I hate when that happens! GT5 is echt weer zo'n spel waardoor je bijna zou wensen dat je in de bijstand zat.quote:
Thanks voor je tips, maar 1 foutje en je wordt er weer uitgeredenquote:Op maandag 13 december 2010 14:32 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Heb net de eerste twee races gedaan toevallig.
Ik heb gewoon racing hard eronder laten zitten (niks gekocht ervoor, eerst even zien of het zo zou lukken) en enige wat ik veranderd had was de topspeed op Fuji (op 410 gezet) en voor Indianapolis dit top speed gehouden. Nu voor Monaco zet ik die denk ik zo rond de 300/310.
En tsja, tips: skid recovery on en traction control op 1 is ook verstandig denk.
En dan constant rijden, niet elke rond pushen voor fastest lap, maar je moet wel al je rondjes ongeveer binnen 1-1.5 seconden van je snelste tijd rijden om te winnen (want op die manier deed ik het en nog steeds maar met 3 en 8 seconden voorsprong gewoon beide races).
Wordt tijd dat die B-spec shit aangestuurd kan worden vanuit de GT5 site, zoals aangekondigd. Dan kun je op je werk ook nog wat doenquote:
Zal ik die eens proberenquote:
komt dat er? Dat zou geweldig zijnquote:Op maandag 13 december 2010 15:28 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wordt tijd dat die B-spec shit aangestuurd kan worden vanuit de GT5 site, zoals aangekondigd. Dan kun je op je werk ook nog wat doen
nou en of! een pak geld verdienen tijdens het werk. NICE!quote:Op maandag 13 december 2010 15:50 schreef HeertjeB het volgende:
[..]
komt dat er? Dat zou geweldig zijn
Dat doe ik toch alquote:Op maandag 13 december 2010 15:57 schreef Sexy_Steve het volgende:
[..]
nou en of! een pak geld verdienen tijdens het werk. NICE!
Ik speel ook met stuur en heb eindelijk alle AMG Challenges (Intermediate) op zilver gehaaldquote:Op maandag 13 december 2010 13:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Pff, ik ben echt slecht. Ik kan zowat niks van de special events op goud halen. Ik hoorde dat die Loeb heel makkelijk is met Slipherstel aan, maar ik kan brons niet eens halen. Die AMG challenges lukt me ook al niet. Zou een stuur echt het verschil kunnen maken? Ja ik moet gewoon veel oefenen, maar zelfs als ik denk dat het goed gaat, ben ik nog 7 seconden te langzaam (AMG, sector 2 bijv.)
ik heb een zekere angst voor die AMG challenges, ik hoor iedereen klagen over die ritten. en aangezien ik geen zin heb om 9 minuten te rijden voor jan lul heb ik besloten die AMG challenges nog maar even te mijden;)quote:Op maandag 13 december 2010 16:07 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik speel ook met stuur en heb eindelijk alle AMG Challenges (Intermediate) op zilver gehaaldBen daar al heel blij mee want gold is voor nu ff onmogelijk aangezien ik echt met moeite zilver in de volledig race heb gehaald
Ik klaag nietquote:
Dat hoort bij de ring, angst. Niet erg maar gewoon overwinnen, oefenen en door rammen op die baan.quote:Op maandag 13 december 2010 16:13 schreef Sexy_Steve het volgende:
[..]
ik heb een zekere angst voor die AMG challenges, ik hoor iedereen klagen over die ritten.
ja ik zal er toch binnenkort eens aan beginnen. het schijnt wel goed te zijn voor de bankrekening en voor het levelenquote:Op maandag 13 december 2010 16:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik klaag niet
[..]
Dat hoort bij de ring, angst. Niet erg maar gewoon overwinnen, oefenen en door rammen op die baan.
Toch vind ik de AMG challenges een van de best uitgewerkte races van GT5. Je oefent eerst de stages van de volledige ronde en als laatst moet je dan die ronde binnen een bepaalde tijd halen. Je zit er hierdoor wel lekker inquote:Op maandag 13 december 2010 16:13 schreef Sexy_Steve het volgende:
[..]
ik heb een zekere angst voor die AMG challenges, ik hoor iedereen klagen over die ritten. en aangezien ik geen zin heb om 9 minuten te rijden voor jan lul heb ik besloten die AMG challenges nog maar even te mijden;)
Afgeleid van de praktijk/realiteit... Er zijn race-cursussen te volgen op de ring die volgens eenzelfde format verlopen. Komt dus niet geheel uit de lucht vallen zullen we maar zeggenquote:Op maandag 13 december 2010 16:36 schreef mr-green het volgende:
[..]
Toch vind ik de AMG challenges een van de best uitgewerkte races van GT5. Je oefent eerst de stages van de volledige ronde en als laatst moet je dan die ronde binnen een bepaalde tijd halen. Je zit er hierdoor wel lekker in
Nissan Skyline 2000GT-R (KPGC110) '73 53.175 1973 FRquote:Op maandag 13 december 2010 17:01 schreef Driepink het volgende:
heeft iemand trouwens een nissan skyline 2000 gt-r in zn used car list staan? zoja; hoe duur is ie ?
Al vind ik de full lap zo makkelijk vergeleken de losse sectoren..quote:Op maandag 13 december 2010 16:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Afgeleid van de praktijk/realiteit... Er zijn race-cursussen te volgen op de ring die volgens eenzelfde format verlopen. Komt dus niet geheel uit de lucht vallen zullen we maar zeggen.
De natte AMG challenge met de 300SL is makkelijk:quote:Op maandag 13 december 2010 16:13 schreef Sexy_Steve het volgende:
[..]
ik heb een zekere angst voor die AMG challenges, ik hoor iedereen klagen over die ritten. en aangezien ik geen zin heb om 9 minuten te rijden voor jan lul heb ik besloten die AMG challenges nog maar even te mijden;)
Ah vandaar dat je meerdere coureurs aan kan maken. Ook maar eens doen.quote:Op maandag 13 december 2010 17:19 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Al vind ik de full lap zo makkelijk vergeleken de losse sectoren..
quote:Op maandag 13 december 2010 17:22 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ah vandaar dat je meerdere coureurs aan kan maken. Ook maar eens doen.
Wat voor races zijn dat waarbij willekeurige autos rond rijden?quote:Op maandag 13 december 2010 17:21 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
De natte AMG challenge met de 300SL is makkelijk:
Bijna 30 sec onder gold
AMG special challenges....de eerste kun je al op een vrij laag niveau spelen. Een van de challenges is dat je een rondje over de ring moet rijden terwijl er ook andere auto's rondrijden. Soort van touristenfahrten-simulatie zeg maarquote:Op maandag 13 december 2010 17:32 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat voor races zijn dat waarbij willekeurige autos rond rijden?
Ben nog niet zo ver ben dat nog niet tegen gekomen.
Ik heb er wel een. Een volledig getunde Gallardo en Contach. Voeg me maar even toe: MoodChangequote:Op maandag 13 december 2010 17:49 schreef Capable het volgende:
Hee iemand heeft toch wel even een lambo te leen? Kan me niet voorstellen dat niemand hier een lambo heeft.
Bij voorbaat dank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |