Afgeleid van de praktijk/realiteit... Er zijn race-cursussen te volgen op de ring die volgens eenzelfde format verlopen. Komt dus niet geheel uit de lucht vallen zullen we maar zeggenquote:Op maandag 13 december 2010 16:36 schreef mr-green het volgende:
[..]
Toch vind ik de AMG challenges een van de best uitgewerkte races van GT5. Je oefent eerst de stages van de volledige ronde en als laatst moet je dan die ronde binnen een bepaalde tijd halen. Je zit er hierdoor wel lekker in
Nissan Skyline 2000GT-R (KPGC110) '73 53.175 1973 FRquote:Op maandag 13 december 2010 17:01 schreef Driepink het volgende:
heeft iemand trouwens een nissan skyline 2000 gt-r in zn used car list staan? zoja; hoe duur is ie ?
Al vind ik de full lap zo makkelijk vergeleken de losse sectoren..quote:Op maandag 13 december 2010 16:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Afgeleid van de praktijk/realiteit... Er zijn race-cursussen te volgen op de ring die volgens eenzelfde format verlopen. Komt dus niet geheel uit de lucht vallen zullen we maar zeggen.
De natte AMG challenge met de 300SL is makkelijk:quote:Op maandag 13 december 2010 16:13 schreef Sexy_Steve het volgende:
[..]
ik heb een zekere angst voor die AMG challenges, ik hoor iedereen klagen over die ritten. en aangezien ik geen zin heb om 9 minuten te rijden voor jan lul heb ik besloten die AMG challenges nog maar even te mijden;)
Ah vandaar dat je meerdere coureurs aan kan maken. Ook maar eens doen.quote:Op maandag 13 december 2010 17:19 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Al vind ik de full lap zo makkelijk vergeleken de losse sectoren..
quote:Op maandag 13 december 2010 17:22 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ah vandaar dat je meerdere coureurs aan kan maken. Ook maar eens doen.
Wat voor races zijn dat waarbij willekeurige autos rond rijden?quote:Op maandag 13 december 2010 17:21 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
De natte AMG challenge met de 300SL is makkelijk:
Bijna 30 sec onder gold
AMG special challenges....de eerste kun je al op een vrij laag niveau spelen. Een van de challenges is dat je een rondje over de ring moet rijden terwijl er ook andere auto's rondrijden. Soort van touristenfahrten-simulatie zeg maarquote:Op maandag 13 december 2010 17:32 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat voor races zijn dat waarbij willekeurige autos rond rijden?
Ben nog niet zo ver ben dat nog niet tegen gekomen.
Ik heb er wel een. Een volledig getunde Gallardo en Contach. Voeg me maar even toe: MoodChangequote:Op maandag 13 december 2010 17:49 schreef Capable het volgende:
Hee iemand heeft toch wel even een lambo te leen? Kan me niet voorstellen dat niemand hier een lambo heeft.
Bij voorbaat dank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |