Heb een vrijwel standaard MX5 uit 2007 gebruikt. Rustig doen en hij won mquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe laat ik me B-spec het makkelijst de NR-A Roadster Cup halen voor de Furai, heb een dik getunede MX-5 uit 89 maar hij maak er teveel fouten mee.
www.watbenjedan.comquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:07 schreef wolferl het volgende:
Ik kan wel janken.
58e van de 60 ronden, ik word gebeld, zet het spel dus even op pauze.
Omdat de restart knop naast de knop zit om de race te vervolgen, komt u per ongeluk op restart.
Ik druk zonder na te denken op restart dus. GODDDDDDVERDOMMMME bijna 2 uur naar de klote.
Waarom krijg je bij elk onzin dingetje tientallen bevestigingen knopjes die je moet begaan, maar bij zoiets belangrijks niet. Restart, ja sorry de race start opnieuw. Geen vraag of je het wel zeker weet. Nee gelijk opnieuw. GVD ik ben woest.
Nou voel me absoluut geen prutser, eerder een lul.quote:
Ja kut is dat he... Het is zo achterlijk dom dat hij niet vraagt of je het zeker weet... Heb het ook al een paar keer gehad.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:07 schreef wolferl het volgende:
Ik kan wel janken.
58e van de 60 ronden, ik word gebeld, zet het spel dus even op pauze.
Omdat de restart knop naast de knop zit om de race te vervolgen, komt u per ongeluk op restart.
Ik druk zonder na te denken op restart dus. GODDDDDDVERDOMMMME bijna 2 uur naar de klote.
Waarom krijg je bij elk onzin dingetje tientallen bevestigingen knopjes die je moet begaan, maar bij zoiets belangrijks niet. Restart, ja sorry de race start opnieuw. Geen vraag of je het wel zeker weet. Nee gelijk opnieuw. GVD ik ben woest.
Hoezo? Wat is er niet realistisch aan, behalve dat die auto niet bestaat?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:59 schreef Tinos85 het volgende:
Dit is dan toch wel erg jammer voor zo'n realistisch racespel
Het was al eerder voorbij gekomen.... Zeer zuur.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:14 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nou voel me absoluut geen prutser, eerder een lul.
Maar kom op, afgezien van 'mijn' fout. Het is toch bizar dat je voor elk onzin dingetje of transformatie in GT5 wel 20 keer op bevestig moet klikken voordat het daadwerkelijk van kracht is.
Maar dat je voor zo'n belangrijk iets, de race dus, zonder enig extra bevestiging om zeep kan helpen.
Lijkt me wel erg snel. 300 door een onwijs scherpe bocht? Ook banden hebben een limiet.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:21 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Hoezo? Wat is er niet realistisch aan, behalve dat die auto niet bestaat?
Als die wagen daadwerkelijk zo'n enorme grip heeft als de tekeningen van newey dan kan deze tijd wel.
Weet ik, maar ik voel me toch een lul.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Het was al eerder voorbij gekomen.... Zeer zuur.
Toen postte ik dezelfde link vandaar, was niet persoonlijk.
Ja dat is die rally ja.... Ach ja, dan maak ik mn Clio V6 wel wat lichter, gaat ie ook sneller van.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:43 schreef Auti het volgende:
[..]
Maar ik lees net eigenlijk pas dat je level 10 bedoeld, en dat is die to 250pk rally?
Want daar mag een S4 niet aan mee doen.
Wie weet gebruikt deze een heel ander type soort band...weet jij veel.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:23 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Lijkt me wel erg snel. 300 door een onwijs scherpe bocht? Ook banden hebben een limiet.
Ik heb de Droge AMG races ook allemaal goud, en de eerste natte SL ook.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:44 schreef DeeBee het volgende:
Argh, lap 19/20 het verneuken op Suzuka met die Formula GT is niet echt nice, half uur voor niks gereden...
AMG challenges: beetje afsnijden soms ja,maar gras is alleen sneller als je met hoge snelheid en vloeiend weer op asfalt komt ook.
Verder je rempunten leren kennen, sommige punten van die lijn kloppen niet, andere weer zeker wel...
Full lap gewoon iets rustiger aan, die zijn het makkelijkst (behalve de SLS dry full lap, die is aardig pittig). Laatste sector veel gas op een heleboel stukken, en super laat remmen voor de laatste 'chicanes' voor start-finish.
Heb ze allemaal op gold (alle 4 x 5) en moeilijksten waren de dry SLS denk.
Lijkt me toch wel een premium wagen? Bedoel je de oude GTV?quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:35 schreef very het volgende:
[..]
Alfa Romeo GT toch?
Die zit er wel in hoor
Nissan 240RS Rally Car '85quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:27 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ja dat is die rally ja.... Ach ja, dan maak ik mn Clio V6 wel wat lichter, gaat ie ook sneller van.
Ja, al sinds GT1quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:47 schreef Auti het volgende:
Jullie weten trouwens dat je bij tuning ook de onderdelen er weer af kan halen en er bijv een standaard turbo op terug kan zetten e.d.?
Ook die zit erin, maar ik bedoelde de Alfa Romeo GT 3.2 V6 24V '04.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:44 schreef nero7 het volgende:
[..]
Lijkt me toch wel een premium wagen? Bedoel je de oude GTV?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |