abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89907166
Jammer dat de AI van je tegenstanders nogal te wensen over laat; zeker met een tail happy auto als de Murcièlago sta je binnen de kortste keren achterstevoren wanneer je voor de zoveelste keer aangetikt wordt. Bovendien begin ik nu geregeld te merken dat één of twee AI-tegenstanders van je wegrijden, tot het moment dat je ze voorbij bent; dan rij je iedereen weer het snot voor de ogen. :?
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_89907227
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 09:12 schreef leolinedance het volgende:
Sinds gisteren level 10, begint nu eindelijk een beetje op te schieten met vette wagens enzo :P

Over de facebook Jaguar, ik heb de code ingevoerd enzo maar zie de auto nergens?
Je krijgt 2 codes. 1 is voor een race suit en de ander is voor je Jaaaaag. De Jaaaag verschijnt dan volgens mij bij Car Delivery.

Jaaaag :D
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
  dinsdag 14 december 2010 @ 09:16:31 #78
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_89907232
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 02:04 schreef wolferl het volgende:
Niveau 25 alweer bereikt.
Nu ga ik beginnen aan de Endurance Event, 60 ronden op Grand Valley Speedway.

Red Bulletjes staan al koud. :P
Tering wat gaan jullie allemaal snel :') Speel bijna iedere avond een half uurtje tot een uurtje maar ben level 10 en heb net een paar licences enzo gehaald. En B-spec moet ik nog aan beginnen :{

Hoeveel tijd besteden jullie wel niet aan GT5? Ach, zo blijft het voor mij wel langer leuk (hoop ik maar) :P
  dinsdag 14 december 2010 @ 09:18:52 #79
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_89907272
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 09:13 schreef DDDDDaaf het volgende:
Jammer dat de AI van je tegenstanders nogal te wensen over laat; zeker met een tail happy auto als de Murcièlago sta je binnen de kortste keren achterstevoren wanneer je voor de zoveelste keer aangetikt wordt. Bovendien begin ik nu geregeld te merken dat één of twee AI-tegenstanders van je wegrijden, tot het moment dat je ze voorbij bent; dan rij je iedereen weer het snot voor de ogen. :?
Van dat aantikken, volgens mij sta je ook zo achterstevoren als je met +200 km/u aangetikt wordt! :o

Dat andere heb ik inderdaad ook wel eens ja.
  dinsdag 14 december 2010 @ 09:19:24 #80
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_89907284
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 09:16 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Je krijgt 2 codes. 1 is voor een race suit en de ander is voor je Jaaaaag. De Jaaaag verschijnt dan volgens mij bij Car Delivery.

Jaaaag :D
Hmm die race suit heb ik gedaan. De code voor de Jag nog niet! Toch nog maar eens proberen dan.
  dinsdag 14 december 2010 @ 09:29:27 #81
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_89907472
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 21:33 schreef Chaos-Zero het volgende:
Eindelijk alle Nascar Special Challenges op goud gehaald! *O*
Mijn god... Wat een held ben jij zeg :D. Lees dus net rond jouw post om dat de ABS uit moet staan. Dat moet de goudentip dan wel wezen want die knakkers zijn niet, maar dan ook totaal niet bij te houden bij die laatste races (2 ronden op 3 banen).

Gister wel gewoon die Top Gear race met die idiote Elise gehaald _O_
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 14 december 2010 @ 09:31:04 #82
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_89907507
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 09:18 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Van dat aantikken, volgens mij sta je ook zo achterstevoren als je met +200 km/u aangetikt wordt! :o

Dat andere heb ik inderdaad ook wel eens ja.
Valt met DTM en DTCC nog redelijk mee heb ik het idee :)
IRL that is.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 14 december 2010 @ 09:31:23 #83
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_89907522
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 09:29 schreef jackson het volgende:

[..]

Mijn god... Wat een held ben jij zeg :D. Lees dus net rond jouw post om dat de ABS uit moet staan. Dat moet de goudentip dan wel wezen want die knakkers zijn niet, maar dan ook totaal niet bij te houden bij die laatste races (2 ronden op 3 banen).

Gister wel gewoon die Top Gear race met die idiote Elise gehaald _O_
Vind die Top Gear race met die trucks al vervelend :(
  dinsdag 14 december 2010 @ 09:35:50 #84
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_89907614
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 09:31 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Vind die Top Gear race met die trucks al vervelend :(
Trucks? VW-busjes :')
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_89907679
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 09:35 schreef jackson het volgende:

[..]

Ze hebben wel de wegligging en het acceleratievermogen van een vrachtwagen, dát dan weer wel! :+
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_89908061
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 14:49 schreef biertank het volgende:
Vraagje, gister met B-spec begonnen.
Echt brilliant, ik dingen doen af en toe wat wijzigen en die gast scoort auto's voor mij.

Maar toch loopt het niet helemaal zoals het moet.
Bij beginnen heb je een lightweight cup (japanse geloof ik?) heb ik een gaar autotje met 70pktjes.
Had ik netjes de a-spec mee gehaald, maar mijn b-spec rijder lukt het niet.
Heb de auto helemaal tot de max opgefockt (110pk+) maar hij komt niet verder dan 2e.
(Gaat over de eerste race, de tweede wint ie dik)
B-spec driver is ondertussen level 10 dus begrijp het niet zo goed, iemand een idee?

Edit: Ik zag trouwens wel dat ik de banden nog op soft kon zetten, gedaan, daarna niet meer getest, maar dit is echt de laatste optie voor deze auto.
Gedaan was weer de oplossing niet, heb maar een andere auto gekocht.

Daarnaast vroeg ik mij af hoe het zit met dat balkje tijdens de race: blauw puntje rood.
Je driver heeft ook zo'n balkje, met een puntje, bij die van mij staat ie iets onder het puntje wat je in de race ziet.
(hoop dat het duidelijk is weet ff niet hoe ik het anders moet uitleggen).
Wat is het beste? Zorgen dat ie de heletijd op het puntje in het midden staat tijdens de race.
Of op het puntje wat je bij de driver ziet staan, in mijn geval er dus iets onder, heb ff gezocht maar niks over gevonden.
Kan iemand mij wat meer over vertellen?
Iemand?
tnx!
pi_89908265
Klik eens op live timing en zie wat er gebeurt met z'n rondetijden als je dat varieert zou ik zeggen. :)

@jackson: ik heb hem weldegelijk gehaald met ABS op 1, maar dat was echt hels. :')
Jack does it in real time...
pi_89908359
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 09:11 schreef leolinedance het volgende:
Dat staat er zelfs bij :')
Ik had die beschrijvingen natuurlijk overgeslagen, wist wel wat het deed maar niet hoe het werkte. :+
  dinsdag 14 december 2010 @ 10:09:19 #89
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_89908420
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 10:03 schreef DeeBee het volgende:
@jackson: ik heb hem weldegelijk gehaald met ABS op 1, maar dat was echt hels. :')
Ja, ik speel het nog steeds voor de ontspanning en merk al dat ik hem tripte gister bij die topgear meuk. Kwam er al snel achter dat die nascars niet echt ontspanning opleveren voor mij, heb wel alles goud behalve die laatste drie.

Zonder ABS zal het nog steeds een hell worden vermoed ik :{
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 14 december 2010 @ 10:20:34 #90
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_89908754
Voor mensen die de rally beginners nog moeten: koop een S2000 V type, EU of US maakt niet uit. Rijdt heerlijk en ik had op een gegeven moment 14 seconden voorsprong op nummer 4 :D Staat bij occassions en is precies 250 PK :D
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_89908862
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 23:21 schreef HeertjeB het volgende:
Gallardo is idd echt een vreselijke bak, geef mij mn ferarri maar ;D
Gallardo vreselijk??! Je bent niet wijs, topcar.
Laat me raden, je hebt hem volledig getuned en nu vind je het vreemd dat ie nerveus is??

ik heb een standaard Gallardo gekocht voor lambo en gallardo challenge, beide winst met dikke voorsprong.
Dat ding rijdt heerlijk strak!
(overigens wel race softs en een bescheiden spoiler voor extra downforce erop gezet)
  dinsdag 14 december 2010 @ 10:32:19 #92
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_89909175
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 10:23 schreef Sant. het volgende:

[..]

Gallardo vreselijk??! Je bent niet wijs, topcar.
Laat me raden, je hebt hem volledig getuned en nu vind je het vreemd dat ie nerveus is??

ik heb een standaard Gallardo gekocht voor lambo en gallardo challenge, beide winst met dikke voorsprong.
Dat ding rijdt heerlijk strak!
(overigens wel race softs en een bescheiden spoiler voor extra downforce erop gezet)
Zijn grote broer, de Murcie, is veel erger. De Gallardo rijdt goed inderdaad.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_89909310
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 10:32 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Zijn grote broer, de Murcie, is veel erger. De Gallardo rijdt goed inderdaad.
Thnx voor de tip! Ik ga me dus ook maar een Gallardo halen; de Lambo-challenge met de chromeline Murcièlago eindigt bij mij momenteel nl. iedere keer in een enorm debacle... :')
  dinsdag 14 december 2010 @ 10:37:57 #94
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_89909341
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 10:36 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Thnx voor de tip! Ik ga me dus ook maar een Gallardo halen; de Lambo-challenge met de chromeline Murcièlago eindigt bij mij momenteel nl. iedere keer in een enorm debacle... :')
Das een drama ja. En toch heb ik wedstrijden gewonnen met die Murcie, vraag niet hoe. Maar bij die kun je beter de Gallardo kopen. Misschien een beetje tunen.
pi_89909796
Die Murcia is juist geweldig _O_
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_89909935
quote:
17s.gif Op dinsdag 14 december 2010 10:51 schreef DutchErrorist het volgende:
Die Murcia is juist geweldig _O_
Mij is 'ie voorlopig nog altijd net iets té tailhappy, wellicht gaan uren en uren achter het GT5-stuur daar nog verandering in brengen. Momenteel is mijn over de top getunede race-ZR1 mijn favoriet. O+
  dinsdag 14 december 2010 @ 10:56:14 #97
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_89909939
Smaken verschillen gelukkig :P

Wat is die Kubelwagen race een vreemd iets en dat is Gevorderd? Ik werd makkelijk 1e na 1 poging :') Lekker handig ook als 50% van je tegenstanders eruit wordt geknald door een groepje gepensioneerde soldaten :')
pi_89909958
Slecht nieuws maar gelijk ook goed! Hele nacht lopen overgeven dus geen school, en uiteraard gaat GT5 dan lekker aan vandaag!
  dinsdag 14 december 2010 @ 10:59:02 #99
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_89910034
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 10:56 schreef SonicVolcano het volgende:
Smaken verschillen gelukkig :P

Wat is die Kubelwagen race een vreemd iets en dat is Gevorderd? Ik werd makkelijk 1e na 1 poging :') Lekker handig ook als 50% van je tegenstanders eruit wordt geknald door een groepje gepensioneerde soldaten :')
Inderdaad niet echt te volgen. Heb er zelf twee keer over gedaan want de eerste keer werd ik genadeloos op de kap genomen door één of andere onverlaat. Best apart om mensen volgas van die baan geramd te zien worden :D
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 14 december 2010 @ 11:16:08 #100
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_89910705
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 09:35 schreef jackson het volgende:

[..]

Oh ja fuck VW T1 busje bedoelde ik :') _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties