sowieso moet je op een aantal plekjes een stukje afsnijden toch....quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:46 schreef Sant. het volgende:
[..]
ligt eraan welke sector en welke challenge
ik heb de 300SL en SLS op een droge baan op goud staan, behalve sector 2. op de een of andere manier kom ik daar nog zo een 1.5 seconde tekort met de 300SL en nog meer bij de SLS.. maar heb geen idee waar ik dat moet gaan pakken.
Ik kwam er wel achter dat de "ideale lijn" zoals aangegeven in GT niet altijd de snelste is..
Mag je die cup (volledig terecht) niet mee rijden.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:46 schreef Slomy het volgende:
Kan ik van iemand die facebook jag lenen voor de Historic Racing Car Cup?
Heb zelf geen account en krijg het niet voor elkaar een auto te vinden waarmee die cup makkelijk te winnen is zonder huge amount of credits ertegenaan te gooien. Laatste race die ik nog moet winnen in de Expert series.
M'n ps id is: Slomy
Ik vind die ideale lijn wel handig om tijdig te zien of er bochten aankomen en welke kant deze op gaan en hoe scherp deze zijn. Dat is dan ook het enige waarvoor ik 'm gebruikquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:58 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
sowieso moet je op een aantal plekjes een stukje afsnijden toch....
Die ideale lijn past ook absoluut niet bij mijn rijstijl. Al probeer ik nog zo hard, ik kan die lijn echt niet aanhouden. Tenzij ik 50km/u ga rijden ofzo
Meestal kan die lijn volgen niet echt veel kwaad... Is mijn ervaring op de ring. Merk wel dat sommigen mensen andere rempunten pakken in het echt. Met die 300SL is een andere lijn wat beter te doen dan met die SLS.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:58 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Ik vind die ideale lijn wel handig om tijdig te zien of er bochten aankomen en welke kant deze op gaan en hoe scherp deze zijn. Dat is dan ook het enige waarvoor ik 'm gebruik
Top! Ik stuur je nog wel eens een AE86 nurspekkie terugquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:07 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Mooi! Ik had er al zo'n 15K aan onderdelen ingepropt, dus doe er je voordeel mee.
Hoef er niks voor terug, dus enjoy your Hachi Roku.
Wilde ik gisteren de Japanese 80's Pro race doen, denk ik pak mn S. Shigeno AE86..... MOOI NIET! Dat ding komt uit 2000Had ik alleen nog een bog standard AE86 Levin over... Crap zooi.
Iemand tips voor de Level 10 Rally Challenge? Dirt kom ik niet verder dan Brons, sneeuw reed ik met 2 vingers in mn reet op goud en Tarmac word ik 4e...
Ik gebruik een Clio Sport V6. Of moet ik die fokking dure 2e hands Renault 5 kopen en het daarmee doen?
+10 kudo's voor deze tip. Gister zelf op dezelfde manier gedaanquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:43 schreef Auti het volgende:
[..]
Top! Ik stuur je nog wel eens een AE86 nurspekkie terug![]()
Tips voor Rally Challenge.. les 1 Delta S4 (die moet je vast al ergens gewonnen hebben)
En op Tarmac moet je gewoon Stiggy doen en op Dirt net alsof je op asfalt raced, beetje vroeger inremmen, en sowieso alles op throttle control.. vertrouw die wagen maar; zetten en trappen.
En dan moet je die sneeuwrally nog eens doen met dat dingSloephoeken FTW!!
Delta S4 dus, als je hem niet hebt dan mag je hem natuurlijk lenen.
Ik heb ook een 2e B spec driver en als je hem een goede auto geeft en vooral veel tempert in het begin dan levelt hij als een malle! edit; in de hogere raceklassesquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:04 schreef DeeBee het volgende:
Focus ST voor de eerste rallies en daarna even Loeb Challenge spelen en z'n C4 WRC '08 winnen om de andere rallies te doen werkte ook prima.
M'n nieuwste driver doet z'n eerste race met een Zonda R op de High Speed Ring (Turbo Challenge ofzo) en hij gaat hem nog winnen ook...Wel was hij na 4 ronden al al z'n strength kwijt.
Werkt dat? Die knakker meteen een dikke race laten rijden?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:15 schreef DeeBee het volgende:
Die van mij was na 1 raceje level 4, nu rijdt hij Like The Wind op Daytona in de Formula GT en dat is straks 10.000+ XP erbij en ben benieuwd hoeveel classes hij zal stijgen.
Ik heb ondertussen al 4 drivers, class 20, 17, 16 en 4 dus.
Zeg, doet mij eens effe die S4 uitlenen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:22 schreef Auti het volgende:
wow.. jij steekt er wel heel veel moeite in!
Haast alle Group B auto's zitten er inquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:10 schreef Auti het volgende:
Delta S4 is Group B jongens, 1 van de weinige in GT5 (of enige? Er zit nog een Stratos in geloof ik, maar ik heb een neppe.. die S4 is for real.
Group B
Onbegrijpelijk om die knakkers meer te laten racen dan dat je zelf rijdtquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:29 schreef DDDDDaaf het volgende:
Soms maakt de AI van je coureurs nogal domme beslissingen (netjes blijven wachten tot het hele veld voorbij is gescheurd, voordat 'ie na een spin terug de baan opkomt), maar over het algemeen wordt de B-spec op de hogere niveau's best grappig. Mijn B-spec'ers hebben inmiddels een hogere ranking als mij en mogen me met hun racecapriolen van wat dikke bakken voorzien.
Maar ik lees net eigenlijk pas dat je level 10 bedoeld, en dat is die to 250pk rally?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:26 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Zeg, doet mij eens effe die S4 uitlenen.
nvm heb heletijd rustig aan gereden gezegd zodat die rustig bleef en hij heeft gewonnen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe laat ik me B-spec het makkelijst de NR-A Roadster Cup halen voor de Furai, heb een dik getunede MX-5 uit 89 maar hij maak er teveel fouten mee.
Heb een vrijwel standaard MX5 uit 2007 gebruikt. Rustig doen en hij won mquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe laat ik me B-spec het makkelijst de NR-A Roadster Cup halen voor de Furai, heb een dik getunede MX-5 uit 89 maar hij maak er teveel fouten mee.
www.watbenjedan.comquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:07 schreef wolferl het volgende:
Ik kan wel janken.
58e van de 60 ronden, ik word gebeld, zet het spel dus even op pauze.
Omdat de restart knop naast de knop zit om de race te vervolgen, komt u per ongeluk op restart.
Ik druk zonder na te denken op restart dus. GODDDDDDVERDOMMMME bijna 2 uur naar de klote.
Waarom krijg je bij elk onzin dingetje tientallen bevestigingen knopjes die je moet begaan, maar bij zoiets belangrijks niet. Restart, ja sorry de race start opnieuw. Geen vraag of je het wel zeker weet. Nee gelijk opnieuw. GVD ik ben woest.
Nou voel me absoluut geen prutser, eerder een lul.quote:
Ja kut is dat he... Het is zo achterlijk dom dat hij niet vraagt of je het zeker weet... Heb het ook al een paar keer gehad.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:07 schreef wolferl het volgende:
Ik kan wel janken.
58e van de 60 ronden, ik word gebeld, zet het spel dus even op pauze.
Omdat de restart knop naast de knop zit om de race te vervolgen, komt u per ongeluk op restart.
Ik druk zonder na te denken op restart dus. GODDDDDDVERDOMMMME bijna 2 uur naar de klote.
Waarom krijg je bij elk onzin dingetje tientallen bevestigingen knopjes die je moet begaan, maar bij zoiets belangrijks niet. Restart, ja sorry de race start opnieuw. Geen vraag of je het wel zeker weet. Nee gelijk opnieuw. GVD ik ben woest.
Hoezo? Wat is er niet realistisch aan, behalve dat die auto niet bestaat?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:59 schreef Tinos85 het volgende:
Dit is dan toch wel erg jammer voor zo'n realistisch racespel
Het was al eerder voorbij gekomen.... Zeer zuur.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:14 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nou voel me absoluut geen prutser, eerder een lul.
Maar kom op, afgezien van 'mijn' fout. Het is toch bizar dat je voor elk onzin dingetje of transformatie in GT5 wel 20 keer op bevestig moet klikken voordat het daadwerkelijk van kracht is.
Maar dat je voor zo'n belangrijk iets, de race dus, zonder enig extra bevestiging om zeep kan helpen.
Lijkt me wel erg snel. 300 door een onwijs scherpe bocht? Ook banden hebben een limiet.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:21 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Hoezo? Wat is er niet realistisch aan, behalve dat die auto niet bestaat?
Als die wagen daadwerkelijk zo'n enorme grip heeft als de tekeningen van newey dan kan deze tijd wel.
Weet ik, maar ik voel me toch een lul.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Het was al eerder voorbij gekomen.... Zeer zuur.
Toen postte ik dezelfde link vandaar, was niet persoonlijk.
Ja dat is die rally ja.... Ach ja, dan maak ik mn Clio V6 wel wat lichter, gaat ie ook sneller van.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:43 schreef Auti het volgende:
[..]
Maar ik lees net eigenlijk pas dat je level 10 bedoeld, en dat is die to 250pk rally?
Want daar mag een S4 niet aan mee doen.
Wie weet gebruikt deze een heel ander type soort band...weet jij veel.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:23 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Lijkt me wel erg snel. 300 door een onwijs scherpe bocht? Ook banden hebben een limiet.
Ik heb de Droge AMG races ook allemaal goud, en de eerste natte SL ook.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:44 schreef DeeBee het volgende:
Argh, lap 19/20 het verneuken op Suzuka met die Formula GT is niet echt nice, half uur voor niks gereden...
AMG challenges: beetje afsnijden soms ja,maar gras is alleen sneller als je met hoge snelheid en vloeiend weer op asfalt komt ook.
Verder je rempunten leren kennen, sommige punten van die lijn kloppen niet, andere weer zeker wel...
Full lap gewoon iets rustiger aan, die zijn het makkelijkst (behalve de SLS dry full lap, die is aardig pittig). Laatste sector veel gas op een heleboel stukken, en super laat remmen voor de laatste 'chicanes' voor start-finish.
Heb ze allemaal op gold (alle 4 x 5) en moeilijksten waren de dry SLS denk.
Lijkt me toch wel een premium wagen? Bedoel je de oude GTV?quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:35 schreef very het volgende:
[..]
Alfa Romeo GT toch?
Die zit er wel in hoor
Nissan 240RS Rally Car '85quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:27 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ja dat is die rally ja.... Ach ja, dan maak ik mn Clio V6 wel wat lichter, gaat ie ook sneller van.
Ja, al sinds GT1quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:47 schreef Auti het volgende:
Jullie weten trouwens dat je bij tuning ook de onderdelen er weer af kan halen en er bijv een standaard turbo op terug kan zetten e.d.?
Ook die zit erin, maar ik bedoelde de Alfa Romeo GT 3.2 V6 24V '04.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:44 schreef nero7 het volgende:
[..]
Lijkt me toch wel een premium wagen? Bedoel je de oude GTV?
Jij vind een C8 lelijk, en een GT niet?quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:08 schreef nero7 het volgende:
Ik weet waar S en P voor staat.
Beetje BS dat de GT geen premium is, maar dat kutding van een 8C wel. Dat ding is gruwelijk lelijk en niet te besturen.
Alle alfa romeo's zijn lelijk.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:08 schreef nero7 het volgende:
Ik weet waar S en P voor staat.
Beetje BS dat de GT geen premium is, maar dat kutding van een 8C wel. Dat ding is gruwelijk lelijk en niet te besturen.
Op de C8 na danquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:17 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Alle alfa romeo's zijn lelijk.
Sowieso is dat hele menu een dikke faal.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:26 schreef wolferl het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik voel me toch een lul.
Ene kant ligt het aan mijzelf, andere kant vind ik dit soort menu's een blunder van GT5.
Is dat zo? Ik vind Spykers dan juist weer ontzettend lelijk!quote:
8C = Alfaquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:32 schreef very het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik vind Spykers dan juist weer ontzettend lelijk!
Toch staat er een alfa logo op
Ik had mazzel met Schwarzwald, want kon mij AMG Stealth gebruiken. Wat een beest is datquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:35 schreef Driepink het volgende:
ik moet trouwens nog een leuke auto voor:
Rally - Advanced
&
Extreme - Schwarzwald liga B
he jammerquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:37 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik had mazzel met Schwarzwald, want kon mij AMG Stealth gebruiken. Wat een beest is datKan helaas de DLC cars niet uitlenen, want krijg dan zo'n waarschuwing. Anders had je 'm mogen gebruiken
hmm dat ding kost? 250k ?quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:42 schreef SonicVolcano het volgende:
Maar zou toch voor een SLS gaan. Beetje tunen en je haalt het wel
Ja iets met 2000km moet je gereden hebben.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:46 schreef Driepink het volgende:
trouwens, als je 100 aspec wins krijgt, krijg je dan die ticket 1000 ?
want de kms ben ik al gepaseerd inmiddels.. of tenminste.. 1000 mile zowiezo, 2000 mile zit ik kdenk nog 200-100 km vandaan
stock haal je em ook wel.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:42 schreef SonicVolcano het volgende:
Maar zou toch voor een SLS gaan. Beetje tunen en je haalt het wel
ticket 1000..quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:59 schreef nero7 het volgende:
over welke ticket hebben jullie het? afstand?
ik weet nog steeds niet hoe je hem krijgt..?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:05 schreef SonicVolcano het volgende:
Ja maar die 1000 ticket is iets speciaals.
Ik kreeg deze
[ afbeelding ]
Goeie vraag Krea.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:32 schreef Kreator het volgende:
Wat voor auto hebben jullie gekozen bij de 4e race op expert? Dat is Classic Supercars. Dus van voor 1979.
Ik zie daar bv een Toyota 7 rijden, maar die kan ik niet kopen....en met die kneuzenferrari win je nooit... En ik heb echt niet genoeg geld.
Die race moet ik ook nog. Heb ook echt geen idee nog. Naja, eerst maar andere dingen doenquote:
hehe.. ja.. hoelang denk je dat ik nu al op google zoek ?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:16 schreef SonicVolcano het volgende:
100 keer winnen en meer dan 2000 km rijden. Via Google kunnen terugvinden.
Zo kut is dit inderdaad, samen met all-stars zijn dit de enige races die ik nog moet doen van de expert-klasse.quote:
same here!quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:25 schreef Toempf het volgende:
[..]
Zo kut is dit inderdaad, samen met all-stars zijn dit de enige races die ik nog moet doen van de expert-klasse.
DS3 ?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:26 schreef nero7 het volgende:
Zo de 300SL met regen met 6 seconden onder de goudlimiet gehaaldIn 1x
Driving Force GTquote:
Waarom moet ik iedere keer aan een Citroën denken als ik dit zie staanquote:
ditquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:28 schreef Toempf het volgende:
[..]
Waarom moet ik iedere keer aan een Citroën denken als ik dit zie staan
Hierquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:29 schreef nero7 het volgende:
SLS AMG '10 in de aanbieding.. eenmaal, andermaal? Ik heb er al 1 gekocht...
Tsjaa ik ben level 17. Heb niet echt speciale auto's.. Heb wel een Ferrari van 843 PK.. en nog wat klassiekers maar die zul jij vast ook wel hebben,quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:30 schreef nero7 het volgende:
[..]
Wat kan ik er voor terug krijgen? Als ik ook wat moois terugkrijg mag je em houden
310PK maar voor jou wil ik wel een kleine beurt erbij doen met wat tuning.quote:
is er iets wat je zoekt ?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:41 schreef nero7 het volgende:
heb je wat meer keuze? misschien staat daar wat leuks tussen.
Lijstje boven ge-edit..quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:41 schreef nero7 het volgende:
heb je wat meer keuze? misschien staat daar wat leuks tussen.
Dus RUF tegen die SLS? Kan helaas wel pas morgen versturen omdat ik vandaag al een auto opgestuurd heb.. ik weet niet of dit wat complicaties met zich meebrengt.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:53 schreef nero7 het volgende:
ik zoek wat voor de All Stars en andere lichte bakken.
Doe die RUF maar, lijkt me wel gaafVoor die SLS krijg ik toch maar de kwart terug, en jij kan em ook niet voor de kwart krijgen
.
Welke challenge is dat en vanaf welke level?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:41 schreef wolferl het volgende:
Endurancereeks is toch van de zotte.
Je springt van niveau 25-->26-->27-->28--29-->30-->35-->40
60 ronden race op niveau 25 won ik met speels gemak (Team Peugeot Total '10).
Je wint 136.000 credits, en krijgt een bagger auto.
Replay waarde van die race is nul, omdat ik in Extremereeks een race doe, 5 ronden in Rome, binnen 5 minuut 30. En dan win ik elke keer 83.000 credits en 4300 ervaringspunten.
Dus voorlopig ga ik lekker Rome racen met de Peugeot.
300 KM van Grand Valley (Endurancereeks) vanaf niveau 25.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Welke challenge is dat en vanaf welke level?
nero 7?, ga je akkoord? want anders ga ik er geen geld in stoppen namelijk..quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dus RUF tegen die SLS? Kan helaas wel pas morgen versturen omdat ik vandaag al een auto opgestuurd heb.. ik weet niet of dit wat complicaties met zich meebrengt.
Tevens ga ik even onderhoud plegen en wat tunen..
akkoordquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
nero 7?, ga je akkoord? want anders ga ik er geen geld in stoppen namelijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |