Aardig Engels dacht ik zoquote:Op zondag 5 december 2010 18:15 schreef Rockabella het volgende:
Ik heb me er niet helemaal aangehouden vannochtend, het is een half engels ontbijtje geworden.. 2 witte puntjes met gebakken eieren, cherry tomaatjes, bacon en champignons.. Dinsdag maak ik het met toast en bonen..
Dat verwacht ik wel, maar je mag nu ook nog mee doenquote:Op maandag 6 december 2010 03:23 schreef kapiteintje het volgende:
Komt er nog een vervolgtopic? Ik zou graag deelnemen...
Ok, ik ga morgen gelijk een Engels ontbijtje maken. Ik eet het al van kleins af aan dus ik vind het persoonlijk heerlijk om zo de dag te starten.quote:Op maandag 6 december 2010 10:32 schreef deepart het volgende:
[..]
Dat verwacht ik wel, maar je mag nu ook nog mee doenWe zijn pas 3 daagjes bezig!
Door die bonen moest ik vanmorgen bijna kokhalzen. Die krijg ik dus echt niet weg
Wel lekker spek en ei en toast. Heerlijk, eens kijken of ik er morgen wat gegrilde tomaatjes en champignons bij kan doen ipv die bonen.
Je moet het inderdaad ook nog opeten...dat duurt ook wat langer dan je standaard bowl of cereal of een bammetje kaas.quote:Op maandag 6 december 2010 14:57 schreef zovty het volgende:
Mja, ik zou graag meedoen, maar die 10 minuten extra klopt niet helemaal voglens mij......
Ja, of niks.quote:Op maandag 6 december 2010 14:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moet het inderdaad ook nog opeten...dat duurt ook wat langer dan je standaard bowl of cereal of een bammetje kaas.
Eitjes, bacon en tomaatjes kunnen in dezelfde pan. Dus dat valt wel mee he.quote:Op maandag 6 december 2010 15:00 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, of niks.
En vergeet de afwas niet...
Dat zijn nog altijd 3 pannetjes meer dan mijn pakje drinkontbijt.quote:Op maandag 6 december 2010 15:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eitjes, bacon en tomaatjes kunnen in dezelfde pan. Dus dat valt wel mee he.
Ik had het over 1 pan. Maar mag ik vragen waarom je reageert op dit topic, als je 's ochtends niet eet?quote:Op maandag 6 december 2010 15:06 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat zijn nog altijd 3 pannetjes meer dan mijn pakje drinkontbijt.
Jamaar de wbits en worstjes maak je weer in andere pannen, en de aardappelen evt ook weer in een andere. Dus je zit zo op 3 of 4 pannetjes.quote:
Ja, dat mag wel, maar dat zou echt een hele rare vraag zijn.quote:Maar mag ik vragen waarom je reageert op dit topic, als je 's ochtends niet eet?
Je hoeft ook niet álles te maken...quote:Op maandag 6 december 2010 16:16 schreef zovty het volgende:
[..]
Jamaar de wbits en worstjes maak je weer in andere pannen, en de aardappelen evt ook weer in een andere. Dus je zit zo op 3 of 4 pannetjes.
Ok, bij deze neem ik mijn woorden terug.quote:Ja, dat mag wel, maar dat zou echt een hele rare vraag zijn.
Of mensen die ('s ochtends) bloedworst eten.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:58 schreef Lysdexie het volgende:
Godverdomme wat ziet dat er lekker uitbacon
2 eitjes
paddestoelen
toast
![]()
witte bonen in tomatensaus!
Jij mag jezelf elite voelen met je pakje drinkontbijt. Gewoon omdat.quote:Op maandag 6 december 2010 15:06 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat zijn nog altijd 3 pannetjes meer dan mijn pakje drinkontbijt.
Bloedworst is het enige dat niet aan mij besteed is...quote:Op maandag 6 december 2010 16:41 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Of mensen die ('s ochtends) bloedworst eten.
Ik doe alles in dezelfde panquote:Op maandag 6 december 2010 15:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eitjes, bacon en tomaatjes kunnen in dezelfde pan. Dus dat valt wel mee he.
quote:Op maandag 6 december 2010 19:15 schreef deepart het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was mijn zaterdags ontbijt
Nu doe ik voortaan 2 eieren
Echt geniaal
quote:
Jeej!quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:34 schreef Tinos85 het volgende:
Dan zal ik voor jou een fototje er van maken
Ik ook eenzelfde ontbijt, maar dan met scrambled egg i.p.v. gebakken ei. Helaas kan ik mijn fotocamera niet meer opladen, dus heb geen foto kunnen nemen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:35 schreef Tinos85 het volgende:
Zoals beloofd:
[ afbeelding ]
Dit was mijn ontbijt vandaag
Gofterdomme wat lekkerquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:35 schreef Tinos85 het volgende:
Zoals beloofd:
[ afbeelding ]
Dit was mijn ontbijt vandaag
Scrambled eggs doen het altijd goed. Heb je geen telefoon met cameratje?quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ook eenzelfde ontbijt, maar dan met scrambled egg i.p.v. gebakken ei. Helaas kan ik mijn fotocamera niet meer opladen, dus heb geen foto kunnen nemen.
Heb ik wel, maar ik zet nooit foto's van m'n gsm op de pc...dus ik zou niet weten hoe dat moet.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:08 schreef deepart het volgende:
[..]
Gofterdomme wat lekker![]()
Krijg jij trouwens al die bonen weg?
[..]
Scrambled eggs doen het altijd goed. Heb je geen telefoon met cameratje?
Engeland, en dan met name Londen is rond deze tijd van het jaar echt super!quote:Op woensdag 8 december 2010 13:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb ik wel, maar ik zet nooit foto's van m'n gsm op de pc...dus ik zou niet weten hoe dat moet.Ik ga het in ieder geval proberen.
Ik heb zelf trouwens nooit problemen met al die baked beans. Kan zo een heel blik op als 't moet.
Wat ik wel echt mis, zijn die typische kleine Engelse worstjes...die zijn hier niet te krijgen helaas. Ik ga als het goed is zaterdag naar Engeland, dus dan kan ik weer lekker inkopen doen.
Wordt geen Londen, maar een familiebezoekje in 't Zuiden. Ook gezellig hoor!quote:Op woensdag 8 december 2010 18:58 schreef deepart het volgende:
[..]
Engeland, en dan met name Londen is rond deze tijd van het jaar echt super!Ik ben best jaloers.
Top!quote:Op woensdag 8 december 2010 20:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wordt geen Londen, maar een familiebezoekje in 't Zuiden. Ook gezellig hoor!
Boeit het dat het een eventuele placebo is.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:35 schreef deepart het volgende:
[..]
Top!![]()
Het ontbijten op zijn Brits bevalt mij echt super goed. Je voelt je echt vol energie de dag in gaanMisschien dat het een placebo effect is mja
Mijn lichaam is naïefquote:Op woensdag 8 december 2010 20:51 schreef Unischroef het volgende:
[..]
Boeit het dat het een eventuele placebo is.![]()
Wij zijn de enige die meedoenquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:47 schreef deepart het volgende:
Tot nu toe zijn er maar weinig mensen die foto's hebben geplaatst helaas, inclusief TS zijn dat er 2
Ik heb tot nu toe nog elke dag meegedaan. Morgen maak ik weer een foto.![]()
Trouwens, niemand die geïnteresseerd is in een blik bonen?
Een koekenpan laten staan en 's avonds afwassen. Als je ook bonen eet dan dat pannetje met water vullen en ook 's avonds afwassen. Geen probleemquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:09 schreef henkde_j het volgende:
Als ik een vaatwasser had deed ik mee
Ja natuurlijk mag je meedoenquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:52 schreef Drakire het volgende:
Vet ik ga hier aan meedoen ziet er heerlijk uit, straks even boodschapjes doen.
[edit] kan ik nu nog wel meedoen aangezien jullie al +- een weekje bezig zijn?[/edit[
Kan ookquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:37 schreef Tinos85 het volgende:
Gelijk afwassen, dan heb je er het minste werk aan
Gefeliciteerdquote:Op maandag 13 december 2010 15:30 schreef Drakire het volgende:
Ontbijt van vannochtend:
[ afbeelding ]
Ik vind het leuk dat je mee wilt doen, maar ik als halve Engelsman kan natuurlijk mijn goedkeuring niet aan geven.quote:Op maandag 13 december 2010 15:30 schreef Drakire het volgende:
Ontbijt van vannochtend:
[ afbeelding ]
Belangrijke vraag, kreeg je het weg?quote:Op maandag 13 december 2010 15:30 schreef Drakire het volgende:
Ontbijt van vannochtend:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |