Deelnemers:quote:
10 cent op aardappelschijfjesquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat zijn die gele dingen op het bord?
Dat zijn gebakken aardappelen, die mogen wel. Gekookte aardappelen zijn verboten.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gewoon proberen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:41 schreef 92Merel het volgende:
Dat krijg ik 's ochtends echt niet naar binnen
Gebakken aardappelschijfjes uit de diepvries.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:43 schreef Tinos85 het volgende:
In hotels in het buitenland neem ik wel eens een Brits ontbijtje
Mag ik hieruit opmaken dat jullie deelnemen aan deze marathon?quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:43 schreef Lo-Fi het volgende:
Alleen Brits ontbijten in groepsverband.Ik ontbijt al 10+ jaar op die manier.
Alleen op de zondagquote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ook. Ik lust namelijk geen vlees.
Zeker nu ik lees dat er een blik bonen valt te winnen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:44 schreef deepart het volgende:
[..]
[..]
Mag ik hieruit opmaken dat jullie deelnemen aan deze marathon?
Je doet mee dus?quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:45 schreef Vanky het volgende:
Zo'n ontbijt is echt lekker.
Velen lusten het echt niet, maar Vanky is zo iemand dat alles op eet
Dus ja, dit eet ik echt graag!
Of van die boterhammen in driehoekjes gesneden waar er vanalles tussen ligt waarvan je de naam niet weet!
Je moeder.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:52 schreef Paul het volgende:
Ja hoor, wie gaat er nou een maand dat elke dag maken man
Het hoeft niet perse ELKE dag. Zoveel mogelijkquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:52 schreef Paul het volgende:
Ja hoor, wie gaat er nou een maand dat elke dag maken man
Ik ga er even over nadenken. Dat is wel een maand lang eerder opstaan doordeweeks om dit klaar te makenquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:44 schreef deepart het volgende:
[..]
[..]
Mag ik hieruit opmaken dat jullie deelnemen aan deze marathon?
quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:41 schreef 92Merel het volgende:
Dat krijg ik 's ochtends echt niet naar binnen
Oké mag!quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:07 schreef BrandX het volgende:
Ik wil zaterdag en/of zondag best meedoen, maar de rest van de week is het echt simpelweg gewoon max 5 minuten tijdsbesteding aan mijn ontbijt hoor
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:27 schreef Tinos85 het volgende:
Nja boeie. Haal die misschien maar achter mijn naam weg
Ik denk dat ik het hiermee eens ben..quote:
Dit ja.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:34 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het hiermee eens ben..
Als het bevalt misschien wat vaker..
Ik hou het op m'n dubbele espresso in the morning met een sigaret. Zo slecht als het maar kan maar heeerlijk.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:38 schreef GuitarJJ het volgende:
Haha, leuk topic!
Ik las laatst trouwens op internet dat je van een appel wakkerder/energieker wordt, dan van een kop koffie.
Een appel?quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:38 schreef GuitarJJ het volgende:
Haha, leuk topic!
Ik las laatst trouwens op internet dat je van een appel wakkerder/energieker wordt, dan van een kop koffie.
http://www.fitplein.nl/in(...)e-verslaving/i-1120/quote:Van kleine hoeveelheden gebruik van koffie of andere coffeineinhoudende producten kan men niet verslaafd raken. Bij een dagelijkse inname van +/- 200 mg caffeine per dag, wat overeenkomt met twee koppen koffie, kan uiteindelijk een verslaving optreden. Mensen die vaak koffie drinken, zullen ontwenningsverschijnselen krijgen als zij ineens geen koffie meer drinken.
Net als ongeveer 3/4 van de Nederlandersquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:49 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Een appel?
[..]
http://www.fitplein.nl/in(...)e-verslaving/i-1120/
Ik ben verslaafd aan koffie volgens mij
Mag ik je opschrijven?quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:55 schreef PIETR het volgende:
Een Engels ontbijtje na een avondje stappen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |