Dus dit probleem bestaat nog steeds? ik was zo'n kleine 2 weken terug ook al mijn dodge ram kwijt geraakt via 'aan vriend geven'. die is nooit aangekomen..quote:Op maandag 13 december 2010 14:38 schreef Auti het volgende:
[..]
Oh nee joh, hou je centen lekker in je zakIk heb nog 2 reserve Corvette's
![]()
De Mazda had ik terug, respect, en zo hoort het ook![]()
Met die Corvette is dus iets fout gaan, ik ben niet vaak op PSN en las net iets over een storing van 11 december en dat er dingen zijn fout gegaan met auto's delen en profielfoto's.. Dus het ligt niet aan jou, en ik geloof wel dat je hem hebt teruggestuurd.. Hij zwerft alleen ergens rond![]()
Fijn dat ik je heb kunnen helpen en je hoeft je dus absoluut niet schuldig te voelen dat die Vette nu eventjes zoek is. Is echt geen probleem.
Ahh, zeer tof van je. Wilde inderdaad bovenstaand verhaal nog houden. 11 december was geen beste dag voor de servers in GT5-land. Waren ontzettend veel problemen en het herstellen duurde ook even zag ik al.quote:Op maandag 13 december 2010 14:38 schreef Auti het volgende:
[..]
Oh nee joh, hou je centen lekker in je zakIk heb nog 2 reserve Corvette's
![]()
De Mazda had ik terug, respect, en zo hoort het ook![]()
Met die Corvette is dus iets fout gaan, ik ben niet vaak op PSN en las net iets over een storing van 11 december en dat er dingen zijn fout gegaan met auto's delen en profielfoto's.. Dus het ligt niet aan jou, en ik geloof wel dat je hem hebt teruggestuurd.. Hij zwerft alleen ergens rond![]()
Fijn dat ik je heb kunnen helpen en je hoeft je dus absoluut niet schuldig te voelen dat die Vette nu eventjes zoek is. Is echt geen probleem.
Vriend van mij had hetzelfde rond die tijd, weekje of 2-2,5 terug. Hij een auto versturen maar ik heb tot op de dag van vandaag nog niks ontvangenquote:Op maandag 13 december 2010 14:44 schreef Sexy_Steve het volgende:
[..]
Dus dit probleem bestaat nog steeds? ik was zo'n kleine 2 weken terug ook al mijn dodge ram kwijt geraakt via 'aan vriend geven'. die is nooit aangekomen..
I hate when that happens! GT5 is echt weer zo'n spel waardoor je bijna zou wensen dat je in de bijstand zat.quote:
Thanks voor je tips, maar 1 foutje en je wordt er weer uitgeredenquote:Op maandag 13 december 2010 14:32 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Heb net de eerste twee races gedaan toevallig.
Ik heb gewoon racing hard eronder laten zitten (niks gekocht ervoor, eerst even zien of het zo zou lukken) en enige wat ik veranderd had was de topspeed op Fuji (op 410 gezet) en voor Indianapolis dit top speed gehouden. Nu voor Monaco zet ik die denk ik zo rond de 300/310.
En tsja, tips: skid recovery on en traction control op 1 is ook verstandig denk.
En dan constant rijden, niet elke rond pushen voor fastest lap, maar je moet wel al je rondjes ongeveer binnen 1-1.5 seconden van je snelste tijd rijden om te winnen (want op die manier deed ik het en nog steeds maar met 3 en 8 seconden voorsprong gewoon beide races).
Wordt tijd dat die B-spec shit aangestuurd kan worden vanuit de GT5 site, zoals aangekondigd. Dan kun je op je werk ook nog wat doenquote:
Zal ik die eens proberenquote:
komt dat er? Dat zou geweldig zijnquote:Op maandag 13 december 2010 15:28 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wordt tijd dat die B-spec shit aangestuurd kan worden vanuit de GT5 site, zoals aangekondigd. Dan kun je op je werk ook nog wat doen
nou en of! een pak geld verdienen tijdens het werk. NICE!quote:Op maandag 13 december 2010 15:50 schreef HeertjeB het volgende:
[..]
komt dat er? Dat zou geweldig zijn
Dat doe ik toch alquote:Op maandag 13 december 2010 15:57 schreef Sexy_Steve het volgende:
[..]
nou en of! een pak geld verdienen tijdens het werk. NICE!
Ik speel ook met stuur en heb eindelijk alle AMG Challenges (Intermediate) op zilver gehaaldquote:Op maandag 13 december 2010 13:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Pff, ik ben echt slecht. Ik kan zowat niks van de special events op goud halen. Ik hoorde dat die Loeb heel makkelijk is met Slipherstel aan, maar ik kan brons niet eens halen. Die AMG challenges lukt me ook al niet. Zou een stuur echt het verschil kunnen maken? Ja ik moet gewoon veel oefenen, maar zelfs als ik denk dat het goed gaat, ben ik nog 7 seconden te langzaam (AMG, sector 2 bijv.)
ik heb een zekere angst voor die AMG challenges, ik hoor iedereen klagen over die ritten. en aangezien ik geen zin heb om 9 minuten te rijden voor jan lul heb ik besloten die AMG challenges nog maar even te mijden;)quote:Op maandag 13 december 2010 16:07 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik speel ook met stuur en heb eindelijk alle AMG Challenges (Intermediate) op zilver gehaaldBen daar al heel blij mee want gold is voor nu ff onmogelijk aangezien ik echt met moeite zilver in de volledig race heb gehaald
Ik klaag nietquote:
Dat hoort bij de ring, angst. Niet erg maar gewoon overwinnen, oefenen en door rammen op die baan.quote:Op maandag 13 december 2010 16:13 schreef Sexy_Steve het volgende:
[..]
ik heb een zekere angst voor die AMG challenges, ik hoor iedereen klagen over die ritten.
ja ik zal er toch binnenkort eens aan beginnen. het schijnt wel goed te zijn voor de bankrekening en voor het levelenquote:Op maandag 13 december 2010 16:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik klaag niet
[..]
Dat hoort bij de ring, angst. Niet erg maar gewoon overwinnen, oefenen en door rammen op die baan.
Toch vind ik de AMG challenges een van de best uitgewerkte races van GT5. Je oefent eerst de stages van de volledige ronde en als laatst moet je dan die ronde binnen een bepaalde tijd halen. Je zit er hierdoor wel lekker inquote:Op maandag 13 december 2010 16:13 schreef Sexy_Steve het volgende:
[..]
ik heb een zekere angst voor die AMG challenges, ik hoor iedereen klagen over die ritten. en aangezien ik geen zin heb om 9 minuten te rijden voor jan lul heb ik besloten die AMG challenges nog maar even te mijden;)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |