Kijk, daar heb ik wat aan!quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:20 schreef SonicVolcano het volgende:
Voor mensen die de rally beginners nog moeten: koop een S2000 V type, EU of US maakt niet uit. Rijdt heerlijk en ik had op een gegeven moment 14 seconden voorsprong op nummer 4Staat bij occassions en is precies 250 PK
Hij maakt als het goed is zelf een pitstop hoor...quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:40 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
pff ben nu met a-spec level 22 en met b-spec ook. B-spec is wel verder qua ervaring nu haha. Kan nu de races gaan laten tijden met B-spec coureur maar heb dus een race van 20 rondes. Daar moet ik dus een pitstop maken en een coureurwisseling is ook erg handig. Ik heb echter nog maar 1 coureur (kan er nu max 5 hebben). Ik kan de coureur dus niet geheel zelfstandig laten rijden omdat ik m moet laten pitstoppen. Beetje irritant haha. Maar goed heb nu wel 4,1 miljoen. Kan bijna de mazda 787B kopen!!! nog 1,1 miljoen haha!
Nog niet in gereden, is die Lambo uit de Grand Tour een SuperVeloce of een normale murcie? Dat is in elk geval een wild beestje, waar ik nog niet mee in de buurt kwam van de Scuderia die daar op kop rijdt..quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:37 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Das een drama ja. En toch heb ik wedstrijden gewonnen met die Murcie, vraag niet hoe. Maar bij die kun je beter de Gallardo kopen. Misschien een beetje tunen.
Tjonge, wat ben je dan ziek...quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:56 schreef TheNeptune het volgende:
Slecht nieuws maar gelijk ook goed! Hele nacht lopen overgeven dus geen school, en uiteraard gaat GT5 dan lekker aan vandaag!
dat is wel mooi....maar dan nog is hij denk fysiek niet sterk genoeg om 20 rondes te kunnen rijden. Ga het morgen wel uitproberen. Zie wel waar het schip strand. ANders moet ik een 2e coureur gaan trainen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:48 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hij maakt als het goed is zelf een pitstop hoor...
Want omdat je niet naar buiten wil en je kut voelt, moet je jezelf maar gaan vervelen?quote:
Als ik ziek ben, lig ik in bed. Ik heb dan echt geen zin om geconcentreerd te gamen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:12 schreef very het volgende:
[..]
Want omdat je niet naar buiten wil en je kut voelt, moet je jezelf maar gaan vervelen?
Wat een bullshitquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:16 schreef Sant. het volgende:
[..]
Als ik ziek ben, lig ik in bed. Ik heb dan echt geen zin om geconcentreerd te gamen.
als je fit genoeg bent om te gamen, kun je ook werken / school.
Dat je dan een kutdag hebt, dat kan best.. 's avonds gelijk maar weer slapen dan..
Ik ben ook een nacht ziek geweest, en aan de schijt. Dan ga ik echt niet op me werk zitten en andere mensen ook ziek maken. Ik kan dan wel geconcentreerd gamen. Alleen loop je dan om de 10 min naar de wc.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:16 schreef Sant. het volgende:
[..]
Als ik ziek ben, lig ik in bed. Ik heb dan echt geen zin om geconcentreerd te gamen.
Dat je dan een kutdag hebt, dat kan best.. 's avonds gelijk maar weer slapen dan..
Beste reaguurder haha. Ik heb de hele nacht naar de wc moeten rennen om dat ik moest overgeven. En niet echt sterk ben dus niet echt de nocht om op de fiets te stappen als ik niets gegeten heb en er ook nog niets ingaat. Om dan even de PS3 aan te pleuren is toch geen misdaadquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:03 schreef Sant. het volgende:
[..]
Nog niet in gereden, is die Lambo uit de Grand Tour een SuperVeloce of een normale murcie? Dat is in elk geval een wild beestje, waar ik nog niet mee in de buurt kwam van de Scuderia die daar op kop rijdt..
[..]
Tjonge, wat ben je dan ziek...
Thuiswerken zou dan inderdaad geen probleem zijn nee.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:16 schreef Sant. het volgende:
[..]
quote:
Dus dit!quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:30 schreef very het volgende:
[..]
Thuiswerken zou dan inderdaad geen probleem zijn nee.
Maar wanneer ik ziek ben heb ik geen zin om de kou in te gaan, mensen om me heen te hebben, de rest misschien aan te steken en elke keer het toilet voor anderen bezet te houden.
Jij doet net alsof men gelijk zielig moet doen wanneer hij/zij zich ziek voelt.
Nu wel weer.... RAaaaaaaarquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:32 schreef DutchErrorist het volgende:
lol mijn b-spec bob wil niet in zijn eentje 2 rondes doen over de Nordschleife, zonet wel, maar nu niet meer...
hahaha terecht ik zou ook staken...quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:32 schreef DutchErrorist het volgende:
lol mijn b-spec bob wil niet in zijn eentje 2 rondes doen over de Nordschleife, zonet wel, maar nu niet meer...
OK, daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:30 schreef very het volgende:
Thuiswerken zou dan inderdaad geen probleem zijn nee.
Maar wanneer ik ziek ben heb ik geen zin om de kou in te gaan, mensen om me heen te hebben, de rest misschien aan te steken en elke keer het toilet voor anderen bezet te houden.
Jij doet net alsof men gelijk zielig moet doen wanneer hij/zij zich ziek voelt.
ligt eraan welke sector en welke challengequote:Op dinsdag 14 december 2010 12:42 schreef TheNeptune het volgende:
Haha wou net zeggen, laten we on-topic gaan..
Iemand nog tips voor de AMG challenges? Heb er vrij veel moeite mee..
sowieso moet je op een aantal plekjes een stukje afsnijden toch....quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:46 schreef Sant. het volgende:
[..]
ligt eraan welke sector en welke challenge
ik heb de 300SL en SLS op een droge baan op goud staan, behalve sector 2. op de een of andere manier kom ik daar nog zo een 1.5 seconde tekort met de 300SL en nog meer bij de SLS.. maar heb geen idee waar ik dat moet gaan pakken.
Ik kwam er wel achter dat de "ideale lijn" zoals aangegeven in GT niet altijd de snelste is..
Mag je die cup (volledig terecht) niet mee rijden.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:46 schreef Slomy het volgende:
Kan ik van iemand die facebook jag lenen voor de Historic Racing Car Cup?
Heb zelf geen account en krijg het niet voor elkaar een auto te vinden waarmee die cup makkelijk te winnen is zonder huge amount of credits ertegenaan te gooien. Laatste race die ik nog moet winnen in de Expert series.
M'n ps id is: Slomy
Ik vind die ideale lijn wel handig om tijdig te zien of er bochten aankomen en welke kant deze op gaan en hoe scherp deze zijn. Dat is dan ook het enige waarvoor ik 'm gebruikquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:58 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
sowieso moet je op een aantal plekjes een stukje afsnijden toch....
Die ideale lijn past ook absoluut niet bij mijn rijstijl. Al probeer ik nog zo hard, ik kan die lijn echt niet aanhouden. Tenzij ik 50km/u ga rijden ofzo
Meestal kan die lijn volgen niet echt veel kwaad... Is mijn ervaring op de ring. Merk wel dat sommigen mensen andere rempunten pakken in het echt. Met die 300SL is een andere lijn wat beter te doen dan met die SLS.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:58 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Ik vind die ideale lijn wel handig om tijdig te zien of er bochten aankomen en welke kant deze op gaan en hoe scherp deze zijn. Dat is dan ook het enige waarvoor ik 'm gebruik
Top! Ik stuur je nog wel eens een AE86 nurspekkie terugquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:07 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Mooi! Ik had er al zo'n 15K aan onderdelen ingepropt, dus doe er je voordeel mee.
Hoef er niks voor terug, dus enjoy your Hachi Roku.
Wilde ik gisteren de Japanese 80's Pro race doen, denk ik pak mn S. Shigeno AE86..... MOOI NIET! Dat ding komt uit 2000Had ik alleen nog een bog standard AE86 Levin over... Crap zooi.
Iemand tips voor de Level 10 Rally Challenge? Dirt kom ik niet verder dan Brons, sneeuw reed ik met 2 vingers in mn reet op goud en Tarmac word ik 4e...
Ik gebruik een Clio Sport V6. Of moet ik die fokking dure 2e hands Renault 5 kopen en het daarmee doen?
+10 kudo's voor deze tip. Gister zelf op dezelfde manier gedaanquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:43 schreef Auti het volgende:
[..]
Top! Ik stuur je nog wel eens een AE86 nurspekkie terug![]()
Tips voor Rally Challenge.. les 1 Delta S4 (die moet je vast al ergens gewonnen hebben)
En op Tarmac moet je gewoon Stiggy doen en op Dirt net alsof je op asfalt raced, beetje vroeger inremmen, en sowieso alles op throttle control.. vertrouw die wagen maar; zetten en trappen.
En dan moet je die sneeuwrally nog eens doen met dat dingSloephoeken FTW!!
Delta S4 dus, als je hem niet hebt dan mag je hem natuurlijk lenen.
Ik heb ook een 2e B spec driver en als je hem een goede auto geeft en vooral veel tempert in het begin dan levelt hij als een malle! edit; in de hogere raceklassesquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:04 schreef DeeBee het volgende:
Focus ST voor de eerste rallies en daarna even Loeb Challenge spelen en z'n C4 WRC '08 winnen om de andere rallies te doen werkte ook prima.
M'n nieuwste driver doet z'n eerste race met een Zonda R op de High Speed Ring (Turbo Challenge ofzo) en hij gaat hem nog winnen ook...Wel was hij na 4 ronden al al z'n strength kwijt.
Werkt dat? Die knakker meteen een dikke race laten rijden?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:15 schreef DeeBee het volgende:
Die van mij was na 1 raceje level 4, nu rijdt hij Like The Wind op Daytona in de Formula GT en dat is straks 10.000+ XP erbij en ben benieuwd hoeveel classes hij zal stijgen.
Ik heb ondertussen al 4 drivers, class 20, 17, 16 en 4 dus.
Zeg, doet mij eens effe die S4 uitlenen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:22 schreef Auti het volgende:
wow.. jij steekt er wel heel veel moeite in!
Haast alle Group B auto's zitten er inquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:10 schreef Auti het volgende:
Delta S4 is Group B jongens, 1 van de weinige in GT5 (of enige? Er zit nog een Stratos in geloof ik, maar ik heb een neppe.. die S4 is for real.
Group B
Onbegrijpelijk om die knakkers meer te laten racen dan dat je zelf rijdtquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:29 schreef DDDDDaaf het volgende:
Soms maakt de AI van je coureurs nogal domme beslissingen (netjes blijven wachten tot het hele veld voorbij is gescheurd, voordat 'ie na een spin terug de baan opkomt), maar over het algemeen wordt de B-spec op de hogere niveau's best grappig. Mijn B-spec'ers hebben inmiddels een hogere ranking als mij en mogen me met hun racecapriolen van wat dikke bakken voorzien.
Maar ik lees net eigenlijk pas dat je level 10 bedoeld, en dat is die to 250pk rally?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:26 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Zeg, doet mij eens effe die S4 uitlenen.
nvm heb heletijd rustig aan gereden gezegd zodat die rustig bleef en hij heeft gewonnen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe laat ik me B-spec het makkelijst de NR-A Roadster Cup halen voor de Furai, heb een dik getunede MX-5 uit 89 maar hij maak er teveel fouten mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |