abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89921572
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 15:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe laat ik me B-spec het makkelijst de NR-A Roadster Cup halen voor de Furai, heb een dik getunede MX-5 uit 89 maar hij maak er teveel fouten mee.
Heb een vrijwel standaard MX5 uit 2007 gebruikt. Rustig doen en hij won m :).
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  dinsdag 14 december 2010 @ 16:07:31 #152
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_89921580
Ik kan wel janken.

58e van de 60 ronden, ik word gebeld, zet het spel dus even op pauze.
Omdat de restart knop naast de knop zit om de race te vervolgen, komt u per ongeluk op restart.
Ik druk zonder na te denken op restart dus. GODDDDDDVERDOMMMME bijna 2 uur naar de klote.

Waarom krijg je bij elk onzin dingetje tientallen bevestigingen knopjes die je moet begaan, maar bij zoiets belangrijks niet. Restart, ja sorry de race start opnieuw. Geen vraag of je het wel zeker weet. Nee gelijk opnieuw. GVD ik ben woest.
pi_89921606
Ook fiat'tje 500 F uit 65 gewonnen.

En ik vind 5 laps al teveel. :')
If not now, then when.
  dinsdag 14 december 2010 @ 16:11:27 #154
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_89921717
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 16:07 schreef wolferl het volgende:
Ik kan wel janken.

58e van de 60 ronden, ik word gebeld, zet het spel dus even op pauze.
Omdat de restart knop naast de knop zit om de race te vervolgen, komt u per ongeluk op restart.
Ik druk zonder na te denken op restart dus. GODDDDDDVERDOMMMME bijna 2 uur naar de klote.

Waarom krijg je bij elk onzin dingetje tientallen bevestigingen knopjes die je moet begaan, maar bij zoiets belangrijks niet. Restart, ja sorry de race start opnieuw. Geen vraag of je het wel zeker weet. Nee gelijk opnieuw. GVD ik ben woest.
www.watbenjedan.com
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 14 december 2010 @ 16:14:43 #155
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_89921843
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 16:11 schreef jackson het volgende:

[..]

www.watbenjedan.com
Nou voel me absoluut geen prutser, eerder een lul.
Maar kom op, afgezien van 'mijn' fout. Het is toch bizar dat je voor elk onzin dingetje of transformatie in GT5 wel 20 keer op bevestig moet klikken voordat het daadwerkelijk van kracht is.
Maar dat je voor zo'n belangrijk iets, de race dus, zonder enig extra bevestiging om zeep kan helpen.
pi_89921867
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 16:07 schreef wolferl het volgende:
Ik kan wel janken.

58e van de 60 ronden, ik word gebeld, zet het spel dus even op pauze.
Omdat de restart knop naast de knop zit om de race te vervolgen, komt u per ongeluk op restart.
Ik druk zonder na te denken op restart dus. GODDDDDDVERDOMMMME bijna 2 uur naar de klote.

Waarom krijg je bij elk onzin dingetje tientallen bevestigingen knopjes die je moet begaan, maar bij zoiets belangrijks niet. Restart, ja sorry de race start opnieuw. Geen vraag of je het wel zeker weet. Nee gelijk opnieuw. GVD ik ben woest.
Ja kut is dat he... Het is zo achterlijk dom dat hij niet vraagt of je het zeker weet... Heb het ook al een paar keer gehad.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_89922103
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 15:59 schreef Tinos85 het volgende:

Dit is dan toch wel erg jammer voor zo'n realistisch racespel :')
Hoezo? Wat is er niet realistisch aan, behalve dat die auto niet bestaat?
Als die wagen daadwerkelijk zo'n enorme grip heeft als de tekeningen van newey dan kan deze tijd wel.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  dinsdag 14 december 2010 @ 16:22:37 #158
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_89922130
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 16:14 schreef wolferl het volgende:

[..]

Nou voel me absoluut geen prutser, eerder een lul.
Maar kom op, afgezien van 'mijn' fout. Het is toch bizar dat je voor elk onzin dingetje of transformatie in GT5 wel 20 keer op bevestig moet klikken voordat het daadwerkelijk van kracht is.
Maar dat je voor zo'n belangrijk iets, de race dus, zonder enig extra bevestiging om zeep kan helpen.
Het was al eerder voorbij gekomen.... Zeer zuur.
Toen postte ik dezelfde link vandaar, was niet persoonlijk.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 14 december 2010 @ 16:23:31 #159
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_89922176
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 december 2010 16:21 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Hoezo? Wat is er niet realistisch aan, behalve dat die auto niet bestaat?
Als die wagen daadwerkelijk zo'n enorme grip heeft als de tekeningen van newey dan kan deze tijd wel.
Lijkt me wel erg snel. 300 door een onwijs scherpe bocht? Ook banden hebben een limiet.
pi_89922210
Mijn B-Spec rijder MOET DOOD :r :r :r
In de laatste bocht van wel een hele kwartier rijden weet hij het keihard te verneuken. Wordt ie 2de :(

Het heeft degelijk zin om die gast instructies te geven, maar beter is toch om em te laten rijden en intussen tv te kijken.
  dinsdag 14 december 2010 @ 16:26:24 #161
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_89922297
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 16:22 schreef jackson het volgende:

[..]

Het was al eerder voorbij gekomen.... Zeer zuur.
Toen postte ik dezelfde link vandaar, was niet persoonlijk.
Weet ik, maar ik voel me toch een lul.
Ene kant ligt het aan mijzelf, andere kant vind ik dit soort menu's een blunder van GT5.
pi_89922326
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 15:43 schreef Auti het volgende:

[..]

Maar ik lees net eigenlijk pas dat je level 10 bedoeld, en dat is die to 250pk rally?
Want daar mag een S4 niet aan mee doen.
Ja dat is die rally ja.... Ach ja, dan maak ik mn Clio V6 wel wat lichter, gaat ie ook sneller van. :P
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
pi_89922329
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 16:23 schreef Tinos85 het volgende:

[..]

Lijkt me wel erg snel. 300 door een onwijs scherpe bocht? Ook banden hebben een limiet.
Wie weet gebruikt deze een heel ander type soort band...weet jij veel.
Dat iets (nu nog) niet bestaat betekent niet dat het onmogelijk is ;)
People assume too much.
pi_89922517
Ik mis deze wagen in GT5

pi_89922659
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 16:32 schreef nero7 het volgende:
Ik mis deze wagen in GT5

[ afbeelding ]
Alfa Romeo GT toch?
Die zit er wel in hoor ;)
People assume too much.
  dinsdag 14 december 2010 @ 16:41:01 #166
149405 Stekelbees
Akelig stekelig
pi_89922859
Ik mis vooral oldtimers :(
Ja, nou ja, best stekelig dus.
pi_89922960
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 13:44 schreef DeeBee het volgende:
Argh, lap 19/20 het verneuken op Suzuka met die Formula GT is niet echt nice, half uur voor niks gereden... ;(

AMG challenges: beetje afsnijden soms ja,maar gras is alleen sneller als je met hoge snelheid en vloeiend weer op asfalt komt ook. :)

Verder je rempunten leren kennen, sommige punten van die lijn kloppen niet, andere weer zeker wel...

Full lap gewoon iets rustiger aan, die zijn het makkelijkst (behalve de SLS dry full lap, die is aardig pittig). Laatste sector veel gas op een heleboel stukken, en super laat remmen voor de laatste 'chicanes' voor start-finish. :)

Heb ze allemaal op gold (alle 4 x 5) en moeilijksten waren de dry SLS denk. :)
Ik heb de Droge AMG races ook allemaal goud, en de eerste natte SL ook.
Kwestie van gas loslaten. Als je gas geeft komt er meer druk op je achterwielen, en dus minder op je voorwielen. Laat gas los en er komt weer druk op je voorwielen waardoor je minder onderstuur krijgt.
pi_89922980
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 16:35 schreef very het volgende:

[..]

Alfa Romeo GT toch?
Die zit er wel in hoor ;)
Lijkt me toch wel een premium wagen? Bedoel je de oude GTV? :)
pi_89923031
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 16:27 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Ja dat is die rally ja.... Ach ja, dan maak ik mn Clio V6 wel wat lichter, gaat ie ook sneller van. :P
Nissan 240RS Rally Car '85
-weg-
pi_89923069
Zal nog wel een keer een herhaling possten van mijn Lambo met 700+ bhp, en geen downforce op de schleife. Als je het bekijkt valt het mee, maar aan je stuur voel je dat het alle kanten op stuiterde.. dammit :')
pi_89923077
Jullie weten trouwens dat je bij tuning ook de onderdelen er weer af kan halen en er bijv een standaard turbo op terug kan zetten e.d.?
-weg-
pi_89923095
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 16:47 schreef Auti het volgende:
Jullie weten trouwens dat je bij tuning ook de onderdelen er weer af kan halen en er bijv een standaard turbo op terug kan zetten e.d.?
Ja, al sinds GT1
pi_89923409
B-Spec Bob verloor met 00,023 ms....
pi_89923718
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 16:44 schreef nero7 het volgende:

[..]

Lijkt me toch wel een premium wagen? Bedoel je de oude GTV? :)
Ook die zit erin, maar ik bedoelde de Alfa Romeo GT 3.2 V6 24V '04.
Hier...de carlist:
http://eu.gran-turismo.co(...)/gt5/carlist_en.html

Overal waar een P voor staat is Premium...de GT is dat dus niet ;)
People assume too much.
pi_89923896
Ik weet waar S en P voor staat.
Beetje BS dat de GT geen premium is, maar dat kutding van een 8C wel. Dat ding is gruwelijk lelijk en niet te besturen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')