Pandaquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Welke een 500'je? klassieker? Heb er toevallig gister 1 gewonnen.
Ooow shit ik haal die 2 altijd door elkaar..quote:
Dat is die facebook auto, toch?quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:49 schreef Ik-ben-niet-perfect het volgende:
[..]
Met de XJ13 Race Car '66, die ik bij de Indy 500(Endurance) heb gewonnen.
Ik ook, ik kreeg de Calsonic Skyline, wel een behoorlijk vette bak moet ik zeggenquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:15 schreef nero7 het volgende:
ik heb er 2 ofzo
overigens heb ik de Ticket 1000 bemachtigd!
Er staat "Je bent 100x naar het circuit geweest of je hebt 2000km afgelegd"
nee die facebookauto is een andere jagquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:27 schreef very het volgende:
[..]
Dat is die facebook auto, toch?
Kan je die nou ook gebruiken als je hem via facebook hebt verkregen?
dat kan je toch niet zien van te voren? Of bedoel je dat je iedere keer je PS3 aan- en uit moet zetten? Handig zegquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:34 schreef nero7 het volgende:
godver, bedenk ik me net dat ik de boel gewoon keihard kon blijven resetten tot ik wel een dikke bak zou krijgen...... Lekker dan..
Nee, iets met licenses. Zie topic terug volgens mij en dan een reactie van DeeBee..quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:35 schreef Toempf het volgende:
[..]
dat kan je toch niet zien van te voren? Of bedoel je dat je iedere keer je PS3 aan- en uit moet zetten? Handig zeg
Dat ging volgens mij over de auto's in de Used Car Dealership.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, iets met licenses. Zie topic terug volgens mij en dan een reactie van DeeBee..
Ik heb wel de camera zo neergezet dat die weg recht is alsof ik opstijg...quote:
Dat Facebook gevalletje schijnt een speciaal type te zijn, die je zover ik heb begrepen, niet voor die Historic car race kunt gebruiken.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:35 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
nee die facebookauto is een andere jagen die kun je gewoon gebruiken net als elke andere auto
klopt iddquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:54 schreef Ik-ben-niet-perfect het volgende:
[..]
Dat Facebook gevalletje schijnt een speciaal type te zijn, die je zover ik heb begrepen, niet voor die Historic car race kunt gebruiken.
De SLS is een vette bak man. Wat voor banden gebruik je? Die van mij heeft echt een prima wegligging en rijdt fantastisch.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:39 schreef Driepink het volgende:
wat een kankerauto!
wie wilt een sls ?
pm maar, zo snel mogelijk wel.. doe maar voor een audi rs6 avant of normaal..!
graftakkekankertyfusauto godgodgodverredomme!
excuses voor het taalgebruik
Race Normaal of Zacht maakt echt het verschil. Probeer het maar eens.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:09 schreef Driepink het volgende:
ja ik ben blut, en er zitten sport hard onder..
lijkt me stug dat ie wel normaal rijd als ik race zacht eronder gooi..
maarja, morgen ff weer die 17k / 4mins race doen @ prof..
en dan lekker helemaal tot het gaatje tunen die kutbak..
verdomd mooi, maar als zn rij-eigenschappen nou net zo goed waren als zn uiterlijk
Toch niet...ik kreeg toch echt de jaguar xj13 via facebook. En die kan ik niet gebruiken bij die racequote:Op dinsdag 14 december 2010 21:35 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
nee die facebookauto is een andere jagen die kun je gewoon gebruiken net als elke andere auto
???quote:
Aha...thanksquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:22 schreef Toempf het volgende:
Die facebook Jag is een chromeline versie, en daarom niet te gebruiken tijdens die Historic Racecar Cup.
Tuurlijk...laat een vriend een langzame auto pakken en een online game starten. join dan zelf met je Corvette (volledig getuned), en raas hem voorbijquote:
Je hebt een geleende auto verkocht?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vind dat bspec bijna leuker als aspec worden:P
Volgende week vakantie dan maar voor 3 hoge lvl coureurs zorgen voor de endurances.
Driepink die copen die je me had geleend zou je die morgen nog even willen uitlenen als het niet teveel gevraagd is ik heb hem namelijk verkocht omdat ik in geld nood zat en wil mijn bspec erin laten rijden.
Hoe kun je hem dan nu terug geven, als je hem verkocht hebtquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vind dat bspec bijna leuker als aspec worden:P
Volgende week vakantie dan maar voor 3 hoge lvl coureurs zorgen voor de endurances.
Driepink die copen die je me had geleend zou je die morgen nog even willen uitlenen als het niet teveel gevraagd is ik heb hem namelijk verkocht omdat ik in geld nood zat en wil mijn bspec erin laten rijden.
Haha jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:46 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hoe kun je hem dan nu terug geven, als je hem verkocht hebt
LOLquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:44 schreef very het volgende:
[..]
Je hebt een geleende auto verkocht?
Zal Driepink leuk vinden![]()
extreem he?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:02 schreef Toempf het volgende:
Ga me alsjeblieft niet vertellen dat je voor de Dreamcar Championship in Extreme ook nog eens een GT by Citroen moet kopen à 2 miljoen credits
Je had een Impala kunnen krijgen als je de Jeff Gordon School hebt voltooid met gouden trofeeën.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:47 schreef Toempf het volgende:
waarom kan ik 95% van de auto's in mijn garage niet verkopen? Heb een Nascar gekocht voor 500.000, er 2 races mee gedaan, vervolgens niet meer nodig maar kan hem niet verkopen
Niet iedereen kan in 1 keer overal goud op halen. Nascar is kut en die dingen zijn amper te besturen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:09 schreef nero7 het volgende:
[..]
Je had een Impala kunnen krijgen als je de Jeff Gordon School hebt voltooid met gouden trofeeën.
Nogal zonde, vind je niet?
Wat een idioot is die bestuurder, met zulke snelheden rijden is ongeoorloofd op openbare wegen.quote:
Maar wel gaaf!quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Wat een idioot is die bestuurder, met zulke snelheden rijden is ongeoorloofd op openbare wegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |