abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89911644
pff ben nu met a-spec level 22 en met b-spec ook. B-spec is wel verder qua ervaring nu haha. Kan nu de races gaan laten tijden met B-spec coureur maar heb dus een race van 20 rondes. Daar moet ik dus een pitstop maken en een coureurwisseling is ook erg handig. Ik heb echter nog maar 1 coureur (kan er nu max 5 hebben). Ik kan de coureur dus niet geheel zelfstandig laten rijden omdat ik m moet laten pitstoppen. Beetje irritant haha. Maar goed heb nu wel 4,1 miljoen. Kan bijna de mazda 787B kopen!!! nog 1,1 miljoen haha!
Vici, Vidi, Veni!
pi_89911865
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 10:20 schreef SonicVolcano het volgende:
Voor mensen die de rally beginners nog moeten: koop een S2000 V type, EU of US maakt niet uit. Rijdt heerlijk en ik had op een gegeven moment 14 seconden voorsprong op nummer 4 :D Staat bij occassions en is precies 250 PK :D
Kijk, daar heb ik wat aan! :)
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
pi_89911866
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 11:40 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
pff ben nu met a-spec level 22 en met b-spec ook. B-spec is wel verder qua ervaring nu haha. Kan nu de races gaan laten tijden met B-spec coureur maar heb dus een race van 20 rondes. Daar moet ik dus een pitstop maken en een coureurwisseling is ook erg handig. Ik heb echter nog maar 1 coureur (kan er nu max 5 hebben). Ik kan de coureur dus niet geheel zelfstandig laten rijden omdat ik m moet laten pitstoppen. Beetje irritant haha. Maar goed heb nu wel 4,1 miljoen. Kan bijna de mazda 787B kopen!!! nog 1,1 miljoen haha!
Hij maakt als het goed is zelf een pitstop hoor...
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_89912070
Moet deze niet in het playstation subforum?
People assume too much.
  dinsdag 14 december 2010 @ 12:00:48 #105
149405 Stekelbees
Akelig stekelig
pi_89912241
Rally gewoon doen met de golf 5, wit. :').
Ja, nou ja, best stekelig dus.
pi_89912335
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 10:37 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Das een drama ja. En toch heb ik wedstrijden gewonnen met die Murcie, vraag niet hoe. Maar bij die kun je beter de Gallardo kopen. Misschien een beetje tunen.
Nog niet in gereden, is die Lambo uit de Grand Tour een SuperVeloce of een normale murcie? Dat is in elk geval een wild beestje, waar ik nog niet mee in de buurt kwam van de Scuderia die daar op kop rijdt..

quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 10:56 schreef TheNeptune het volgende:
Slecht nieuws maar gelijk ook goed! Hele nacht lopen overgeven dus geen school, en uiteraard gaat GT5 dan lekker aan vandaag!
Tjonge, wat ben je dan ziek... :')
pi_89912533
quote:
17s.gif Op dinsdag 14 december 2010 11:48 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Hij maakt als het goed is zelf een pitstop hoor...
dat is wel mooi....maar dan nog is hij denk fysiek niet sterk genoeg om 20 rondes te kunnen rijden. Ga het morgen wel uitproberen. Zie wel waar het schip strand. ANders moet ik een 2e coureur gaan trainen.
Vici, Vidi, Veni!
pi_89912570
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 12:03 schreef Sant. het volgende:
Want omdat je niet naar buiten wil en je kut voelt, moet je jezelf maar gaan vervelen?
People assume too much.
pi_89912713
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 12:12 schreef very het volgende:

[..]

Want omdat je niet naar buiten wil en je kut voelt, moet je jezelf maar gaan vervelen?
Als ik ziek ben, lig ik in bed. Ik heb dan echt geen zin om geconcentreerd te gamen.
als je fit genoeg bent om te gamen, kun je ook werken / school.
Dat je dan een kutdag hebt, dat kan best.. 's avonds gelijk maar weer slapen dan..
pi_89912760
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 12:16 schreef Sant. het volgende:

[..]

Als ik ziek ben, lig ik in bed. Ik heb dan echt geen zin om geconcentreerd te gamen.
Dat je dan een kutdag hebt, dat kan best.. 's avonds gelijk maar weer slapen dan..
Wat een bullshit :') Ik kan ook gewoon koorts hebben en heel erg last van mijn keel. Dan heb ik echt geen behoefte aan school, maar dan hoef ik nog niet de hele dag in bed te liggen...
pi_89912776
quote:

[..]

Ik ben ook een nacht ziek geweest, en aan de schijt. Dan ga ik echt niet op me werk zitten en andere mensen ook ziek maken. Ik kan dan wel geconcentreerd gamen. Alleen loop je dan om de 10 min naar de wc.
Vici, Vidi, Veni!
pi_89913087
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 12:03 schreef Sant. het volgende:

[..]

Nog niet in gereden, is die Lambo uit de Grand Tour een SuperVeloce of een normale murcie? Dat is in elk geval een wild beestje, waar ik nog niet mee in de buurt kwam van de Scuderia die daar op kop rijdt..

[..]

Beste reaguurder haha. Ik heb de hele nacht naar de wc moeten rennen om dat ik moest overgeven. En niet echt sterk ben dus niet echt de nocht om op de fiets te stappen als ik niets gegeten heb en er ook nog niets ingaat. Om dan even de PS3 aan te pleuren is toch geen misdaad :')
pi_89913113
quote:

[..]
Thuiswerken zou dan inderdaad geen probleem zijn nee.
Maar wanneer ik ziek ben heb ik geen zin om de kou in te gaan, mensen om me heen te hebben, de rest misschien aan te steken en elke keer het toilet voor anderen bezet te houden.

Jij doet net alsof men gelijk zielig moet doen wanneer hij/zij zich ziek voelt.
People assume too much.
pi_89913133
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 12:29 schreef TheNeptune het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 12:30 schreef very het volgende:

[..]

Maar wanneer ik ziek ben heb ik geen zin om de kou in te gaan, mensen om me heen te hebben, de rest misschien aan te steken en elke keer het toilet voor anderen bezet te houden.

Dus dit! ^O^

Had toevallig ook wat zelfstudie uurtjes alleen maar en om nou slap naar school te gaan. Nee dankje!
pi_89913165
lol mijn b-spec bob wil niet in zijn eentje 2 rondes doen over de Nordschleife, zonet wel, maar nu niet meer...
pi_89913178
quote:
17s.gif Op dinsdag 14 december 2010 12:32 schreef DutchErrorist het volgende:
lol mijn b-spec bob wil niet in zijn eentje 2 rondes doen over de Nordschleife, zonet wel, maar nu niet meer...
Nu wel weer.... RAaaaaaaar
pi_89913187
quote:
17s.gif Op dinsdag 14 december 2010 12:32 schreef DutchErrorist het volgende:
hahaha terecht ik zou ook staken...
nooit last van gehad haha....
Vici, Vidi, Veni!
pi_89913354
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 12:30 schreef very het volgende:

OK, daar heb je een punt.
Is ook geen misdaad, ik ben alleen van mening dat mensen veel te snel thuis blijven vanwege 'ziekte'.
Maar ieder zijn ding, voor mijn part blijft ie de hele week thuis.
Dan ben ik een stomme lul dat ik wel gewoon ga werken als ik me wat minder voel denk ik :')

Anyway, back ontopic en ik wens u alle beterschap :) en veel raceplezier uiteraard.
pi_89913439
Haha wou net zeggen, laten we on-topic gaan..
Iemand nog tips voor de AMG challenges? Heb er vrij veel moeite mee..
pi_89913543
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 12:42 schreef TheNeptune het volgende:
Haha wou net zeggen, laten we on-topic gaan..
Iemand nog tips voor de AMG challenges? Heb er vrij veel moeite mee..
ligt eraan welke sector en welke challenge

ik heb de 300SL en SLS op een droge baan op goud staan, behalve sector 2. op de een of andere manier kom ik daar nog zo een 1.5 seconde tekort met de 300SL en nog meer bij de SLS.. maar heb geen idee waar ik dat moet gaan pakken.

Ik kwam er wel achter dat de "ideale lijn" zoals aangegeven in GT niet altijd de snelste is..
pi_89913899
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 12:46 schreef Sant. het volgende:

[..]

ligt eraan welke sector en welke challenge

ik heb de 300SL en SLS op een droge baan op goud staan, behalve sector 2. op de een of andere manier kom ik daar nog zo een 1.5 seconde tekort met de 300SL en nog meer bij de SLS.. maar heb geen idee waar ik dat moet gaan pakken.

Ik kwam er wel achter dat de "ideale lijn" zoals aangegeven in GT niet altijd de snelste is..
sowieso moet je op een aantal plekjes een stukje afsnijden toch....
Die ideale lijn past ook absoluut niet bij mijn rijstijl. Al probeer ik nog zo hard, ik kan die lijn echt niet aanhouden. Tenzij ik 50km/u ga rijden ofzo
Vici, Vidi, Veni!
pi_89914884
Heb de lijn ook uitgeschakeld, irriteer me er mateloos aan!
pi_89915582
Argh, lap 19/20 het verneuken op Suzuka met die Formula GT is niet echt nice, half uur voor niks gereden... ;(

AMG challenges: beetje afsnijden soms ja,maar gras is alleen sneller als je met hoge snelheid en vloeiend weer op asfalt komt ook. :)

Verder je rempunten leren kennen, sommige punten van die lijn kloppen niet, andere weer zeker wel...

Full lap gewoon iets rustiger aan, die zijn het makkelijkst (behalve de SLS dry full lap, die is aardig pittig). Laatste sector veel gas op een heleboel stukken, en super laat remmen voor de laatste 'chicanes' voor start-finish. :)

Heb ze allemaal op gold (alle 4 x 5) en moeilijksten waren de dry SLS denk. :)
Jack does it in real time...
pi_89915688
Kan ik van iemand die facebook jag lenen voor de Historic Racing Car Cup?

Heb zelf geen account en krijg het niet voor elkaar een auto te vinden waarmee die cup makkelijk te winnen is zonder huge amount of credits ertegenaan te gooien. Laatste race die ik nog moet winnen in de Expert series.

M'n ps id is: Slomy
......
  dinsdag 14 december 2010 @ 13:50:22 #125
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_89915845

Tutorial is hier te vinden :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')