races... Paas me maar een keer een Fiat Panda als je er 1 tegenkomt
Met de XJ13 Race Car '66, die ik bij de Indy 500(Endurance) heb gewonnen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:32 schreef Kreator het volgende:
Ik zat in het verkeerde topic. Dat schoot niet op.
Wat voor auto hebben jullie gekozen bij de 4e race op expert? Dat is Classic Supercars. Dus van voor 1979.
Ik zie daar bv een Toyota 7 rijden, maar die kan ik niet kopen....en met die kneuzenferrari win je nooit... En ik heb echt niet genoeg geld.
Ik ook cockpit. Gewoon, omdat het meer de "echte" ervaring geeft.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:38 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hier altijd cockpit
Daarom baal ik er ook echt van als ik soms perse in een standaard auto MOET racen, want het geluid klopt dan ook niet vind ik (zonder cockpit view) en dan weet ik niet goed wanneer ik moet schakelen.
Pandaquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Welke een 500'je? klassieker? Heb er toevallig gister 1 gewonnen.
Ooow shit ik haal die 2 altijd door elkaar..quote:
Dat is die facebook auto, toch?quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:49 schreef Ik-ben-niet-perfect het volgende:
[..]
Met de XJ13 Race Car '66, die ik bij de Indy 500(Endurance) heb gewonnen.
Ik ook, ik kreeg de Calsonic Skyline, wel een behoorlijk vette bak moet ik zeggenquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:15 schreef nero7 het volgende:
ik heb er 2 ofzo
overigens heb ik de Ticket 1000 bemachtigd!
Er staat "Je bent 100x naar het circuit geweest of je hebt 2000km afgelegd"
nee die facebookauto is een andere jagquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:27 schreef very het volgende:
[..]
Dat is die facebook auto, toch?
Kan je die nou ook gebruiken als je hem via facebook hebt verkregen?
dat kan je toch niet zien van te voren? Of bedoel je dat je iedere keer je PS3 aan- en uit moet zetten? Handig zegquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:34 schreef nero7 het volgende:
godver, bedenk ik me net dat ik de boel gewoon keihard kon blijven resetten tot ik wel een dikke bak zou krijgen...... Lekker dan..
Nee, iets met licenses. Zie topic terug volgens mij en dan een reactie van DeeBee..quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:35 schreef Toempf het volgende:
[..]
dat kan je toch niet zien van te voren? Of bedoel je dat je iedere keer je PS3 aan- en uit moet zetten? Handig zeg
Dat ging volgens mij over de auto's in de Used Car Dealership.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, iets met licenses. Zie topic terug volgens mij en dan een reactie van DeeBee..
Ik heb wel de camera zo neergezet dat die weg recht is alsof ik opstijg...quote:
Dat Facebook gevalletje schijnt een speciaal type te zijn, die je zover ik heb begrepen, niet voor die Historic car race kunt gebruiken.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:35 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
nee die facebookauto is een andere jagen die kun je gewoon gebruiken net als elke andere auto
klopt iddquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:54 schreef Ik-ben-niet-perfect het volgende:
[..]
Dat Facebook gevalletje schijnt een speciaal type te zijn, die je zover ik heb begrepen, niet voor die Historic car race kunt gebruiken.
De SLS is een vette bak man. Wat voor banden gebruik je? Die van mij heeft echt een prima wegligging en rijdt fantastisch.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:39 schreef Driepink het volgende:
wat een kankerauto!
wie wilt een sls ?
pm maar, zo snel mogelijk wel.. doe maar voor een audi rs6 avant of normaal..!
graftakkekankertyfusauto godgodgodverredomme!
excuses voor het taalgebruik
Race Normaal of Zacht maakt echt het verschil. Probeer het maar eens.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:09 schreef Driepink het volgende:
ja ik ben blut, en er zitten sport hard onder..
lijkt me stug dat ie wel normaal rijd als ik race zacht eronder gooi..
maarja, morgen ff weer die 17k / 4mins race doen @ prof..
en dan lekker helemaal tot het gaatje tunen die kutbak..
verdomd mooi, maar als zn rij-eigenschappen nou net zo goed waren als zn uiterlijk
Toch niet...ik kreeg toch echt de jaguar xj13 via facebook. En die kan ik niet gebruiken bij die racequote:Op dinsdag 14 december 2010 21:35 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
nee die facebookauto is een andere jagen die kun je gewoon gebruiken net als elke andere auto
???quote:
Aha...thanksquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:22 schreef Toempf het volgende:
Die facebook Jag is een chromeline versie, en daarom niet te gebruiken tijdens die Historic Racecar Cup.
Tuurlijk...laat een vriend een langzame auto pakken en een online game starten. join dan zelf met je Corvette (volledig getuned), en raas hem voorbijquote:
Je hebt een geleende auto verkocht?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vind dat bspec bijna leuker als aspec worden:P
Volgende week vakantie dan maar voor 3 hoge lvl coureurs zorgen voor de endurances.
Driepink die copen die je me had geleend zou je die morgen nog even willen uitlenen als het niet teveel gevraagd is ik heb hem namelijk verkocht omdat ik in geld nood zat en wil mijn bspec erin laten rijden.
Hoe kun je hem dan nu terug geven, als je hem verkocht hebtquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vind dat bspec bijna leuker als aspec worden:P
Volgende week vakantie dan maar voor 3 hoge lvl coureurs zorgen voor de endurances.
Driepink die copen die je me had geleend zou je die morgen nog even willen uitlenen als het niet teveel gevraagd is ik heb hem namelijk verkocht omdat ik in geld nood zat en wil mijn bspec erin laten rijden.
Haha jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:46 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hoe kun je hem dan nu terug geven, als je hem verkocht hebt
LOLquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:44 schreef very het volgende:
[..]
Je hebt een geleende auto verkocht?
Zal Driepink leuk vinden![]()
extreem he?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:02 schreef Toempf het volgende:
Ga me alsjeblieft niet vertellen dat je voor de Dreamcar Championship in Extreme ook nog eens een GT by Citroen moet kopen à 2 miljoen credits
Je had een Impala kunnen krijgen als je de Jeff Gordon School hebt voltooid met gouden trofeeën.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:47 schreef Toempf het volgende:
waarom kan ik 95% van de auto's in mijn garage niet verkopen? Heb een Nascar gekocht voor 500.000, er 2 races mee gedaan, vervolgens niet meer nodig maar kan hem niet verkopen
Niet iedereen kan in 1 keer overal goud op halen. Nascar is kut en die dingen zijn amper te besturen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:09 schreef nero7 het volgende:
[..]
Je had een Impala kunnen krijgen als je de Jeff Gordon School hebt voltooid met gouden trofeeën.
Nogal zonde, vind je niet?
Wat een idioot is die bestuurder, met zulke snelheden rijden is ongeoorloofd op openbare wegen.quote:
Maar wel gaaf!quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Wat een idioot is die bestuurder, met zulke snelheden rijden is ongeoorloofd op openbare wegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |