Weltrusten en succes!quote:Op zondag 12 december 2010 23:50 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga richting bed, de komende 2 dagen cursus...
ligt het aan mij of ben je een beetje shagreinig de laatste tijdquote:Op zondag 12 december 2010 23:50 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga richting bed, de komende 2 dagen cursus...
Haha...quote:Op maandag 13 december 2010 02:04 schreef lubje25 het volgende:
[..]
ligt het aan mij of ben je een beetje shagreinig de laatste tijd![]()
Gadverdamme...quote:Op maandag 13 december 2010 05:50 schreef Cobra4 het volgende:
Kom op mensen. Het is 05.50. Rise and Shine!!!! Tijd voor het ontbijt.
[ afbeelding ]
Het was een rustig weekend.quote:
Jawel hoor, je had schadequote:Op maandag 13 december 2010 10:13 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Iemand heeft vanmorgen tegen mn auto aangereden, gelukkig geen schade. Ze reed zachtjes achteruit en zo tegen mn voorkant aan... en ik maar toeteren.. ze zag en hoorde niets zei ze achteraf. Sommige vrouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 december 2010 10:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jawel hoor, je had schade![]()
en ook nog last van je nek, en je stond helemaal te bibberen van de stress....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daar had ik helemaal geen tijd voor. De nacht was al erg Lennon heeft flink liggen spoken , maar de dag begon zo ook niet echt goed. De benzine was ook bijna op, dus heb de auto naar huis gebracht en met de fiets naar station gegaan en met de trein naar mn werk. Ik zou met de auto...
Die reclame was idd erg tof!!
Make love, not war ☮
quote:Op maandag 13 december 2010 10:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jawel hoor, je had schade![]()
en ook nog last van je nek, en je stond helemaal te bibberen van de stress....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ik zag het bestek eerst aan voor een ruitenwisserquote:Op maandag 13 december 2010 05:50 schreef Cobra4 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 december 2010 11:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik zag het bestek eerst aan voor een ruitenwisser. Dat ik mijn bril niet op heb gebruik ik als excuus!
Yeps, Peace vindt het ook leuk.quote:
Nog steeds gestopt? Nicequote:Op maandag 13 december 2010 07:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Haha...
Integendeel, denk ik.
Ik slaap alleen slecht sinds ik met roken gekapt ben, ben 2 uur eerder wakker dan normaal. En ik was al geen langslaper.,,
Ik hoop op een verkeerde weersvoorspelling.quote:Op maandag 13 december 2010 14:49 schreef LadyBlack het volgende:
Sneeuw, natte sneeuw, regen, hagel.... wat gaat het worden?echt alles door elkaar hier
Ik hoop op sneeuw
Heerlijke reclame was datquote:
Echt een topic voor jou:quote:Op maandag 13 december 2010 05:50 schreef Cobra4 het volgende:
[ afbeelding ]
Ijdele hoop, het is hier al helemaal wit...quote:Op maandag 13 december 2010 15:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik hoop op een verkeerde weersvoorspelling.![]()
![]()
Genoeg sneeuw gezien voor het komende jaar!!
quote:Op maandag 13 december 2010 16:20 schreef Etcetera het volgende:
Als alles goed is gegaan (ja, je weet maar nooit bij mij he) ben ik per 1 januari uitgeschreven bij school
Diploma is aangevraagd, uitschrijving is aangevraagd, bij DUO aangegeven wat mijn einddatum is (moet ik daar niet meer aangeven dan dat
)
Toen ik in de Stad liep heb ik toch echt sneeuw zien vallenquote:Op maandag 13 december 2010 16:29 schreef LadyBlack het volgende:
Feli Etcetera!!!![]()
En Diaan, schuif de sneeuw dan maar deze kant ophet is bij regen gebleven hier
quote:Op maandag 13 december 2010 16:20 schreef Etcetera het volgende:
Als alles goed is gegaan (ja, je weet maar nooit bij mij he) ben ik per 1 januari uitgeschreven bij school
Diploma is aangevraagd, uitschrijving is aangevraagd, bij DUO aangegeven wat mijn einddatum is (moet ik daar niet meer aangeven dan dat
)
zou ik wel zeggen ja, het gaat dooien/vriezen de komende dagen. Wordt 1 gladde bendequote:Op maandag 13 december 2010 17:03 schreef DiabloSam het volgende:
Hier in Amsterdam heeft het smiddags best wel hard gesneeuwd, maar er is totaal niks van blijven liggen...gelukkig maar?!...
Ja, heb al bijna 2 weken geen sigaret meer aangeraakt. Zal niet ontkennen dat het af en toe best lastig is, maar so far, so good.quote:Op [url=http://forum/topic/1573750/2/50#89874871]maandag 13 december 2010 14:58[/url] schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nog steeds gestopt? Nice
Ja goed! Druk bezig met werk/school/familie/werk en mogelijkerwijs uit huis gaan. Geniet eigenlijk wel flink van het leventje hoor, kan toch elke week wel veel vrienden zien, uitgaan en tegelijk nog genoeg tijd over hebben voor echt belangrijke dingenquote:Op maandag 13 december 2010 17:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zou ik wel zeggen ja, het gaat dooien/vriezen de komende dagen. Wordt 1 gladde bende
Hoesie verder?
Het leek heel wat, maar er rest nu alleen nog wat natte kledder op de straten, het is niet eens meer witquote:Op maandag 13 december 2010 16:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Toen ik in de Stad liep heb ik toch echt sneeuw zien vallen
Hier is een pak gevallen trouwensHad niet veel later naar huis moeten gaan, dan was ik op de fiets een sneeuwpop geworden denk ik
Ik denk dat ik juist dat zal stoppen.quote:Op maandag 13 december 2010 17:29 schreef Nembrionic het volgende:
Opmerkelijk. Ik ben altijd ouder geschat maar het laatste half jaar word ik HEEL vaak gevraagd of ik studeer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |