Aha, dus het aantal races en de mate waarin hij stress heeft hebben ook nog invloed op de rijder lijkt me? ik zal hem een retourtje Terschelling gevenquote:Op maandag 13 december 2010 12:19 schreef DDDDDaaf het volgende:
Dat pijltje bij de B-spec coureurs is een indicatie van de vorm waarin je coureur verkeert: bij een (oranje) pijltje omlaag kun je de betreffende coureur maar beter even met verlof sturen.
Lvl 35 B-spec.quote:Op maandag 13 december 2010 13:14 schreef HeertjeB het volgende:
Die red bull auto he, waarmee kan je die winnen dan?
haha nou dit troost me enigszinsquote:Op maandag 13 december 2010 13:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Pff, ik ben echt slecht. Ik kan zowat niks van de special events op goud halen. Ik hoorde dat die Loeb heel makkelijk is met Slipherstel aan, maar ik kan brons niet eens halen. Die AMG challenges lukt me ook al niet. Zou een stuur echt het verschil kunnen maken? Ja ik moet gewoon veel oefenen, maar zelfs als ik denk dat het goed gaat, ben ik nog 7 seconden te langzaam (AMG, sector 2 bijv.)
Link:quote:Op maandag 13 december 2010 08:52 schreef fotostarter het volgende:
[..]
En dan nog beweren hoe realistisch GT5 wel niet is. WTF!
ja graag!quote:Op maandag 13 december 2010 13:59 schreef Capable het volgende:
HeertjeB moet je nog die Camarro hebben voor de Muscle?
Heeft iemand trouwens een Lambo aub kan ik namelijk wat races afsluiten, daar in tegen kun je me Ferrari 599 844PK lenen voor Ferrari races..
De tering... dat gaat echt heullll erg lang durenquote:
Hij was gemaakt van schuim dus nee dat rijd niet... Daarnaast ga je mij niet vertellen dat banden zoveel grip kunnen hebben dat je een haakse bocht neemt met 200...quote:Op maandag 13 december 2010 14:00 schreef very het volgende:
[..]
Link:
Red Bull X! Concept
"Sony onthulde vandaag de details van een virtuele auto gebouwd met behulp van real-technologie. De X1 Prototype is het race auto-ontwerp in een wereld waar regels geen enkele beperking zijn. De goede samenwerking tussen Polyphony Digital (ontwikkeling), Red Bull Racing en onze Chief Technical Officer Adrian Newey heeft zijn vruchten afgeworpen. Het resultaat gaat veel verder dan de verrassende nieuwe look. Als we de prestaties van testrijder Sebastian Vettel moeten geloven dan zal de score van onverslaanbaar zijn..."
Dus wie zegt of dit realistisch is of niet?
Het bestaat niet, dus je weet het niet. Wie weet zou deze auto echt zo snel zijn wanneer hij gebouwd wordt.
Ze hebben hem overigens wel al in het echt gebouwd, maar of die ook echt doet wat ie moet doen weet ik niet. Daar is nog te weinig info over te vinden (door mij althans)
Foto's
Banden zijn en zullen altijd de limiet blijven op voertuigen. Topsnelheid van enkele voertuigen is onbekend puur omdat ze gebonden zijn aan de grens van het rubber.quote:Op maandag 13 december 2010 14:10 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hij was gemaakt van schuim dus nee dat rijd niet... Daarnaast ga je mij niet vertellen dat banden zoveel grip kunnen hebben dat je een haakse bocht neemt met 200...
dat iets niet bestaat betekent niet dat het onmogelijk is.quote:Op maandag 13 december 2010 14:10 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hij was gemaakt van schuim dus nee dat rijd niet... Daarnaast ga je mij niet vertellen dat banden zoveel grip kunnen hebben dat je een haakse bocht neemt met 200...
Jazeker... Beide auto's heb ik gestuurdquote:Op maandag 13 december 2010 14:11 schreef Auti het volgende:
Vanaf level 32 in A-spec komt de Vettel Challenge beschikbaar, naar mijn informatie. Daar kan je hem ook winnen. Correct me if i'm wrong.
@ J.Clarkson; Top! ik had je al toegevoegdIk kijk nog wel even voor een wederdienst.
@ Jackson; had je mijn Corvette al teruggestuurd?
Heb net de eerste twee races gedaan toevallig.quote:Op maandag 13 december 2010 14:24 schreef Chaos-Zero het volgende:
Iemand tips voor Formula GT? Bij de eerste race slip ik erg makkelijk uit de bocht. Na een halve ronden lig ik dan ook 12e en kom steeds verder achter te liggen. Ik gebruik race soft, voor beste grip, maar helpt niks?
Oh nee joh, hou je centen lekker in je zakquote:Op maandag 13 december 2010 14:29 schreef jackson het volgende:
@auti: Mocht je die Corvette niet hebben ontvangen, laat mij het dan even weten... Koop ik zo'n ding en rammel ik alles erop en eraan voor je. Stuur ik hem dan weer op. Wel behoorlijk zuur gezien mijn centen maar het is niet anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |