Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:Fok-ID = PSN
Chaos-Zero = MoodChange
Repeating = Sjorskee
Sosuacafe = NL-SosuA-
Mr-green = aaaido
TDM = JJmky20
trance_fan = nalyu
Rike = RiKe456
BoyGenius = RDR-Fanatic
DeeBee = Tehdas
gamefreek = geemfriek
Toempf = Toempf
Auti = nurspekkie
JJH = JJH1985
Mystikvm = Mystikvm
Skipper26 = soofvic
delano.888 = Dx11
woessie = woessie12
DDDDDaaf = Daaf_de_Raaf
J. Clarkson = evil_tuinhekje
IrishBastard = Boemeltje
Bedaarten = wookielover1
DutchErrorist = jojojoost
Black-Hole = jileen
Nils7 = vanillaNL
Rainesz = Rainesz
R_B = Ro_Bu
Sideshowbobbie = Sideshowbobbie
Qunix = PMKnl
kreuk050 = KREUKNEUS
Edwin1984 = Edwin1984
Icefire1971 = icefire-nl
Meike26 = YukinoSuzuka
dekkered = kogelvoer
janrad = Crashtestnl
Maver24 = dutch-devil
neggix = neggix
SanAnt = ghpeet
Don-Leon = LPopkema
Saekerhett = Saekerhett
PoederSuikerPoeder = vecht
NeonPanda = SorayaNL
beetotheizzo = ben071
Mindstate= MindstateNL
SonicVolcano = SonicVolcano
Ricard0j = Vash_NL
Rio = MisterRio
LightLuke = LightLuke92
Scharrel-hagelslag = Melluk
Unknowd = Pietskie-B
Made77 = made_77
cheqy = Cheqy
fake-flamingo = Fake-Flamingo
67Impala = Munn1k
mgeelen = Mr_Mister_38
Enig idee WAAR dat in te stellen is?quote:Op maandag 13 december 2010 18:33 schreef HeertjeB het volgende:
Schade is er vorige week al in gekomen in een patch, je kan zelf instellen wat je wil, medium middel of heavy!
Heb t nog niet echt getest zelf
KUT, dat is de verkeerde..quote:Op maandag 13 december 2010 17:13 schreef mrdjey het volgende:
[..]
Nissan Skyline 2000GT-R (KPGC110) '73 53.175 1973 FR
Ik heb de verkeerde gequotequote:Op maandag 13 december 2010 17:28 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Dat gaat om de AMG challenges in de challenges..
Waarbij je eerst de sectoren leert, dan als laatste een full lap moet rijden
Hij is lastig jaquote:Op maandag 13 december 2010 19:25 schreef no1uknow het volgende:
Tering die eerste Grand Tour challengeIk haal niet eens zilver.
erg hequote:Op maandag 13 december 2010 19:25 schreef no1uknow het volgende:
Tering die eerste Grand Tour challengeIk haal niet eens zilver.
Die challenge krijg je op level 30quote:Op maandag 13 december 2010 20:40 schreef wolferl het volgende:
Ik vraag me toch af, wanneer krijg je nou ooit die Red Bull X1.
Het is idd vooral de verschrikkelijke kutbak waarin je moet rijden!quote:Op maandag 13 december 2010 19:52 schreef no1uknow het volgende:
Het is nog niet eens de track die moeilijk is maar wat een baggerauto zeg
Iemand een idee jongens? hellupquote:Op maandag 13 december 2010 18:18 schreef HeertjeB het volgende:
Jongens wil de special voor rally rijden gaan doen, heb een focus st gekocht! 225 pk.. Als ik oil change doe blijf ik dan nog onder de 250pk?
Is niet te voorspellen, olie geeft bij iedere auto een andere hoeveelheid extra pk's.quote:
Welke precies?quote:Op maandag 13 december 2010 21:12 schreef HeertjeB het volgende:
Voor die rally special jongens, ik bak er niks van :s
Welke instellingen hebben jullie?
Hij heeft nog gelijk ook.quote:If you're prepared to dig through said crap then there's a diamond underneath. Whereas IMO Forza 3 is a big semi precious stone with a little turd in the middle.
gewoon de aller eerste rally special.. dan moet je 3 dingetjes doenquote:
Alles uit zetten, ABS op 1, zo heb ik hem makkelijk gehaaldquote:Op maandag 13 december 2010 21:14 schreef HeertjeB het volgende:
[..]
gewoon de aller eerste rally special.. dan moet je 3 dingetjes doen
Eerst part kan ik nog wel eerste worden maar bij die 2de en 3de heb ik nogal moeite met de bochten
Zo kwam ik ook nog eens Hugo Chavez tegenquote:Op maandag 13 december 2010 21:04 schreef RiKe het volgende:
Is het iemand opgevallen dat Harry Potter in Gran Turismo zit?
Mij wel!
Reed in een Jensen Interceptor Mk3 '74
Hoe dan?quote:Op maandag 13 december 2010 21:19 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik bekijk de shows van SRT uit principe niet meer. Ooit waren ze objectief, tegenwoordig een stel mislukte crybabies.
Daarnaast hoe ze met de leden van virtualr.net zijn omgegaan is gewoon te belachelijk voor woorden.
Net weer Lisa Simpsonquote:Op maandag 13 december 2010 21:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zo kwam ik ook nog eens Hugo Chavez tegen
Virtualr is een enorme simraceblogsite. Dus ook hun video's kwamen er altijd op, totdat SRT een contract met SRW hadden die enorm gehaat worden in de rFactor community (die weer diep in Virtualr zitten), omdat ze de rechten op de mods van modders dachten te hebben en te kunnen verkopen. Terwijl ze gewoonlijk gratis werden weggegeven.quote:
Mensen op virtualr.net zijn alleen maar simracers, anderen komen er eigenlijk niet.quote:Are you guys even sim racers ? Lets race and then see if either of you have any credibility. This is about sim RACING.. right ?
Moet je vanaf daar de kritiek lezenquote:The reason I havent come back to this so called community is.. Who are you people ?? Do I know any of you personally ? Are any of you trash talkers adult enough to step out from behind your masks and expose who you really are and use your real names?
Ja doe ik zo! Ik had gehoopt nog even level 17 te worden zodat ik de gallardo challenge ook kon doenquote:Op maandag 13 december 2010 21:26 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
stuur jij mijn Lambo zo terug? Jouw Ferrari heb ik weer naar je terug gestuurd net
oh als je 'm een paar dagen langer wilt gebruiken dan vind ik het ook best hoorquote:Op maandag 13 december 2010 21:31 schreef HeertjeB het volgende:
[..]
Ja doe ik zo! Ik had gehoopt nog even level 17 te worden zodat ik de gallardo challenge ook kon doen
Maar helaas ga ik dat niet redden vandaag vrees ik.
Stuur hem wel terug in de hoop hem nog een keertje te mogen lenen in de toekomst
Ja dat scheelt echt een hoop. Met stuur is het nog makkelijker!quote:Op maandag 13 december 2010 22:18 schreef Glijdt_licht het volgende:
Aha, dus ABS moet uitstaan bij die NASCAR. Wat een vreemd iets..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |