Deelnemers:quote:
10 cent op aardappelschijfjesquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat zijn die gele dingen op het bord?
Dat zijn gebakken aardappelen, die mogen wel. Gekookte aardappelen zijn verboten.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gewoon proberen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:41 schreef 92Merel het volgende:
Dat krijg ik 's ochtends echt niet naar binnen
Gebakken aardappelschijfjes uit de diepvries.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:43 schreef Tinos85 het volgende:
In hotels in het buitenland neem ik wel eens een Brits ontbijtje
Mag ik hieruit opmaken dat jullie deelnemen aan deze marathon?quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:43 schreef Lo-Fi het volgende:
Alleen Brits ontbijten in groepsverband.Ik ontbijt al 10+ jaar op die manier.
Alleen op de zondagquote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ook. Ik lust namelijk geen vlees.
Zeker nu ik lees dat er een blik bonen valt te winnen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:44 schreef deepart het volgende:
[..]
[..]
Mag ik hieruit opmaken dat jullie deelnemen aan deze marathon?
Je doet mee dus?quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:45 schreef Vanky het volgende:
Zo'n ontbijt is echt lekker.
Velen lusten het echt niet, maar Vanky is zo iemand dat alles op eet
Dus ja, dit eet ik echt graag!
Of van die boterhammen in driehoekjes gesneden waar er vanalles tussen ligt waarvan je de naam niet weet!
Je moeder.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:52 schreef Paul het volgende:
Ja hoor, wie gaat er nou een maand dat elke dag maken man
Het hoeft niet perse ELKE dag. Zoveel mogelijkquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:52 schreef Paul het volgende:
Ja hoor, wie gaat er nou een maand dat elke dag maken man
Ik ga er even over nadenken. Dat is wel een maand lang eerder opstaan doordeweeks om dit klaar te makenquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:44 schreef deepart het volgende:
[..]
[..]
Mag ik hieruit opmaken dat jullie deelnemen aan deze marathon?
quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:41 schreef 92Merel het volgende:
Dat krijg ik 's ochtends echt niet naar binnen
Oké mag!quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:07 schreef BrandX het volgende:
Ik wil zaterdag en/of zondag best meedoen, maar de rest van de week is het echt simpelweg gewoon max 5 minuten tijdsbesteding aan mijn ontbijt hoor
quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:27 schreef Tinos85 het volgende:
Nja boeie. Haal die misschien maar achter mijn naam weg
Ik denk dat ik het hiermee eens ben..quote:
Dit ja.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:34 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het hiermee eens ben..
Als het bevalt misschien wat vaker..
Ik hou het op m'n dubbele espresso in the morning met een sigaret. Zo slecht als het maar kan maar heeerlijk.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:38 schreef GuitarJJ het volgende:
Haha, leuk topic!
Ik las laatst trouwens op internet dat je van een appel wakkerder/energieker wordt, dan van een kop koffie.
Een appel?quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:38 schreef GuitarJJ het volgende:
Haha, leuk topic!
Ik las laatst trouwens op internet dat je van een appel wakkerder/energieker wordt, dan van een kop koffie.
http://www.fitplein.nl/in(...)e-verslaving/i-1120/quote:Van kleine hoeveelheden gebruik van koffie of andere coffeineinhoudende producten kan men niet verslaafd raken. Bij een dagelijkse inname van +/- 200 mg caffeine per dag, wat overeenkomt met twee koppen koffie, kan uiteindelijk een verslaving optreden. Mensen die vaak koffie drinken, zullen ontwenningsverschijnselen krijgen als zij ineens geen koffie meer drinken.
Net als ongeveer 3/4 van de Nederlandersquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:49 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Een appel?
[..]
http://www.fitplein.nl/in(...)e-verslaving/i-1120/
Ik ben verslaafd aan koffie volgens mij
Mag ik je opschrijven?quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:55 schreef PIETR het volgende:
Een Engels ontbijtje na een avondje stappen![]()
Een echt Engels ontbijt is ook heerlijk als je lekker relaxed in een Bed and Breakfast zit in Engeland en het zo'n beetje voor je neus wordt klaargemaakt door een schattig Engels besje. Heb het thuis nog nooit gemaakt. Heb zo'n idee dat het niet hetzelfde is omdat je alles er omheen mist.quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 22:01 schreef HaJee het volgende:
Hallo, ik kom m'n blik bonen claimen :
[ afbeelding ]
Dan kan het welquote:Op woensdag 1 december 2010 22:20 schreef Erasmo het volgende:
En als je de aardappels eerst kook en dan bakt?
Dat is ook behoorlijk Britsquote:Op woensdag 1 december 2010 22:22 schreef Ugjerke het volgende:
Wat nou als ik bonen, toast en eieren eet?
quote:Op woensdag 1 december 2010 22:32 schreef Nitrouz het volgende:
[ afbeelding ]
Die bonen
[ afbeelding ]
Wat is dat zwarte ding
Die van mij wordt iig zonder bonen
Je staat erbijquote:
Morgen beginnen we dus ik hoop dat je genoeg hebt ingeslagenquote:Op woensdag 1 december 2010 22:44 schreef Tinos85 het volgende:
Dat wordt even bonen, toastbroodjes en worstjes inslaan
In de winter kunnen een paar extra kilo geen kwaad.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:51 schreef JoeSatriani het volgende:
veel plezier met jezelf vetmesten. wat een onzin.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:06 schreef Lo-Fi het volgende:
Er zijn ook aardig wat bazen die black pudding toevoegen.
Vertel eens wat je zo tegenstond toen je het at de laatste keer?quote:
Toch is het een uitstekend remedie tegen een kater. Natuurlijk niet wanneer je kotsmisselijk bent, maar over het algemeen voel je je beter na een Engels ontbijtje.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:36 schreef Bombshell het volgende:
Best lekker lijkt het me.. Heb ooit met een enorme kater dat een engels ontbijt besteld toen heb ik heb ik na 1 stuk worst zitten kotsen
klopt... als je doodziek bent uiteraard niet, maar als je een beetje suf bent en hoofdpijn hebt moet je het eten... veel vet, koolhydraten, eiwitten, vitamines.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:38 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Toch is het een uitstekend remedie tegen een kater. Natuurlijk niet wanneer je kotsmisselijk bent, maar over het algemeen voel je je beter na een Engels ontbijtje.
Een Engels ontbijt vind ik goed te doen, maar bloedworst is echt, écht niet weg te krijgen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:27 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Vertel eens wat je zo tegenstond toen je het at de laatste keer?
Ok. Ik zou de mensen maar niet uitnodigen die het met veel plezier eten.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:43 schreef _Loki het volgende:
[..]
Een Engels ontbijt vind ik goed te doen, maar bloedworst is echt, écht niet weg te krijgen.
Klopt idd lekker zout ook gaat dr welin na een avondje zuipenquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:38 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Toch is het een uitstekend remedie tegen een kater. Natuurlijk niet wanneer je kotsmisselijk bent, maar over het algemeen voel je je beter na een Engels ontbijtje.
Gefrituurde aardappelenquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
is idd bullshit... maar laat die vieze rösti-dingen ook maar achterwege (advies aan iedereen).quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:58 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Gefrituurde aardappelen
TS faalt
ik heb niet meegedaan. Ik ben sinds donderdagavond haske ziek geweest (vooral overgeven) dus een Brits ontbijt leek me vandaag, nu ik me weer wat beter voel, niet het verstandigste om te doenquote:Op zondag 5 december 2010 17:20 schreef deepart het volgende:
Hoe bevalt het ontbijten op zijn Brits? Straks zal ik een afbeelding plaatsen van mijn ontbijtje die ik gisteren heb gemaakt.
Ging er goed in vanmorgenquote:Op zondag 5 december 2010 17:20 schreef deepart het volgende:
Hoe bevalt het ontbijten op zijn Brits? Straks zal ik een afbeelding plaatsen van mijn ontbijtje die ik gisteren heb gemaakt.
Begrijpelijkquote:Op zondag 5 december 2010 17:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik heb niet meegedaan. Ik ben sinds donderdagavond haske ziek geweest (vooral overgeven) dus een Brits ontbijt leek me vandaag, nu ik me weer wat beter voel, niet het verstandigste om te doen![]()
Idem hier, en gisteren ook.quote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:38 schreef deepart het volgende:
De eerste die een geslaagde huillach in zijn ontbijt weet te verwerken wint een blik bonen.
Bevalt het je?quote:Op zondag 5 december 2010 17:40 schreef Erasmo het volgende:
Hier ook allebei de dagen nog kunnen doen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |