Je krijgt 2 codes. 1 is voor een race suit en de ander is voor je Jaaaaag. De Jaaaag verschijnt dan volgens mij bij Car Delivery.quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:12 schreef leolinedance het volgende:
Sinds gisteren level 10, begint nu eindelijk een beetje op te schieten met vette wagens enzo![]()
Over de facebook Jaguar, ik heb de code ingevoerd enzo maar zie de auto nergens?
Tering wat gaan jullie allemaal snelquote:Op dinsdag 14 december 2010 02:04 schreef wolferl het volgende:
Niveau 25 alweer bereikt.
Nu ga ik beginnen aan de Endurance Event, 60 ronden op Grand Valley Speedway.
Red Bulletjes staan al koud.
Van dat aantikken, volgens mij sta je ook zo achterstevoren als je met +200 km/u aangetikt wordt!quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:13 schreef DDDDDaaf het volgende:
Jammer dat de AI van je tegenstanders nogal te wensen over laat; zeker met een tail happy auto als de Murcièlago sta je binnen de kortste keren achterstevoren wanneer je voor de zoveelste keer aangetikt wordt. Bovendien begin ik nu geregeld te merken dat één of twee AI-tegenstanders van je wegrijden, tot het moment dat je ze voorbij bent; dan rij je iedereen weer het snot voor de ogen.
Hmm die race suit heb ik gedaan. De code voor de Jag nog niet! Toch nog maar eens proberen dan.quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:16 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Je krijgt 2 codes. 1 is voor een race suit en de ander is voor je Jaaaaag. De Jaaaag verschijnt dan volgens mij bij Car Delivery.
Jaaaag
Mijn god... Wat een held ben jij zegquote:Op maandag 13 december 2010 21:33 schreef Chaos-Zero het volgende:
Eindelijk alle Nascar Special Challenges op goud gehaald!
Valt met DTM en DTCC nog redelijk mee heb ik het ideequote:Op dinsdag 14 december 2010 09:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Van dat aantikken, volgens mij sta je ook zo achterstevoren als je met +200 km/u aangetikt wordt!![]()
Dat andere heb ik inderdaad ook wel eens ja.
Vind die Top Gear race met die trucks al vervelendquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Mijn god... Wat een held ben jij zeg. Lees dus net rond jouw post om dat de ABS uit moet staan. Dat moet de goudentip dan wel wezen want die knakkers zijn niet, maar dan ook totaal niet bij te houden bij die laatste races (2 ronden op 3 banen).
Gister wel gewoon die Top Gear race met die idiote Elise gehaald
Trucks? VW-busjesquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Vind die Top Gear race met die trucks al vervelend
Ze hebben wel de wegligging en het acceleratievermogen van een vrachtwagen, dát dan weer wel!quote:
Iemand?quote:Op maandag 13 december 2010 14:49 schreef biertank het volgende:
Vraagje, gister met B-spec begonnen.
Echt brilliant, ik dingen doen af en toe wat wijzigen en die gast scoort auto's voor mij.
Maar toch loopt het niet helemaal zoals het moet.
Bij beginnen heb je een lightweight cup (japanse geloof ik?) heb ik een gaar autotje met 70pktjes.
Had ik netjes de a-spec mee gehaald, maar mijn b-spec rijder lukt het niet.
Heb de auto helemaal tot de max opgefockt (110pk+) maar hij komt niet verder dan 2e.
(Gaat over de eerste race, de tweede wint ie dik)
B-spec driver is ondertussen level 10 dus begrijp het niet zo goed, iemand een idee?
Edit: Ik zag trouwens wel dat ik de banden nog op soft kon zetten, gedaan, daarna niet meer getest, maar dit is echt de laatste optie voor deze auto.
Gedaan was weer de oplossing niet, heb maar een andere auto gekocht.
Daarnaast vroeg ik mij af hoe het zit met dat balkje tijdens de race: blauw puntje rood.
Je driver heeft ook zo'n balkje, met een puntje, bij die van mij staat ie iets onder het puntje wat je in de race ziet.
(hoop dat het duidelijk is weet ff niet hoe ik het anders moet uitleggen).
Wat is het beste? Zorgen dat ie de heletijd op het puntje in het midden staat tijdens de race.
Of op het puntje wat je bij de driver ziet staan, in mijn geval er dus iets onder, heb ff gezocht maar niks over gevonden.
Kan iemand mij wat meer over vertellen?
Ik had die beschrijvingen natuurlijk overgeslagen, wist wel wat het deed maar niet hoe het werkte.quote:
Ja, ik speel het nog steeds voor de ontspanning en merk al dat ik hem tripte gister bij die topgear meuk. Kwam er al snel achter dat die nascars niet echt ontspanning opleveren voor mij, heb wel alles goud behalve die laatste drie.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:03 schreef DeeBee het volgende:
@jackson: ik heb hem weldegelijk gehaald met ABS op 1, maar dat was echt hels.
Gallardo vreselijk??! Je bent niet wijs, topcar.quote:Op maandag 13 december 2010 23:21 schreef HeertjeB het volgende:
Gallardo is idd echt een vreselijke bak, geef mij mn ferarri maar ;D
Zijn grote broer, de Murcie, is veel erger. De Gallardo rijdt goed inderdaad.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:23 schreef Sant. het volgende:
[..]
Gallardo vreselijk??! Je bent niet wijs, topcar.
Laat me raden, je hebt hem volledig getuned en nu vind je het vreemd dat ie nerveus is??
ik heb een standaard Gallardo gekocht voor lambo en gallardo challenge, beide winst met dikke voorsprong.
Dat ding rijdt heerlijk strak!
(overigens wel race softs en een bescheiden spoiler voor extra downforce erop gezet)
Thnx voor de tip! Ik ga me dus ook maar een Gallardo halen; de Lambo-challenge met de chromeline Murcièlago eindigt bij mij momenteel nl. iedere keer in een enorm debacle...quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:32 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Zijn grote broer, de Murcie, is veel erger. De Gallardo rijdt goed inderdaad.
Das een drama ja. En toch heb ik wedstrijden gewonnen met die Murcie, vraag niet hoe. Maar bij die kun je beter de Gallardo kopen. Misschien een beetje tunen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:36 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Thnx voor de tip! Ik ga me dus ook maar een Gallardo halen; de Lambo-challenge met de chromeline Murcièlago eindigt bij mij momenteel nl. iedere keer in een enorm debacle...
Mij is 'ie voorlopig nog altijd net iets té tailhappy, wellicht gaan uren en uren achter het GT5-stuur daar nog verandering in brengen. Momenteel is mijn over de top getunede race-ZR1 mijn favoriet.quote:
Inderdaad niet echt te volgen. Heb er zelf twee keer over gedaan want de eerste keer werd ik genadeloos op de kap genomen door één of andere onverlaat. Best apart om mensen volgas van die baan geramd te zien wordenquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:56 schreef SonicVolcano het volgende:
Smaken verschillen gelukkig
Wat is die Kubelwagen race een vreemd iets en dat is Gevorderd? Ik werd makkelijk 1e na 1 pogingLekker handig ook als 50% van je tegenstanders eruit wordt geknald door een groepje gepensioneerde soldaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |