Serieus?quote:Op zondag 12 december 2010 18:39 schreef wyccie het volgende:
Als je dat hebt zien staan op de site van Glastonbury, dat was het programma van het afgelopen jaar. De nieuwe line-up wordt later pas bekend gemaakt.
Nee, jij moet gewoon beter lezen.quote:Op zondag 12 december 2010 18:49 schreef Nembrionic het volgende:
Dat is lomp want het is al een flinke tijd uitverkocht. Hadden ze best die line-up weg kunnen halen
Shit, ik ben zo voorspelbaar.quote:En ik wist wel dat je zou reageren als ik hier over de staat zou posten
Het is lomp *en* ik moet beter lezen. Andere festivals halen wel gewoon de line-up weg.quote:Op zondag 12 december 2010 18:50 schreef wyccie het volgende:
Nee, jij moet gewoon beter lezen.Op diezelfde pagina staat dat heel duidelijk.
Klein beetje maarquote:Shit, ik ben zo voorspelbaar.
"Wat is normaal?"quote:Op zondag 12 december 2010 19:40 schreef wyccie het volgende:
Het is alsof de wereld niet meer normaal kan zijn.
Eigenlijk in allerlei kleine enclaves over de hele wereld, toch?quote:Op zondag 12 december 2010 19:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
in deze contreien is het niet misbruiken van kinderen nog steeds de norm (behalve in een kleine enclave in Rome dan)
Wel van 'Toen was geluk...'?quote:Op zondag 12 december 2010 22:36 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van 't schaep.
Voorspelbaar +1000000. Dat heeft niets met Amsterdam/Rotterdam-verhaal te maken.quote:
Maar het zou wel iets kunnen verklaren, je kent mijn mening over dat programma...quote:Op zondag 12 december 2010 22:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voorspelbaar +1000000. Dat heeft niets met Amsterdam/Rotterdam-verhaal te maken.
Ik hou niet van liedjes in dat soort programmas en ook niet van de overdreven aangedikte accenten. In "Toen" zit er ook wel eens zo'n figuur dat opeens aangedikt Rotterdams moet praten en dat is niet om aan te horen.quote:Op zondag 12 december 2010 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar het zou wel iets kunnen verklaren, je kent mijn mening over dat programma...
Ik zou het zeker niet nalaetenquote:
Geluukig zijn de meeste acteurs ook echte Amsterdammers of hebben ze ervaring met het genre. En JM Huijbregts speelt zichzelf...quote:Op zondag 12 december 2010 22:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik hou niet van liedjes in dat soort programmas en ook niet van de overdreven aangedikte accenten. In "Toen" zit er ook wel eens zo'n figuur dat opeens aangedikt Rotterdams moet praten en dat is niet om aan te horen.
Dat mag, wanneer/hoe laat?quote:Op zondag 12 december 2010 22:45 schreef Nembrionic het volgende:
Mag ik trouwens de serie "Brew Masters" van Discovery aanraden?
Het is downlooibaar. Wordt hier in Nederland(nog) niet uitgezondenquote:
Nope.quote:Zijn er trouwens meer mensen waarbij Fok bij het laden van de auto-updates langzaam wordt/blijft hangen?
Dan wacht ik wel tot het op TV is, ik ben niet zo van het downlooien van films e.d.quote:Op zondag 12 december 2010 23:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is downlooibaar. Wordt hier in Nederland(nog) niet uitgezonden
Aflevering 4 staat net online.
quote:Op zondag 12 december 2010 23:30 schreef MadMaster het volgende:
Nog iets heel anders:
Was vanmiddag op een kerstmarkt en daar lagen ter decoratie een bolhoed en een hoge hoed tussen de spullen. Althans, ik dacht dat ze er ter decoratie lagen, maar ze bleken geprijsd te zijn, ¤20,00 per stuk.
Ze zagen er oud (incl. waarschijnlijk de namen van de voormalige eigenaren aan de binnenkant van de hoeden), maar intact uit en ik besloot ze allebei te kopen.
Kom ik bij de kassa, vraagt de dame 'Passen de hoeden u?'.
Ik zeg: 'Nee, dat niet, maar ik ga er lampen van maken.'
Ze kijkt me verschrikt aan zegt: 'Maar ze komen uit een museum uit De Rijp. Ik had ze gekocht voor het Dickens-koor hier op de kerstmarkt, maar die pastte de hoeden niet en dus heb ik ze net in de verkoop gedaan. Het zijn antieke exemplaren!!'
Ik heb nog gevraagd of ze ze terug wilden kopen, maar daar trapte ze niet in...
Dit:
[ afbeelding ]
moet dus iets als dit worden:
[ afbeelding ]
Ik denk dat het hier nooit op TV komt.quote:Op zondag 12 december 2010 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan wacht ik wel tot het op TV is, ik ben niet zo van het downlooien van films e.d.
Kijk ze dan toch nooit...
Zeuren dat het antieke exemplaren uit een museum zijn maar ze wel verkopen voor (slechts) 20 euroquote:Op zondag 12 december 2010 23:30 schreef MadMaster het volgende:
Nog iets heel anders:
Was vanmiddag op een kerstmarkt en daar lagen ter decoratie een bolhoed en een hoge hoed tussen de spullen. Althans, ik dacht dat ze er ter decoratie lagen, maar ze bleken geprijsd te zijn, ¤20,00 per stuk.
Ze zagen er oud (incl. waarschijnlijk de namen van de voormalige eigenaren aan de binnenkant van de hoeden), maar intact uit en ik besloot ze allebei te kopen.
Kom ik bij de kassa, vraagt de dame 'Passen de hoeden u?'.
Ik zeg: 'Nee, dat niet, maar ik ga er lampen van maken.'
Ze kijkt me verschrikt aan zegt: 'Maar ze komen uit een museum uit De Rijp. Ik had ze gekocht voor het Dickens-koor hier op de kerstmarkt, maar die pastte de hoeden niet en dus heb ik ze net in de verkoop gedaan. Het zijn antieke exemplaren!!'
Ik heb nog gevraagd of ze ze terug wilden kopen, maar daar trapte ze niet in...
Dit:
[ afbeelding ]
moet dus iets als dit worden:
[ afbeelding ]
Ik beloof niks.quote:
Dat zou mooi zijn.quote:Op zondag 12 december 2010 23:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat het hier ooit op TV komt.
Damn, typo. "ooit" moet "nooit" zijnquote:Op zondag 12 december 2010 23:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn.
Alles wat ik download (en vaak ook wat ik koop) gaat op een grote hoop en komt er vaak niet meer vandaan...
Dat zei ik ook, maar ze had dat er ook voor betaald bij de opkoper, dus ze speelde quitte...quote:Op zondag 12 december 2010 23:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zeuren dat het antieke exemplaren uit een museum zijn maar ze wel verkopen voor (slechts) 20 euro
Ah..dus de opkoper heeft 'r wijs gemaakt dat de hoeden uit het museum komenquote:Op zondag 12 december 2010 23:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zei ik ook, maar ze had dat er ook voor betaald bij de opkoper, dus ze speelde quitte...
Nee, dat geloof ik wel, gezien de staat van de hoeden aan de binnenkant.quote:Op zondag 12 december 2010 23:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ah..dus de opkoper heeft 'r wijs gemaakt dat de hoeden uit het museum komen
Ik kwam er vroeger een tegen op zolder bij mijn opa en oma. Ding zat in een oude doos. Mooi ding en totaal onverwacht dat 'ie tussen de rommel stondquote:Op zondag 12 december 2010 23:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik wel, gezien de staat van de hoeden aan de binnenkant.
Ze had ook de pandjesjassen en de krijtstreepbroeken er nog bij, maar die waren me iets te klein.
Misschien komen ze niet uit een museum, ze zijn wel antiek/museumwaardig.
Heb wel eens vaker een oude bolhoed gezien op een markt, maar een hoge hoed nog nooit...
Weltrusten en succes!quote:Op zondag 12 december 2010 23:50 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga richting bed, de komende 2 dagen cursus...
ligt het aan mij of ben je een beetje shagreinig de laatste tijdquote:Op zondag 12 december 2010 23:50 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga richting bed, de komende 2 dagen cursus...
Haha...quote:Op maandag 13 december 2010 02:04 schreef lubje25 het volgende:
[..]
ligt het aan mij of ben je een beetje shagreinig de laatste tijd![]()
Gadverdamme...quote:Op maandag 13 december 2010 05:50 schreef Cobra4 het volgende:
Kom op mensen. Het is 05.50. Rise and Shine!!!! Tijd voor het ontbijt.
[ afbeelding ]
Het was een rustig weekend.quote:
Jawel hoor, je had schadequote:Op maandag 13 december 2010 10:13 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Iemand heeft vanmorgen tegen mn auto aangereden, gelukkig geen schade. Ze reed zachtjes achteruit en zo tegen mn voorkant aan... en ik maar toeteren.. ze zag en hoorde niets zei ze achteraf. Sommige vrouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 december 2010 10:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jawel hoor, je had schade![]()
en ook nog last van je nek, en je stond helemaal te bibberen van de stress....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daar had ik helemaal geen tijd voor. De nacht was al erg Lennon heeft flink liggen spoken , maar de dag begon zo ook niet echt goed. De benzine was ook bijna op, dus heb de auto naar huis gebracht en met de fiets naar station gegaan en met de trein naar mn werk. Ik zou met de auto...
Die reclame was idd erg tof!!
Make love, not war ☮
quote:Op maandag 13 december 2010 10:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jawel hoor, je had schade![]()
en ook nog last van je nek, en je stond helemaal te bibberen van de stress....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ik zag het bestek eerst aan voor een ruitenwisserquote:Op maandag 13 december 2010 05:50 schreef Cobra4 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 december 2010 11:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik zag het bestek eerst aan voor een ruitenwisser. Dat ik mijn bril niet op heb gebruik ik als excuus!
Yeps, Peace vindt het ook leuk.quote:
Nog steeds gestopt? Nicequote:Op maandag 13 december 2010 07:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Haha...
Integendeel, denk ik.
Ik slaap alleen slecht sinds ik met roken gekapt ben, ben 2 uur eerder wakker dan normaal. En ik was al geen langslaper.,,
Ik hoop op een verkeerde weersvoorspelling.quote:Op maandag 13 december 2010 14:49 schreef LadyBlack het volgende:
Sneeuw, natte sneeuw, regen, hagel.... wat gaat het worden?echt alles door elkaar hier
Ik hoop op sneeuw
Heerlijke reclame was datquote:
Echt een topic voor jou:quote:Op maandag 13 december 2010 05:50 schreef Cobra4 het volgende:
[ afbeelding ]
Ijdele hoop, het is hier al helemaal wit...quote:Op maandag 13 december 2010 15:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik hoop op een verkeerde weersvoorspelling.![]()
![]()
Genoeg sneeuw gezien voor het komende jaar!!
quote:Op maandag 13 december 2010 16:20 schreef Etcetera het volgende:
Als alles goed is gegaan (ja, je weet maar nooit bij mij he) ben ik per 1 januari uitgeschreven bij school
Diploma is aangevraagd, uitschrijving is aangevraagd, bij DUO aangegeven wat mijn einddatum is (moet ik daar niet meer aangeven dan dat
)
Toen ik in de Stad liep heb ik toch echt sneeuw zien vallenquote:Op maandag 13 december 2010 16:29 schreef LadyBlack het volgende:
Feli Etcetera!!!![]()
En Diaan, schuif de sneeuw dan maar deze kant ophet is bij regen gebleven hier
Als alles goed is gegaan (ja, je weet maar nooit bij mij he) ben ik per 1 januari uitgeschreven bij school
Diploma is aangevraagd, uitschrijving is aangevraagd, bij DUO aangegeven wat mijn einddatum is (moet ik daar niet meer aangeven dan dat
)
zou ik wel zeggen ja, het gaat dooien/vriezen de komende dagen. Wordt 1 gladde bendequote:Op maandag 13 december 2010 17:03 schreef DiabloSam het volgende:
Hier in Amsterdam heeft het smiddags best wel hard gesneeuwd, maar er is totaal niks van blijven liggen...gelukkig maar?!...
Ja, heb al bijna 2 weken geen sigaret meer aangeraakt. Zal niet ontkennen dat het af en toe best lastig is, maar so far, so good.quote:Op [url=http://forum/topic/1573750/2/50#89874871]maandag 13 december 2010 14:58[/url] schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nog steeds gestopt? Nice
Ja goed! Druk bezig met werk/school/familie/werk en mogelijkerwijs uit huis gaan. Geniet eigenlijk wel flink van het leventje hoor, kan toch elke week wel veel vrienden zien, uitgaan en tegelijk nog genoeg tijd over hebben voor echt belangrijke dingenquote:Op maandag 13 december 2010 17:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zou ik wel zeggen ja, het gaat dooien/vriezen de komende dagen. Wordt 1 gladde bende
Hoesie verder?
Het leek heel wat, maar er rest nu alleen nog wat natte kledder op de straten, het is niet eens meer witquote:Op maandag 13 december 2010 16:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Toen ik in de Stad liep heb ik toch echt sneeuw zien vallen
Hier is een pak gevallen trouwensHad niet veel later naar huis moeten gaan, dan was ik op de fiets een sneeuwpop geworden denk ik
Ik denk dat ik juist dat zal stoppen.quote:Op maandag 13 december 2010 17:29 schreef Nembrionic het volgende:
Opmerkelijk. Ik ben altijd ouder geschat maar het laatste half jaar word ik HEEL vaak gevraagd of ik studeer.
Dat papiertje kan me geen fluit schelen, hoofdzaak is dat ik altijd vijf tot tien stappen verder moet denken dan die 'wijze dames en heren' uit Den Haag.quote:Op maandag 13 december 2010 17:55 schreef LadyBlack het volgende:
Daar had ik laatst een discussie over met iemand, Ofyles.
Met terugwerkende kracht denk ik nú namelijk ook dat ik misschien beter het bij mn bachelordiploma had kunnen laten. Precies om de reden die jij zegt, sneller werkervaring opbouwen en bovendien ben ik nu vaak overgekwalificeerd.
Aan de andere kant weet je natuurlijk nu niet hoe de zaken er over een paar jaar voorstaan, en of je dat papiertje dan niet toch goed had kunnen gebruiken....
Succes met overwegen!
Er is hier echt veel gevallenquote:Op maandag 13 december 2010 17:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het leek heel wat, maar er rest nu alleen nog wat natte kledder op de straten, het is niet eens meer wit![]()
Over je diploma, volgens mij hoef je inderdaad alleen maar je uitschrijving te melden, en neemt DUO dan contact op met je onderwijsinstelling...
Maar het is opmerkelijk hoe snel je dit soort dingen vergeet
Geweldig hoe je je zelf altijd tot een god weet op te blazen, zonder dat dat ook maar een seconde concreet wordt, om vervolgens de rest van de wereld als loser af te schilderen...quote:Op maandag 13 december 2010 18:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat papiertje kan me geen fluit schelen, hoofdzaak is dat ik altijd vijf tot tien stappen verder moet denken dan die 'wijze dames en heren' uit Den Haag.
Laat de overheid en de betrokken partijen het maar met elkaar uitvechten, zit ik in mijn reigsseursstoel en met popcorn en cola te genieten....
En je geeft hem weer teveel aandachtquote:Op maandag 13 december 2010 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geweldig hoe je je zelf altijd tot een god weet op te blazen, zonder dat dat ook maar een seconde concreet wordt om vervolgens de rest van de wereld als loser af te schilderen...
Ik heb zelfs nog een regel toegevoegd...quote:Op maandag 13 december 2010 20:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En je geeft hem weer teveel aandacht
Nee, Red, vroeg naar bedquote:Op maandag 13 december 2010 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In het kader van de TT: Red, als je voor pret bent?
Daar kun je ook pret hebbenquote:
In mijn geval zie ik dat nog niet zo gebeuren hoorquote:Op maandag 13 december 2010 21:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar kun je ook pret hebben
Badum-tsjik
Quoi?quote:Op maandag 13 december 2010 21:02 schreef Nembrionic het volgende:
Eerst Benno, nu Jenno. We missen slechts nog een Menno.
Pedo "Benno L." en Jenno's Knuffelparadijs a.k.a. de kinderdagmisbruikquote:
Je hebt nog geen bed?quote:Op maandag 13 december 2010 21:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
In mijn geval zie ik dat nog niet zo gebeuren hoor
Ah okayquote:Op maandag 13 december 2010 21:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Pedo "Benno L." en Jenno's Knuffelparadijs a.k.a. de kinderdagmisbruik
En ik slaap staand, want liggen is gevaarlijkquote:
Ik blaas mezelf niet op, ik probeer er alleen bovenop te komen.quote:Op maandag 13 december 2010 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geweldig hoe je je zelf altijd tot een god weet op te blazen, zonder dat dat ook maar een seconde concreet wordt, om vervolgens de rest van de wereld als loser af te schilderen...
Je hoeft ook niets van mij te verwachten, ik vecht alleen tegen onrecht. Meer niet...quote:Laat ik het zo zeggen: De kans dat ik later zal zeggen 'Die Ofyles, die gozer die het gemaakt heeft, daar heb ik nog mee op Fok gezeten...' acht ik niet zo groot. Ik hoop voor jou dat het anders loopt, maar ik heb dus mijn ernstige twijfels...
Thx,quote:Op maandag 13 december 2010 15:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Echt een topic voor jou:
De Britse Fok ontbijt marathon.
)
Ja, we zitten "Operation Petticoat" te kijken.quote:
Ja te langzaamquote:
Het valt inderdaad wel op de laatste tijd.quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De langslapers hebben weer de overhand hier zie ik
goedemorgen Cobra
Dat hangt heel erg van de film af. Some like it hot (1959) en Duck Soup (1933) vond ik prima te doen qua tempo, terwijl sommige latere films veel te traag voor mij zijnquote:Op dinsdag 14 december 2010 02:59 schreef lubje25 het volgende:
Gaaf, ik heb me helaas nooit echt kunnen interesseren voor die oude films. Vind ze vaak te langzaam
Dat vind ik juist wel handig, met mijn manie om naast film te kijken ook te Twitteren, of te FOK!ken, of op Reddit te neuzen, en te msnen en soms ook te irc'enquote:Op dinsdag 14 december 2010 02:59 schreef lubje25 het volgende:
Gaaf, ik heb me helaas nooit echt kunnen interesseren voor die oude films. Vind ze vaak te langzaam
Dan moet "The Longest Day" op jou overkomen als een korte film.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat vind ik juist wel handig, met mijn manie om naast film te kijken ook te Twitteren, of te FOK!ken, of op Reddit te neuzen, en te msnen en soms ook te irc'en
Als het verhaal domweg saai is dan schiet dat ook niet op hoorquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet "The Longest Day" op jou overkomen als een korte film.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als het verhaal domweg saai is dan schiet dat ook niet op hoor
Volgens lubje waarschijnlijk wel.quote:Valt Casablanca onder de 'trage' films? Die vond ik erg mooi
Oh wacht, dat kwam verkeerd overquote:
Potverdorie Etcie. Je liet me schrikken......quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh wacht, dat kwam verkeerd overIk weet niet of The Longest Day saai is, ik weet dat het over D-Day gaat (toch?) en that's about it. Maar ik bedoel dat áls een film saai is, het tempo echt niet veel uitmaakt
Die kans is groot.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:07 schreef Diaan73 het volgende:
C4... ik hoor steeds dat Wijd Open van Blof the anthem is van SR2010, betekent dit dat we dat liedje de hele tijd horen als ze in het huis zitten? Ik vind het een zeiknummer.
Nou ja,quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
[..]
Volgens lubje waarschijnlijk wel.Maar het is een giede film.
Tering, daar ben je lekker mee zegquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:42 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ging net, op verzoek van mijn zusje, mijn neefje van school halen voor de lunch.
Terwijl ik stond te wachten bij het hek tikt een agent op mijn schouder om te vragen wat ik bij die school aan het doen was en pakt een andere agent de eipet uit mijn handen.
Wat bleek het geval. Een lerares had mij, tijdens het wachten, zien staan klooien met m'n eipet en had aan haar leerlingen gevraagd of iemand mij kende. Dat was niet het geval en zonder overleg met andere leerkrachten heeft zij de politie gebeld.
Het kwam blijkbaar niet in haar op dat er nog 7 andere groepen op die school aanwezig zijn. En in 1daar van zit mijn neefje.
Jullie hadden de ouders die ook stonden te wachten moeten horen terwijl ik stond te praten met de agenten. Ik ben blijkbaar een pervers mannetje, een kinderlokker, een pedo, een hufter, iemand die dood moet, iemand die zijn ballen moet verliezen, iemand die (als haar man er zou zijn) dood geslagen zou worden.
Het gesprek met de agenten was snel voorbij, met hun excuses. Maar de ouders wilden niks horen van de uitleg van hen, de lerares van mijn neefje en mijn (ondertussen huilende) neefje zelf.
Ik kreeg zelfs te horen van het schoolhoofd dat ik maar niet meer moest komen!
Dat kun je wel stellen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Tering, daar ben je lekker mee zeg
misschien je zus ook maar meenemen danquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat kun je wel stellen.
Ik zou overmorgen met hem naar het zwembad. Maar ik moet nog even denken of ik dat nog wel ga doen.
Die is dan op haar werk.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
misschien je zus ook maar meenemen dan
Correct. Ik denk dat ik het jochie maar teleur moet stellen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:59 schreef TradeMarkie het volgende:
Lastig lastig, eigenlijk zou je je nergens iets van aan moeten trekken, maar dat zou je in dit geval nog wel eens in lastige situaties kunnen brengen...
Dat is idd wel een heel goed ideequote:Op dinsdag 14 december 2010 13:02 schreef Etcetera het volgende:
Oom en tante inlichten, zorgen dat die mee naar school gaan en het hele verhaal van voor tot achter uitleggen. Dit kan namelijk écht heel vervelend aflopen
Ik heb net mijn zusje aan de lijn gehad. Die gaat zo naar de school.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:02 schreef Etcetera het volgende:
Oom en tante inlichten, zorgen dat die mee naar school gaan en het hele verhaal van voor tot achter uitleggen. Dit kan namelijk écht heel vervelend aflopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Dat ik niet meer bij die school moest komen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:46 schreef Etcetera het volgende:
Misschien lees ik erover heen, welk 'advies' precies?
Tja, ik moet eerlijk zeggen dat ik met mijn bek vol tanden stond toen het gebeurde. Ik geloofde het gewoon niet.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:49 schreef Etcetera het volgende:
Ah ok. Hoezo reageert men lichtelijk overtrokken, damn
Je zou bijna de campingzender bellen voor een smakelijk item(en ik snap ook wel dat dat niet echt een optie is
)
WTF... het moet toch niet erger worden hier in dit bekrompen landje!!quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:42 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ging net, op verzoek van mijn zusje, mijn neefje van school halen voor de lunch.
Terwijl ik stond te wachten bij het hek tikt een agent op mijn schouder om te vragen wat ik bij die school aan het doen was en pakt een andere agent de eipet uit mijn handen.
Wat bleek het geval. Een lerares had mij, tijdens het wachten, zien staan klooien met m'n eipet en had aan haar leerlingen gevraagd of iemand mij kende. Dat was niet het geval en zonder overleg met andere leerkrachten heeft zij de politie gebeld.
Het kwam blijkbaar niet in haar op dat er nog 7 andere groepen op die school aanwezig zijn. En in 1daar van zit mijn neefje.
Jullie hadden de ouders die ook stonden te wachten moeten horen terwijl ik stond te praten met de agenten. Ik ben blijkbaar een pervers mannetje, een kinderlokker, een pedo, een hufter, iemand die dood moet, iemand die zijn ballen moet verliezen, iemand die (als haar man er zou zijn) dood geslagen zou worden.
Het gesprek met de agenten was snel voorbij, met hun excuses. Maar de ouders wilden niks horen van de uitleg van hen, de lerares van mijn neefje en mijn (ondertussen huilende) neefje zelf.
Daar gaan we dan maar flink op hopen!!quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die kans is groot.![]()
![]()
Maar grotere kans dat er weer spontaan een ander nummer die rol gaat overnemen.
Dat is sowieso goed nieuwsquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:03 schreef Cobra4 het volgende:
Goed nieuws voor LowLands en goed en/of slecht nieuws voor de kopers van LL kaarten.
2-0 voor de organisatie van LowLands. De eerste kamer heeft zo juist de verhoging van de btw verworpen en terug gestuurd naar de tweede kamer.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:40 schreef Cobra4 het volgende:
That's it. Mijn zusje heeft net het zelfde "advies" van het schoolhoofd gekregen. Ik heb nu een afspraak staan bij de politie om aangifte te doen van alles wat in dit geval mogelijk is.aangifte van laster dan? of hoe gaat het officieel heten dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
De agenten die ik heb gesproken gaan voor me uitzoeken wat er allemaal van toepassing is,quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
aangifte van laster dan? of hoe gaat het officieel heten dan?
Dat is goed nieuws voor ALLE kaartkopersquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:03 schreef Cobra4 het volgende:
Goed nieuws voor LowLands en goed en/of slecht nieuws voor de kopers van LL kaarten.
2-0 voor de organisatie van LowLands. De eerste kamer heeft zo juist de verhoging van de btw verworpen en terug gestuurd naar de tweede kamer.
De 1e kamer heeft het GEVRAAGD terug te draaien...niet opgedragenquote:Een motie daarover werd dinsdag in de Eerste Kamer aangenomen. De regeringspartijen VVD en CDA stemden tegen.
Het aannemen van de motie betekent niet dat de btw-verhoging van 6 naar 19 procent nu van de baan is.
Een meerderheid in de Tweede Kamer van VVD, PVV, CDA, ChristenUnie en SGP steunt het btw-plan.
WTFquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:42 schreef Cobra4 het volgende:
??quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:43 schreef Cobra4 het volgende:
Ja, maak jij je maar druk om die kaartjes.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
WTF
Waakzaamheid is zeker goed maar dit is absurd natuurlijk
Sorry Nem, ik liet me even gaan.quote:
Er zal vast wel iets mogelijk zijn..quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De agenten die ik heb gesproken gaan voor me uitzoeken wat er allemaal van toepassing is,
Je het komt puur door de timingquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Er gebeurt iets en iedereen is meteen over de zeik. Natuurlijk is het niet normaal en vooral erg vreselijk wat er gebeurd is, maar het is wel uitzonderlijk.
Ja, over dat gezeik bij de school van mijn neefje.quote:
Ja dat had ik wel doorquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, over dat gezeik bij de school van mijn neefje.
Ik heb sowieso al een tijdje het idee dat er op dit soort situaties ontzettend overtrokken wordt gereageerd. Begrijp me niet verkeerd, kindermisbruik is afgrijselijk, maar niet elk vreemd persoon is een viespeukquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Er gebeurt iets en iedereen is meteen over de zeik. Natuurlijk is het niet normaal en vooral erg vreselijk wat er gebeurd is, maar het is wel uitzonderlijk.
Stel je toch niet zo aan Ofyles!quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:14 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik vertrek per direct uit deze topicreeks.
Wil iedereen MadMaster bedanken voor het wegpesten van een vaste waarde die er een andere kijk op houdt dan hijzelf? Ik heb geen zin om nu nog met die rasechte calvinist te praten.
Het gaat jullie goed...
Ik ben het helemaal met je eens... zoals ik het ook overtrokken vind dat kinderdagverblijven nu "onder vuur" liggen.. Mensen vergeten vaak dat als het een keer ergens gebeurt, het overal gebeurt..quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb sowieso al een tijdje het idee dat er op dit soort situaties ontzettend overtrokken wordt gereageerd. Begrijp me niet verkeerd, kindermisbruik is afgrijselijk, maar niet elk vreemd persoon is een viespeuk![]()
Er zou eens een een campagne moeten komen over Gezond Verstand, en hoe men dat gebruikt ofzo.
Want stel nou dat die ouders er uiteindelijk voor zorgen dat C4 gezeik krijgt op z'n werk hierover? Roddels kunnen erg ver gaan
Ik heb het licht gezien en ben gestopt ruzie te maken met mijn zusje door haar te accepteren wie zij is.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:22 schreef Diaan73 het volgende:
Ofyles?? What's up? Ik dacht juist dat het zo goed ging met jullie twee...
Geen aanstellerij, ik stop ermee. Ik laat me niet meer vrijwillig afschieten...quote:
Hoi Yuri.quote:
Het is geen ruzie maar een discussie! Ga die gewoon aan ipv in je schulp te kruipen!quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:26 schreef Ofyles2 het volgende:
Geen aanstellerij, ik stop ermee. Ik laat me niet meer vrijwillig afschieten...
Dat heeft geen zin meer. Bescherm MadMaster tegen zichzelf, voorkom dat hij mij nog een welgemeende natrap geeft...quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is geen ruzie maar een discussie! Ga die gewoon aan ipv in je schulp te kruipen!
Wat!?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat heeft geen zin meer. Bescherm MadMaster tegen zichzelf, voorkom dat hij mij nog een welgemeende natrap geeft...
Dat heb ik vaak genoeg gedaan, zonder dat ik er wijzer van werd...quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:33 schreef Etcetera het volgende:
je laat je kennen Ofyles. Als je echt zo goed bent zoals je zelf zegt, zou je je makkelijk kunnen verweren.
heb ik een discussie gemist hier? heb niet teruggelezenquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb het licht gezien en ben gestopt ruzie te maken met mijn zusje door haar te accepteren wie zij is.
Als MadMaster mij NIET accepteert zoals ik ben, wat heb ik hier dan nog te zoeken? Ik wil verdere ruzie vermijden en trek mezelf terug. Even mijn leven re-organiseren.
[..]
Geen aanstellerij, ik stop ermee. Ik laat me niet meer vrijwillig afschieten...
Ik heb je het vaak zien proberen doen, maar, nofi, ik werd daar ook niet veel wijzer vanquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat heb ik vaak genoeg gedaan, zonder dat ik er wijzer van werd...
Ben je mooi klaar meequote:Op dinsdag 14 december 2010 12:42 schreef Cobra4 het volgende:
En júist die lerares zou beter moeten weten dan meteen de politie te gaan bellenquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ben je mooi klaar mee![]()
Als je en nou tijdens het speeluur stond ok maar om nu direct alarm te slaan omdat er een onbekende man tijdens het ophaal moment.
Tijdens die ophaalmomenten wordt er nog meer geroddeld dan bij RTL Boulevard.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ben je mooi klaar mee![]()
Als je en nou tijdens het speeluur stond ok maar om nu direct alarm te slaan omdat er een onbekende man tijdens het ophaal moment.
De helft van de leraren/leraressen op basisscholen zijn enorme dramaqueens met het verstand van een geit.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En júist die lerares zou beter moeten weten dan meteen de politie te gaan bellen
Ik niet... ik zit meestal in de auto.. of sta lekker in mn eentje. Ik heb helemaal niets met de moeders op het schoolplein.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tijdens die ophaalmomenten wordt er nog meer geroddeld dan bij RTL Boulevard.
De lerares had ook even heen kunnen lopen van, hallo wie komt u ophalenquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En júist die lerares zou beter moeten weten dan meteen de politie te gaan bellen
En waarschijnlijk ook nog een lammetje..quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De helft van de leraren/leraressen op basisscholen zijn enorme dramaqueens met het verstand van een geit.
Pas maar op hoor, straks gaan ze je beschuldigen van peofiliequote:Op dinsdag 14 december 2010 15:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik niet... ik zit meestal in de auto.. of sta lekker in mn eentje. Ik heb helemaal niets met de moeders op het schoolplein.
Dat blijkt maar weer eens.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De helft van de leraren/leraressen op basisscholen zijn enorme dramaqueens met het verstand van een geit.
dat lijkt mij de eerste stap die je zet inderdaadquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
De lerares had ook even heen kunnen lopen van, hallo wie komt u ophalen
Maar jij bent een vrouw. En volgens de experts (ouders) zijn vrouwen nooit betrokken bij schandalen met kinderen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik niet... ik zit meestal in de auto.. of sta lekker in mn eentje. Ik heb helemaal niets met de moeders op het schoolplein.
Dat dus...quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat lijkt mij de eerste stap die je zet inderdaad
Ik bedoelde eigenlijk dat ik nooit mee doe aan de roddels op het schoolplein.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar jij bent een vrouw. En volgens de experts (ouders) zijn vrouwen nooit betrokken bij schandalen met kinderen.
Sorry. Ik schop vandaag wel veel mensen tegen de schenen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat ik nooit mee doe aan de roddels op het schoolplein.
Maar die juf had idd gewoon naar je toe moeten komen!!
Hmmm, dit gaat niet goed.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:14 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik vertrek per direct uit deze topicreeks.
Wil iedereen MadMaster bedanken voor het wegpesten van een vaste waarde die er een andere kijk op houdt dan hijzelf? Ik heb geen zin om nu nog met die rasechte calvinist te praten.
Het gaat jullie goed...
quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Sorry. Ik schop vandaag wel veel mensen tegen de schenen.
Het probleem ligt voor mijn gevoel dan ook niet bij mij maar bij mijn neefje. Die had donders goed door wat er speelde.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:10 schreef MadMaster het volgende:
Cobra, vervelend voor je.
Maar in deze tijden is het spitsenroeden lopen voor iedereen die iets met kinderen van doen heeft, het vertrouwen is gedaald naar nul en dan staat er ook nog zo'n 'vreemde vent' voor de school met een puter in z'n hand...
Als voetbal supporter ken ik de vooroordelen die mensen al snel hebben, dus ik zou zeggen: Dikke rug hebben en het er lekker af laten glijden...
Ja ik kan er eigenlijk wel om janken.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
je schopte me niet tegen de schenen hoor... ik corrigeerde het alleen.
Het is gewoon ook een kutdag voor je!
Maar die speelt er toch geen rol in, hij heeft de politie toch niet gewaarschuwdquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het probleem ligt voor mijn gevoel dan ook niet bij mij maar bij mijn neefje. Die had donders goed door wat er speelde.
Maar het is wel zijn oom die de viespeuk is op school. Je weet hoe die andere kinderen gaan doen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar die speelt er toch geen rol in, hij heeft de politie toch niet gewaarschuwd
Juist. Ondanks dat hij weet dat het niet zo is krijgt hij het geouwehoer op school over zich heen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar het is wel zijn oom die de viespeuk is op school. Je weet hoe die andere kinderen gaan doen.
Nee, vergeet het.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, dit gaat niet goed.
Ik heb je juist geprobeerd te stimuleren/te prikkelen door je te laten tonen waar je het al die tijd over hebt gehad, het programmeren van applicaties.
We zouden er nog een bak koffie bij gaan drinken op Sloterdijk, waarvoor je je agenda zou checken. Dat staat nog steeds wat mij betreft...
En je mag me noemen wat je wilt, maar ik ben zeker geen calvinist.
Ik ben atheïst in hart en nieren, that's it.
Relax joh... je klinkt zo opgehitst. MM doet nog een handreiking.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, vergeet het.
De spanningen zijn zo hoog opgelopen, dat ik er zelf maar mee stop. Ik wil het mezelf en anderen NIET aandoen dat deze topicreeks onleefbaar wordt...
Van wie?quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Juist. Ondanks dat hij weet dat het niet zo is krijgt hij het geouwehoer op school over zich heen.
Meer dan dit kan ik momenteel niet doen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, vergeet het.
De spanningen zijn zo hoog opgelopen, dat ik er zelf maar mee stop. Ik wil het mezelf en anderen NIET aandoen dat deze topicreeks onleefbaar wordt...
Dat wilde ik ook nog voorstellen, het neefje elke dag halen en brengen, maar lijkt me praktisch onhaalbaar. C4 moet natuurlijk ook gewoon werken...quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:27 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben eigenlijk hartstikke benieuwd wat ze bij de school gaan doen indien C4 zijn neefje gewoon doodleuk weer op gaat halen.
Er is vast nog wel een mogelijkheid. Hoe sneller hoe beterquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook nog voorstellen, het neefje elke dag halen en brengen, maar lijkt me praktisch onhaalbaar. C4 moet natuurlijk ook gewoon werken...
Dat zei ik ook al... gewoon morgen weer brengen/halen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er is vast nog wel een mogelijkheid. Hoe sneller hoe beter
En buiten dat. Wat is de impact voor mijn neefje?quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook nog voorstellen, het neefje elke dag halen en brengen, maar lijkt me praktisch onhaalbaar. C4 moet natuurlijk ook gewoon werken...
Ze kunnen zien dat je zijn oom bent en niet de ouwe viespeuk uit de buurt.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En buiten dat. Wat is de impact voor mijn neefje?
Geen, die zegt gewoon dat 'ie door z'n oom gehaald en gebracht wordt.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En buiten dat. Wat is de impact voor mijn neefje?
Ja samen ophalen, statement makenquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen, die zegt gewoon dat 'ie door z'n oom gehaald en gebracht wordt.
Neem je zus ook af en toe mee (ik neem aan dat ze die kennen als de moeder van...) en als ze dan nog twijfels hebben...
Onmogelijk gezien de werktijden van mijn zusje en ik.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja samen ophalen, statement maken
Mee eens. Je kunt je kind niet tegen alles beschermen, maar dat moet je ook niet willen. Opgroeien gaat nu eenmaal met vallen en opstaan. En voor de ouder is het een stukje loslaten...quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:32 schreef Whiteguy het volgende:
Als het om kinderen gaat slaan volwassenen ook wel schandalig snel in de paniekmodus.
Veel privacybeperkende maatregelen worden ook onder het mom van 'kinderpornobestrijding' ingevoerd.
Laatst ook weer bij de discussie rond die internet taps:
Justitie overweegt permanente internettap
Wat volgens mij pas echt schadelijk is voor de opvoeding van een kind, is kinderen zo opvoeden in een 100% beschermde omgeving dat ze wereldvreemde volwassenen worden.
Ik kwam vroeger nog wel eens met geschaafde knieen en splinters in mn handen van het schoolplein omdat ik het klimrek 12x had beklommen. Nu is dat allemaal van zacht plastic met rubber tegeltjes er onder.
Het voetbalveldje hier hebben ze een gevangenis-achtig hek omheen gezet, want in plaats van dat ouders hun kinderen leren op te letten voor auto's bij oversteken, maken we van het voetbalveldje een kooi zodat de bal niet meer de straat op kan.
Feit is wel dat sommige ouders tegenwoordig ook iedereen de schuld geven wanneer mogelijk om het eigen falen in de opvoeding te verbloemen. Kind flikkert van klimrek -> gemeente krijgt vragen waarom er geen rubber tegels liggen.
Wanneer er van de 300 kinderen op de middagpauze eentje aangesproken kan worden door een vreemde ziet zo'n lerares de bui alweer hangen dat ze voor haar bord krijgt dat er onvoldoende toezicht is...
In welk opzicht verwacht je eigenlijk dat je neefje er mee gepest wordt?quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Onmogelijk gezien de werktijden van mijn zusje en ik.
En dan nog. Iedereen van ons weet hoe gemeen kinderen op school kunnen zijn.
Door kinderen die niet in zijn klas zitten en alleen weten wat hun ouders vertellen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In welk opzicht verwacht je eigenlijk dat je neefje er mee gepest wordt?
Denk je ook niet dat dat wel mee zal vallen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Door kinderen die niet in zijn klas zitten en alleen weten wat hun ouders vertellen.
Ik, als ouder, ben het hier helemaal mee eens en probeer zo ook mijn kinderen op te voeden.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
C4, wat een rotmoment moet dat voor je geweest zijn! Wat ik ook raar vind is dat ik uit je verhaal begrijp dat je een beetje met je ipad zat te spelen en niet eens keek naar de kinderen in het lokaal. Erg overtrokken reactie van die school.
Ik ben het ook met WG eens dat je kindertijd er juist voor is om schaafwonden en splinters op te lopen, daar leer je goed van. Net zoals dat koekjes eten die op de grond zijn gevallen (na even blazen) goed zijn voor je weerstand. Mensen doen vaak te moeilijk over veiligheid en wat niet. Als het echt zo erg was 'vroeger' dan zouden we nu niet met zoveel mensen zijn.
Toeval bestaat!quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:43 schreef Cobra4 het volgende:
Ja, maak jij je maar druk om die kaartjes.
Wat goed van haar...quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Toeval bestaat!
Er belt net een vrouwtje uit de straat aan. Ze is postbode(zie 'r vaak langsfietsen). Ze gaf me een zeikkleddernatte envelop met excuses dat 'ie lag waar 'ie niet had mogen liggen(OP STRAAT).
Maak ik 'm voorzichtig open, zitten mijn Lowlandskaartjes erin
Nu maar even voorzichtig drogen.
Dan had ik Ticketmaster moeten bellen en nieuwe kaarten moeten krijgen...maar dat is inderdaad nogal een gehannes. Hopelijk kan ik ze schappelijk drogen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat goed van haar...dat had anders een gedoe gegeven...
Ik had de link naar apple ook nog niet gelegdquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:34 schreef Etcetera het volgende:
KakC4, zat je met je iPad te spelen? Seriously? Ik dacht met een of andere pet
![]()
Ik snap het al jaren nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ofyles, gedraag je eens naar je leeftijd. Noem je dit ruzie? Ik denk niet dat ik het snap.
Categorie: strontmazzel!!quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Toeval bestaat!
Er belt net een vrouwtje uit de straat aan. Ze is postbode(zie 'r vaak langsfietsen). Ze gaf me een zeikkleddernatte envelop met excuses dat 'ie lag waar 'ie niet had mogen liggen(OP STRAAT).
Maak ik 'm voorzichtig open, zitten mijn Lowlandskaartjes erin
Nu maar even voorzichtig drogen.
Etcetera is bij deze computer expert af.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:34 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Snatch is vanavond ook op tv, voor als je van de Guy Ritchie gangsterfilms houdtquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:45 schreef LadyBlack het volgende:
Hm, ik reageer maar niet op die vacature, niet slim
Blegh, ik ga zo oppassen maar heb knallende koppijn...... maar hopen dat t jongetje vroeg naar zn bedje wil, dan kruip ik daar lekker op de bank met een domme serie op tv
Het aanstaande vertrek van Ofyles2 wordt weer ingetrokken, want ondergetekende meldt zich weer.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Etcetera is bij deze computer expert af.
Met het aanstaande vertrek van Ofyles hebben we dus een vacature...
Klaar, zand er over, niet meer bij stil staan.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het aanstaande vertrek van Ofyles2 wordt weer ingetrokken, want ondergetekende meldt zich weer.
Ik moet me vooral excuseren bij jou, ik heb me vanmiddag zeer onbeschoft gedragen tegen jou en ik ben er nog steeds erg ondersteboven van.
Verder zal ik voortaan ook op mijn woorden letten. De reden dat ik me de laatste tijd zo cynisch gedraag, is omdat ik de hoop in de huidige samenleving compleet opgegeven heb...
quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:34 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Feli, ik had gister nog herhalingquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:58 schreef MaJo het volgende:
Vanaf vandaag ben ik bevoegd bedrijfshulpverlenerIk kan nu kleine brandjes blussen, reanimeren, AED toedienen en wonden verbinden. Ik vind het cool
Feliquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:58 schreef MaJo het volgende:
Vanaf vandaag ben ik bevoegd bedrijfshulpverlenerIk kan nu kleine brandjes blussen, reanimeren, AED toedienen en wonden verbinden. Ik vind het cool
7-up of colaquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:14 schreef TradeMarkie het volgende:
Waarmee kan ik een citroenlikeur het beste mixen?
Eens kijken wat er hier nog meer aan drank ik de kast staatquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
http://www.howtomixcocktails.com/mixers/limoncello.htm
Haha grappigquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Feli, ik had gister nog herhaling
Ja, want bhv stelt wat dat betreft niks voor, zeker de herhalingsdagen niet, dan is er ook nauwelijks toetsing.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha grappigIk zit er ook aan te denken nog een cursus EHBO erbij te doen, 14 lessen maar dan weet je wel een stuk meer
Goed idee, maar niet uitvoerbaar (het is alles wat ik nog heb...quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
misschien een idee om voor het slapen gaan geen koffie meer te drinken? Werkt ook bij mij.
Ammoniak en dan alles door de plee gooien.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:14 schreef TradeMarkie het volgende:
Waarmee kan ik een citroenlikeur het beste mixen?
Ben ook mijn EHBO diploma kwijt na het missen van een herhalingsles.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha grappigIk zit er ook aan te denken nog een cursus EHBO erbij te doen, 14 lessen maar dan weet je wel een stuk meer
Voordat ik dat doe wil ik het eerst wel eens proevenquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ammoniak en dan alles door de plee gooien.
Ruikt die ook weer lekker fris naar citroentjes...
Ik hou je niet tegen...quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Voordat ik dat doe wil ik het eerst wel eens proeven
Neem dan de combi natriumchloraat, kaliumchloride en poedersuiker (eventuele andere stoffen naar eigen inzicht toe te voegen voor een nog fraaier effect)...quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ammoniak kan je beter met chloor mixen (of erin pissen)
krijg je van die fijne chloorgassen
Melatonine tabletjes helpen vaak wel goed. Peace heeft ze een tijdje gebruikt, mn moeder ook... Ik hoop dat ze jou ook helpen!!quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goed idee, maar niet uitvoerbaar (het is alles wat ik nog heb...) en ook niet relevant.
Ik drink normaal ook al tig bakken koffie op een dag en dat is niu n iet meer of minder.
Door het stoppen met roken heb ik (nog) meer adrenaline (ik loop nu soms echt te stuiteren...) en dat gaat ten koste van de melatonine, de natuurlijke stof die er voor je slaap- en dag en nacht-patroon zorgt.
Dus nu gaan we van de sigaretten/nicotine naar de de pillen/melatonine, als het maar werkt.
Morgen een verslag...
Ik zal er weinig zijn in het volgende topic denk ik. Ik ga zo naar bed en moet morgen naar Zupthen... en heb daar geen internet. Morgenavond naar de kerstviering van Twans school... druk dagje.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waar gaan we het in het volgende topic over hebben?
Dat viel me ook wel een beetje tegen ja.. Ik had toch wel verwacht dat ze het nog zouden toetsen ofzo. Wat dat betreft is een EHBO cursus wel beterquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, want bhv stelt wat dat betreft niks voor, zeker de herhalingsdagen niet, dan is er ook nauwelijks toetsing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |