Yeps, Peace vindt het ook leuk.quote:
Nog steeds gestopt? Nicequote:Op maandag 13 december 2010 07:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Haha...
Integendeel, denk ik.
Ik slaap alleen slecht sinds ik met roken gekapt ben, ben 2 uur eerder wakker dan normaal. En ik was al geen langslaper.,,
Ik hoop op een verkeerde weersvoorspelling.quote:Op maandag 13 december 2010 14:49 schreef LadyBlack het volgende:
Sneeuw, natte sneeuw, regen, hagel.... wat gaat het worden?echt alles door elkaar hier
Ik hoop op sneeuw
Heerlijke reclame was datquote:
Echt een topic voor jou:quote:Op maandag 13 december 2010 05:50 schreef Cobra4 het volgende:
Kom op mensen. Het is 05.50. Rise and Shine!!!! Tijd voor het ontbijt.
[ afbeelding ]
Ijdele hoop, het is hier al helemaal wit...quote:Op maandag 13 december 2010 15:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik hoop op een verkeerde weersvoorspelling.![]()
![]()
Genoeg sneeuw gezien voor het komende jaar!!
quote:Op maandag 13 december 2010 16:20 schreef Etcetera het volgende:
Als alles goed is gegaan (ja, je weet maar nooit bij mij he) ben ik per 1 januari uitgeschreven bij school
Diploma is aangevraagd, uitschrijving is aangevraagd, bij DUO aangegeven wat mijn einddatum is (moet ik daar niet meer aangeven dan dat
)
Toen ik in de Stad liep heb ik toch echt sneeuw zien vallenquote:Op maandag 13 december 2010 16:29 schreef LadyBlack het volgende:
Feli Etcetera!!!![]()
En Diaan, schuif de sneeuw dan maar deze kant ophet is bij regen gebleven hier
Als alles goed is gegaan (ja, je weet maar nooit bij mij he) ben ik per 1 januari uitgeschreven bij school
Diploma is aangevraagd, uitschrijving is aangevraagd, bij DUO aangegeven wat mijn einddatum is (moet ik daar niet meer aangeven dan dat
)
zou ik wel zeggen ja, het gaat dooien/vriezen de komende dagen. Wordt 1 gladde bendequote:Op maandag 13 december 2010 17:03 schreef DiabloSam het volgende:
Hier in Amsterdam heeft het smiddags best wel hard gesneeuwd, maar er is totaal niks van blijven liggen...gelukkig maar?!...
Ja, heb al bijna 2 weken geen sigaret meer aangeraakt. Zal niet ontkennen dat het af en toe best lastig is, maar so far, so good.quote:Op [url=http://forum/topic/1573750/2/50#89874871]maandag 13 december 2010 14:58[/url] schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nog steeds gestopt? Nice
Ja goed! Druk bezig met werk/school/familie/werk en mogelijkerwijs uit huis gaan. Geniet eigenlijk wel flink van het leventje hoor, kan toch elke week wel veel vrienden zien, uitgaan en tegelijk nog genoeg tijd over hebben voor echt belangrijke dingenquote:Op maandag 13 december 2010 17:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zou ik wel zeggen ja, het gaat dooien/vriezen de komende dagen. Wordt 1 gladde bende
Hoesie verder?
Het leek heel wat, maar er rest nu alleen nog wat natte kledder op de straten, het is niet eens meer witquote:Op maandag 13 december 2010 16:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Toen ik in de Stad liep heb ik toch echt sneeuw zien vallen
Hier is een pak gevallen trouwensHad niet veel later naar huis moeten gaan, dan was ik op de fiets een sneeuwpop geworden denk ik
Ik denk dat ik juist dat zal stoppen.quote:Op maandag 13 december 2010 17:29 schreef Nembrionic het volgende:
Opmerkelijk. Ik ben altijd ouder geschat maar het laatste half jaar word ik HEEL vaak gevraagd of ik studeer.
Dat papiertje kan me geen fluit schelen, hoofdzaak is dat ik altijd vijf tot tien stappen verder moet denken dan die 'wijze dames en heren' uit Den Haag.quote:Op maandag 13 december 2010 17:55 schreef LadyBlack het volgende:
Daar had ik laatst een discussie over met iemand, Ofyles.
Met terugwerkende kracht denk ik nś namelijk ook dat ik misschien beter het bij mn bachelordiploma had kunnen laten. Precies om de reden die jij zegt, sneller werkervaring opbouwen en bovendien ben ik nu vaak overgekwalificeerd.
Aan de andere kant weet je natuurlijk nu niet hoe de zaken er over een paar jaar voorstaan, en of je dat papiertje dan niet toch goed had kunnen gebruiken....
Succes met overwegen!
Er is hier echt veel gevallenquote:Op maandag 13 december 2010 17:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het leek heel wat, maar er rest nu alleen nog wat natte kledder op de straten, het is niet eens meer wit![]()
Over je diploma, volgens mij hoef je inderdaad alleen maar je uitschrijving te melden, en neemt DUO dan contact op met je onderwijsinstelling...
Maar het is opmerkelijk hoe snel je dit soort dingen vergeet
Geweldig hoe je je zelf altijd tot een god weet op te blazen, zonder dat dat ook maar een seconde concreet wordt, om vervolgens de rest van de wereld als loser af te schilderen...quote:Op maandag 13 december 2010 18:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat papiertje kan me geen fluit schelen, hoofdzaak is dat ik altijd vijf tot tien stappen verder moet denken dan die 'wijze dames en heren' uit Den Haag.
Laat de overheid en de betrokken partijen het maar met elkaar uitvechten, zit ik in mijn reigsseursstoel en met popcorn en cola te genieten....
En je geeft hem weer teveel aandachtquote:Op maandag 13 december 2010 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geweldig hoe je je zelf altijd tot een god weet op te blazen, zonder dat dat ook maar een seconde concreet wordt om vervolgens de rest van de wereld als loser af te schilderen...
Ik heb zelfs nog een regel toegevoegd...quote:Op maandag 13 december 2010 20:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En je geeft hem weer teveel aandacht
Nee, Red, vroeg naar bedquote:Op maandag 13 december 2010 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In het kader van de TT: Red, als je voor pret bent?
Daar kun je ook pret hebbenquote:
In mijn geval zie ik dat nog niet zo gebeuren hoorquote:Op maandag 13 december 2010 21:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar kun je ook pret hebben
Badum-tsjik
Quoi?quote:Op maandag 13 december 2010 21:02 schreef Nembrionic het volgende:
Eerst Benno, nu Jenno. We missen slechts nog een Menno.
Pedo "Benno L." en Jenno's Knuffelparadijs a.k.a. de kinderdagmisbruikquote:
Je hebt nog geen bed?quote:Op maandag 13 december 2010 21:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
In mijn geval zie ik dat nog niet zo gebeuren hoor
Ah okayquote:Op maandag 13 december 2010 21:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Pedo "Benno L." en Jenno's Knuffelparadijs a.k.a. de kinderdagmisbruik
En ik slaap staand, want liggen is gevaarlijkquote:
Ik blaas mezelf niet op, ik probeer er alleen bovenop te komen.quote:Op maandag 13 december 2010 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geweldig hoe je je zelf altijd tot een god weet op te blazen, zonder dat dat ook maar een seconde concreet wordt, om vervolgens de rest van de wereld als loser af te schilderen...
Je hoeft ook niets van mij te verwachten, ik vecht alleen tegen onrecht. Meer niet...quote:Laat ik het zo zeggen: De kans dat ik later zal zeggen 'Die Ofyles, die gozer die het gemaakt heeft, daar heb ik nog mee op Fok gezeten...' acht ik niet zo groot. Ik hoop voor jou dat het anders loopt, maar ik heb dus mijn ernstige twijfels...
Thx,quote:Op maandag 13 december 2010 15:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Echt een topic voor jou:
De Britse Fok ontbijt marathon.
)
Ja, we zitten "Operation Petticoat" te kijken.quote:
Ja te langzaamquote:
Het valt inderdaad wel op de laatste tijd.quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De langslapers hebben weer de overhand hier zie ik
goedemorgen Cobra
Dat hangt heel erg van de film af. Some like it hot (1959) en Duck Soup (1933) vond ik prima te doen qua tempo, terwijl sommige latere films veel te traag voor mij zijnquote:Op dinsdag 14 december 2010 02:59 schreef lubje25 het volgende:
Gaaf, ik heb me helaas nooit echt kunnen interesseren voor die oude films. Vind ze vaak te langzaam
Dat vind ik juist wel handig, met mijn manie om naast film te kijken ook te Twitteren, of te FOK!ken, of op Reddit te neuzen, en te msnen en soms ook te irc'enquote:Op dinsdag 14 december 2010 02:59 schreef lubje25 het volgende:
Gaaf, ik heb me helaas nooit echt kunnen interesseren voor die oude films. Vind ze vaak te langzaam
Dan moet "The Longest Day" op jou overkomen als een korte film.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat vind ik juist wel handig, met mijn manie om naast film te kijken ook te Twitteren, of te FOK!ken, of op Reddit te neuzen, en te msnen en soms ook te irc'en
Als het verhaal domweg saai is dan schiet dat ook niet op hoorquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet "The Longest Day" op jou overkomen als een korte film.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |